Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune

Sony Xperia 1 VI
 Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?
 SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...
 Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...
 

Asa mult s-a marit RCA ?

- - - - -
  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#55
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016

 andreic, on 29 februarie 2016 - 20:48, said:

Eu vad multe totusi insa mai vad si multe masini straine ieftine... masinile scumpe cu adevarat sunt putine, nu mai clasa bogata si le permite.
Ei probabil se ghideaza doar dupa sigla "premium" de pe masina.
Nu calculeaza ca banii de O Dacia Logan nou inseamna 2-3 masini straine.
Pentru batrani asigurarile sunt ieftine, dar daca esti tanar te ard rau, cine are un pensionar in familie il face proprietar.

#56
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,218
  • Înscris: 15.06.2007

 mariovrs, on 29 februarie 2016 - 19:57, said:

Bine ma... La cum ganditi urmeaza sa-mi spuneti ca ar trebui sa fie gratis pentru romani. Eventual "subventionata" de stat..
Al naibii romanii astia. Totul li se cuvine. Sa traiasca ca-n vest,da sa munceasca ca-n est.  Sa plateasca asigurare ca-n EST da cand merge la service vrea sa fie tratat ca-n VEST!!
Si obligatia lor ar fi...sa-si mentina temperatura corpului la 37 de grade..

Si da ma desteptule,si masina contribuie la accident. Ca una e sa conduci un matiz cu 50 de cai si alta e un Ferrari. Ai vrea sa ai clasa de la matiz si la ferrari.. Bravo ma..

Nu lucrez in asigurari. Doar gandesc logic.
Pai masina merge singura de nebuna in timp ce eu dorm in pat. Merge masina beata?  Daca am 1 masina sau alta, ce relevanta are bonus malus doar la una dintre ele , din moment ce eu le conduc pe ambele?? Sau daca un pensionar da masina la nepotu' cu hormonii varza? Si face "tragedie"?

#57
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,458
  • Înscris: 26.02.2012

 Cojocel, on 29 februarie 2016 - 20:57, said:

Toate datele au fost introduse corect, de mai multe ori. https://i.imgur.com/hREjx8j.png
E drept, 849 era la Uniqa (la calculul facut mie nu aparea Uniqa in lista) La Asirom am fi platit la fel, 893.
Din ce am vazut conteaza si in ce luna o faci, din ce am vazut cam pe la sfarsitul lui noiembrie inceputul lui decembrie sunt ceva mai ieftine, deja in ianuarie le scumpesc destul de mult.

#58
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,029
  • Înscris: 07.02.2003

 alexupit, on 29 februarie 2016 - 20:56, said:

900 si ceva pe an pentru un Logan ce sa mai zic? Posted Image
Scump, varsta sub 30 ani sau accidente la istoric ?
In rest normal ca cele mai ieftine, asta e si ideea brokerajului in domeniu, ce-i mai scump iei frumos de la reprezentanta, intri acolo cu teancul de bani... daca vrei ieftin numai prin brokeri se poate.
Si mai e un motiv destul de logic, nu pe tine te despagubeste rca-ul tau ci pe celalalt... cand o sa se faca legea in asa incat fiecare sa fie fiecare asigurat sa fie despagubit de pe asigurarea proprie mai merita.

Edited by andreic, 29 February 2016 - 21:11.


#59
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 29.05.2004
Cine n-are pensionari sa-si cumpere.

#60
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,562
  • Înscris: 06.02.2006
Motor 1.6, 36 ani, 283 parca la Generali pe 1 an. La mine s-a mentinut pretul constant de vreo 3 ani. Cred ca am B13.

#61
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,305
  • Înscris: 13.03.2015
Preț mai mic cu vreo 20 lei față de anul trecut dar trecând de la Omniasig la Generali. Dacă păstram asigurătorul plăteam vreo 200 lei în plus față de anul trecut. 44 de ani, B8, permis de 23 de ani, motor de 2231 cmc, motorină, domiciliu în zonă cu asigurare ieftină.

#62
OmulLLORT

OmulLLORT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 06.09.2014

 alin62, on 29 februarie 2016 - 21:00, said:

Si crezi ca BMW urile alea din 98 sunt niste luxuri? Posted Image

Piesele noi (eventual OE) nu sunt ieftine, daca s-ar face ITP pe bune si n-ar fi garaje unde mergi sa-ti carpesti masina, te-ar costa destul de mult.

 Bogdansv1, on 29 februarie 2016 - 21:16, said:

domiciliu în zonă cu asigurare ieftină.
^ asta in caz ca intrebati unii, de ce platiti mult Posted Image
e aberant asigurarea sa fie cu 15-20% mai ieftina pentru ca ai domiciliul in localitatea imediat apropiata de oras

Edited by OmulLLORT, 29 February 2016 - 21:21.


#63
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,458
  • Înscris: 26.02.2012

 OmulLLORT, on 29 februarie 2016 - 21:18, said:

Piesele noi (eventual OE) nu sunt ieftine, daca s-ar face ITP pe bune si n-ar fi garaje unde mergi sa-ti carpesti masina, te-ar costa destul de mult.
Ala care si a luat BMW din 98 sa fii sigur ca nu se duce la Bavaria sa si faca schimbu de ulei :D

#64
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015

 alin62, on 29 februarie 2016 - 20:00, said:

Apropo, stiai ca banii astia de asigurare obligatorie se duc cam toti in buzunaru firmei de asigurare? Tu acum daca dai sa zic 500 lei pe asigurare si lovesti pe unu si ii spargi bara, asiguratorul ii repara lui bara dar surpriza in urmatorii doi ani tu platesti si asigurarea si bara care au reparat o ei. Adica banii de asigurare sunt de fapt profitul lor, iar daca faci un accident ei au grija sa ti bage reparatia peste pretul asigurarii.

Astea sunt aberatii de Oscar. Pe segmentul de RCA e cam jale.

 FreeThinker, on 29 februarie 2016 - 20:12, said:

Eu consider ca, daca in douazeci de ani de cand am permisul, nu am avut nici un accident din vina mea, banii aia '100 de euro' sunt pomana pentru asiguratori si pentru zmekerii de la ASF. Parerea mea!
20 ani x 100 euro = 2000 euro.

Un moment de neatentie + bara spate a unui S Class C217 = 9800 lei.

Intr-un moment de neatentie s-au dus dracu vreo 22 de ani, chiar, nu doar 20.

Parerea mea.

#65
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 tfmercedez, on 29 februarie 2016 - 21:03, said:

Pai masina merge singura de nebuna in timp ce eu dorm in pat. Merge masina beata?  Daca am 1 masina sau alta, ce relevanta are bonus malus doar la una dintre ele , din moment ce eu le conduc pe ambele?? Sau daca un pensionar da masina la nepotu' cu hormonii varza? Si face "tragedie"?

Daca tu crezi ca daunele pe care le poti face cu un Ferrari sunt aceleasi cu matizul...  Cu ferrari in 10 sec. ai 200 la ora,cu matizul 50. Mmm, ce zici? E tot aia?

Iar cu nepotu care conduce masina lu bunicu,e o lacuna a asiguratorilor. Revin la Italia. Acolo nu exista sa fii despagubit daca nepotul nu e specificat in asigurare, contracost bineinteles.

Edited by mariovrs, 29 February 2016 - 21:37.


#66
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,562
  • Înscris: 06.02.2006
Meh, daunele nu le face viteza, ci oprirea brusca ;)

#67
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015

 OmulLLORT, on 29 februarie 2016 - 20:19, said:

Atata timp cat piesele auto vin din import si au preturi cam la fel in toata Europa, nu e normal sa ne apropiem de preturile din UE ?
O bara spate ORIGINALA la o masina nemteasca de 10-15 ani e minim 1300 lei, puneti 2-3 elemente + far, se strang 2000-3000 lei/paguba lejer.


 andreic, on 29 februarie 2016 - 20:22, said:

Ba da, cand se apropie si salariile Posted Image

Dar mai ales cand romanii isi vor lua masinile pe care si le permit.

 V_i_c_t_o_r, on 29 februarie 2016 - 20:29, said:

Statul te obliga, prin lege, sa iti faci asigurare. Statul, prin "organe", te sanctioneaza daca nu ai. Statul isi pune palma in c... si nu il intereseaza preturile acestor asigurari obligatorii! Firesc este sa ne intrebam: cine este cel mai mare dusman al cetateanului roman?
Insusi cetateanul!

#68
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,879
  • Înscris: 16.08.2010

 WaltherP99AS, on 29 februarie 2016 - 21:32, said:




20 ani x 100 euro = 2000 euro.

Un moment de neatentie + bara spate a unui S Class C217 = 9800 lei.

Intr-un moment de neatentie s-au dus dracu vreo 22 de ani, chiar, nu doar 20.

Parerea mea.
Poate cineva sa calculeze ce probabilitate uriasa ar fi sa 'ma apuce neatentia' (care n-a venit in doo'j'de ani) taman cand sunt in spatele unui S Class, avand in vedere si faptul ca astea sunt asa multe in Romania...Posted Image

#69
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,937
  • Înscris: 25.01.2007

 WaltherP99AS, on 29 februarie 2016 - 21:32, said:

Astea sunt aberatii de Oscar. Pe segmentul de RCA e cam jale.


20 ani x 100 euro = 2000 euro.

Un moment de neatentie + bara spate a unui S Class C217 = 9800 lei.

Intr-un moment de neatentie s-au dus dracu vreo 22 de ani, chiar, nu doar 20.

Parerea mea.
si la Logan am vazut deviz de 2000 lei bara. omul a acceptat numai reprezentanta, bara originala, vopsitul, etc, la final ala a fost devizul.

si cam oricine, un nivel de pretentii are pe rca, altul cand repara el.
am intalnit caz in care a luat 4000 de euro, dauna totala, si a reparat masina cu 800, piese din dezmembrari, mecanic de coltul blocului. omul era supermultumit de afacerea facuta, 3200 euro profit.

#70
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 22.11.2015

 FreeThinker, on 29 februarie 2016 - 21:41, said:

Poate cineva sa calculeze ce probabilitate uriasa ar fi sa 'ma apuce neatentia' (care n-a venit in doo'j'de ani) taman cand sunt in spatele unui S Class, avand in vedere si faptul ca astea sunt asa multe in Romania...Posted Image
Nu neaparat S Class, poa' sa fie si X5, X6, Cayenne, ML... Sunt destule Posted Image

Edited by WaltherP99AS, 29 February 2016 - 21:48.


#71
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 FreeThinker, on 29 februarie 2016 - 21:41, said:

Poate cineva sa calculeze ce probabilitate uriasa ar fi sa 'ma apuce neatentia' (care n-a venit in doo'j'de ani) taman cand sunt in spatele unui S Class, avand in vedere si faptul ca astea sunt asa multe in Romania...Posted Image

Nu trebuie sa fii tu ala.  Pot fi eu. Cati asigurati fara daune trebuie sa aiba compania sa plateasca bara aluia cu S?

#72
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016

 FreeThinker, on 29 februarie 2016 - 20:12, said:

Eu consider ca, daca in douazeci de ani de cand am permisul, nu am avut nici un accident din vina mea, banii aia '100 de euro' sunt pomana pentru asiguratori si pentru zmekerii de la ASF. Parerea mea!
statistic vorbind ai sanse mai mari sa nimeresti un accident frumos, ai evitat 20 de ani... vine si randul tau

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate