Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Noul Porsche 911 (992)

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Ce ziceti de noul 911?










Eu am cateva mici probleme cu el:
1. Fundul imens si cand zic imens nu ma refer la faptul ca e lat si are aripile foarte evazate (asta nu ma deranjeaza) ci la faptul ca e inalt. Din ce inteleg asta se datoreaza faptului ca e menita sa primeasca tehnologie plug in hibrid la un moment dat.
2. Schimbatorul de viteze nu mai poate fi actionat +/- trebuie folosite padelele musai, si arata ca shaverul meu. F ciudat
3. Fontul. Da fontul cu care scrie pe spate 911 carrera, mi se pare stupid si de fapt sunt doua fonturi diferite, chestia asta pe mine unul m-ar deranja fantastic, nu sunt simetrice deloc etc. Cred ca cei mai multi o sa aleaga optiunea de a sterge emblemele. Vedeti ultima poza.
4. Lipsa butoanelor... Urasc chestiile prea digitalizate. TOtul acum se face din ecranul touchscreen central, inclusiv schimbarea modurilor de condus. ABsolut stupid mi se pare. Eu unul mereu umblu la modurile de condus si le schimb constant, o chestie de genul asta cred ca m-ar enerva teribil in timp. Sper sa aiba o scurtatura pe undeva.

In rest numai de bine, imi place foarte mult evolutia. E cu 55kg mai grea decat modelul anterior, destul de mult pt Porsche. 25kg vin de la filtrul de particule numai.

Carrera S/4s numai sunt lansate momentan:

motorul este 3 litri turbo, 450 cai, pdk cu 8 viteze (dar urmeaza si o manuala cu 7 trepte),  carrera 4s pdk cu sport chrono face 0-100 in 3.4 secunde!!! Senzatie! Si fara sport chrono face 3.6. Cat 911 turbo 997.2.  vit max pt 4s 306 km/h, carrera S 308 km/h dar cu tractiune spate pierde 0.1 pana la 100.

Au adaptat o gramada de sisteme de siguranta inclusiv night vision pt 911, franare automata, asistent schimbare banda, adica tot felul de sisteme pt besmetici la volan. Cred ca vor fi rare ca si optiuni pt ca besmeticii rareori isi cumpara asa ceva. Nu fac decat sa adauge greutate si sa creasca inutil pretul.

O alta noua schimabre este ca nu mai sunt 3 versiuni de caroserie ca latime. normala (tractiune spate), lata (pt 4x4) si foarte lata (turbo). Momentan si S si 4S folosesc aceeasi caroserie. Probabil ca Turbo o sa fie un pic mai lata si raman la doua latimi diferite doar.

Edited by emil_sv, 28 November 2018 - 16:32.


#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,494
  • Înscris: 30.10.2003

 emil_sv, on 28 noiembrie 2018 - 16:26, said:

Eu am cateva mici probleme cu el:
1. Fundul imens
Si eu am aceeasi problema. Acum trebuie sa sparg zidul din dreapta de la garaj.

Edited by Bursul, 28 November 2018 - 16:29.


#3
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Face prea multa galagiePosted Image

#4
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 cata, on 28 noiembrie 2018 - 16:29, said:

De cand cu motoarele astea turbo nu mai face chiar asa galagie ca pe vremuri :)

#5
tehnics

tehnics

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 30,881
  • Înscris: 01.11.2005
Da sa mor eu, ceasul ala fix in mijloc si fix deasupra bordului, ca un mot pe cacat arata...

#6
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,509
  • Înscris: 18.06.2007
eram sigur că tu vei deschide acest topic.

la nivel de aspect, prefer varianta precedentă

la nivel de performanțe, este clar că oferă un plus.

o să am și eu una în garaj. o să vină și ziua aia.

#7
TruthHurts

TruthHurts

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,155
  • Înscris: 06.10.2018
Foarte similar cu anteriorul, au bagat instrumentarul de pe Panamera. Da, e urat scrisul ala in spate, trebuiau sa lase cum era.

#8
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Trebuie sa mai adaug doua poze, una ca vazand de sus masina iti da o perceptie mai buna asupra realitatii masinii, si a doua pentru ca imi place foarte mult Posted Image




Imi place ca au scos in afara mult aripile, aduce aminte de modeul 911 (930) turbo din anii 80.

Edited by emil_sv, 28 November 2018 - 16:48.


#9
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,509
  • Înscris: 18.06.2007
jante oe sau direct vossen xoxo

#10
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
911 e acelasi font cu 'Porsche' de deasupra, ochiometric. Carrera a ramas pe stilul vechi. Nu imi place nici mie, dar parca e bine cand singurul lucru care i se poate reprosa e fontul Posted Image.

Ca design e superb, spatele un pic mai ridicat nu ma deranjeaza. Padelele sunt pana la urma baza in condus sportiv pe strada. Nu prea sunt motive la o masina de strada sa schimbi de pe consola centrala, probabil ca implica un design mai butucanos si au preferat sa nu faca acest compromis. Din pacate padelele au aceeasi problema ca si la BMW M si multe alte masini sport germane. Sunt mici si fixe pe volan. Pentru condus cu adevarat sportiv, padelele ar trebui sa se puna pe coloana de directie si sa fie fixe. Instinctiv sa stii ce face padela din stanga si ce face padela din dreapta. Dar se vede ca isi cunosc publicul, masina asta e facuta ca un daily si mai apoi ca o masina 100% sportiva. Ceea ce e fair.

Schimbatul modului de condus e f aiurea daca e doar digital, dar cred ca exista si posibilitatea de a seta scurtaturi, ca la BMW M, unde ai niste butoane pe volan pe care le poti customiza. Si la 911-le asta se vede un fel de buton rotativ pe volan, exact ca cel de la Ferrari. Sigur are legatura cu modurile de condus, ar fi aiurea daca ar fi pentru altceva.

Edited by figo1988, 28 November 2018 - 17:07.


#11
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 figo1988, on 28 noiembrie 2018 - 16:55, said:

911 e acelasi font cu 'Porsche' de deasupra, ochiometric. Carrera a ramas pe stilul vechi. Nu imi place nici mie, dar parca e bine cand singurul lucru care i se poate reprosa e fontul Posted Image.

Ca design e superb, spatele un pic mai ridicat nu ma deranjeaza. Padelele de pe volan sunt pana la urma baza in condus sportiv pe strada. Nu prea sunt motive la o masina de strada sa schimbi de pe consola centrala, probabil ca implica un design mai butucanos si au preferat sa nu faca acest compromis. Din pacate padelele au aceeasi problema ca si la BMW M si multe alte masini sport germane. Sunt mici si fixe pe volan. Pentru condus cu adevarat sportiv, padelele ar trebui sa se puna pe coloana de directie si sa fie fixe. Instinctiv sa stii ce face padela din stanga si ce face padela din dreapta. Dar se vede ca isi cunosc publicul, masina asta e facuta ca un daily si mai apoi ca o masina 100% sportiva. Ceea ce e fair.

Schimbatul modului de condus e f aiurea daca e doar digital, dar cred ca exista si posibilitatea de a seta scurtaturi, ca la BMW M, unde ai niste butoane pe volan pe care le poti customiza. Si la 911-le asta se vede un fel de buton rotativ pe volan, exact ca cel de la Ferrari. Sigur are legatura cu modurile de condus, ar fi aiurea daca ar fi pentru altceva.
Cred ca da e posibil sa mearga de pe butonul rotativ. Tot pe butonul ala era de ex la 991 turbo o functie de overdrive gen care iti dadea mai mult cuplu pentru 20 de secunde dar nu mai tin minte daca schimbai modurile din el.

Toate Porsche au padelele pe volan inclusiv gt2rs-ul si nu-i facut ca daily :) . Nici nu stiu ce masini au padelele pe coloana de directie.

Iar fonturile sunt diferite complet. Sunt schimbate amandoua, asta nou seamana cu ala original dar nu e acelasi lucru. Uita-te mai ales la C.



#12
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Arata intr-un mare fel. Pacat ca l-au flacut playstation.

#13
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,698
  • Înscris: 13.01.2011
Ma deranjează ca... nu il am :lol:
Imi place, ca nu are tableta înfiptă la cucurigu.

#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Mie mi se pare foarte frumoasa. Proportiile sunt placute din orice directie ai privi masina . Asa trebuie sa arate o masina sport , musculoasa , agresiva . Despre motorizari nu prea stiu multe . Nu am avut niciodata Porsche . Imi cumpar un Cayenne daca imi ies 'halea 6 norocoase . Nu imi place in mod deosebi bordul . S-a trecut de la liniile europene la modelul american al anilor '60 . Nu da bine in opinia mea . Din pacate , majoritatea apreciaza o masina in functie de cum arata la exterior. Realitatea este ca mergem cu masina din interior . Nu vedem de la volan cum arata masina dar stim cum ne simtit noi . Vad de multe ori oameni cumparand masini cu exterior RS dar cu interior banal . Mi se pare foarte ciudata alegerea . Nimic nu egaleaza pozitia intr-un scaun dedicat sport , profilat , adanc , cu suport lateral . DEgeaba ai 700 de CP daca stai ca in Duster .

#15
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 emil_sv, on 28 noiembrie 2018 - 17:14, said:

Cred ca da e posibil sa mearga de pe butonul rotativ. Tot pe butonul ala era de ex la 991 turbo o functie de overdrive gen care iti dadea mai mult cuplu pentru 20 de secunde dar nu mai tin minte daca schimbai modurile din el.

Toate Porsche au padelele pe volan inclusiv gt2rs-ul si nu-i facut ca daily Posted Image . Nici nu stiu ce masini au padelele pe coloana de directie.

Iar fonturile sunt diferite complet. Sunt schimbate amandoua, asta nou seamana cu ala original dar nu e acelasi lucru. Uita-te mai ales la C.
911 font.jpg
911 font 2.JPG

Da, ai dreptate cu font-urile. Daca ar fi sa-l iau, as vrea doar Porsche si 911 sa ramana, pot sa fie scrise si cu Comic Sans. Posted Image

Supercar-urile italiene au in general pe coloana de directie. Si Nissan GT-R.  Pe volan sunt absolut ok (fara compromisuri) daca ai cursa completa a volanului de o tura sau mai putin, deci practic doar F1. Problema cu cele pe volan e ca daca ai nevoie sa schimbi cand volanul este intors (la iesirea dintr-un viraj sa zicem sau intr-o secventa mai complexa de viraje), niciun om normal nu va reusi sa corecteze mental pozitia lor. In comparatie, padelele pe coloana nu au niciun dezavantaj, in afara de cel estetic.

[ https://i.ytimg.com/vi/idZ4lGUh8kk/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by figo1988, 28 November 2018 - 17:49.


#16
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005
Merge pus GPL pe el? ;)

#17
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 ursamajor, on 28 noiembrie 2018 - 17:56, said:

Merge pus GPL pe el? ;)
Are GPS, nu este suficient?

#18
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,810
  • Înscris: 12.06.2010
Dream car-ul multora, inclusiv al meu Posted Image
Parca costa bani si sa visezi la asa masina Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate