Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Mercedes-Benz A 220 4MATIC

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,600
  • Înscris: 12.10.2005
Salutare la toti! M-am gandit sa incep un fel de mic jurnal de bord pentru masina din titlu, mai ales ca a fost o alegere care m-a luat si pe mine prin surprindere, sa zic asa 😊
Plecand de la actuala masina – un Golf 7 din 2016 – am intentionat intial sa ramanem tot pe Golf (G8 GTI) si chiar am initiat contractul de leasing (masina e pe firma). Cat s-a prelucrat dosarul am tot stat si am cantarit diverse chestii si cu cat ma uitam la mai multe review-uri cu GTI-ul nou, cu atat mi se parea ca totusi 36k euro e un pic exagerat pentru un Golf, mai ales ca nu eram chiar convins ca interiorul si trecerea la abordarea asta noua “fara butoane” imi place in mod deosebit. In plus, timpul de asteptare initial era de vreo 3 luni dar mi-a spus dealerul ca de fapt poate dura mai mult.
Ca sa scurtez povestea, am dat o raita pe la dealerii MB din zona, am stat o gramada cu o domnisoara sa imi gaseasca o masina pe stoc undeva care sa aiba exact optiunile pe care le voiam (a durat ceva dar am gasit una la Daimler in Germania care corespundea) dupa care am sunat la banca sa schimbam obiectul finantarii 😊 Aproape 3 saptamani mai tarziu a ajuns in tara si 2 zile mai tarziu am preluat-o.
Ca si configuratie ar fi cam asa: A220 4MATIC (2020), motor de 2.0L/190 CP/300Nm, gri (Mountain grey metallic) si cu o gramada de optiuni dintre care unele imi trebuie iar unele sunt nice to have (tapiterie din piele Nappa, nu din aia de scaun de autobuz), faruri LED multibeam (optiunea de top, sunt absolut spectaculoase), rezervor de 66L (cel standard are vreo 45L), lane assist, adaptive cruise control, parktronic (chiar parcheaza singura, n-as fi crezut), asistenta la franare, protectie pietoni, atentionare semne de circulatie, display-uri de 10.2” (standard sunt de 7.5”), navi premium, oglinzi electrice incalzite cu luminozitate reglabila pt noapte, senzori de ploaie, scaune si stropitoare parbriz incalzite, lumina ambientala (aia e super misto), comenzi vocale extinse (functioneaza foarte bine si e si distractiva domnisoara aia virtuala), conexiune online permanent 4G pt update-uri, localizare si alte kkturi. Si multe alte chestii de care nu-mi amintesc acum.
Ce m-a mirat din primele minute e cat de confortabila e fata de Golf, practic nici nu pot sa le compar, incepand cu scaunele, insonorizarea pana la tinuta pe sosea si in general senzatia de premium pe care ti-o da. Pana una alta, sunt foarte multumit de achizitie.
Nu am prea apucat sa fac poze ca lumea cu ea, doar vreo 2 in parcare la reprezentanta, dar o sa pun mai incolo.

Attached Files



#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
S-o stăpânești sănătos și fără evenimente.
Să te bucuri de ea.

Lasă nu fi supărat, mai aduni bani în timp și poate vreodată îți vei permite și tu un Duster.  Posted Image

Edited by waterman, 04 November 2020 - 14:52.


#3
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,380
  • Înscris: 17.01.2012
mamă-mamă ce diferență uriașă față de anticul seria A (mic și cocoșat...)
asta m-a lăsat cu gura căscată încă de când apăru...

și e normal să fie cu mult mai confortabilă decât un GTI..., ăla-i pt alergat, asta-i pt plimbat :P

#4
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,275
  • Înscris: 10.04.2006
Ai uitat sa spui de halat :D

#5
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,600
  • Înscris: 12.10.2005
Ah vesnicul halat Posted Image Pai undeva la 36k (pret de lista cu dotarile de pe ea a fost aprox. 45k dar eu am luat-o cu 2 luni vechime si 2900 km la bord, a fost masina de dealer DE). Mi se pare foarte buna varianta, efectiv pentru 2 luni si cativa km am salvat cateva mii bune de euro. Oricum sunt scumpe, nu atat in varianta de baza dar daca vrei motor mai potent si dotari ample, sare pretul pana la dublu fata de cel de baza.

#6
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,240
  • Înscris: 16.10.2018
Mercedes!!! Sa-l stapanesti sanatos, fara nefacute si drumuri libere!

#7
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 23.07.2007

View PostAWE, on 04 noiembrie 2020 - 16:05, said:

Ah vesnicul halat Posted Image Pai undeva la 36k (pret de lista cu dotarile de pe ea a fost aprox. 45k dar eu am luat-o cu 2 luni vechime si 2900 km la bord, a fost masina de dealer DE). Mi se pare foarte buna varianta, efectiv pentru 2 luni si cativa km am salvat cateva mii bune de euro. Oricum sunt scumpe, nu atat in varianta de baza dar daca vrei motor mai potent si dotari ample, sare pretul pana la dublu fata de cel de baza.
Pretul banuiesc ca e fara TVA

Sa o stapanesti cu placere si fara incidente!!!

Edited by igor06, 04 November 2020 - 16:42.


#8
Darkestnight

Darkestnight

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,815
  • Înscris: 26.10.2017
Mercedes....imi place masinuta asta.Tot Mercedes vreau sa mi i au si eu.

Sa o stapanesti sanatos si cat mai multe drumuri sa ai..!

#9
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,509
  • Înscris: 18.06.2007
Multi km frumoși.
Mai e și figo cu ceva similar.

Am avut una la.drivetest și cred că e "cea mai premium" alegere din segment.

Bine că ai ales motorul "corect". Cel de 1.33 e ciudatel.

#10
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,414
  • Înscris: 07.02.2017

View PostAWE, on 04 noiembrie 2020 - 14:47, said:

Salutare la toti! M-am gandit sa incep un fel de mic jurnal de bord pentru masina din titlu, mai ales ca a fost o alegere care m-a luat si pe mine prin surprindere, sa zic asa ��
Plecand de la actuala masina – un Golf 7 din 2016 – am intentionat intial sa ramanem tot pe Golf (G8 GTI) si chiar am initiat contractul de leasing (masina e pe firma). Cat s-a prelucrat dosarul am tot stat si am cantarit diverse chestii si cu cat ma uitam la mai multe review-uri cu GTI-ul nou, cu atat mi se parea ca totusi 36k euro e un pic exagerat pentru un Golf, mai ales ca nu eram chiar convins ca interiorul si trecerea la abordarea asta noua “fara butoane” imi place in mod deosebit. In plus, timpul de asteptare initial era de vreo 3 luni dar mi-a spus dealerul ca de fapt poate dura mai mult.
Ca sa scurtez povestea, am dat o raita pe la dealerii MB din zona, am stat o gramada cu o domnisoara sa imi gaseasca o masina pe stoc undeva care sa aiba exact optiunile pe care le voiam (a durat ceva dar am gasit una la Daimler in Germania care corespundea) dupa care am sunat la banca sa schimbam obiectul finantarii �� Aproape 3 saptamani mai tarziu a ajuns in tara si 2 zile mai tarziu am preluat-o.
Ca si configuratie ar fi cam asa: A220 4MATIC (2020), motor de 2.0L/190 CP/300Nm, gri (Mountain grey metallic) si cu o gramada de optiuni dintre care unele imi trebuie iar unele sunt nice to have (tapiterie din piele Nappa, nu din aia de scaun de autobuz), faruri LED multibeam (optiunea de top, sunt absolut spectaculoase), rezervor de 66L (cel standard are vreo 45L), lane assist, adaptive cruise control, parktronic (chiar parcheaza singura, n-as fi crezut), asistenta la franare, protectie pietoni, atentionare semne de circulatie, display-uri de 10.2” (standard sunt de 7.5”), navi premium, oglinzi electrice incalzite cu luminozitate reglabila pt noapte, senzori de ploaie, scaune si stropitoare parbriz incalzite, lumina ambientala (aia e super misto), comenzi vocale extinse (functioneaza foarte bine si e si distractiva domnisoara aia virtuala), conexiune online permanent 4G pt update-uri, localizare si alte kkturi. Si multe alte chestii de care nu-mi amintesc acum.
Ce m-a mirat din primele minute e cat de confortabila e fata de Golf, practic nici nu pot sa le compar, incepand cu scaunele, insonorizarea pana la tinuta pe sosea si in general senzatia de premium pe care ti-o da. Pana una alta, sunt foarte multumit de achizitie.
Nu am prea apucat sa fac poze ca lumea cu ea, doar vreo 2 in parcare la reprezentanta, dar o sa pun mai incolo.
Frumoasa masina.Sa ai noroc la ea.
Mercedes este marca premium axata pe confort.Normal ca iti ofera un confort mai bun fata de un VW Golf 7.

Edited by max_01, 04 November 2020 - 18:57.


#11
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,600
  • Înscris: 12.10.2005

View Postwaterman, on 04 noiembrie 2020 - 14:52, said:

Lasă nu fi supărat, mai aduni bani în timp și poate vreodată îți vei permite și tu un Duster.  Posted Image

Am configurat unul cu jumatate din optiunile disponibile, inca stau si clipesc des...

Attached Files



#12
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,600
  • Înscris: 12.10.2005
Hai ca am depasit 20k kilometri si am zis sa mai bag un feedback scurt! Per ansamblu foarte multumit, mai putin consumul care e binisor peste ce sustine MB ca ar fi, in oras sub 9-10 nu scade nicicum, chiar mai mult daca faci drumuri mai scurte si e frig afara, iar afara undeva la 7.8-8.5l (bine, mers mai tare, ca daca o tin la 120 ia vreo 5.8 dar nu mai e fun).

Ce ma enerveaza:

-  sistemele de asistenta gen mentinerea benzii si incercarea de a reveni pe banda pe care crede masina ca ar trebui sa stau, se intampla in locuri unde dungile noi se incruciseaza cu unele mai vechi si deruteaza sistemul. In tari ca Romania e aiurea sa nu poti dezactiva chestiile astea permanent, daca opresti motorul si il repornesti, iar sunt toate active;
- navigatia mai slaba decat Google Maps, am ajuns sa folosesc CarPlay mai des decat navigatia masinii pentru ca desi interfata e huge si arata beton, are nevoie de prea mult timp pentru recalculari de rute;
- de cate ori plec cu masina, imi apare in bord atentionarea ca centurile de pe locurile din spate nu sunt puse, pai frate sunt singur in masina sau cu nevasta in dreapta, care centuri din spate?? Ca sa plece de pe ecran trebuie sa dau click pe un buton de pe volan.
- camera din parbriz nu poate fi activata pentru inregistrare trafic desi tehnic n-ar avea nicio problema, se pare ca e intentionata treaba fiindca in EU in majoritatea tarilor nu e permisa inregistrarea video. Suntem in Romania ffs!

Ce imi place:

- toate chestiile functioneaza as advertised, ACC e efectiv o placere, franeaza singura daca te apropii de unul din fata, apoi accelereaza singura pana la viteza setata, practic in afara de semnalizare si invartit de volan nu trebuie sa fac nimic;
- asistenta pentru pietoni neatenti, efectiv 2 retarzi au scapat datorita chestiei asteia, ambii fugind peste trecere dar avand rosu pentru pietoni si venind mai din spate intr-un unghi din care n-aveai cum sa-i vezi, efectiv nu stiam de ce masina franeaza violent fara sa fi apasat eu pedala;
- confortul la drum lung foarte bun, suspensii, zgomot interior, toate foarte bine optimizate, inclusiv scaunele si pozitia la volan, pot conduce efectiv de dimineata pana seara fara disconfortul pe care il aveam la Golf, indiferent cum reglam scaunul sau volanul, dupa 500 km tot semi-teapan coboram din masina.
- self parking, l-am folosit doar ca sa vad daca merge dar efectiv parcheaza lateral cu spatele mai bine decat 99% din soferi, am crezut ca e un gimmick ca sa-ti ia ochii dar chiar merge.
- tableta aia de > juma' de metru din bord arata un pic geeky dar chiar ai toate informatiile posibile pe ea, plus ca poate fi customizata informatia. Pentru un geek ca mine, e perfecta! :)

Mai scriu daca imi vine ceva interesant in cap.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate