![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Radiator spart? Pierdere freon - GOLF 5
Last Updated: Jun 16 2024 16:54, Started by
xarte
, Jun 03 2024 16:40
·
3
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 03 June 2024 - 16:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut.
Cum iti dai seama ca un radiator este spart? Am incercat sa bag freon, si, undeva exita o pierdere.. Vreau sa iau, posibil, un radiator ori nou, ori sh original de pe piata.. Cum pot vedea daca e ok, sau are vreo crapatura, vopsit - mascat? Merci... Un mecanic mi-a zis ca exista o modalitate de a vedea daca freonul se pierde prin instalatie, dar, la pierderi mici, nu poate avea nicio relevanta testul. |
#2
Posted 03 June 2024 - 16:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Uzual test de vacuum ca prim indiciu si test cu trasor UV sau de presiune pentru cand masina continua sa piarda dar testul de vacuum nu mai releva neetanseitati.
|
#3
Posted 03 June 2024 - 16:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
În primul rând pui urechea acolo în față și fezi dacă auzi vreun fâsâit. Dacă pierderea e mare, cum ar fi să pierzi totul în două săptămâni de obicei se aude.
Apoi, cea mai banală metodă e să dai cu pray de identificare pierderi pe tot traseul instalației și vezi dacă bolborosește undeva. https://www.dedeman....00-ml/p/1041557 Mai e următoarea variantă, dar nu cred că ești dispus să-l cumperi, detector pierderi de freon. https://www.emag.ro/...4/pd/DFMFYVMBM/ Apoi mai e varianta să ceri la service să-ți bage freon cu indicator UV, după te uiți cu o lanternă pe tot traseul. Și într-un final, cea mai overkill metodă e testul de presiune cu azot. Mai rar să piardă pe la radiator, cele mai comune probleme sunt pe la valvele de alimentare, oringurile de la compresor unde se cuplează furtunurile alea, dar și oringurile de la supapa de debit variabil și furtunurile alea de pe compresor(jale cu ele, după 15 ani pierd la greu). Se mai întâmplă și să să fie duse îmbinările din compresor și pierde prin el, când bagi soluție de UV îl vezi pe tot așa verde. ![]() La radiator să te uiți cu atenție să venzi dacă nu cumva ai luat o piatră și e distrus acolo. Edited by Valy_User, 03 June 2024 - 16:57. |
#4
Posted 03 June 2024 - 16:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Și într-un final, cea mai overkill metodă e testul de presiune cu azot. E cea mai buna, fara consecinte negative si destul de simpla tehnic. Doar pui sub presiune si dai cu spuma. Si, spre deosebire de freon, azotul nu e nici scump, nici nu afecteaza atmosfera. Dar, ca de obicei, ai vazut un cuvant pe care nu il stii si ai incercat sa iti inchipui cum merge treaba. Si ce-a iesit se vede. |
#5
Posted 03 June 2024 - 16:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Overkill poate să însemne:
Quote an excess of something (such as a quantity or an action) beyond what is required or suitable for a particular purpose. Nu consider că am utilizat greșit acest cuvânt. |
#6
Posted 03 June 2024 - 17:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Valerica, continui sa aberezi. La un cotet vechi primele suspecte sunt oringurile vechi si valvele de sens din porturile de umplere. Si pe ambele le vezi mai greu la vacuum pentru ca vacuumul trage suprafetele una in cealalta si se etanseaza fals. Pe langa asta, vacuumul e echivalentul in sens negativ a 1 bar, iar clima lucreaza cu mai mult de 15 in sarcina.
Overkill poate să însemne: https://www.merriam-...ionary/overkill Nu consider că am utilizat greșit acest cuvânt. Da, boss. Nu ai gresit deloc. Mai bine ar cumpara un detector electronic si/sau cauta pe unul sa ii incarce freon intr-o instalatie sparta (chestie care in lumea civilizata e interzisa si amendata) decat sa presurizeze cu un gaz inert banal. Asa iti faceau si tie verificarea la aragaz cand erai mic, doar ca aveau detector pe lampi. Nu dadeau cu spuma. |
#7
Posted 03 June 2024 - 17:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am folosit și detector de freon și îli face cât de cât treaba.
Cel din link în momentul în care simte pierderea și o ia rasna, nu se mai oprește din țiuit, dar îl opresc și îl folosesc din nou. Testul de presiune cu azot nu-l fac mulți, puțini au așa ceva. Edited by Valy_User, 03 June 2024 - 17:11. |
#8
Posted 03 June 2024 - 17:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cand ai doar detector nu poti spune pe o conducta ca asta de mai jos daca pierde pe la sertizare sau la imbinare.
Ca nu se gaseste la tine in sat e alta treaba, dar se gaseste. La cazan mai vechi iei un pigtail cu cupla si presurizezi cu aer chior. Sau dai valva jos si iti baga cineva aer cu varf de cauciuc pe piesa de suflat de la compresor. [ https://www.pieseauto.ro/poze/conducta-aer-conditionat-1-9-tdi-cod-motor-bjb/conducta-aer-conditionat-1-9-tdi-cod-motor-bjb-c85e1fd009150bdebf-480-360-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 03 June 2024 - 17:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mai e următoarea variantă, dar nu cred că ești dispus să-l cumperi, detector pierderi de freon. https://www.emag.ro/...4/pd/DFMFYVMBM/ Apoi mai e varianta să ceri la service să-ți bage freon cu indicator UV, după te uiți cu o lanternă pe tot traseul. 1) Rspectivul aparat exista si la service-urile locale, mai mici? 2) Incarcarea de freon cu UV e eficienta? Adica te poti uita comod cu lanterna peste tot? |
#10
Posted 03 June 2024 - 17:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Tu stii ca o parte din instalatia sub presiune a ac e in interiorul bordului, da?
|
|
#11
Posted 03 June 2024 - 17:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#12
Posted 03 June 2024 - 18:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
sunt unele aparate care te blochează să bagi freon dacă ai pierderi. Unde m-am dus, au funtionat in fiecare an...
o parte din instalatia sub presiune a ac e in interiorul bordului, da? si asta presupune demontarea lui?
În primul rând pui urechea acolo în față și fezi dacă auzi vreun fâsâit. cu motorul pornit e foarte greu... |
#13
Posted 03 June 2024 - 18:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Trebuie să se audă și cu motorul oprit, deoarece e sub presiune.
Dar asta doar dacă pierde foarte mult. Și să ai un auz foarte bun, bineînțeles. Edited by Valy_User, 03 June 2024 - 18:13. |
#14
Posted 03 June 2024 - 18:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Lasa prostiile citite pe aici si du-te la unii care fac test cu azot. E mai ieftin ca un plin de freon la ce ai tu si or sa gaseasca pierderea daca nu e sub bord, sau or sa excluda restul instalatiei inainte sa te trimita sa dai bordul jos. Altii si-au facut tester de presiune din furtunuri vechi de la masina de incarcat si testeaza cu aer de la compresor. Tot e mai bine decat UV in cazul tau.
|
#15
Posted 03 June 2024 - 18:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
|
#16
Posted 03 June 2024 - 18:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Vidat, substanta contrast,,, totul perfect. Incarcat instalatia, bucurie mare 3 4 zile pina s-a dus si asta la cele sfinte.
Vinovat tur sau retur de la radiator, ca s-a frecat cumva de trager si la vid se stringea si era ok iar sub presiune se desfacea. Dat jos si reparat, remediat si anomalia si asa s-a dus masina de la mine ![]() |
#17
Posted 03 June 2024 - 19:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#18
Posted 08 June 2024 - 13:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am fost la un centru de reparat frigidere si AC, zic unii,cel mai bun din Galati, nea' Ion..
Initial, a facut test sub presiune cu ceva mai bun decat azotul, apoi a verificat cu un detector, nu a țiuit nicaieri, mi-a zzis ca pierderea e foarte mica. Drep care mi-a incarcat freon cu UV, spunandu-mi sa vin peste o luna.. Intrebare: nu trebuia sa imi verifice pe loc? Sau care-i treaba cu UV-ul? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users