Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Camping Franta - Chamonix
 Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...

Nikon Z6III
 Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!

Recomanadare viniluri
 Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...

La multi ani @MariusEXxTREME!
 

Vibrație Skoda Octavia 2 1.6 benzină

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,930
  • Înscris: 01.01.2010
Salut! La viteze mai mari (peste 110) și cred, dar nu sunt sigur, mașina vibrează. Se simte în volan. Aveți idee ce poate fi? Am plăcuțe de 70 000 Km, discurile cel puțin de atât. Asa am luat-o. Discurile su buză, dar mecanicul a zis ca mai merg. Nu i-am zis de vibrație atunci, pentru ca nu se simțea.
Acum, legat de asta, nu am verificat decât pe un drum nou asfaltat. Sa fie problema drumului?! Acum m-am gândit la asta. Cum pot eu verifica dacă vibrația este din vina mașinii sau a drumului?

Mașina are 10 ani și 170 000 Km, de la 97 000 la mine. Este Octavia 2 Facelift. Nu știu dacă are relevanță, dar m-am gândit să adaug și aceste aspecte.

#2
marius2k

marius2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 821
  • Înscris: 11.03.2014
Deci o ai de 10 ani, a aparut o vibratie, ai mers doar pe un singur drum, masina este la tine - si ne intrebi pe noi? Hmm... Sunt curios ce raspunsuri ONtopic vei primi!

#3
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Fa o echilibrare la jante.

#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Probleme la cauciucuri, vreo gâlmă, jante dezechilibrate sau discuri ovalizate.
Sau drumu făcut prin PNDL de dorei

#5
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,315
  • Înscris: 26.06.2009
Primul lucru as verifica daca rotile sunt echilibrate (multi le schimba vara/iarna si nu le mai re-echilibreaza) si as face o geometrie roti (eu fac tot la 15k km ca avem drumuri "bune" si gropi adanci)!

Apoi sa se uite mecanicul la discuri (ovalizate?) si bucsaraie.

#6
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 12.08.2006

 YOUR_GOD, on 04 noiembrie 2022 - 12:08, said:

Cum pot eu verifica dacă vibrația este din vina mașinii sau a drumului?

Trebuie verificat fulajul discurilor si variatia grosimii.
Cu ceasul comparator.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 YOUR_GOD, on 04 noiembrie 2022 - 12:08, said:

Salut! La viteze mai mari (peste 110) și cred, dar nu sunt sigur, mașina vibrează. Se simte în volan. Aveți idee ce poate fi? Am plăcuțe de 70 000 Km, discurile cel puțin de atât. Asa am luat-o. Discurile su buză, dar mecanicul a zis ca mai merg. Nu i-am zis de vibrație atunci, pentru ca nu se simțea.
Acum, legat de asta, nu am verificat decât pe un drum nou asfaltat. Sa fie problema drumului?! Acum m-am gândit la asta. Cum pot eu verifica dacă vibrația este din vina mașinii sau a drumului?

Mașina are 10 ani și 170 000 Km, de la 97 000 la mine. Este Octavia 2 Facelift. Nu știu dacă are relevanță, dar m-am gândit să adaug și aceste aspecte.
la oltcit am avut probleme la grupul din cutia de viteze(pinionul de atac si coroana,sateliti,rulmenti)
s-a rezolvat cand upgradasem cutia de viteze de la 4 la 5 tr.
in rest mecanicosii praf,varza. Nu stiau sa diagnosticheze. M-au pus de am cumparat altele de pe fatza (luau la ghici)

#8
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,930
  • Înscris: 01.01.2010

 Friskey, on 04 noiembrie 2022 - 12:22, said:

Fa o echilibrare la jante.
Cred că asta ar fi cel mai ușor, nu? Recunosc ca nu le-am mai echilibrat de un an și jumătate. O sa fac asta.

 Xman_ghio, on 04 noiembrie 2022 - 13:11, said:

Da, o idee bună! Geometria se face la orice mecanic, sau trebuie aparat special?

 waterman, on 04 noiembrie 2022 - 12:24, said:

Este su drumul o variabilă. Da!
Cauciucurile sunt OK. Sigur. De jante ma tem. Sunt din aliaj și știu ca una cerea echilibrată. M duc chiar azi cu ele și le fac pe toate

Cat mai.costa echilibrarea pt patru roți?

alexa32, on 04 noiembrie 2022 - 13:30, said:

Vad rotile și apoi discurile. Ele mai merg, dar dacă suspectez ceva, le schimb și gata. Ca nu știu cine mi le verifica mie pe aici.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 YOUR_GOD, on 04 noiembrie 2022 - 14:31, said:


Cred că asta ar fi cel mai ușor, nu? Recunosc ca nu le-am mai echilibrat de un an și jumătate. O sa fac asta.


Da, o idee bună! Geometria se face la orice mecanic, sau trebuie aparat special?


Este su drumul o variabilă. Da!
Cauciucurile sunt OK. Sigur. De jante ma tem. Sunt din aliaj și știu ca una cerea echilibrată. M duc chiar azi cu ele și le fac pe toate

Cat mai.costa echilibrarea pt patru roți?
credeam ca facusei echilibrarea si ca ai jante tzipla,geometria facuta :(
Pune de test jante de tabla noi, anvelope bune echilibrate

#10
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,930
  • Înscris: 01.01.2010

 MembruAnonim, on 04 noiembrie 2022 - 14:20, said:

O iau treptat. N-aș zice ca e de acolo, pentru ca ma cam încadrez în profil: jante neechilibrate de mult.

 MembruAnonim, on 04 noiembrie 2022 - 14:34, said:

Nu am făcut niciun test. Mi-a fost ușor sa întreb aici. Cam cât costă echilibrarea?

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
mergi la autosoft militari,sunt ok. Am si geometria si echilibrarea facute acolo.
Vezi ca daca te gaseste cu probleme la directie bielete,capete de bara,bascule, bucsi naspa,pivoti ,te trimite sa ti le faci si sa revii dupa aceea la ei.

Edited by MembruAnonim, 04 November 2022 - 14:48.


#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,339
  • Înscris: 03.12.2005
Ca idee, in general, directia se incearca pe un drum neted si plat pe care poti rula in ambele directii. Asta te ajuta sa elimini influenta vantului lateral, a inclinatiei drumului. Uneori e nevoie sa mergi cam pe mijlocul drumului, deci e bine sa fie un drum pustiu.

Rotile se echilibreaza pe o masina disponibila uzual in vulcanizari, ideal una mai noua. Daca lucreaza in fractii de 5g sau mai jos e ok. 10g sunt antice, 1g sunt cele mai noi. Daca ai de indreptat jante sau cauciucul e excentric o sa vada asta tot acolo,, cand roteste roata.

#13
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,702
  • Înscris: 08.03.2017
Jos discuri, jos placute , noi  de firma sau original , la acei km se apropie de final , dupa te apuci de echilibrat roti si geometrie .
Geometria obligatoriu, eu o verific la 2 ani indiferent de probleme si de fiecare data are ceva de reglat , se trage de la celebrele gropi, borduri, canale pe care le iau ostaseste in piept cateodata cand efectiv nu am incotro Posted Image, uneori ma doare sufletul dar asta e .Sunt obisnuit sa nu-mi pese de borduri si gropi cu roti de 1400 dar cand ajung pe cea mica sufar.

Edited by ldpe, 04 November 2022 - 15:03.


#14
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,315
  • Înscris: 26.06.2009

 YOUR_GOD, on 04 noiembrie 2022 - 14:33, said:

Da, o idee bună! Geometria se face la orice mecanic, sau trebuie aparat special?
Nu - trebuie un atelier specializat (dar se gasesc in orice oras).

#15
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008
Vibratie am avut si eu, pe la 90-100km/h. Am tot crezut ca e de la jante, anvelope, geometrie, capete de bara, discuri, rulmenti. Le-am schimbat pe toate si nimic. M-am obisnuit cu ideea gandindu-ma ca o fi de la vreo vreo planetara. Ca doar nu era sa cumpar si planetare.
Pana cand a venit randul pivotilor, al bucselor de la bara de torsiune si bieletele antirasturnare. Eu mergand 95% la exterior si pe sosele bune n-am avut motiv sa schimb pivotii. Surpriza, nu mai am nici o vibratie, zici ca-i noua. Si n-as sti care din cele 3 piese a fost de vina.

Cand intrebam pe forumuri, toata lumea imi zicea sa echilibrez jantete si sa schimb discurile si placutele.

#16
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,930
  • Înscris: 01.01.2010
Am o janta stramba. Mi-a mutat-o de pe fata pe spate. Cand schimb rotile, o duc la doctor. Aveti idee cum se indreapta jantele?

#17
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,339
  • Înscris: 03.12.2005
Te duci cu tot cu masina (sau doar cu roata respectiva) la o vulcanizare mai mare si zici ca o vrei indreptata si echilibrata dupa.

#18
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,930
  • Înscris: 01.01.2010

 sebulbus, on 04 noiembrie 2022 - 21:14, said:

A, merge asa?! Ca astazi nu am mai mers unde ma duceam de regula, ci la o vulcanizare mare. Nu stiu cat dureaza. Eu am putut lasa masina doar 30 minute, Dureaza mult?

Edited by YOUR_GOD, 04 November 2022 - 21:58.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate