Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Camping Franta - Chamonix
 Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...

Nikon Z6III
 Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!

Recomanadare viniluri
 Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...

La multi ani @MariusEXxTREME!
 

Noul set de reguli pentru calificari in F1

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Sarkastiq

Sarkastiq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 04.01.2006
Noul sistem de calificari in F1 pentru 2006 va fi radical diferit de cele cu care ne-am obisnuit in ultimii ani. Astfel calificarile se vor desfasura pe durata a trei sedinte. Primele doua sedinte vor fi de cate 15 minute, in timp ce a treia sesiune va dura 20 de minute.

Dupa prima sesiune ultimele 5 monoposturi in ordinea timpului pe turul de circuit vor fi eliminate. Acestea vor ocupa ultimele 5 locuri pe grila de start, cel mai bun timp dintre acestea ocupand locul 16.La fel se va proceda si dupa a doua sesiune de calificari, adica din nou ultimele 5 masini in ordinea timpilor obtinuti vor fi eliminate. Ele vor ocupa locurile 11 - 15. Cele 10 monoposturi ramase vor participa in ultima sesiune care va dura 20 de minute. Masina care reuseste cel mai bun timp obtine "pole-position", iar cel mai slab din ultima sesiune de calficari porneste de pe locul 10.


Schimbarea pneurilor a fost permisa de catre FIA atat in timpul calificarilor cat si in orice moment al cursei.
FIA totusi a respins cererile de interzicere a masinii de rezerva si de folosire a acesteia in sesiunile de vineri de catre echipele clasificate pe locul 5 sau mai slab in campionat.


Fiecarui pilot ii va fi permis sa foloseasca sapte seturi de cauciucuri de pista uscata pentru fiecare cursa. Toate cauciucurile folosite in calificari si cursa trebuie sa fie de acelasi tip.

Monoposturile vor sta in parcul inchis de la inceputul calificarilor (cu exceptia calificarilor) pana la startul in cursa. Schimbul de cauciucuri si alimentarea nu vor mai fi permise in parcul inchis.

In cazul in care vor fi eligibile sa ia startul 22 (24)de masini, cate 6 dintre ele vor fi eliminate dupa prima , respectiv a doua sesiune de calificare, pentru ultima sesiune ramanand zece (doisprezece) monoposturi.
Fiecare echipa care ia parte la ultima sesiune de calificari va fi obligata sa alimenteze masina cu cantitatea de combustibil cu care doreste sa ia startul in cursa. Volumul de combustibil folosit in ultima sesiune de calificare poate fi re-alimentat inainte de startul in cursa.

#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
toate astea fiind facute probabil ca sa aiba televiziunile mai mult timp de emisie de la calificari. Destul de nasoala treaba cu tinutul masinii in parc inchis de la calificari pana la cursa, mai ales pentru vre-un pilot care are bucuria sa isi loveasca masina. Ca sa nu mai zic ca de acu planificatorii din echipele de f1 vor trebui sa fie mama omida cand vor pune pneurile pe masina inainte de calificari, neputand sa le schimbe in intervalul dintre calificari si cursa propriu zisa. O regula stupida as zice eu.

#3
Sarkastiq

Sarkastiq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 04.01.2006
e super bine ca au reintrodus posibilitatea de schimbare a pneurilor ! mi se pare foarte interesant ! ceea ce sper e ca nu TOTUL se va decide la boxe !

#4
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai tocmai ca nu ai cum sa le schimbi de la calificari pana la cursa. Si ce te faci daca ai pus slikuri la calificari si cand incepe cursa ploua? Se pot intampla destule lucruri nasoale, mai ales pe circuitele in care prima curba dupa start e periculoasa.

#5
Sarkastiq

Sarkastiq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 04.01.2006
EU zic ca vor putea sa schimbe pneurile daca vremea o cere ! asta pentru ca pit lane -ul se deschide cu 30 de minute inainte de startul cursei. Bine asta implica folosirea de combustibil pentru cel putin un tur de pista si asta comporta unele riscuri (fapt care ingreuneaza apoi si strategia in cursa), dar face lucrurile mai palpitante ! Right?

#6
geojoking

geojoking

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 04.11.2005
lucrurile devin tot mai palpitante, e adevarat, dar cum zicea si romaximusro, pot deveni si periculoase... da tot e mai bine ca in sezonu trecut cand raikonnen pierdea cursa din mana la diferenta de un tur, din cauza pneurilor...

#7
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai nu e prea bine , ce facem revenim la vremurile de pionerat din anii 50, cand se murea pe capete in f1? Stiu ca masinile is mai sigure, dar foarte usor se pot intampla nenorociri. Spuneti-mi mie cutu daca anul asta nu o sa avem accidente foarte grave pe unele circuite..

#8
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
O sa fie inca un motiv k constructorii sa isi faca o "forumala 1" a lor, cu regulile lor, si ei sa ia banii din drepturi si nu Bernie Eclestone & clica...

#9
Sarkastiq

Sarkastiq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 04.01.2006
[quote]Bernie Eclestone & clica...[quote]

nu cred ca nu se gandeste si el la asta !!!

#10
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu is curios cine o sa isi asume raspunderea daca se intampla ceva din cauza regulii astea cu schimbatul cauciucurilor.  :death:

#11
Sarkastiq

Sarkastiq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 04.01.2006
ce crezi ca se poate intampla? crezi ca faptul ca le pot schimba acum va fi mai periculos decat atunci cand nu se puteau schimba? La standuri intotdeauna vor fi palpitatii, ca deh ....mai uita unu o roata , se mai intepeneste furtunul de alimentare etc. Sanse ca ceva sa mearga prost sunt destule, dar FIA incearca de ani buni sa refaca popularitatea sportului. Sa zicem ca in rest, in timpul cursei lucrurile vor decurge ca si pana acum, dar odata permise intrarile la boxe pentru pneuri, parca te tine mai in priza,pentru  ca nu toti o sa schimbe in acelasi timp si in aceiasi timpi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate