Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: May 30 2024 20:58, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
45
#15985
Posted 29 May 2019 - 23:03
Dieselul e mult mai placut in oras din cauza cuplui mare la turatii mici.
am vazut mult care explica ca "depinde cum conduci" benzinara, ca daca o tii in turatii mari, trage si ea. Asa o fi, pt mine e cel putin enervant sa ma chinui tot timpul sa tin motorul in turatii mari. DSGul de pe dieselul actual tine masina la 1200rpm... un pic prea putin, as prefera 1400-1500 |
#15986
Posted 30 May 2019 - 04:15
Conduc un benzinar pejo 206 1.4 8V de 75 cai cuplu max@2800 si 950 kg. Masinuta aia la relanti poate sa mearga in a5a, asa bine trage de jos.
|
#15987
Posted 30 May 2019 - 08:13
unbrutus, on 29 mai 2019 - 23:03, said:
Dieselul e mult mai placut in oras din cauza cuplui mare la turatii mici. am vazut mult care explica ca "depinde cum conduci" benzinara, ca daca o tii in turatii mari, trage si ea. Asa o fi, pt mine e cel putin enervant sa ma chinui tot timpul sa tin motorul in turatii mari. DSGul de pe dieselul actual tine masina la 1200rpm... un pic prea putin, as prefera 1400-1500 |
#15988
Posted 30 May 2019 - 08:15
A mea sta la 1200rpm de exemplu. La 100km/h. Depinde foarte mult de puterea motorului și câte trepte are cutia
|
#15989
Posted 30 May 2019 - 08:26
MicroEdge, on 30 mai 2019 - 08:13, said:
La condus normal și o benzinăria automata sta între 1500-2200/2300 rpm Am un QQ din 2012/benzina,150000 km Reviziile la zi,nu i-am schimbat nimic in afara de consumabile si un set de bielete antiruliu. Merge impecabil,nu "trage" decat la turatii mari... https://forum.softpe.../#entry24752258 |
#15990
Posted 30 May 2019 - 08:40
Deci tu vorbeai de condus normal, eu ți-am dat un răspuns ca și o masina pe benzina ce are cutie automata la mers normal nu sta turata și acum începi ca o praștie sh nu trage la turații mici.
Ești... |
#15991
Posted 30 May 2019 - 08:42
valitudor, on 29 mai 2019 - 21:03, said:
Asa a fost din 1900 si pana azi, asa va fi si de acum incolo. Asa a fost si cu manipularea cu mult chiar inainte de 1900. Numai ca in epoca internetului nu mai tine cu manipulari de genul asta fiindca oamenii se mai si informeaza si drept urmare vanzarile de diesel s-au prabusit in favoarea benzinarelor turbo. E tare convenabil sa iei doar un exemplu cu Ford si sa generalizezi ca dieselele de aceeasi putere cu benzinarele sunt "mai puternice" fiindca - te faci ca uiti ca in viata reala nu conduci un motor ci o masina care mai are si cutie de viteze. tocmai de aceea la VW (idolii tai pe care exact acum ai uitat in mod convenabil de ei) situatia la diesel vs. benzinare e invers decat la Ford (1.0 tsi face suta mai rapid decat 1.6 tdci iar 1.5 tsi face suta mai rapid decat 2.0 tdci) - dupa 100 km/h benzinarele domina orice repriza si chiar la Ford benzinara e mai rapida in repriza uzuala de depasiri 80-120 km/h cu exceptia cazului in care depasirea o faci in treapta a 5-a sau a 6-a (nu vad insa de ce ai fi la 80 km/h in aceste trepte) http://www.zeperfs.c...el7501-7668.htm - uiti ca aceeasi putere inseamna la diesel o cilindree cu minim 33% - 60% mai mare, ceea ce arata un motor mult mai evoluat tehnologic la benzinare, avand puterea litrica mai mare. Mai sunt multe alte avantaje ale benzinarelor ca nu degeaba vanzarea de diesele s-a dus in cap, ideea este ca de acum inainte vanzarile la diesel se vor duce si mai tare in jos pe masura ce se dezvolta tot mai mult gama de hybride si electrice. Vanzarile de anul acesta arata asa cum am prezis ca a continuat scaderea dieselului, benzinarele s-au plafonat la un nivel dublu fata de diesel si singurele care sunt pe crestere sunt EV-urile si hybridele (cele adevarate nu pacaleli nemtesti gen mild sau micro hybrid) |
#15992
Posted 30 May 2019 - 09:02
unbrutus, on 29 mai 2019 - 23:03, said:
Dieselul e mult mai placut in oras din cauza cuplui mare la turatii mici. Dieselul nu prea are ce cauta in orase datorita emisiilor mari si a problemelor pe care le va avea la mersul in regim preponderent urban unbrutus, on 29 mai 2019 - 23:03, said:
am vazut mult care explica ca "depinde cum conduci" benzinara, ca daca o tii in turatii mari, trage si ea. Asa o fi, pt mine e cel putin enervant sa ma chinui tot timpul sa tin motorul in turatii mari. Necazul tau este ca la fel ca la hybridele sau ev-urile pe care cica le-ai condus, vorbesti despre benzinarele turbo doar de pe internet si fara sa le conduci in viata reala. pentru ce ai tine benzinara la turatii mari cand la un Ford 1.5 de 150 CP cuplul maxim e de la 1600 rpm si e pe o plaja de turatii mult mai mare decat la diesel ? |
#15993
Posted 30 May 2019 - 09:13
Ford4, on 30 mai 2019 - 09:02, said:
Dieselul nu prea are ce cauta in orase datorita emisiilor mari si a problemelor pe care le va avea la mersul in regim preponderent urban Autobuzele diesel ar putea fi electrificate poate, dar iata ca deocamdata nu se intampla asta Ford4, on 30 mai 2019 - 09:02, said:
vorbesti despre benzinarele turbo doar de pe internet si fara sa le conduci in viata reala. TURBO NU este mai eficient - Efectul DOWNSIZING [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TV0frZy6woA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "a pornit ca un diesel" Honda Civic 1.0 Turbo: Așa-i cu downsizing-ul! - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3fazJuh0nm0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "exista ceva interesant la motorul asta? - Nu. Tocmai de aceea am sa recomand motorul de 1.5 180 cp care din testele mele a consumat mai putin - In oras nu cunosc masina pe benzina care sa faca consumuri mai mici de 8-9. Si de aceea nu stiu de ce inca le facem, probabil ca ar trebui sa intervenim un pic pe legislatie si sa nu ii mai lasam sa coboare atat de jos" cam asta e cu downsizingul si motorasele turbo... Edited by unbrutus, 30 May 2019 - 09:28. |
#15994
Posted 30 May 2019 - 09:19
N-are rost sa-ti mai raspund la prostiile astea ale tale. Ti s-au demontat cu mult inainte.
In privinta modului de a raspunde esti la fel de limitat ca valtudor. Nu intelegeti mai mult de cateva cuvinte dintr-o fraza mai lunga, dar aveti si tupeul sa vorbiti despre ceea ce cunoasteti doar de pe internet ! Ai sarit foarte convenabil peste partea de problemele avute de motorizarea diesel la mersul preponderent urban si peste cuplul maxim al benzinarelor turbo de la turatii mai jose si pe o plaja mult mai larga de turatii. Tocmai de aia nici nu intelegeti migrarea masiva dinspre diesel spre benzinare si mai nou spre hybride si ev. Edited by Ford4, 30 May 2019 - 09:22. |
|
#15995
Posted 30 May 2019 - 09:29
#15996
Posted 30 May 2019 - 09:30
Recall-urile pentru remedierea emisiilor in UE se misca cu viteza melcului: https://www.transpor...xes-–-eu-data
Only 10 million of the 43 million highly-polluting diesel cars and vans that were caught [1] in the Dieselgate emissions scandal have been recalled since 2015. Tabelul UE cu datele recall la https://www.transpor...all actions.pdf Mai e de mirare de ce apar restrictii de circulatie? In alta nota mai vesela tocmai VW a publicat oficial un document care spulbera 12 mituri din lumea EV https://www.volkswag...e-mobility-5031 |
#15997
Posted 30 May 2019 - 09:33
Ford4, on 30 mai 2019 - 09:19, said:
si peste cuplul maxim al benzinarelor turbo de la turatii mai jose si pe o plaja mult mai larga de turatii. "Am eu unCivic de 1.5 , 182 CP de vreo 8 luni si pot sa-ti spun ca e un motor senzational. La primul contact cu el nu ai zice ca are atatia cai dar cand incepi sa urci in ture cu el se schimba treaba. Pe linga asta consuma surpinzator de putin pentru puterea lui, la 11000 km am consumul mediu de 7,3 l /100 km (e drept ca nu stau in Bucuresti). Mie nu imi prea plac materialele din interior dar in ceea ce priveste partea mecanica Honda si-a facut treaba cum trebuie." peste tot acelasi lucru... benzinarele trebuie turate, si tare. |
#15998
Posted 30 May 2019 - 09:37
#15999
Posted 30 May 2019 - 09:41
Hansolo, on 30 mai 2019 - 09:30, said:
Recall-urile pentru remedierea emisiilor in UE se misca cu viteza melcului: https://www.transpor... Only 10 million of the 43 million highly-polluting diesel cars and vans that were caught [1] in the Dieselgate emissions scandal have been recalled since 2015.31 |
|
#16001
Posted 30 May 2019 - 10:12
unbrutus, on 30 mai 2019 - 09:33, said: un comentariu de la filmul lui buhnici: "Am eu unCivic de 1.5 , 182 CP de vreo 8 luni si pot sa-ti spun ca e un motor senzational. La primul contact cu el nu ai zice ca are atatia cai dar cand incepi sa urci in ture cu el se schimba treaba. Pe linga asta consuma surpinzator de putin pentru puterea lui, la 11000 km am consumul mediu de 7,3 l /100 km (e drept ca nu stau in Bucuresti). Mie nu imi prea plac materialele din interior dar in ceea ce priveste partea mecanica Honda si-a facut treaba cum trebuie." peste tot acelasi lucru... benzinarele trebuie turate, si tare. Ți-am spus că necazul tau este că tu conduci mașini doar pe Internet. De aceea nici nu-ți poți explica de ce vânzările de diesel se duc în cap. Am explicat și de ce nu trebuiesc turate, dar tu batman, batman. Când trebuiesc însă turate, necazul la diesel este că nu mai are unde sa se duca in aceeași situație. unbrutus, on 30 mai 2019 - 09:41, said: multi clienti refuza. E normal, nu intereseaza emisiile pe nimeni in final, de aia conducem ce conducem, si chiar si cel cu Tesla a spus ca nu e vreun ecologist Poți fi și mai ipocrit de atât ? Ia mai zi-ne care e treabă cu autobuzele electrice că parcă mureai de dorul lor ! unbrutus, on 30 mai 2019 - 09:29, said: nu, tu tot te faci ca uiti ca dieselurile moderne sint chiar mai curate ca benzinarele. Cu o floare nu se face primăvară. Mai ales că singura confirmare pentru acea floare e făcută de ADAC un organism înființat pentru a vinde castraveți gradinarilor ! |
#16002
Posted 30 May 2019 - 10:26
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users