Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hidrofor defect arunca apa inapoi...

Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?
 Valeriu Nicolae

Exista vreun dezavantaj la constr...

Problema martori semnalizare dire...

Umplere gol tamplarie-glaf
 Produse inapoiate cu zgarieturi

Recomandare laptop cu specificati...

Pareri? Este fiabil?Aer condition...

1 zi/noapte Gura Portitei
 Samsung Galaxy S23 Plus

Recomandare TV Samsung QLED

Cat ar trebui sa ma coste o incar...

UBB camin
 

Tamponare în giratoriu

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#1
denisu3492

denisu3492

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 10.08.2017
Salut ! Vineri am avut o tamponare ușoară în giratoriu , sunt începător și a fost primul accident , m-am intimidat și am ajuns să fac amiabilă recunoscându-mi vina , nu  eram total convins că era vina mea dar din sperietură și trebuia să ajung la un interviu de angajare , am spus că este vina mea .
Cealaltă persoană s-a dus la asigurator și acolo i s-a spus că el este vinovat nu eu , dar totuși el nu vrea să își recunoască vina și mi-a spus că o să îmi dea asigurarea lui dar eu să îi repar mașina lui
Întrebarea mea este : cum aș putea să-mi repar mașina pe asigurarea lui și apoi să nu i-o mai repar fără să ajungem la poliție ? A spus că îmi dă asigurarea , dar să-i repar și eu mașina lui .
Accidentul s-a întâmplat în felul următor : eram într-un giratoriu cu două benzi , eu voiam să iau a doua ieșire și eram încadrat pe prima bandă , el era încadrat pe a doua bandă și a făcut dreapta în fața mea de nicăieri , fără semnal și m-a agățat cu partea laterală dreapta spate lovindu-mă în partea laterală stânga față

#2
smddms

smddms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 16.12.2018
Cel mai bine e sa mergeti la politie unde se va decide care cui repara masina , nu din vorbe sau amenintari .

#3
denisu3492

denisu3492