![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Porsche 911 (992)
Last Updated: Nov 29 2018 09:18, Started by
emil_sv
, Nov 28 2018 16:26
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 28 November 2018 - 16:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ce ziceti de noul 911?
Eu am cateva mici probleme cu el: 1. Fundul imens si cand zic imens nu ma refer la faptul ca e lat si are aripile foarte evazate (asta nu ma deranjeaza) ci la faptul ca e inalt. Din ce inteleg asta se datoreaza faptului ca e menita sa primeasca tehnologie plug in hibrid la un moment dat. 2. Schimbatorul de viteze nu mai poate fi actionat +/- trebuie folosite padelele musai, si arata ca shaverul meu. F ciudat 3. Fontul. Da fontul cu care scrie pe spate 911 carrera, mi se pare stupid si de fapt sunt doua fonturi diferite, chestia asta pe mine unul m-ar deranja fantastic, nu sunt simetrice deloc etc. Cred ca cei mai multi o sa aleaga optiunea de a sterge emblemele. Vedeti ultima poza. 4. Lipsa butoanelor... Urasc chestiile prea digitalizate. TOtul acum se face din ecranul touchscreen central, inclusiv schimbarea modurilor de condus. ABsolut stupid mi se pare. Eu unul mereu umblu la modurile de condus si le schimb constant, o chestie de genul asta cred ca m-ar enerva teribil in timp. Sper sa aiba o scurtatura pe undeva. In rest numai de bine, imi place foarte mult evolutia. E cu 55kg mai grea decat modelul anterior, destul de mult pt Porsche. 25kg vin de la filtrul de particule numai. Carrera S/4s numai sunt lansate momentan: motorul este 3 litri turbo, 450 cai, pdk cu 8 viteze (dar urmeaza si o manuala cu 7 trepte), carrera 4s pdk cu sport chrono face 0-100 in 3.4 secunde!!! Senzatie! Si fara sport chrono face 3.6. Cat 911 turbo 997.2. vit max pt 4s 306 km/h, carrera S 308 km/h dar cu tractiune spate pierde 0.1 pana la 100. Au adaptat o gramada de sisteme de siguranta inclusiv night vision pt 911, franare automata, asistent schimbare banda, adica tot felul de sisteme pt besmetici la volan. Cred ca vor fi rare ca si optiuni pt ca besmeticii rareori isi cumpara asa ceva. Nu fac decat sa adauge greutate si sa creasca inutil pretul. O alta noua schimabre este ca nu mai sunt 3 versiuni de caroserie ca latime. normala (tractiune spate), lata (pt 4x4) si foarte lata (turbo). Momentan si S si 4S folosesc aceeasi caroserie. Probabil ca Turbo o sa fie un pic mai lata si raman la doua latimi diferite doar. Edited by emil_sv, 28 November 2018 - 16:32. |
#2
Posted 28 November 2018 - 16:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#4
Posted 28 November 2018 - 16:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#5
Posted 28 November 2018 - 16:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da sa mor eu, ceasul ala fix in mijloc si fix deasupra bordului, ca un mot pe cacat arata...
|
#6
Posted 28 November 2018 - 16:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
eram sigur că tu vei deschide acest topic.
la nivel de aspect, prefer varianta precedentă la nivel de performanțe, este clar că oferă un plus. o să am și eu una în garaj. o să vină și ziua aia. |
#8
Posted 28 November 2018 - 16:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Trebuie sa mai adaug doua poze, una ca vazand de sus masina iti da o perceptie mai buna asupra realitatii masinii, si a doua pentru ca imi place foarte mult
![]() Imi place ca au scos in afara mult aripile, aduce aminte de modeul 911 (930) turbo din anii 80. Edited by emil_sv, 28 November 2018 - 16:48. |
#10
Posted 28 November 2018 - 16:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
911 e acelasi font cu 'Porsche' de deasupra, ochiometric. Carrera a ramas pe stilul vechi. Nu imi place nici mie, dar parca e bine cand singurul lucru care i se poate reprosa e fontul
![]() Ca design e superb, spatele un pic mai ridicat nu ma deranjeaza. Padelele sunt pana la urma baza in condus sportiv pe strada. Nu prea sunt motive la o masina de strada sa schimbi de pe consola centrala, probabil ca implica un design mai butucanos si au preferat sa nu faca acest compromis. Din pacate padelele au aceeasi problema ca si la BMW M si multe alte masini sport germane. Sunt mici si fixe pe volan. Pentru condus cu adevarat sportiv, padelele ar trebui sa se puna pe coloana de directie si sa fie fixe. Instinctiv sa stii ce face padela din stanga si ce face padela din dreapta. Dar se vede ca isi cunosc publicul, masina asta e facuta ca un daily si mai apoi ca o masina 100% sportiva. Ceea ce e fair. Schimbatul modului de condus e f aiurea daca e doar digital, dar cred ca exista si posibilitatea de a seta scurtaturi, ca la BMW M, unde ai niste butoane pe volan pe care le poti customiza. Si la 911-le asta se vede un fel de buton rotativ pe volan, exact ca cel de la Ferrari. Sigur are legatura cu modurile de condus, ar fi aiurea daca ar fi pentru altceva. Edited by figo1988, 28 November 2018 - 17:07. |
|
#11
Posted 28 November 2018 - 17:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
figo1988, on 28 noiembrie 2018 - 16:55, said:
911 e acelasi font cu 'Porsche' de deasupra, ochiometric. Carrera a ramas pe stilul vechi. Nu imi place nici mie, dar parca e bine cand singurul lucru care i se poate reprosa e fontul ![]() Ca design e superb, spatele un pic mai ridicat nu ma deranjeaza. Padelele de pe volan sunt pana la urma baza in condus sportiv pe strada. Nu prea sunt motive la o masina de strada sa schimbi de pe consola centrala, probabil ca implica un design mai butucanos si au preferat sa nu faca acest compromis. Din pacate padelele au aceeasi problema ca si la BMW M si multe alte masini sport germane. Sunt mici si fixe pe volan. Pentru condus cu adevarat sportiv, padelele ar trebui sa se puna pe coloana de directie si sa fie fixe. Instinctiv sa stii ce face padela din stanga si ce face padela din dreapta. Dar se vede ca isi cunosc publicul, masina asta e facuta ca un daily si mai apoi ca o masina 100% sportiva. Ceea ce e fair. Schimbatul modului de condus e f aiurea daca e doar digital, dar cred ca exista si posibilitatea de a seta scurtaturi, ca la BMW M, unde ai niste butoane pe volan pe care le poti customiza. Si la 911-le asta se vede un fel de buton rotativ pe volan, exact ca cel de la Ferrari. Sigur are legatura cu modurile de condus, ar fi aiurea daca ar fi pentru altceva. Toate Porsche au padelele pe volan inclusiv gt2rs-ul si nu-i facut ca daily ![]() Iar fonturile sunt diferite complet. Sunt schimbate amandoua, asta nou seamana cu ala original dar nu e acelasi lucru. Uita-te mai ales la C. |
#12
Posted 28 November 2018 - 17:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Arata intr-un mare fel. Pacat ca l-au flacut playstation.
|
#13
Posted 28 November 2018 - 17:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ma deranjează ca... nu il am
![]() Imi place, ca nu are tableta înfiptă la cucurigu. |
#14
Posted 28 November 2018 - 17:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mie mi se pare foarte frumoasa. Proportiile sunt placute din orice directie ai privi masina . Asa trebuie sa arate o masina sport , musculoasa , agresiva . Despre motorizari nu prea stiu multe . Nu am avut niciodata Porsche . Imi cumpar un Cayenne daca imi ies 'halea 6 norocoase . Nu imi place in mod deosebi bordul . S-a trecut de la liniile europene la modelul american al anilor '60 . Nu da bine in opinia mea . Din pacate , majoritatea apreciaza o masina in functie de cum arata la exterior. Realitatea este ca mergem cu masina din interior . Nu vedem de la volan cum arata masina dar stim cum ne simtit noi . Vad de multe ori oameni cumparand masini cu exterior RS dar cu interior banal . Mi se pare foarte ciudata alegerea . Nimic nu egaleaza pozitia intr-un scaun dedicat sport , profilat , adanc , cu suport lateral . DEgeaba ai 700 de CP daca stai ca in Duster .
|
#15
Posted 28 November 2018 - 17:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
emil_sv, on 28 noiembrie 2018 - 17:14, said:
Cred ca da e posibil sa mearga de pe butonul rotativ. Tot pe butonul ala era de ex la 991 turbo o functie de overdrive gen care iti dadea mai mult cuplu pentru 20 de secunde dar nu mai tin minte daca schimbai modurile din el. Toate Porsche au padelele pe volan inclusiv gt2rs-ul si nu-i facut ca daily ![]() Iar fonturile sunt diferite complet. Sunt schimbate amandoua, asta nou seamana cu ala original dar nu e acelasi lucru. Uita-te mai ales la C. 911 font.jpg 911 font 2.JPG Da, ai dreptate cu font-urile. Daca ar fi sa-l iau, as vrea doar Porsche si 911 sa ramana, pot sa fie scrise si cu Comic Sans. ![]() Supercar-urile italiene au in general pe coloana de directie. Si Nissan GT-R. Pe volan sunt absolut ok (fara compromisuri) daca ai cursa completa a volanului de o tura sau mai putin, deci practic doar F1. Problema cu cele pe volan e ca daca ai nevoie sa schimbi cand volanul este intors (la iesirea dintr-un viraj sa zicem sau intr-o secventa mai complexa de viraje), niciun om normal nu va reusi sa corecteze mental pozitia lor. In comparatie, padelele pe coloana nu au niciun dezavantaj, in afara de cel estetic. [ https://i.ytimg.com/vi/idZ4lGUh8kk/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by figo1988, 28 November 2018 - 17:49. |
|
#17
Posted 28 November 2018 - 18:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#18
Posted 28 November 2018 - 18:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dream car-ul multora, inclusiv al meu
![]() Parca costa bani si sa visezi la asa masina ![]() |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users