Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Tesla. Fabrica din Freemont amendata. Mașini "curate", producție "murdară".

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Fabricarea masinilor electrice nu este asa de curata. Evident sa discutat despre emisiile respective, dar se dovedeste ca cei care combateau virulent emisiile, nu aveau delor dreptate. Tesla a fost amendata.

Evident tesla da vina pe altii.

http://m.automarket....azot-83119.html

"Autoritățile din California au amendat Tesla cu 140.000 de dolari din cauza emisiilor NOx peste limita admisă în perioada 2013-2016 în urma producției de mașini la fabrica Fremont, care asamblează Model S, Model X și Model 3. Tesla dă vina pe "greaua moștenire" GM și Toyota.

Dacă noua uzină Gigafactory pe care Tesla a construit-o în deșertul Nevada este considerată unul dintre cele mai ecologice situri de producție din lume, actuala fabrică Tesla din Fremont, California, locul în care compania americană produce cele trei modele electrice din actuala gamă, se află aparent de partea opusă a indicilor eco.

Autoritățile americane au amendat Tesla cu 140.000 de dolari pentru faptul că uzina Fremont, locul în care se produc toate cele trei mașini electrice ale companiei - Model S, Model X și Model 3 - nu a respectat nivelurile minime de emisii de oxizi de azot (NOx) între anii 2013 și 2016. Conform celor de la Tesla, problema derivă din faptul că o serie de echipamente au funcționat la standarde scăzute, lucru care a făcut ca fabrica să fi emis "un nivel ridicat de oxizi de azot între anii 2013 și 2016".

Uzina Tesla din Fremont a fost achiziționată de compania americană în 2010. Cunoscută anterior sub numele New United Motor Manufacturing (NUMMI), uzina a produs până la preluarea Tesla mașini pentru Toyota și GM. Reprezentanții companiei americane susțin că fabrica a fost reutilată în primii doi ani de la preluare, anul 2012 fiind cel în care Fremont a produs primele exemplare Tesla Model S livrate către clienții americani.

"De când am preluat fabrica, am investit peste 3 miliarde de dolari pentru a o moderniza. Printre altele, am înlocuit treptat echipamentele NUMMI care cauzat problema și am realizat teste regulate pentru a ne asigura că nu se vor mai întâmpla probleme de acest tip", au declarat cei de la Tesla într-un comunicat oficial."

Edited by Torquemada-666, 03 March 2018 - 14:58.


#2
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,271
  • Înscris: 30.04.2007
iar noi, ca cititori inteligenti ne punem intrebarea: ce proces tehnologic de fabricatie, ce tehnologie poate genera ca reziduu, "imense cantitati de oxid (mono?) de azot" in asa masura incit sa alerteze senzorii pe care-i monitorizeaza autoritatile..

#3
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,391
  • Înscris: 24.05.2010
tot ce inseamna flux cald....

lucrez in siderurgie

Edited by MooF2010, 03 March 2018 - 15:41.


#4
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Acoperiri galvanice, spre exemplu...

#5
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,271
  • Înscris: 30.04.2007
sau destul de multe din ce inseamna acoperiri galvanice Posted Image

ce ti-e si cu telepatia asta ..

Edited by r_murphy, 03 March 2018 - 15:51.


#6
laurentiu_florin

laurentiu_florin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 02.05.2007
Acoperiri galvanice, spre exemplu...


??????

#7
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,271
  • Înscris: 30.04.2007
cromat, nichelat, zincat pasivizat, argintat, eloxarea aluminiului... oricare implica utilizarea ca reactant a acidului azotic.
si/sau decaparile anterioare procesului, nu stiu ce naiba faceau in fabrica in care am lucrat, dar era o procedura care emana un gaz rosiatic/singeriu, care se observa de la distanta...

Edited by r_murphy, 03 March 2018 - 16:11.


#8
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu asta conteaza. Nu e asa curata productia unei electrice, cum se perora pe forum.

#9
laurentiu_florin

laurentiu_florin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 02.05.2007
cromat, nichelat, zincat pasivizat, argintat, eloxarea aluminiului...


zincare - trecerea unui material suport printr o baie/topitura de zinc...nu se degaja NOx; mai mult, trecerea este de obicei prin atmosfera inerta .

#10
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,007
  • Înscris: 25.01.2007
Tu reusesti sa iti intelegi macar propriul post? Fabrica construita de Tesla de la zero, e printre cele mai ecologice. E din propriul tau post.

#11
PaunDutzi

PaunDutzi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.01.2012
Intre timp problemele au fost remediate prin retehnologizarea fabricii. Asta inseamna fabrica "curata" pentru masini "curate".

#12
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,886
  • Înscris: 31.01.2010
Le mai trag o amenda si muta fabrica in China!

#13
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,271
  • Înscris: 30.04.2007
man, zincare electrolitica, aia este cu totul altceva, este similara cu spoiala tigailor, facuta de spoitori ..;)

#14
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 Torquemada-666, on 03 martie 2018 - 16:10, said:

Nu asta conteaza. Nu e asa curata productia unei electrice, cum se perora pe forum.

Da’ ce, e facuta din alte materiale decat vw?
Credeam ca pe forum se vorbeste de utilizare.

Edited by don_dannielo, 03 March 2018 - 16:18.


#15
PaunDutzi

PaunDutzi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.01.2012
Subansamblurile care produc noxe in procesul de fabricatie vor fi facute in ro.

#16
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 slai, on 03 martie 2018 - 16:13, said:

Tu reusesti sa iti intelegi macar propriul post? Fabrica construita de Tesla de la zero, e printre cele mai ecologice. E din propriul tau post.
Acolo se fac bateriile doar.

Edited by don_dannielo, 03 March 2018 - 16:19.


#17
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,007
  • Înscris: 25.01.2007
Pai pana acum se plangea lumea ca bateriile polueaza. Acum aflam ca de fapt tabla de pe Tesla e mai poluanta decat aia de Logan sau mercedes?

#18
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Ma gandesc ca minele de litiu polueaza de fapt.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate