Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Ultima postare: nov 05 2023 22:29, Inițiat de
lawrence74
, aug 05 2020 20:38
·
40
#3331
Publicat: 27 mai 2022 - 08:14
Buna ziua. Vreau sa achizitionez un Samsung Note20 ultra 5G, este cumparat de la Altex, are peste un an de functionare. Ma streseaza problema ecranului negru de care se specifica pe forum. Cei care ati avut problema aceasta, dupa cat timp de la achizite s-a intamplat evenimentul? Dupa un update? Multumesc
|
#3332
Publicat: 28 mai 2022 - 09:43
Nu exista o perioada anume dupa care sa se strice ecranul...din ce am citit eu.Si nici nu cred ca are legatura cu vreun update ci mai mult e o o problema hardware.E ceva frustrant pentru ca se intampla fara vreun simptom, pur si simplu scoti telefonul din buzunar si ecranul nu mai functioneaza desi inainte cu 5 min mergea perfect.Mie mi-au schimbat ecranul si bateria la Esd.
Dar calitatea reparatiei a lasat de dorit(scame in compartimentul camerelor si etansarea facuta prost...facea condens pe camere).Daca vrei sa risti, neaparat sa aiba garantie si daca se intampla nenorocirea, sa fii foarte atent la calitatea reparatiei cand il ridici.Eu personal l-as scufunda in apa acolo la ei )) In rest un telefon care mi-a placut mult, estetic imi place chiar mai mult decat s22u. Editat de ionut_blue, 28 mai 2022 - 09:45. |
#3333
Publicat: 28 mai 2022 - 17:16
blanaru_mihai, pe 27 mai 2022 - 08:14, a scris:
Buna ziua. Vreau sa achizitionez un Samsung Note20 ultra 5G, este cumparat de la Altex, are peste un an de functionare. Ma streseaza problema ecranului negru de care se specifica pe forum. Cei care ati avut problema aceasta, dupa cat timp de la achizite s-a intamplat evenimentul? Dupa un update? Multumesc S22 nu are slot de card si costa prea mult, nu merita. Editat de LucianGL, 28 mai 2022 - 17:17. |
#3334
Publicat: 28 mai 2022 - 19:37
LucianGL, pe 28 mai 2022 - 17:16, a scris: Faptul ca are 1 an de utilizare e o garantie ca nu are aceasta problema, deci cumpara linistit. S22 nu are slot de card si costa prea mult, nu merita. Garantia repara orice daca ai timp sa stai cu el in service.Dupa expirare, e si asa vechi sa mai plangi dupa el. Editat de ionut_blue, 28 mai 2022 - 19:40. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi