Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Asigurare de calatorie (cu bagaj)
Last Updated: Jan 21 2016 15:46, Started by
Lex404
, Jan 20 2016 23:37
·
0
#1
Posted 20 January 2016 - 23:37
Dat fiind faptul ca exista maricele sanse ca pegasus sa-mi piarda/ intarzie bagajul pe unul din zboruri, m-am gandit ca ar fi misto sa ma asigur.
De exemplu JAL mi-a dat un car de bani si scrisoare cu scuze pe loc cand mi-a intarziat bagajul si apoi inca ceva ca avea rotile rupte. Dar nu ma astept la asta din partea unei companii lowcost asa ca ma asigur singur. Ma intereseaza o companie care da (cat mai mult ) banii cat mai repede, la urma urmei asta-i scopul, ca eu sa ii cheltui intr-o zi la shopping. La Groupama specifica 500E despagubire daca intarzie, dar nu specifica timpul si minimul sumei. La City insurance spune ca daca intarzie mai mult de 5 ore, primesc 5 sau 10E/ ora in functie de polita. Convenabil, la zborul risky am o intarziere posibila de cel putin 24 de ore, asta ar insemna minim 240E La generali au 400E dar, maxim 100E/persoana/bagaj. Pai cu 100E nu fac multe cumparaturi... Dar in cat timp iti dau astia banii? Eu i-as vrea pe loc, sau ma rog, urmatoarea dimineata. Nu gasesc nicaieri conditii complete, doar sa cumperi si mnezo cu mila. A avut cineva norocul sa foloseasca o astfel de asigurare? Care sunt cele mai sigure firme? Cum se procedeaza in cazul nevoii de despagubire si cam cat timp astept? |
#2
Posted 21 January 2016 - 00:03
OmulLLORT, on 20 ianuarie 2016 - 23:50, said:
io cred ca vrei sa faci un ban cinstit Plus ca in bagaj voi avea si un trepied, deci eu in ziua aia tre sa pun camera pe ceva la apus. Uite, s-au dus cateva sute de lire Nu mai fiti offtopic, chiar ma intereseaza o firma serioasa de asigurari. Ps. Si cel putin la tbilisi daca imi intarzie bagajl, e grav. Au un zbor pe zi... Edited by lex404, 21 January 2016 - 00:06. |
#3
Posted 21 January 2016 - 01:12
si cum ti-ar da o firma de asigurare banii pe loc in aeroport la dracu in praznic unde-o fi aeroportul fara ca tu sa revii in tara la respectiva firma cu acte doveditoare de cele intamplate???
|
#4
Posted 21 January 2016 - 01:20
Exista e-mail, fax si cont bancar.
Firma transportoare transmite declaratia direct firmei de asigurare prin fax/mail. Firma de asigurare face un OP catre contul meu, dimineata se proceseaza tranzactia. Altfel, ce utilitate ar mai avea asigurarea daca nu te despagubeste in timp util? Ca peste o luna mii da degeaba, tot mi-am pagubit concediul |
#5
Posted 21 January 2016 - 04:56
Nu cred ca exista ce vrei tu. Personal imi fac asigurarile la Allianz Tiriac, par a fi foarte ok....da parca tu zburai doar cu QR, de unde Pegasus?
|
#6
Posted 21 January 2016 - 05:09
QR nu zboară la Kayseri. Cu ei zbor mai departela est. Nu despre asta e subiectul.
O sa ma interesez si la Țiriac. |
#7
Posted 21 January 2016 - 05:19
Daca nu ai zboruri cu legaturi scurte nu ai de ce sa-ti faci probleme.
Ai grijanie ce iti iei in cabina Fara lichide si fara taisuri/surubelnite. In rest, sa recuperezi banii.. dureaza, nimeni nu ti-i da pe loc |
#8
Posted 21 January 2016 - 05:58
Stiu ce sa nu iau in bagaj, desi am ai trecut si cu lichide (sos pentru gyoza homemade).
Pai am un zbor cu 2h legatura, daca primul intarzie e foarte probabil sa pierd zborul catre tbilisi. Asta nu ar fi o problema, problema e ca astia cam incalca legislatia privind siguranta la bord si trimit bagajele fara pasager. Am citit zilele trecute, multi se plang de asta. Mai ales in perioada asta de iarna. |
#9
Posted 21 January 2016 - 07:40
Nu-ti da nimeni banii pe loc. Iti dai seama ca le trebuie o dovada ca sa faca plata aia, cine te crede pe cuvant ca s-a intamplat ceva?
Pune-ti in bagajul de maine niste chestii din gama 'absolut necesare' si aia e. |
#10
Posted 21 January 2016 - 11:17
Cred ca daca iti faci asigurare de calatorie, medicala etc atunci poti apela la aceasi firma pentru toate, inclusiv pentru bagaje. Sunt firme de asigurari mai scumpe sau mai ieftine, depinde cat e bugetul tau.
|
|
#11
Posted 21 January 2016 - 14:31
Ramaneti, va rog, la subiect !
Am sters 4 mesaje din 14... daca mai trebuie sa sterg, dau si puncte. |
#12
Posted 21 January 2016 - 14:35
lex404, on 21 ianuarie 2016 - 05:58, said:
Pai am un zbor cu 2h legatura, daca primul intarzie e foarte probabil sa pierd zborul catre tbilisi. Asta nu ar fi o problema, problema e ca astia cam incalca legislatia privind siguranta la bord si trimit bagajele fara pasager. Am citit zilele trecute, multi se plang de asta. Mai ales in perioada asta de iarna. Nu o incalca. Tu poti sa fii la board, bagajul vine cu cargo in cazul in care nu mai are timp / spatiu / rezerva de greutate sau cu alt zbor, daca nu exista cargo. Siguranta la board se refera la cazul cand CONSTIENT un pasager nu urca si bagajul este in avion |
#13
Posted 21 January 2016 - 15:46
Despre asta era vorba: pasagerul pierde zborul de legatura catre destinatia Z datorita intarzierilor la limita a primului zbor si este nevoit sa ramana 24h in orasul cu pricina, mai ales domestic+international.
Insa bagajul este incarcat in avionul catre destinatia Z. Si nu, nu au voie sa incarce un bagaj fara pasager la bord. Au patit-o de foarte multe ori astia de la pgs, conform reviews. Aici intervin cheltuieli in plus, sa zicem ca ar fi vorba de istanbul. Eu la 11 seara trebuie sa imi gasesc ceva de imbracat pentru o noapte si o zi si eventual o dupa amiaza (24h minim). De hotel nu am nevoie si fiind vorba de Istanbul l-as refuza (ca sigur e undeva pe langa aeroport, apai numai batut in cap sa fiu sa stau o zi intreaga langa aeroport sau sa fac ziua naveta inutil in conditiile in care am unde sta). Nu stiu cum functioneaza asigurarile astea, dar asa ar fi normal. Ca firma asiguratoare sa primeasca direct de la compania transportoare (deci nu de la mine) datele problemei prin e-mail/ fax si ei sa faca un OP conform asta pentru urmatoarea zi bancara. Pentru ca altfel, aigurarea de intarziere a bagajului e inutila si sloganul "pleci in vacanta fara griji" devine 0. Maine, ca azi n-am timp, o sa ma apuc sa dau telefoane sa vad ce gogosi imi vand fiecare Edited by lex404, 21 January 2016 - 15:48. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users