Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu vad SSD-ul cand vreau sa insta...

Rafturile ca la dedeman

Probleme internet

Pozitionare aer conditionat. Ar f...
 Logare site erovinieta.ro

Facultatea de geologie - ingineri...

Pot sa conduc o masina electrica ...

Sursa led 25-36W ?
 Prosumatori - cat aveti de primit...

Film cautare

EURO 24 - Meciul 4: Romania - Ola...

Disparitie body-spray AXE din Rom...
 Penurie de Inka?

Receptionerele de la centrele de ...

Nu se mai gasesc e-Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...
 

Laptop DELL PP18L

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Sardiu

Sardiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.06.2017
Buna ziua, are cineva schema placi de baza a laptopului dell PP18L, nu imi incarca bateria. Sunt începător si imi vine greu sa urmăresc traseul de la mufa de alimentare la circuitul de încărcare a bateriei.

#2
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,620
  • Înscris: 17.08.2007
Nu o sa gasesti o schema a unei placi de baza. Daca esti incepator poti merge la un service specializat. Esti sigur ca bateria mai este buna?

#3
Sardiu

Sardiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.06.2017
Laptopul e destul de vechi, la fel si bateria, sunt începător dar vreau sa vad ce iese din mana mea, ca il stric nu imi pasa, ca nu are cine stie ce valoare, l-am luat de la cineva si bateria era încărcată, l-am desfăcut bucăți si nu primește 12v in mufa ce intră bateria, sa verific tot circuitul de la alimentare si până la circuitul de încărcare imi vine greu fără schema ca e pe ambele părți a placi

#4
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,633
  • Înscris: 05.12.2005
Era mare scofală să întrebi pe Gogu?  îţi dă repede câteva link-uri, de ex. ăsta: https://yadi.sk/d/7mr4uC9ADbBRM

#5
Sardiu

Sardiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3