Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tigla metalica

Recomandari Termopan + Velux

Sfaturi amplificator + bose

Voi intelegeti ce va zic animalut...
 Router nou fara port pentru fibra...

Cum mai stam cu asigurarile de ri...

Cer autorizatie, modific fara aut...

Beko masina de spalat rufe WUE 77...
 Aer conditionat Multisplit / case...

e-TVA din August 2024

Ventilatorul centralei nu se opre...

Obtinere numar DUNS pentru Google...
 Cum se numeste sarma folosita la ...

La multi ani @corinadaniela!

Cumparare auto vandut cu procura

Sfat pentru un sistem off-grid la...
 

Mi s-a suspendat talonul si am luat amenda pe motiv de folie sau tratamente chimice pe stopuri originale nemodificate

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
274 replies to this topic

#1
Bogdan6363

Bogdan6363

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 20.06.2020
Buna ziua, ieri in zona Dristor (Sector 3) Bucuresti ma deplasam pe Bulevardul Camil Ressu dispre Mc Donalds in directia ParkLake (eram cu sotia in masina). Eram oprit la culoarea rosie a semaforului din intersectia mare din Dristor (intersectia cu Strada Ramnicu Valcea) pe banda 2. S-a facut verde la semafor dau sa plec, vad ca in stanga mea este o masina de politie de la rutiera si fac 5 metrii de abea plecat de la semafor, porneste girofarul, se baga langa mine pe banda 1, incetinesc si imi face semn sa opresc. Trag pe partea dreapta pun avariile si astept sa vina agentul. Foarte nedumerit ca am zis ca poate am gresit cu ceva la semafor ca masina nu era oprita pentru controale ci se afla in trafic ca si mine. Vine agentul la mine, imi cere documentele, le prezint si foarte nedumerit il intreb daca am gresit cu ceva. Atunci politistul suprins sau iritat de intrebarea mea mi-a spus ca m-a oprit pentru ca am folii pe stopuri. Atunci eu si mai surprins i-am raspuns ca nu este posibil asa ceva, stopurile sunt fumurii din fabrica si ca asa a fost inmatriculata masina cu aceleasi stopuri acum 7 ani la RAR in Bacau (masina fiind adusa din Germania cu toate modificarile si customizarile in service-uri autorizate din Germania cu produse omologate la ei de proprietarul neamt ce a detinut-o). Pe certificatul vechi German erau 3 randuri de customizari trecute pentru ca masina are schimbate faruri, stopuri, navigator, bordul pentru navigator, adaugat pachet extra de la Volkswagen cu incalzire in scaune, sistem audio (nu va ganditi la subwoofere, sistem audio normal de bun gust) si altele de care nici eu nu stiu la cate are.
Revenind, politistul se duce in spate la stopuri, vine si colega lui care habar nu am cum o cheama ca nu s-a prezentat dar isi dadea si ea cu parerea, se uita la stopuri, vad ca tot se uita nedumeriti, strig pe geam sa deschida portagajul (pentru ca nu am voie sa cobor de capul meu din masina) sa se uite si pe interior la stopuri sa caute folia aia de care zice dansul. Revine la mine si imi cere sa cobor si ma cheama in spate si imi zice ca clar am folie pe ele, atunci tot nedumerit (eu nu el), deschid portbagajul si sterg praful de pe interiorul stopului sa ii arat (nu ca as sti cum arata o folie sau ceva ca n-am avut personal legatura cu astfel de customizari) ca asa sunt stopurile. Atunci zice ca am sigur am facut tratamente chimice (reactia mea a fost "ce naiba zice asta, e chimist?") ca "sigur nu sunt in regula" sau "sigur nu sunt legale" ceva de genul, el era sigur pe intuitia lui. Colega lui de asemena "da, are ceva" asa din presupuneri. I-am explicat ca asa cum vede masina asa a fost adusa si inmatriculata din Germania la RAR in Bacau pentru ca acolo m-am nascut si am locuit (am adresa de Bucuresti pentru ca aici lucrez) de vre-o 6 ani si m-am stabilit aici. Raspunsul dansului a fost "da, va cred, poate asa se practica acolo in Bacau" (aici iar eram ce vrea sa zica asta, ca am dat mita, ca el stie mai bine ca RAR-ul), atunci m-am enervat putin pentru ca a repetat de mai multe ori ca "la Bacau" sau expresii de genul care cel putin mie mi s-au parut comentarii care nu isi au sensul si putin discrimanatorii si sa nu mai zic ca intr-un fel acuzau RAR-ul de acolo ca nu stiu ce fac sau cine stie la ce facea aluzie. Atunci, cel putin parerea mea mi s-a parut ca toata situatia s-a invartit pentru ca aveam stopuri fumurii si pentru ca eram cu numere de Bacau.
Revenind din nou, imi zice ca sigur am folosit ceva substante chimice fumurii sau ce inseaman asta (ma gandesc ca spray ca n-am laborator chimic acasa, ideea cu spray-ul mi-a venit cand am ajuns acasa ca am citit ca sunt persoane care chiar isi dau cu spray stopurile sa para mai inchise, aici eram iar nedumerit ca cineva face asa ceva dar irelevant caci nu era situatia mea). I-am zis de mai multe ori ca in atatia ani si toate ITP-urile facute si RAR-ul si cei de la ITP nu au zis nimic de aceste stopuri si el a zis ca n-au treaba cei de la ITP (desi din ce stiu nu cred ca poti trece ITP cu magarii dinastea). Mi-a cerut sa ii dovedesc omologarea farurilor, aici m-am blocat, cum puteam sa dovedesc ca am faruri legale, asta chiar nu stiam cum sa o fac, i-am spus ca am actul de vanzare la stopuri si cutia originala (noroc ca mi-a dat neamtul care a vandut masina stopurile originale in cutia de la stopurile astea fumurii si actele pe care le avea el cu revizii facute si aparent si actul de vanzare al stopurilor) dar sunt in Bacau ca doar nu le car dupa mine neavand probleme de genul pana acum si sa justific ceva care este vandut si cu conforme europene (conform site-urilor care vand produsul "E-Mark", si conform facturii de vanzare care pare sa aiba un logo "TUV" printat), eu trebuind sa demonstrez ca ceva ce a trecut RAR-ul si este vandut in UE si customizat in Germania (din ce am inteles de la vanzator ar fi tot la reprezentanta in Germania customizat, dar cum am doar factura de cumparare si niste verificari la masina in Germana nu stiu cum as putea demonstra, nu ca mi s-ar parea normal sa demonstrez asa ceva).I-am cerut sa cheme pe cineva de la RAR, adica mi-a picat cerul in cap cand am auzit ca trebuie sa demonstrez ca sunt omologate stopurile sau ca nu au subtante chimice sau ca e ceva in neregula cu el ca nici nu mai stiam ce insinua ca tot ce am inteles e ca "sigur au ceva pe ele". Acum ca sa nu mai spun ca de la folii fumurii si de la substante chimice mi se cere sa demonstrez ca faruruile sunt omologate, nici nu mai stiam ce vrea de la mine.
Vazand ca nu am cum sa demonstrez ca farurile sunt omologate mi-a cerut sa intru inapoi in masina. Intru, dansul se deplaseaza inapoi la masina de politie sta cateva minute si revine catre mine si imi spune ca a verificat la RAR (nu stiu cum a facut el asta dar nu-i problema mea asta) si nu exista nici o inregistrare ca farurile sunt omologate sau inregistrate (nu stiu ce inseamna "inregistrate"). Revi iar la partea cu RAR-ul facut in Bacau, cum am spus 3 randuri de customizari pe talonul din Rermania si nimic precizat pe talonul de Romania, i-am intrebat pe cei de la RAR daca nu trebuiesc trecute customizarile de pe talonul din Germania si mi-a spus ca nu trebuiesc deoarece toate sunt conform normelor europene si din punct de vedere legal tot ce este aprobat in Uniunea Europeana nu trebuie omologat. Eu am zis ok si mi-am vazut de treaba, doar nu-s eu mai destept ca cei de la RAR.
Revenind la agentul de politie, cum verificarile lui la RAR nu arata nici o dovada de omologare a stopurilor deci e ceva in neregula cu ele asa ca imi retine talonul. Satul de aceasta disputa fara sens i-am spus sa faca cum crede si voi face si eu ce cred ca trebuie facut (adica sa contest decizia sau ce se face cum nu mi se pare corect sa imi iau amenda pe pareri). Vazand ca tot o tin pe a mea s-a dus la masina sa imi scrie procesul verbal. A mai iesit o data si din e am vazut eu parea sa faca poze la stopuri desi parea ca poza din centrul masinii din spate cu camera in jos nu in plan perpendicular pe stop, ma gandesc ca poate vrea arate ca nu se vad becurile, desi clar nu se vad becurile ca masina e automata si era pusa in parking si nici nu era piciorul pe frana ca sa fie aprinse stopurile. Imi ceruse la un moment dat sa bag si in marsalier sa se uite daca se vad dar n-am vazut sa faca vre-o poza sau sa verifice cu vre-un aparat. Intre timp mi-am amintit ca aveam un link pe telefon catre majoritatea customizarilor pentru ca le-am asigurat separat pentru CASCO si am gasit linkul dar din pacate nu mai era valabil articolul deci ce sa mai arat... A revenit la masina si mi-a dat sa semnez procesul verbal si daca am mentiuni, si am spus sa treaca ca "Nu sunt de acord cu cele precizate, masina a fost inmatriculata cu stopurile existente". A scris mentiunea m-a pus sa dau doua semnaturi si mi-a inmanat procesul verbal. L-am intrebat cum trebuie sa procedez sa contest procesul si mi-a spus ("va repet din nou", de parca eu stresat am retinut toate informatiile date de el cu ce sectie si unde sa ma duc la RAR si care e adresa la care trebuie sa ridic talonul) ca daca "sunteti sigur" ca nu ati facut nimic la faruri (adica clar sunt sigur adica despre ce vorbim...) sa nu platesc amenda si sa ma duc la RAR sa imi dea o stampila pe dovada aia si sa ma intorc la sectie sa imi dea "el" talonul. A specificat ca trebuie sa ma duc la RAR Grivitei, mi s-a parut foarte ciudat ca a cerut specific la acel RAR, sotia a intrebat daca se poate la RAR in Bacau si a zis ca nu se poate si ca oricum tot aici ajung verificarile astea. Mie cel putin mi s-a parut foarte ciudat ca a specificat exact acel RAR, existand si un RAR in Voluntari si zicand ca nu se poate decat la acel specific RAR. Am plecat si am vazut ca in fata masinii de politie, care intre timp s-a mutat mai in fata si nu o vazusem ca era dupa doua masini parcate si avea girofarul pornit, era o masina cu numere de italia pe avarii care presupun ca a tras-o colega dansului pe dreapta ca intre timp disparuse dansa, ea statea la masina venise doar sa isi dea cu parerea. Am presupus ca dansul oprea numai masini cu numere care nu erau de Bucuresti, iar ma ducea la discriminare sau poate vroia ciubuc sau cine stie ce vroia.
Mentiunea agentului pe procesul verbal este: "A condus auto nr XX XX XXX pe Camil Ressu/ Ramnicu Valcea, avand montate pe triplele spate folii sau tratamente chimice de culoare inchisa prelegand (nu inteleg cuvantul scris) si diminueaza eficacitatea luminilor de semnalizare, stop pe pe frana si marsalier". Nici macar nu m-a pus sa semnalizez cand s-a uitat in spate ci doar sa bag in marsalier, lucru care automat a facut vizibile si topurile dar nu cred ca a pozat lucrurile astea ca nu m-am uitat, am vazut ca a pozat doar cand nu erau aprinse stopurile, sa vad si eu in instanta diminuarea de care zice dansul. Singurele substante chimice erau doar un strat subtire de praf ca nu mai spalasem masina de ceva vreme dar nu va ganditi la moloz.
Am pus si un video facut a doua zi dupa incident cu masina exact cu acelasi praf si in aceeasi stare in care era si atunci (mai multe poze si video-uri cu stopuri din aceeasi gama la finalul postarii, si cu factura pe care o detin): https://drive.google...iew?usp=sharing
Acum am mai multe nelamuriri:
Pot sa ma duc la orice RAR? Sincer mi-e frica sa ma duc acolo ca mi-e ca o fi vre-o schema cu cei de la RAR desi nu vad cum pot comenta cei de la RAR daca totul este ok cu stopurile dar in Romania orice este posibil, am auzit destule ca eu nu am nimic impotriva sa ma duc acolo decat frica asta ca sunt tras la raspundere pe lucruri legale ca mai presus ca RAR-ul nu stiu daca este
Considerati ca este abuz ce a facut dansul? Eu nu am vazut nimic clar cum ca as avea substante chimice pe stop, nici nu stiu cum se poate testa asa ceva dar daca ma acuzi de ceva demonstreaza-mi ca asa este pentru ca eu pentru banii aia primiti amenda (1300 RON) muncesc destul si nu am auzit vreodata ca meseria sa functioneze pe presupuneri sau sa dai amenzi pe presupuneri
Daca credeti ca este abuz merita sa fac o plangere civila impotriva dansului pentru acuzatii fara dovezi clare? Adica nici n-as lasa situatia asa ca daca ma opresc 50 asa ca li se pare lor unde ajungem?
Dupa ce am citit mai mult despre contestari amenzi rutiere am aflat ca amenda nu se anuleaza daca RAR-ul zice ca este ok verificarea pentru talon ci trebuie sa contest in instanta neaparat ca sa se anuleze, de aici si intrebarea cum e mai bine sa procedez sa platesc amenda inaine ca este jumatate din suma si daca castig sa mi se restituie suma sau sa cer amanarea amenzii si daca pierd (doar daca is mana in mana RAR cu dansul vad asta posibil) sa platesc tot?
Pentru dosarul de instanta ce as putea sa aduc sa ma ajute momentan nu am decat actul de vanzare al stopurilor in germana pe care are un logo "TUV", nu stiu daca am un certificat in cutie ca am cerut niste rude sa imi trimita cutia de la Bacau cu tot cu stopurile vechi, poate am si vre-un certificat dar nu cred. Am cerut celor care au vandut stopurile sa imi dea un certificat de orice fel sau toate certificatele pe care le-ar putea avea pentru modelul respectiv de stop care sa ateste ca e acreditat. Am vazut ca nu mai au modelul meu pe site-ul lor dar pare ca au modelul cu sticla clara. Acum astept sa imi raspunda, am sa incerc sa ii si contactez ori prin telefon ori cumva prin email sau prin orice mijloc posibil, problema este ca nu vorbesc germana dar gasesc eu pe cineva sa le formuleze un Email, dar asta nu garanteaza ca imi vor trimite ceva, am incercat sa caut o baza de date unde se poate verifica ca e conform dar n-am gasit nimic. Desi produse similare cu ce am eu se vand pe multe site-uri din Romania. Ma gandeam sa cer de la RAR, nu stiu daca trebuie din Bacau, pozele cu masina de la inmatriculare pentru a sunt sigur ca i-am vazut cum pozau masina din toate unghiurile si se va vedea clar ca erau aceleasi stopuri si sa le compare in instanta cu cele ale politistului. Stiu ca se poate cere o cautare in arhiva la RAR contra cost, nu stiu si daca ma lasa sa fac o copie sau sa imi dea pozele respective si daca pot face asta din Bucuresti. Am cautat istoricul masinii de la RAR pe site-ul lor dar nu contine pozele facute la RAR sau precizari legate de stopuri.
Credeti ca pot cere vre-o dovada de la RAR in care sa zica explicit ca stopurile sunt in regula ca sa pot prezenta in instanta sau sa o am asupra mea in cazul in care ma mai opreste un agent care are pareri? Nu de alta dar si daca castig procesul, nu am cum sa fiu sigur ca nu se mai repeta, am citit pe forumuri si despre persoane cu folii omoloagate si cu toate actele care isi iau amenzi degeaba si le anuleaza dar as prefera sa evit pe cat posibil situatii similare ca nu am timp de pierdut. Si solutii romanesti de genul schimba-ti stopurile nu sunt solutii realistice pentru ca imi plac stopurile actuale si ce fac de acum schimb toate customizarile facute de ala din germania doar ca sa nu imi iau amenzi de la persoane care isi dau cu parerea?
Este posibil sa ma trezesc in instanta sa zica politistul ca as fi avut ceva si ca l-as fi dat jos? Dansii aveau camere de filmat pe piept si ma gandesc ca pot cere sa se prezinte dovezile dar sa nu existe cazuri in care "se pierde" filmarea, sau nu stiu ca as vrea politistul sa dovedeasca "substantele chimice" de care vorbeste nu eu sa vin sa demonstrez ca nu am substante chimice. Duc masina la judecatorie sa faca ce teste vor ei sau la RAR ca oricum trebuie sa ma duc pentru talon dar la cate se intampla in Romania tare mi-e ca la un moment dat am sa ma trezesc cu vre-o surpriza care sa nu imi dea caz favorabil
Este posibil ca politistul sa fi facut acest lucru pentru ca isi primeste procentaj din amenta ca rasplata (eu asa am auzit ca primesc si ei un procent) sau sa isi faca norma? Daca isi primeste procentaj din amenda si amenda se anuleaza ce se intampla? Si este sanctionat politistul pentru o situatie de genul daca castig procesul?
Ultima intrebare si poate cea mai importanta, sa caut un avocat care sa ma ajute cu procesul sau se da un avocat din oficiu ca as vrea sa evit vre-o situatie de caz nefavorabil ca am scris eu ceva gresit sau cine stie ce chestie ce poate fi exploata ca om juridic nu-s si nici nu vreau sa platesc amenda care mi-a fost data pe nedrept. Atata timp cat nu s-a folosit un aparat sa masoare nu stiu eu ce, cat nu s-a dezlipit nimic, cat nu a dat cu ceva sa imi arate ca are el dreptate ca am eu "substante chimic" sau folie sau ce oi fi avand eu il consider abuz si mi se pare foarte aiurea sa demonstrez ca nu am "substante chimice", adica nu stiu cum pot demonstra chestia asta, sa ma duc la laboratoare chimice sa faca teste pe stopuri, pff la ce s-a ajuns.
Modelul de stopuri:
- JOM 82907 pentru Golf 6 (gama URBAN Style) https://faroe.desert...ar-lights-smoke
Alte produse de pe site-ul producatorului similare: https://www.jom.de/d...le ruckleuchten
Cum se vad in poze asa se vad si in realitate, sunt foarte negre dar se observa ledurile din interior foarte clar cand nu sunt aprinse iar semnalizarea, stopul si marsalierul sunt foarte clare si cand sunt aprinse exact ca in pozele respective. Am cautat semnul "E1" cel de E-mark in poza dar cred ca este sub inscrisul acoperit de cablu din poza, nu am dat jos stopul https://images-na.ss...71AZGp6CttL.jpg
Producatorul e JOM.de, acesta e site-ul lor si multe din modelele similare cu aceeasi nuanta de de fumuriu se pot gasi si in Romania: https://www.jom.de/d...golf-6-bj-08-12
Dar am gasit modelul pe jom-usa, pare ca au si site de SUA: http://www.jom-usa.c...?viewfullsite=1
Site-uri romanesti cu produse similare de la acelasi producator:
https://www.emag.ro/...7/pd/D549BJBBM/
Am gasit si cateva video-uri cu stopuri similare (din pacate nu modelul de golf 6) la culoare si intensitate a negrului ca sa va faceti o parere, dupa cum se observa nu exista nici o problema de iluminare:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AATtf_STBOo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Umu_rmrTD14?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/74KixLt96Ik?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B2iICOFNL-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Stopurile sunt cumparate direct de la JOM, atasata cu factura asta care are logo-ul "TUV CERT" in partea dreapta, stiu ca probabil asta nu arata certificarea dar clar sunt certificate si ok daca se vand si in Romania si RAR-ul nu a spus nimic si nici ITP-ul.
https://drive.google...iew?usp=sharing
Scuze pentru postarea lunga dar incerc sa ofer cat mai multe detalii cu privire la situatie. Pentru ca n-am facut contestatii in trecut si nici nu am gasit o situatie similara descrisa pe undeva pentru probleme cu "substante chimice" sau ce zice el.

#2
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,043
  • Înscris: 14.03.2013
Sincer, nu am stat sa citesc toata vaicareala ta pe aici insa, daca nu le ai trecute de la RAR in talon (modificarile astea) ele nu sunt valide in Romania si politistii au procedat corect. Cel putin asa stiu ca este legea. Era problema ta sa te asiguri ca le-au trecut cei de la RAR in talon cand ai inmatriculat-o.

#3
Vasiloaiei

Vasiloaiei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 24.06.2013
Din filmarea pusa de tine se vede din avion ca alea nu sunt stopuri legale. Nu stiu ce ai povestit tu aici cu Germania, factura si cutie data de neamt, dar pun pariu ca nu se vede nimic in soare prin stopurile tale. Mai bine iti cumperi niste stopuri originale, mergi frumos la rar, iti iei talonul inapoi si platesti amenda. Nu cred ca ai sanse la contestatie sa castigi.

Edited by Vasiloaiei, 11 October 2020 - 20:45.


#4
foreverbanned

foreverbanned

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,965
  • Înscris: 06.05.2020
Nu sta nimeni sa citeasca tot carnatul asta.
Scrie pe scurt despre ce e vorba.

#5
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
tu chiar crezi ca sta cineva sa iti citeasca povestea aia?
ai avut folii pe stopuri, ti-a dat amenda, si-au facut datoria !!!

da folia jos, plateste-ti amenda, du-te la rar sa o verifice, apoi daca totul e in regula du-te sa iti dea inapoi talonul.
si pe viitor nu mai pune folie pe stopuri. stiu ca pare mai misto masina, dar stopurile sunt facute sa fie vizibile de altii, nu sa arate cool.

#6
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,697
  • Înscris: 10.10.2011
ideea e foarte simpla, orice amenda pe care o primesti o poti contesta in 15 zile la judecatoria cea mai apropiata de locul "comiterii faptei" ( Judecatoria sector 3). daca lucrurile stau asa cum zici tu angajeaza avocat, singur nu vei face fata. trebuie contestata amenda si mers in instanta. nu ai de ce sa platesti jumate acum. daca pierzi mergi si platesti daca nu nu ai ce plati..



p.s. ce imi plac bagatorii astia in seama care intra pe topic si nu citesc si isi dau cu parerea. bravo carnatilor

Edited by zile_san, 11 October 2020 - 20:50.


#7
TheShen

TheShen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 25.02.2008
Ai niste chinezarii de stopuri pe masina si faci pe ironicul aici cu noi.

#8
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
bătaie de joc la adresa cetateanului plătitor de taxe din partea unor militieni plictisiți. mie la fel au vrut să mi dea amendă ca am folii in geamuri cand eu aveam gemurile ionizate, și chiar imi dadeau, da le am dat 100 de lei si mi au urat drum bun. niste jigodii.

#9
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,236
  • Înscris: 19.09.2005
aia de la rar trebuiau sa-te puna sa le dai jos dar au preferat sa nu se complice.

#10
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Avea Deenman la fosta lui masina VW golf5 1,9tdi pd stopuri pe spate din 2015 fumurii și facea tara prin concedii, mergea des București - Maramureș la parintii lui. Nu a scris pe forum aici sau pe forumul monomarca unde avea jurnal de bord de sute de pagini, sa fi avut asemenea probleme.
Parca nu se mai practica demult faza cu opritul la plezneala de catre politisti dupa care iti cauta ceva care sa te arda. Daca nu iti gasea, te ardea cu amenda pentru nepurtartea centurii de siguranță :)

Edited by curentalternativ, 11 October 2020 - 20:53.


#11
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,588
  • Înscris: 27.09.2006

 Bogdan6363, on 11 octombrie 2020 - 19:07, said:

... Atunci eu si mai surprins i-am raspuns ca nu este posibil asa ceva, stopurile sunt fumurii din fabrica si ca asa a fost inmatriculata masina cu aceleasi stopuri acum 7 ani la RAR in Bacau (masina fiind adusa din Germania cu toate modificarile si customizarile in service-uri autorizate din Germania cu produse omologate la ei de proprietarul neamt ce a detinut-o).
...Mi-a cerut sa ii dovedesc omologarea farurilor, aici m-am blocat, cum puteam sa dovedesc ca am faruri legale, asta chiar nu stiam cum sa o fac, i-am spus ca am actul de vanzare la stopuri si cutia originala (noroc ca mi-a dat neamtul care a vandut masina stopurile originale in cutia de la stopurile astea fumurii si actele pe care le avea el cu revizii facute si aparent si actul de vanzare al stopurilor)
Te contrazici singur ...
In plus, tu la RAR acum 7 ani poate te-ai prezentat cu stopurile originale (pe care recunosti ca le detii).
Toate filmarile (si a ta, si cele date ca exemplu) sunt facute de la 50-100 cm distanta ... ia fa una de la 10-15-20 de metri ...

Edited by LuvRaluK, 11 October 2020 - 20:54.


#12
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,236
  • Înscris: 19.09.2005

 LuvRaluK, on 11 octombrie 2020 - 20:53, said:


Te contrazici singur ...
In plus, tu la RAR acum 7 ani poate te-ai prezentat cu stopurile originale (pe care recunosti ca le detii).
Toate filmarile (si a ta, si cele date ca exemplu) sunt facute de la 50-100 cm distanta ... ia fa una de la 10-15-20 de metri ...
ziua cu soarele in spate

#13
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,846
  • Înscris: 23.04.2007

 zile_san, on 11 octombrie 2020 - 20:48, said:

nu ai de ce sa platesti jumate acum. daca pierzi mergi si platesti daca nu nu ai ce plati..
Pai daca nu plateste acum jumatate si pierde cit trebuie sa plateasca ?

#14
darxide

darxide

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 622
  • Înscris: 06.10.2007
Nu-s nici originale, nici legale si urate.

#15
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,174
  • Înscris: 06.04.2020
Ce sa-i faci, unii nu mai pot fara tunning la masini, ca-i mai cool. Daca nu te-ai ingrijit ca modificarile sa fie omologate de RAR, n-ai decat sa intri in randul lumii, cu faruri si stopuri legale cum are toata lumea.

#16
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,236
  • Înscris: 19.09.2005

 curentalternativ, on 11 octombrie 2020 - 20:52, said:

...
in rodul de la charles de gaulle am vazut de multe ori afumati din astia opriti pt luat talonu.

#17
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,486
  • Înscris: 24.09.2017
m-am documentat un pic. inca nu stiu legislatia din Romania, de pe forumuri si ”surse” cica ar fi ilegale si nu ai fi primul oprit. pe afara sunt cam ilegale in majoritatea cazurilor. In uk cica ar fi legale dar 50% doar. The UK doesn't have any laws that completely ban headlights or rear tints, but there are rules in force that restrict the kind of modifications you can make to your car lights. ... The tint can't dim lights by more than 50%. You should still be able to see most of the light coming through.Jan 2, 2020.

in fine, am inteles ca poate asa ai luat masina, dar mor de ras cand vad modificarile astea pe masini. radeam cu nevastamea ca isi modifica astia evacuarile sa faca ”parturi”. sau asta cu inegrirea stopurilor, de ce ai face asa ceva? nu cred ca impresionezi pe nimeni, dar...ce stiu eu.

#18
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,236
  • Înscris: 19.09.2005

 rim80, on 11 octombrie 2020 - 20:57, said:

Ce sa-i faci, unii nu mai pot fara tunning la masini, ca-i mai cool. Daca nu te-ai ingrijit ca modificarile sa fie omologate de RAR, n-ai decat sa intri in randul lumii, cu faruri si stopuri legale cum are toata lumea.
tunigul se face la motor, tractiune, suspensie, frane...
beculetele negre nu-s tuning...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate