Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Problemă ulei 2.0tdi

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
NiX-0

NiX-0

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 17.05.2023
Salutare! Am un A3 2.0tdi bmn 170cp.
Odată la ceva timp mi se aprinde în bord becul pentru nivel minim de ulei, completez cu putin ulei, a doua zi scot joja și nivelul este maxim, dupa cateva zile se aprinde iar becul de minim, scot joja, o bag la loc fara sa completez ulei și se stinge becul....
A mai pățit cineva așa ceva?
A doua problema ar fi dacă circul in oras si iau un viraj sau un sens subturat motorul se ineaca foarte tare si nu vrea sa mai traga deloc pana isi revine.
A treia problemă ar fi că o dată la ceva timp la prima cheie scoate exagerat de mult fum alb/gri și daca tin pedala de accelerație apăsată la podea mașina începe să fluctueze turatia pana la maxim 1500rpm, dupa ce o opresc si o repornesc nu mai face așa.
Am fost la 2 service-uri diferite, la primul mi s-a spus ca am bagat motorina proastă desi bag doar de calitate iar la al doilea service am schimbat admisia, am curățat egr ul și la tester turbina si injectoarele au iesit perfecte.....
Chiar nu ii găsesc rezolvarea. A mai întâlnit cineva asa ceva?
Mulțumesc anticipat!


#2
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,388
  • Înscris: 24.06.2006

View PostNiX-0, on 02 septembrie 2023 - 12:37, said:

Odată la ceva timp mi se aprinde în bord becul pentru nivel minim de ulei, completez cu putin ulei
inainte sa completezi te uiti pe joja? ce spune?

Edited by dan210, 02 September 2023 - 12:55.


#3
NiX-0

NiX-0

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 17.05.2023

View Postdan210, on 02 septembrie 2023 - 12:54, said:


inainte sa completezi te uiti pe joja? ce spune?

View Postdan210, on 02 septembrie 2023 - 12:54, said:


inainte sa completezi te uiti pe joja? ce spune?

Inițial am completat cu 100g de ulei, dupa ce am văzut că rezolvarea problemei e sa scot joja si sa o bag la loc nu am mai completat pentru ca deja e maxim nivelul.

#4
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,796
  • Înscris: 22.12.2006
100 ml sunt nesemnificativi la nivelul de ulei, nici macar nu poate senzoru de nivel sa vada o cantitate asa mica.

capota deschisa ( switchul de capota ) este cea care reseteaza martorul de nivel ulei pentru umatorii 50-100 km, chiar daca nu completezi deloc.
diagnoza si vezi daca e senzorul de nivel defect

pare a fi uzuara la geomteria variabila  de la turbina si ineaca motorul la rece ( nu are evacuare),  daca o lasi sa se incalzeasca si o turezi dupa, nu se mai ineaca

Edited by andrei_221, 02 September 2023 - 13:46.


#5
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 09.08.2009
La fel zic si eu, probleme la geometria variabila a turbinii iar pentru senzorul de nivel, eu as verifica intai mufa, cablajul sa nu fie oxidat pe acolo, iar daca nu se rezolva, as incerca cu alt senzor sau l-as demonta pe ala de pe masina si as incerca o curatare cu ceva spray de frane. Senzorul de nivel ulei este si senzor de temperatura a uleiului, trebuie de vazut pe grupul 29 de pe engine, daca si temperatura uleiului este afisata corect.

#6
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,796
  • Înscris: 22.12.2006
nu chiar, senzorul de nivel ulei la modelul asta este legat la ceasurile de bord, acolo vezi datele complete despre el

Edited by andrei_221, 02 September 2023 - 16:45.


#7
Zuy

Zuy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 19.11.2006
Verifică garnitura de chiulasă. De acolo vine fumul alb.

#8
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,357
  • Înscris: 21.03.2020
Pare ca ai si catalizatorul plin de ulei... fara diagnoza nu poti sti ce are.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate