Astra h,1,7 cdti,101 cp nu demarează
Last Updated: Jun 17 2024 09:01, Started by
Petru1984
, Mar 31 2017 20:59
·
1
#1
Posted 31 March 2017 - 20:59
Va salut. Am și eu un Opel astra h,an 2005, cc 1,7 cdti,101 cp;
Problema e ca nu trage cum ar trebuii,ma cam rog de ea la demarare și tremura. Am curățat admisie + egr(erau aproape opturate)și nici-o schimbare. In bord nu îmi apare nici o eroare. Nu știu ce ar trebuii să-i mai fac. |
#2
Posted 31 March 2017 - 21:03
Fă-i o diagnoză. E clar că ceva nu lucrează in parametri normali.
Poate fi de la turbină. |
#5
Posted 31 March 2017 - 21:23
Patinare ambreiaj?
Eu la acest lucru ma astept la a mea masina care este asemanatoare cu a ta. Uneori ma rog de ea ca sa-si ea viteza. Cand este motorul rece-dimineata, la pornire , ambreiajul face zgomot. Dupa ce se incalzeste afara ori motorul este cald, ambreiajul nu mai face zgomot atunci cand este calcat |
#7
Posted 31 March 2017 - 21:32
Petru1984, on 31 martie 2017 - 20:59, said: Problema e ca nu trage cum ar trebuii,ma cam rog de ea la demarare și tremura. 1. Masina trage prost in sarcina. 2. La plecarea de pe loc(demaraj), tremura si pleaca greu. Asta vrei sa spui? Ca mie imi face impresia ca faci o confuzie intre reprize si demaraj. |
#8
Posted 31 March 2017 - 21:37
#9
Posted 31 March 2017 - 21:54
ziceau cativa experti mai sus ca ii ambreiaju de bai. Uite cum identifici daca chiar aia ii problema: cand o accelerezi (in viteza), se tureaza motoru si viteza nu creste? Incearca stand pe loc, sa tragi frana de mana si sa pornesti asa de pe loc. Daca ajungi sa iei picioru de pe ambreiaj si masina inca sta pe loc si nici nu moare motoru, atunci ii clar ca ai gasit vinovatu.
Legat de baiatu de mai sus cu scartaitu; daca atunci cand calci pedala de ambreiaj scoate sunete ciudate sau scartaie, inseamna ca ii de bai rulmentu de presiune care apasa pe lamelele placii de presiune si care debraiaza, o vizita la un mecanic (nu dorel stie tot ce gasesti cam peste tot) o sa va rezolve problemele imediat. Edited by turbocompresor, 31 March 2017 - 21:54. |
#10
Posted 31 March 2017 - 23:12
|
#11
Posted 31 March 2017 - 23:21
#12
Posted 31 March 2017 - 23:24
dan1980_25, on 31 martie 2017 - 23:12, said:
debilmetrul ce anume masoara? Cati se fac bine la spitalul 9? Edited by jafjaf, 31 March 2017 - 23:25. |
#13
Posted 31 March 2017 - 23:51
jafjaf, on 31 martie 2017 - 23:24, said:
Debitmetrul de aer calculeaza cantitatea de aer care intra in motor in functie de pozitia clapetei de acceleratie,iar in functie de asta calculatorul masinii stie ce cantitate de motorina sa introduca in camera de ardere pentru amestec. Despre debilmetru nu eram in clar...ca asa l-ai numit prima data. Edited by dan1980_25, 31 March 2017 - 23:53. |
#14
Posted 01 April 2017 - 05:24
Deci avem asa:
1. Masina trage prost in sarcina. 2. La plecarea de pe loc(demaraj), tremura si pleaca greu. Asta vrei sa spui? Ca mie imi face impresia ca faci o confuzie intre reprize si demaraj. trage greu la plecarea de pe loc in primele 3 viteze |
#15
Posted 01 April 2017 - 09:08
Petru1984, on 01 aprilie 2017 - 05:24, said:
trage greu la plecarea de pe loc in primele 3 viteze In treapta a 2-a si a 3-a pleaca si mai greu de pe loc ca nu e tractor, deci e normal cand pleci de pe loc in 2 si 3 sa vibreze. Deci recomand sa pleci de pe loc doar in treapta 1. Problema rezolvata, masina nu are nimic. Daca in schimb trage greu in sarcina(la accelerare intre 1500-2500 rot/min), scoate mufa de la debitmetru si fa o proba. Daca se misca mai bine sau la fel de prost ai gasit unde e problema. Edited by dan1980_25, 01 April 2017 - 09:09. |
|
#16
Posted 01 April 2017 - 09:45
omule baga in in viteza 5 si incearca sa pleci de pe loc.daca nu se misca deloc e ambreiaj
|
#17
Posted 01 April 2017 - 12:01
Debitmetrul de aer calculeaza cantitatea de aer care intra in motor in functie de pozitia clapetei de acceleratie,iar in functie de asta calculatorul masinii stie ce cantitate de motorina sa introduca in camera de ardere pentru amestec.
Debidmetru poate lucra și capacitate mai mică? Sau doar 100% sau deloc? in treapta 1 e normal sa plece mai greu de pe loc ca e diesel. In treapta a 2-a si a 3-a pleaca si mai greu de pe loc ca nu e tractor, deci e normal cand pleci de pe loc in 2 si 3 sa vibreze. Deci recomand sa pleci de pe loc doar in treapta 1. Problema rezolvata, masina nu are nimic. Daca in schimb trage greu in sarcina(la accelerare intre 1500-2500 rot/min), scoate mufa de la debitmetru si fa o proba. Daca se misca mai bine sau la fel de prost ai gasit unde e problema. Nu va supărați dar vreau sa va spun ca am permis de profesionist din 2002,conduc aproape in fiecare zi 2,3 modele de mașini( și mari și mici) sunt la a 3-a mașina diesel deci știu cum se conduce un diesel și cum ar trebuii sa funcționeze normal. La debidmetru am scos mufa când era la relanti pe loc și mi-a apărut martor in bord, cei drept nu am făcut o proba de drum cu mufa scoasă.(am sa încerc) omule baga in in viteza 5 si incearca sa pleci de pe loc.daca nu se misca deloc e ambreiaj Am făcut și asta,"pleacă cu frâna trasa". |
#18
Posted 01 April 2017 - 12:46
Petru1984, on 01 aprilie 2017 - 12:01, said: La debidmetru am scos mufa când era la relanti pe loc și mi-a apărut martor in bord, cei drept nu am făcut o proba de drum cu mufa scoasă.(am sa încerc) Fa abstractie de martorul aprins, si mergi cu ea 2-3 km cu mufa scoasa. Apoi spune aici care e diferenta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users