Problemă ulei 2.0tdi
Last Updated: Sep 02 2023 17:40, Started by
NiX-0
, Sep 02 2023 12:37
·
1
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 02 September 2023 - 12:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare! Am un A3 2.0tdi bmn 170cp.
Odată la ceva timp mi se aprinde în bord becul pentru nivel minim de ulei, completez cu putin ulei, a doua zi scot joja și nivelul este maxim, dupa cateva zile se aprinde iar becul de minim, scot joja, o bag la loc fara sa completez ulei și se stinge becul.... A mai pățit cineva așa ceva? A doua problema ar fi dacă circul in oras si iau un viraj sau un sens subturat motorul se ineaca foarte tare si nu vrea sa mai traga deloc pana isi revine. A treia problemă ar fi că o dată la ceva timp la prima cheie scoate exagerat de mult fum alb/gri și daca tin pedala de accelerație apăsată la podea mașina începe să fluctueze turatia pana la maxim 1500rpm, dupa ce o opresc si o repornesc nu mai face așa. Am fost la 2 service-uri diferite, la primul mi s-a spus ca am bagat motorina proastă desi bag doar de calitate iar la al doilea service am schimbat admisia, am curățat egr ul și la tester turbina si injectoarele au iesit perfecte..... Chiar nu ii găsesc rezolvarea. A mai întâlnit cineva asa ceva? Mulțumesc anticipat! |
#2
Posted 02 September 2023 - 12:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#3
Posted 02 September 2023 - 12:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
inainte sa completezi te uiti pe joja? ce spune?
inainte sa completezi te uiti pe joja? ce spune? Inițial am completat cu 100g de ulei, dupa ce am văzut că rezolvarea problemei e sa scot joja si sa o bag la loc nu am mai completat pentru ca deja e maxim nivelul. |
#4
Posted 02 September 2023 - 13:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
100 ml sunt nesemnificativi la nivelul de ulei, nici macar nu poate senzoru de nivel sa vada o cantitate asa mica.
capota deschisa ( switchul de capota ) este cea care reseteaza martorul de nivel ulei pentru umatorii 50-100 km, chiar daca nu completezi deloc. diagnoza si vezi daca e senzorul de nivel defect pare a fi uzuara la geomteria variabila de la turbina si ineaca motorul la rece ( nu are evacuare), daca o lasi sa se incalzeasca si o turezi dupa, nu se mai ineaca Edited by andrei_221, 02 September 2023 - 13:46. |
#5
Posted 02 September 2023 - 14:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
La fel zic si eu, probleme la geometria variabila a turbinii iar pentru senzorul de nivel, eu as verifica intai mufa, cablajul sa nu fie oxidat pe acolo, iar daca nu se rezolva, as incerca cu alt senzor sau l-as demonta pe ala de pe masina si as incerca o curatare cu ceva spray de frane. Senzorul de nivel ulei este si senzor de temperatura a uleiului, trebuie de vazut pe grupul 29 de pe engine, daca si temperatura uleiului este afisata corect.
|
#6
Posted 02 September 2023 - 16:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu chiar, senzorul de nivel ulei la modelul asta este legat la ceasurile de bord, acolo vezi datele complete despre el
Edited by andrei_221, 02 September 2023 - 16:45. |
#7
Posted 02 September 2023 - 17:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Verifică garnitura de chiulasă. De acolo vine fumul alb.
|
#8
Posted 02 September 2023 - 17:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pare ca ai si catalizatorul plin de ulei... fara diagnoza nu poti sti ce are.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users