Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Update BIOS = Calculatorul se blo...

Maimuta si Negru

Chiar nu mai suntem in stare sa f...

Soluție de supraveghere ieft...
 1 capatana de usturoi pe zi, pune...

Latenta uriasa la laptop cu i7-12...

Unde se afla acest local ?

Activitați extracurriculare ...
 Sprayul de muste RAID nu mai func...

Baterie termica cu acetat de sodi...

Branza maturata/betonata

Imagine ecran laptop tremura si e...
 Hamsie si Capelin prajiti in tiga...

Seat Leon FR !

Facultatea potrivita pentru softw...

Upgrade CPU --> upgrade RAM?
 

Problema mercedes E220 CDI 2002

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Adriano0304

Adriano0304

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.09.2020
Buna ! Am o problema la Mercedes-ul meu  E220 CDI  , an fabricatie 2002 . In mers , cand incerc sa o calc , de exemplu sa intru in depasire , imi cade turbo . Nu face absolut nimic sa indice faptul ca nu mai este turbo , pur si simplu nu mai trage . Daca ii iau contactul si pornesc din nou , turbo functioneaza .Nu se intampla tot timpul , daca accelerez treptat merge bine , doar cand o fortez sa intru intr-o depasire rapida de exemplu , nu mai trage .
Am fost in reprezentanta pentru diagnoza si constatare . Mi-au spus ca ar putea fi senzorul de presiune admisie turbo , dar ca nu este sigur cauza . Ar fi ok sa il schimbam pe original si sa vedem daca problema persista . Dat fiind faptul ca pe original senzorul ar fi 600 lei  si nu este sigur ca acesta ar fi cauza , am preferat  sa cer si alte opinii , la alte service-uri . La unul din service-uri , mi-au adus 8 senzori din dezmembrari si i-a testat pe toti pe masina , rezultatul fiind acelasi . Concluzia service-ului , NU este senzorul , nu are cum sa fie vreun furtun pentru ca Mercedes-ul daca are vreun furtun de la turbo fisurat scoate fum negru si au zis ca ar fi turbo ....
Ce imi recomandati ?  Mai este cineva care s-a confruntat cu o astfel de problema .

#2
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,387
  • Înscris: 24.06.2006
cateodata este greu sa-i gasesti leacul

ce erori are la diagnostic?

#3
xxz

xxz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 455
  • Înscris: 21.01.2010
Am avut o problema similara recent la un model mai nou, limp mode dupa o anumita distanta, oprit motor, lasat la racit, mers o perioada, apoi iar. Pe tester, eroare debitmetru (standard pe star la orice problema admisie). In final, furtun intercooler plesnit, schimbat la reprezentanta, totul merge ca uns. Din cate am citit, cam asta ar fi rezolvarea in majoritatea cazurilor.
Sfatul meu, schimba reprezentanta sau pune-i la verificat furtunele ca lumea.

#4
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,735
  • Înscris: 24.10.2015
Am avut asa problema si a fost electrovana de la turbina.

#5
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Pune erorile descoperite pe tester.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate