![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Anulare rezervare nerambursabila: imi vor extrage banii de pe card?
Last Updated: Jul 20 2019 10:03, Started by
morrrphine16
, Jul 19 2019 17:11
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 19 July 2019 - 17:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hei! Rog pe cei care au fost in aceeasi situatie sa imi spuna cum au procedat. Mi-am facut rezervare prin Booking la un hostel, iar cand am facut rezervarea respectiva era mentionat acolo faptul ca este nerambursabila anularea, dar ca o pot anula gratuit in primele 24 de ore dupa rezervare. A doua zi, cand trecusera doar 20 de ore, am gasit un alt hostel mult mai ieftin si convenabil asa ca am vrut sa anulez rezervarea initiala pentru ca nu se scursesera cele 24 de ore, cand colo ma trezesc ca trebuie sa platesc intreaga perioada a sejurului pentru a anula. Fac acea cerere la Booking pentru exceptia de la taxe, si mai dau un e-mail separat hostelului in care explic situatia. Cum nu mai aveam rabdare, am zis sa si sun la unitate. Tipa de acolo imi zice ca tot ce a primit era mail-ul meu, in rest nicio cerere si mi-a explicat ca ea nu poate sa faca nimic, ca doar cei de la booking pot sa-mi anuleze rezervarea, singura chestie cu care poate sa ma ajute e sa-mi incaseze doar 70 de lei, cat e o noapte de cazare, in caz ca nu ma prezint si m-a sfatuit sa-i contactez pe cei de la Booking. Dupa ce inchid apelul, primesc e-mail de la Booking cum ca cererea de renuntare la taxe a fost respinsa de unitatea de cazare. Sun inapoi si tipa de mai devreme imi spune ca n-a primit nimic si ca cel mai probabil asa este setat acel mesajul sa se trimita si imi mai zice o data sa iau legatura cu Booking, iar eu o intreb daca exista riscul ca ei sa-mi fi blocat banii, iar respectiva imi spune ca e destul de posibil. Le scriu si celor de la Booking si zic sa verific cardul, avand teama sa nu-mi fi luat deja din ei, mai ales ca in rezervare zice ca plata se face in cele 5 zile inaintea sosirii. Ma duc la ATM si constat ca din fericire, n-aveam niciun leu blocat, prin urmare i-am scos pe toti, mai ramanand doar 5 lei in cont. Cum cei de la Booking nu-mi raspundeau, am decis sa anulez rezervarea, iar anularea s-a facut cu succes desi eu nu mai aveam suficienti bani din care sa-mi ia. Intrebarea mea este: pot sa mi-i retraga luna viitoare cand primesc banii pe card? Si cine incaseaza banii mai exact, Booking sau hotelul, de era proprietara asa confuza? Ati trecut prin vreo situatie de genul, si daca da, cum ati rezolvat? Multumesc anticipat!
|
#2
Posted 19 July 2019 - 19:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Unitatea de cazare poate anula o rezervare si e la latitudinea lor daca te taxeaza sau nu.
Noi am anulat la fata locului doua camere din 4, se intamplase un accident si 4 persoane nu mai venisera. Cum situatia era oricum naspa au inteles si au anulat-o cu tot cu rambursarea intreaga. Deci daca unitatea vrea, poate. Sa fii sigur ca tu te-ai incadrat in termenul de 24h si sa citesti toti termenii: 24h dar nu mai repede de x zile (de ex daca tu faci azi pe duminica rezervare cel mai probabil are 24h dar nu mai devreme de 7 zile). |
#3
Posted 19 July 2019 - 20:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
N -am priceput nimic din toată povestea.
Normal ca e nerambursabila de vreme ce nu ai plătit nimic încă. Normal ca nu trebuie sa plătești nimic de vreme ce nu ai beneficiat si nu urmează să beneficiezi de niciun serviciu. Care e dilema ? |
#4
Posted 19 July 2019 - 21:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
N -am priceput nimic din toată povestea. Normal ca e nerambursabila de vreme ce nu ai plătit nimic încă. Normal ca nu trebuie sa plătești nimic de vreme ce nu ai beneficiat si nu urmează să beneficiezi de niciun serviciu. Care e dilema ? Ideea e ca anularea este nerambursabila, iar eu am facut aceasta anulare cand nu aveam suficient sold pe card. Intrebarea mea e daca acea taxa de anulare imi va fi retrasa automat din cont cand voi avea bani suficienti. |
#6
Posted 19 July 2019 - 21:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ideea e ca anularea este nerambursabila, iar eu am facut aceasta anulare cand nu aveam suficient sold pe card. Intrebarea mea e daca acea taxa de anulare imi va fi retrasa automat din cont cand voi avea bani suficienti. Daca au datele cardului iti vor lua banii din cont si acesta va trece pe minus pana il alimentezi. E posibil da platesti dobanda penalizatoare la cardul aflat pe minus. Edited by Kres, 19 July 2019 - 21:31. |
#7
Posted 19 July 2019 - 21:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca au datele cardului iti vor lua banii din cont si acesta va trece pe minus pana il alimentezi. E posibil da platesti dobanda penalizatoare la cardul aflat pe minus. Dar cine ia mai exact banii, direct hotelul sau cei de la Booking si dupa transfera hotelului? |
#8
Posted 19 July 2019 - 21:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#9
Posted 19 July 2019 - 22:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cei de la Booking, cu ei discuti daca ai ce discuta, adica daca te-ai incadrat in termen. Musai dai telefon sau mail. Dar n-ar trebui sa fiu notificata in cazul in care imi extrag banii din cont, sa primesc un e-mail sau mesaj? Iar daca fondurile sunt insuficiente sa primesc mesaj si cu asta? |
#11
Posted 20 July 2019 - 05:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dar n-ar trebui sa fiu notificata in cazul in care imi extrag banii din cont, sa primesc un e-mail sau mesaj? Iar daca fondurile sunt insuficiente sa primesc mesaj si cu asta? Daca e card de credit, o sa ia chiar daca banii sunt insuficienti. Daca e de debit, nu pot sa ia. Daca e nerambursabila, isi vor trage singuri banii cand e termenul. Daca nu ai bani pe card/dai teapa cu cardul nu stiu daca mai poti rezerva apoi pe booking. Probabil ca au ceva proceduri pentru tepari. Mai exact, am patit cand a trebuit sa imi traga cam 11000 lei restul de plata de la un hotel si nu era destul pe cardul de debit de pe care am facut rezervarea si mi-au trimis mesaj ca vor reincerca peste 24 de ore, sa ma asigur ca sunt bani. Si au tras a doua zi. Edited by jm2010, 20 July 2019 - 05:44. |
#12
Posted 20 July 2019 - 05:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dar n-ar trebui sa fiu notificata in cazul in care imi extrag banii din cont, sa primesc un e-mail sau mesaj? Iar daca fondurile sunt insuficiente sa primesc mesaj si cu asta? Nu. Ai facut rezervarea, ai bagat datele cardului, e ca si cand ai semna contractul.. banii se iau. Nu trebuia sa scoti banii de pe card. Trebuia sa suni la Booking sa incerci sa te intelegi cu ei.. Adica, daca tot ai facut o rezervare si nu poti s-o anulezi, ramane asa cum ai rezervat. Edited by Kres, 20 July 2019 - 05:59. |
#13
Posted 20 July 2019 - 06:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu. Ai facut rezervarea, ai bagat datele cardului, e ca si cand ai semna contractul.. banii se iau. Nu trebuia sa scoti banii de pe card. Trebuia sa suni la Booking sa incerci sa te intelegi cu ei.. Adica, daca tot ai facut o rezervare si nu poti s-o anulezi, ramane asa cum ai rezervat. |
#14
Posted 20 July 2019 - 06:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pai cand ai facut rezervarea ai pus datele cardului si ai fost de acord cu termenii.si conditiile celor de la booking. Primesti mesaj mail cand se retrag banii. Daca e card de credit, o sa ia chiar daca banii sunt insuficienti. Daca e de debit, nu pot sa ia. Daca e nerambursabila, isi vor trage singuri banii cand e termenul. Daca nu ai bani pe card/dai teapa cu cardul nu stiu daca mai poti rezerva apoi pe booking. Probabil ca au ceva proceduri pentru tepari. Mai exact, am patit cand a trebuit sa imi traga cam 11000 lei restul de plata de la un hotel si nu era destul pe cardul de debit de pe care am facut rezervarea si mi-au trimis mesaj ca vor reincerca peste 24 de ore, sa ma asigur ca sunt bani. Si au tras a doua zi. Pai e de debit.
Nu booking ci cei la care a facut rezervarea. Booking nu poate anula ceea ce ai ales cu buna stiinta, ar fi incorect fata de comerciant. Mie proprietara mi-a zis ca nu imi poate anula ea si ca sa ii contactez pe cei de la Booking. Fac cerere d-aia prin sa care obtin exceptie de la taxe si imi trimite automat Booking ca unitatea a refuzat si ca vrea pretul intreg dar proprietara sustinea ca n-a primit nicio cerere, ca mesajele alea se trimit automat si ca sa mai discut cu ei. Cand a venit vorba de bani, la fel nu stia mare lucru, zicea sa ii intreb pe ei in legatura cu blocatul banilor desi eu stiam ca proprietarul se ocupa de tranzactii, el ia banii din cont si el face preautorizarile. Nu mai inteleg exact la cine trebuie sa apelez... |
#15
Posted 20 July 2019 - 09:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Tu poti discuta cu proprietara sa nu iti traga banii de pe card. Apoi suni Booking-ul si le spui ca ai discutat deja cu proprietatea, iar ei fac doar formalitatile. Trimit un mail de anulare si gata. Pe viitor, casca de 3 ori ochii si nu te mai arunca la rezervari pe care nu le poti anula. Succes
|
|
#16
Posted 20 July 2019 - 10:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hei! Rog pe cei care au fost in aceeasi situatie sa imi spuna cum au procedat. Mi-am facut rezervare prin Booking la un hostel, iar cand am facut rezervarea respectiva era mentionat acolo faptul ca este nerambursabila anularea, dar ca o pot anula gratuit in primele 24 de ore dupa rezervare. A doua zi, cand trecusera doar 20 de ore, am gasit un alt hostel mult mai ieftin si convenabil |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users