Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu vad SSD-ul cand vreau sa insta...

Rafturile ca la dedeman

Probleme internet

Pozitionare aer conditionat. Ar f...
 Logare site erovinieta.ro

Facultatea de geologie - ingineri...

Pot sa conduc o masina electrica ...

Sursa led 25-36W ?
 Prosumatori - cat aveti de primit...

Film cautare

EURO 24 - Meciul 4: Romania - Ola...

Disparitie body-spray AXE din Rom...
 Penurie de Inka?

Receptionerele de la centrele de ...

Nu se mai gasesc e-Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...
 

Etoken BCR

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Gabriel4874747

Gabriel4874747

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.10.2022
Eu am facut un card bancar George young si cand am intrat pe etoken am introdus toate informatiile necesare eu trebuia sa primesc in E-mail de la ei dar eu nu am primit, ma gandeam ca Este de la mine dar nu este


#2
onisifor12

onisifor12

    Junior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,516
  • Înscris: 27.08.2013
Ții jurnal sau ai și o întrebare?

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,831
  • Înscris: 01.12.2001
Este. De la tine.
Primești SMS nu email pt activare
Daca ai număr portat, posibil din aceasta cauză sa nu vina SMS.

#4
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,573
  • Înscris: 05.06.2009
Fa-ți programare la cea mai apropiata agenție, te va ajuta un consilier.

#5
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,361
  • Înscris: 21.03.2020
Cea  mai praf banca cu cei mai incompetenti angajati... trebuie sa te duci la ei pentru orice rahat si te plimba mai rau ca aia de la taxele locale. Am inchis colaborarea de cand cu George ala tampit al lor :D

#6
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,908
  • Înscris: 15.06.2004

 dorin_2k, on 28 octombrie 2022 - 04:56, said:

Primești SMS nu email pt activare
S-a schimbat.
Pe vremuri primeai un cod la banca si altul pe SMS.

Am reactivat eu acum o luna ca mi-am dat reset la telefon.

Iti cere sa bagi nick-ul sau id-ul precum si seria si nr de la CI.
Dupa care iti vine un cod pe  SMS.
Bagi codul si primesti un link de activare pe mail.
Dupa care te suna banca sa le confirmi ca tu esti individul.

Si gata, se activeaza.

Daca telefonul sau emailul sau datele personale nu au fost reinnoite in caz de schimbare la banca, pauza...

#7
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,361
  • Înscris: 21.03.2020
Bine ca nu te trimite si la analize de sange...

#8
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,908
  • Înscris: 15.06.2004

 GlCA_Contras, on 28 octombrie 2022 - 08:50, said:

trebuie sa te duci la ei pentru orice rahat si te plimba mai rau ca aia de la taxele locale.
N-am mai fost de 3 ani la banca.
Se poate face totul din George. Dar sunt de acord ca e cam idiot softul. Sunt multe chestii in el de care habar nu ai ca exista pana nu iei la puricat ce face fiecare buton si ce fereastra mai deschide. Ar trebui un manual de cateva sute de pagini probabil, dar dupa cateva luni n-ar mai fi valabil ca iar schimba ceva la interfata.

#9
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,390
  • Înscris: 17.01.2012

 eiffel, on 28 octombrie 2022 - 09:01, said:

Iti cere sa bagi nick-ul sau id-ul precum si seria si nr de la CI.
Dupa care iti vine un cod pe  SMS.
Bagi codul si primesti un link de activare pe mail.
Dupa care te suna banca suni tu banca la numărul din emailul primit sa le confirmi ca tu esti individul.

o MICĂ eroare!
oricum este o idioțenie pasul de după primirea link-ului... Posted Image

vă dați seama: nick, buletin, nr telefon, email, apoi tre să mai și vb cu cineva care IAR te-ntreabă nr. de telefon, email Posted Image Posted Image Posted Image, ba chiar și cnp și seria cardului...

cireașa de pe tort: george ăla e un idiot!

Edited by gushpi, 28 October 2022 - 10:35.


#10
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,455
  • Înscris: 18.01.2020

 GlCA_Contras, on 28 octombrie 2022 - 08:50, said:

Cea  mai praf banca cu cei mai incompetenti angajati... trebuie sa te duci la ei pentru orice rahat si te plimba mai rau ca aia de la taxele locale. Am inchis colaborarea de cand cu George ala tampit al lor Posted Image
Tu nu ai fost inca la BRD, sa vezi acolo circ, mai rau ca la interactiunea cu statul.

#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,831
  • Înscris: 01.12.2001
Acum te suna de la banca sa le confirmi identitatea?
Eu am activata identificarea vocala.
Toți din familie avem George instalat pe telefoane de vreo 2 ani. Era fără apel de la BCR pe atunci.

#12
st3fan18

st3fan18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 29.11.2007
Când activezi etoken pe un telefon nou, după ce urmezi toți pasii, primești un apel de la BCR sa confirmi că tu ai instalat. Este un apel automat, doar îți solicita să apeși tasta 1 pt confirmare sau 2 daca nu tu ai solicitat activare. După ce apeși 1 apelul se închide automat.

#13
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,668
  • Înscris: 13.03.2005
Oricum pentru orice solicitare în callcenterul BCR, te pune să deschizi aplicația etoken și să le dai codul generat, pentru a verifica că tu ești cel care a sunat.

Asta dacă vrei să verifici anumite tranzacții sau să lămurești anumite lucruri legate de contul tău bancar la BCR.

#14
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,908
  • Înscris: 15.06.2004

 gushpi, on 28 octombrie 2022 - 10:35, said:

o MICĂ eroare!
Nici o eroare, am zis ca am activat luna trecuta - am fost sunat imediat dupa ce am dat click pe linkul din mail.
A fost un robot, evident - sa apas tasta 1 parca daca eu sunt respectivul.

Nu eu am sunat.

#15
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,831
  • Înscris: 01.12.2001

 wertyck, on 29 octombrie 2022 - 13:55, said:

Oricum pentru orice solicitare în callcenterul BCR, te pune să deschizi aplicația etoken și să le dai codul generat, pentru a verifica că tu ești cel care a sunat.

Asta dacă vrei să verifici anumite tranzacții sau să lămurești anumite lucruri legate de contul tău bancar la BCR.
Eu am activat identificarea vocala și nu mă mai întreabă data nașterii sau întrebarea secreta.
O singura data mi-a cerut codul etoken

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate