![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Etoken BCR
Last Updated: Nov 01 2022 06:36, Started by
Gabriel4874747
, Oct 27 2022 22:25
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 27 October 2022 - 22:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu am facut un card bancar George young si cand am intrat pe etoken am introdus toate informatiile necesare eu trebuia sa primesc in E-mail de la ei dar eu nu am primit, ma gandeam ca Este de la mine dar nu este
|
#3
Posted 28 October 2022 - 04:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Este. De la tine.
Primești SMS nu email pt activare Daca ai număr portat, posibil din aceasta cauză sa nu vina SMS. |
#4
Posted 28 October 2022 - 07:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Fa-ți programare la cea mai apropiata agenție, te va ajuta un consilier.
|
#5
Posted 28 October 2022 - 08:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cea mai praf banca cu cei mai incompetenti angajati... trebuie sa te duci la ei pentru orice rahat si te plimba mai rau ca aia de la taxele locale. Am inchis colaborarea de cand cu George ala tampit al lor
![]() |
#6
Posted 28 October 2022 - 09:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dorin_2k, on 28 octombrie 2022 - 04:56, said:
Primești SMS nu email pt activare Pe vremuri primeai un cod la banca si altul pe SMS. Am reactivat eu acum o luna ca mi-am dat reset la telefon. Iti cere sa bagi nick-ul sau id-ul precum si seria si nr de la CI. Dupa care iti vine un cod pe SMS. Bagi codul si primesti un link de activare pe mail. Dupa care te suna banca sa le confirmi ca tu esti individul. Si gata, se activeaza. Daca telefonul sau emailul sau datele personale nu au fost reinnoite in caz de schimbare la banca, pauza... |
#8
Posted 28 October 2022 - 09:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
GlCA_Contras, on 28 octombrie 2022 - 08:50, said:
trebuie sa te duci la ei pentru orice rahat si te plimba mai rau ca aia de la taxele locale. Se poate face totul din George. Dar sunt de acord ca e cam idiot softul. Sunt multe chestii in el de care habar nu ai ca exista pana nu iei la puricat ce face fiecare buton si ce fereastra mai deschide. Ar trebui un manual de cateva sute de pagini probabil, dar dupa cateva luni n-ar mai fi valabil ca iar schimba ceva la interfata. |
#9
Posted 28 October 2022 - 10:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eiffel, on 28 octombrie 2022 - 09:01, said:
Iti cere sa bagi nick-ul sau id-ul precum si seria si nr de la CI. Dupa care iti vine un cod pe SMS. Bagi codul si primesti un link de activare pe mail. Dupa care o MICĂ eroare! oricum este o idioțenie pasul de după primirea link-ului... ![]() vă dați seama: nick, buletin, nr telefon, email, apoi tre să mai și vb cu cineva care IAR te-ntreabă nr. de telefon, email ![]() ![]() ![]() cireașa de pe tort: george ăla e un idiot! Edited by gushpi, 28 October 2022 - 10:35. |
#10
Posted 28 October 2022 - 11:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
GlCA_Contras, on 28 octombrie 2022 - 08:50, said:
Cea mai praf banca cu cei mai incompetenti angajati... trebuie sa te duci la ei pentru orice rahat si te plimba mai rau ca aia de la taxele locale. Am inchis colaborarea de cand cu George ala tampit al lor ![]() |
|
#11
Posted 29 October 2022 - 06:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Acum te suna de la banca sa le confirmi identitatea?
Eu am activata identificarea vocala. Toți din familie avem George instalat pe telefoane de vreo 2 ani. Era fără apel de la BCR pe atunci. |
#12
Posted 29 October 2022 - 10:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Când activezi etoken pe un telefon nou, după ce urmezi toți pasii, primești un apel de la BCR sa confirmi că tu ai instalat. Este un apel automat, doar îți solicita să apeși tasta 1 pt confirmare sau 2 daca nu tu ai solicitat activare. După ce apeși 1 apelul se închide automat.
|
#13
Posted 29 October 2022 - 13:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Oricum pentru orice solicitare în callcenterul BCR, te pune să deschizi aplicația etoken și să le dai codul generat, pentru a verifica că tu ești cel care a sunat.
Asta dacă vrei să verifici anumite tranzacții sau să lămurești anumite lucruri legate de contul tău bancar la BCR. |
#14
Posted 31 October 2022 - 09:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#15
Posted 01 November 2022 - 06:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
wertyck, on 29 octombrie 2022 - 13:55, said:
Oricum pentru orice solicitare în callcenterul BCR, te pune să deschizi aplicația etoken și să le dai codul generat, pentru a verifica că tu ești cel care a sunat. Asta dacă vrei să verifici anumite tranzacții sau să lămurești anumite lucruri legate de contul tău bancar la BCR. O singura data mi-a cerut codul etoken |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users