![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reparatii/Reglaje/Mentenanta Motoare Electrice (pentru hidrofor)
Last Updated: Sep 07 2016 21:12, Started by
dtomcat
, Sep 07 2016 12:04
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 07 September 2016 - 12:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Buna ziua,
O sa adaug si eu aici mai multe informatii legate de cum se pot intretine, repara, regla si mentine la parametri optimi motoarele electrice de prin gospodariile noastre, in special cele de la pompe orizontale, care sunt unele din cele mai solicitate si functioneaza in regimuri grele de variatii mari de temperatura, umiditate si presiune. Problema pe care vreau sa o pun azi este o siguranta termica cu bimetal care este montata pe corpul metalic al motorului (intr-o zona cilindrica speciala pe carcasa, printre lamelele radiatorului de caldura). Aceasta siguranta vine cu motoarele de putere mai mare (de la 1,2 -1,5 Kw in sus) - am observat la pompele DAB M151 sau mai mari. Siguranta se conecteaza in serie cu alimentarea de la retea a motorului electric, lipita pe motor, in cutia de plastic cu contacte electrice a motorului electric. Forma ei este cilindrica , din ebonita, cu diametrul de aprox. 1,5 cm si inaltimea de aprox 1 cm. In interior are un contact cu bimetal, care la temperatura "camerei" este normal inchis. O data ce aceasta siguranta se incalzeste de la carcasa motorului si provoaca intreruperea circuitului de alimentare cu electricitate pana la racirea temperaturii motorului. Am atasat si o fotografie . Problema e ca acel bimetal se oxideaza relativ repede (in maxim cativa ani) - iar motorul, de calitate in general, are o durata de viata mult mai mare . Din pacate , majoritatea "mesterilor" reconecteaza motorul "pe direct" scurtcircuitand aceasta siguranta si cel mai probabil intr-un caz de defectiune al presostatului, sau lipsa de apa - motorul electric, sau componentele pompei se vor distruge curand ... Intrebarea este unde gasim aceasta siguranta termica sa o inlocuim ? Romstal aduce de la producator intr-un set care include cutia electrica, cateva contacte si aceasta siguranta - dar din pacate costa mai mult decat rebobinarea motorului (in jur de 300 de RON ![]() Nu comentez preturile Romstal, dar aici vorbim de o componenta electrica, nu de un robinet sau manometru de super-calitate. Deci nu are nici o justificare pretul Romstal. Multumesc anticipat si revin si cu alte informatii. Attached FilesEdited by dtomcat, 07 September 2016 - 12:31. |
#2
Posted 07 September 2016 - 12:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Se gasesc sigurante termice de diferite valori de curent si temperatura la preturi derizorii.Eu am inlocuit asa ceva la un alt echipament,care ar fi costat 200ron...
Le: la o simpla cautare... http://www.tme.eu/ro...termice_100089/ ...este adevarat ca nu au revenire,insa protejeaza motorul... Edited by gcom61, 07 September 2016 - 12:19. |
#3
Posted 07 September 2016 - 12:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ia de vezi pe aici :
https://www.germanel...gurante-termice http://www.adelaida....-nec-clone.html Edited by keta, 07 September 2016 - 12:19. |
#4
Posted 07 September 2016 - 12:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am adaugat si o fotografie acum, am gasit si eu ce este pe site-urile prezentate, dar la o observare atenta sigurantele de pe acolo sunt un pic diferite ... - in caz de "declansare" se auto distrug - trebuie inlocuite ... - prefer tot una de tip bimetal, sau "cu revenire" (sau "auto-reset " daca vreti) atunci cand temperatura motorului a scazut.
Altele dintre ele au curenti nominali mici, pana la 6A, deci vor fi folosite "in plin" pentru un motor de 1500 W. Altele cu revenire automata au contactul tip releu normal deschis, deci nu sunt bune in cazul, meu, merg la uscatoare de par de exemplu. De asta zic ca mi-a fost greu sa gasesc ... Edited by dtomcat, 07 September 2016 - 13:01. |
#5
Posted 07 September 2016 - 12:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cauta "SIGURANTE TERMICE" si vei gasi toate tipurile posibile, doar sa alegi temperatura si curentul necesar.
|
#6
Posted 07 September 2016 - 13:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din poza aia ,...arata ca un element de protectie termica pt motoarele frigiderelor...lucreaza la supracurent...
|
#7
Posted 07 September 2016 - 14:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#8
Posted 07 September 2016 - 18:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Imi place site-ul asta de la Adelaida, termostatul propus de _bcristian_ nu sunt sigur daca
inchide circuitul la temperaturi joase (iarna de ex. la 4-5 gr.C) mai degraba o sa comand asta, ca e pacat de motor sa se strice: http://www.adelaida....tor-termic.html Singura problema ar fi dimensiunea(31.5 x 19.5 x 12mm), oricum ceva de genul asta trebuie pentru protectie termica, eventual cu un singur contact (nu dublu ca acesta) - o sa caut si simplu; Extras tehnic: Senzor intreruptor termic AK33-85; Config.iesire: NC x2; 85C; 16A Simbol original: AK33 85.05 Producator:TOMIC Specificatii tehnice Tip senzor: intreruptor termic Configuratie iesire: NC x2 Temperatura de deschidere: 85C Curent de lucru max.: 16A Tensiune de lucru max.: 250V AC Conexiune: conectori 6,3 mm Toleranta: +/- 5C Dimensiuni exterioare: 31.5 x 19.5 x 12mm Caracteristici orificii de fixare: Ø 3,5, pas 37 mm Masa: 0,01 Kg Va multumesc de suport ! Attached FilesEdited by dtomcat, 07 September 2016 - 18:29. |
#9
Posted 07 September 2016 - 21:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
De fapt, protectia termica pe carcasa motorului e un fel de sa nu fie chiar nimic.
In general, motoarele pot ajunge in regim normal la +40/50 C peste temperatura ambianta, pana la maxim 110-120 C. Cu termostate de contact, deja e o problema. Mai important insa, termostatele puse pe carcasa motorului declanseaza abia dupa ce temperatura s-a propagat prin infasurari si tole pana la ele. Adica e posibil ori prea tarziu, ori paranoic. Din punctul asta de vedere, submersibilele cu termostat bagat in infasurari stau cu mult mai bine. Solutia mult mai buna (folosita in orice contactor de comanda motor) este de a declansa la depasirea curentului maxim admis in motor. Declansatoarele sunt tot bimetalice (este necesara inertia la regimul de pornire), dar si mult mai scumpe. http://www.tme.eu/ht...2_EN_pelny.html |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users