Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Ford Ranger Raptor - motorizare Diesel in UE

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,365
  • Înscris: 22.05.2003
A fost lansat Ford Ranger Raptor, cu motorizare 2l diesel, in Europa.

Quote

For the European market, the Ranger Raptor will come equipped with the bi-turbo 2.0liter EcoBlue diesel engine, capable of delivering 213 ps and 500 Nm of torque. The engine will be mated to the carmaker’s new 10-speed automatic transmission, the same as on the F-150 Raptor.


In Romania tipul acesta de masini nu a prins dintr-un motiv oarecum simplu: dubele.

Dubele au impanzit sosele patriei. Sunt ieftine si multifunctionale.
Cutia aia automata cu 10 trepte nu o vad bine, si cu siguranta nu cred ca e la mare cautare prin Europa.

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/ford-ranger-raptor-debuts-in-europe-at-gamescom-sales-start-in-2019_12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/ford-ranger-raptor-debuts-in-europe-at-gamescom-sales-start-in-2019-127994_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/ford-ranger-raptor-debuts-in-europe-at-gamescom-sales-start-in-2019_9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/ford-ranger-raptor-debuts-in-europe-at-gamescom-sales-start-in-2019_17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Mda, eram cu ochii pe el, dar din pacate au trecut de la 3.2 5 cilindri la 2.0 4 cilindri. :(
Nu ca ar fi un motor prost, dar 3.2-ul in 5 borcane suna altfel si are alt comportament. Un 2.0 e un 2.0. Probabil au facut asta ca sa mai usureze puntea fata putin + poate nu au putut sa duca 3.2 la putere mai mare si totodata sa respecte Euro 6. Who knows?
Cutia automata cu 10 trepte e buna, dar mie mi-e teama ca sunt prea multe trepte si sta toata ziua sa schimbe... Ceea ce probabil duce la niste uzuri mai mari.
Daca puneau 3.2-ul in 5 cilindri la vreo 250 de cai pe Raptor si il ofereau si cu cutie manuala aruncam cu bani in ei in ziua 2. Dar asa nu prea am motive sa schimb Wildtrak-ul.

#3
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,208
  • Înscris: 13.07.2011

 AstroNut98, on 21 august 2018 - 13:00, said:

Mda, eram cu ochii pe el, dar din pacate au trecut de la 3.2 5 cilindri la 2.0 4 cilindri. Posted Image
Nu ca ar fi un motor prost, dar 3.2-ul in 5 borcane suna altfel si are alt comportament. Un 2.0 e un 2.0. Probabil au facut asta ca sa mai usureze puntea fata putin + poate nu au putut sa duca 3.2 la putere mai mare si totodata sa respecte Euro 6. Who knows?
Cutia automata cu 10 trepte e buna, dar mie mi-e teama ca sunt prea multe trepte si sta toata ziua sa schimbe... Ceea ce probabil duce la niste uzuri mai mari.
Daca puneau 3.2-ul in 5 cilindri la vreo 250 de cai pe Raptor si il ofereau si cu cutie manuala aruncam cu bani in ei in ziua 2. Dar asa nu prea am motive sa schimb Wildtrak-ul.

asta nu este adevarat. Mercedes merge din 2014 pe 9 trepte fara cea mai mica problema chiar cu un consum mai scazut decat 7 trepe inainte. Trepte mai multe inseamna un schimbat mai lin, mai placut si mai perfect. Cutia nu iti face probleme daca conduci cum trebuie.

#4
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,886
  • Înscris: 31.01.2010
Stati linistiti, asta e doar insigna de la Ford, masina este in fapt o Mazda.
Masina n`a prins ca`i scumpa, 4x4 si toti se feresc de 4x4 ca dracul de tamiie.
N`are insa nimic in comun cu o duba, aia face una asta cu totul altceva.
Referitor la cutie, majoritatea care o iau o vor folosi in teren si acolo tot asa, majoritatea se feresc de automate, cinstit, si eu.

Edited by Ion_Bumbu, 21 August 2018 - 14:25.


#5
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

 Ion_Bumbu, on 21 august 2018 - 14:22, said:

Stati linistiti, asta e doar insigna de la Ford, masina este in fapt o Mazda.
Posted Image Posted Image
Vezi ca ai incurcat borcanele. Mazda e un Ford cu "insigna" de Mazda, nu invers. Desi si aia e fals, ca Mazda a ramas mult in urma. Foloseste partea tehnica de pe Ranger, dar interiorul e mult mai slab din toate punctele de vedere, motorul e cu un "update" in urma, design-ul e bleh, suspensiile sunt mai proaste pentru sosea, nu exista nici pe departe la fel de multe dotari, nici ca optionale, etc. BT-50-ul e irelevant mai nou, dovada ca nici nu se mai aduce in Europa. Doar in Australia se mai vinde.
BT-50-ul e un Ranger mai low cost pentru Australia, pe scurt.
Ford-ul Ranger e proiectat de Ford Australia si produs in TOTALITATE de Ford.

Edited by AstroNut98, 21 August 2018 - 14:34.


#6
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
A fost Mazda ...pana in 2006. Dupa aceea nu a mai fost Mazda, a fost Ford . Motoarele mici bi-turbo se poarta pe piata acum. Evident ca durata de viata a motorului este mai mica . Este valabil la orice motor cu turbina . De curiosi cautati pe OLX,  BMV X6 cu trei turbine ( varianta 50d ) si veti vedea masini la 150.000 km cu specificatia ( reconditionat turbinele ). Nu se mai merge pe fiabilitate. Cutia in 10 este obligatorie pentru noxe. Daca nu freaca cutia aia sa schimbe la fiecare secunda in treapta ideala pentru cuplul de moment , creste consumul si normele de poluare sunt dictate in primul rand de consum. Noutatea modelului este ca-i facut mai mult de distractie , raly-raid , decat de carat . I-au pus arcuri elicoidale pe spate ca sa fie mai lipit de drum dar asta il penalilzeaza tare la incarcatura maxima . Dimensiunile sunt de Ranger clasic , nu au treaba cu Raptor-ul care este o locomotiva . Se poate sa prinda la noi din cauza motorizarii mici si a faptului ca-i autoutilitara . Americanii au un mare avantaj cu cutiile astea cu trepte multe si marunte. De aia ies ei la noxe mai bine decat europenii .
Pickup-ul este mai mult un mod de viata. Utilitate mai mare decat o duba nu are. Eu am avut Ranger . Nu am pus in el niciodata mai mutl de ...400 kg. Cand il folosesti 4x4 in off-road , este exclus sa pui in bena mai mult de o jumatate de tona dar si asa ai mari probleme .
Masina este cool. Fiabilitatea nu straluceste. De la Rangerul care era de fapt Mazda B2500 din 2006 , fiabilitatea modelului a cam disparut . Cu cat sunt mai noi cu atat sunt mai slabe . In teste , Noul Ranger zici ca-i racheta , in realitate dupa 20.000 km in oras miroase a ambreiaj de zici ca tractezi o garnitura de tren . Marketing de doi lei .

#7
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Exista si Ranger normal. Plus Wildtrack. Asta pt cei care nu vor Raptor.

Edited by underb, 21 August 2018 - 14:38.


#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,886
  • Înscris: 31.01.2010

 AstroNut98, on 21 august 2018 - 14:32, said:

Posted Image Posted Image
Mazda e un Ford cu "insigna" de Mazda, nu invers

Fiabilitate Ford...nasol lucru!

#9
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

 JurasikMan, on 21 august 2018 - 14:34, said:

Masina este cool. Fiabilitatea nu straluceste. De la Rangerul care era de fapt Mazda B2500 din 2006 , fiabilitatea modelului a cam disparut . Cu cat sunt mai noi cu atat sunt mai slabe . In teste , Noul Ranger zici ca-i racheta , in realitate dupa 20.000 km in oras miroase a ambreiaj de zici ca tractezi o garnitura de tren . Marketing de doi lei .
Te contrazic la partea cu fiabilitatea. Asta e al treilea Ranger din familie, primul a fost luat SH si era modelul 2008 (cel de dupa B2500). Am facut transfagarasanul cu ambreiajul uzat pana la suruburi si s-a comportat bine si previzibil. Singura chestie care a picat cat l-am avut a fost ambreiajul de la compresorul de clima. Si, evident, ambreiajul pe care bucurestenii l-au facut praf.
Ranger-ul actual a tractat 3 tone + ~700kg incarcate in el cateva zeci de mii de km bune si nu a mirosit nicicand a ambreiaj ars. Atentie, 6 tone masa totala. Si ambreiajul nu a suferit deloc.
Acum de cand nu mai tracteaza nu mai are rost sa zic ca n-am mirosit niciodata ambreiaj ars.

Eh, astea is mituri de alea tipice forumurilor. Singura problema e ca din pacate multi pun botul. :)

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,886
  • Înscris: 31.01.2010
Ala din 2008 era Mazda BT50, era clar fiabil.

#11
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Rangerul din 2008 , asa cum corect a mentionat antevorbitorul meu , era Mazda BT-50. Rangerul pana in 2006 era Mazda B2500 . Modelul dupa 2008 a fost doar un facelift al primului model. Sasiul si tractiunea erau absolut identice in cele mai mici detalii , Singura problema fiind motorizarea de 2.5 cu 143 CP de la Ford care era mai sensibila decat 2.5 de 109 CP care era de Mazda . Faceliftul avea volant bimasic pe cand primul model avea volant normal , de unde si fiabilitatea ( cunosc B2500 cu 500.000 km care a tractat si busteni si ambreiajul este original ...abia a inceput acum sa patineze discul ). La varianta cu bimasic nu se mai intampla asa ceva . Nu discut din carti sau de pe net , eu am detinut si servisat cu manuta mea aceste masini .  Nu am avut ultimul model . Din cele spuse de utilizatori , motoarele nu dau in exploatare acel feeling de locomotiva , fiind mult mai putin "tolernte  " la abuzuri .

#12
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Eu nu contest ca tu ai avut si servisat masinile astea si NU am zis ca cele mai vechi (pre 2012) nu ar fi fost fiabile, ca erau chiar foarte fiabile.
DAR asta nu inseamna ca modelul nou e slab, nu? Zic si eu. Daca nu ai avut si nu ai "servisat" modelul nou atunci nu poti spune ca e prost sau ca e bun sau ca ambreiajul arde dupa 20.000km. Uite, mie nu mi-a ars. Si nici nu am avut vreo problema cu masina. De 2 ani doar apa, paie si bataie, nici o vizita in service, nimic nu scartaie, totul e la locul lui, nici un comportament ciudat. Si ceva imi spune ca daca continui sa o exploatez corect asa va ramane cat o tinem. :) Astea nu-s masini facute pe genunchi, totusi. E masina de 40.000+ Euro, una din cele mai scumpe masini pe care le ofera Ford in Europa. Nu sunt ciurucuri.

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am mers cu AT10 pe un 5l V8 pe un Mustang (acelasi motor e pus si pe F-150).

Primele 4 trepte par etajate normal dar diferentele dintre treptele 5,6,7,etc sunt foarte, foarte mici.

La 120km/h masina este in treapta a 10a (undeva la sub 2000RPM) si oricat de putin calci pedala de acceleratie, retrogradeaza o treapta. Daca e sa calci mai mult pedala, retrogradeaza mai multe trepte si este un mic lag pana ce accelereaza.

Probabil pe diesel o sa aiba ceva rapoarte diferite si primele trepte sa puna foarte mult cuplu la roti.

Sunt curios ce vanzari are o masina de genul asta in Europa pe unde circula vorba ca sunt strazi inguste si locuri de parcare mici.

Edited by MembruAnonim, 21 August 2018 - 17:17.


#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Dimensiunile se incadreaza in limitele pickup-urilor europene . Nu trece de 5.40 lungime si latime este undeva aproape de Amarok sau Mercedes X-class care au peste 210 cm  . Inaltimea este irelevanta. Ce nu stiu eu este de unde naiba au scos garda aia la sol enorma ca pe spate are tot punte fixa . Garda la sol data oficial este de peste 28 cm ....cu mult peste tot ce este in Europa

#15
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,886
  • Înscris: 31.01.2010
Punte portal...nu pare sa aiba.
Cine stie unde au masurat ei 28Cm...

#16
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

 JurasikMan, on 21 august 2018 - 17:33, said:

Ce nu stiu eu este de unde naiba au scos garda aia la sol enorma ca pe spate are tot punte fixa . Garda la sol data oficial este de peste 28 cm ....cu mult peste tot ce este in Europa
Probabil din "balonul" mult mai mare al rotilor cu care vine standard. Ranger-ul "normal" are 232, probabil aia 5cm i-au castigat din anvelope, cum ziceam, ca sunt chiar enorme. Sau cine stie...

Edited by AstroNut98, 21 August 2018 - 18:04.


#17
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Adm, on 21 august 2018 - 12:47, said:

In Romania tipul acesta de masini nu a prins dintr-un motiv oarecum simplu: dubele.
Tot mai multe Ranger și Ranger Wildtrak văd pe străzi.
Ca să nu mai zic de Fiat Fullback.

Deci se mai schimbă ceva-ceva și la noi.

ps. Un pacuc mare, oricât de mare ar fi el, Dodge Ram, nu poate înlocui o dubă.

Edited by ericmario, 21 August 2018 - 18:16.


#18
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,886
  • Înscris: 31.01.2010

 AstroNut98, on 21 august 2018 - 16:28, said:

Nu sunt ciurucuri.
Am avut curiozitatea acum aprox 1 an sa ma uit mai atent la un Ford Mustang.
M`a frapat aranjarea panourilor caroseriei, era multe interstitii inegale, mari, iar de calitatea vopsirii...avea puncte de praf prinse in ea, parca avea negi, undeva la eleronul spate a portbagajului.
Jalnic lucrat!
Era linga un Pastat, mai ieftin dar lucrat asa cum trebuie.
E adevarat ca probabil era pentru Romania.
Masina era noua la Moll Timisoara expusa, albastra.
Deci...surprize, nu conteaza cit ceri, conteaza sa dea fazanul banii!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate