![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Program pt Windows+server central de evidenta a timpului petrecut la calculator a angajatilor
Last Updated: Jul 30 2015 12:57, Started by
lalaverim
, Jul 27 2015 17:34
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 27 July 2015 - 17:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Vreau un program care sa-l instalez pe toate calculatoarele angajatilor dintr-un mini call-center.
Suspectez ca se sta prea mult la pauze de tigari la fumoar si ca s-ar putea face mai multa treaba in timpul acesta. Intr-o tura de 8 ore ar trebui macar 7 ore sa stea in faca calculatorului insa suspectez ca stau abia 5-6 ore .. Specificatii: - ar trebui sa fie un program pentru Windows cu un buton chior verde/rosu pe care sa-l treaca operatorul pe verde cand se aseaza la calculator si sa-l treaca pe rosu cand isi ia o pauza; - toate calculatoarele operatorilor se vor lega la un server central o data la 1 minut ca sa raporteze statusul operatorului ( rosu sau verde) - din baza de date se pe serverul central MySQL cu ajutorul unei aplicatii separate pentru Admin se va putea vedea oricand cine este online/offline si se vor putea face rapoarte minimale ( cate ore a stat operatorul X online azi/saptamana asta/luna asta); - programul de Windows sa aiba sectiune de setari in care sa se logheze fiecare operator, pe fiecare PC lucreaza 2 oameni, unul dimineata, unul dupa amiaza; Solutia tehnica aleasa tine de programator, adica poate fi ceva in Java sau in C pentru posturile de lucru Windows iar server-based un server de MySQL cred ca este suficient. Cat priveste aplicatia pentru Admin as prefera sa fie PHP - web-based - pentru a putea accesa de pe mobil sau din orice browser de oriunde as fi situatia operatorilor de oriunde as fi As prefera sa lucrez cu un programator senior pentru ca nu vreau ca programul pentru Windows sa aiba "memory leaks" sau alte neajunsuri care sa-mi consume inutil RAM sau timp de procesor pe calculatoarele angajatilor. Bugetul pentru aceasta aplicatie nu este foarte mare 100€ - 150 € pentru ca cel mai probabil este doar Etapa 1, core-ul de baza al unei aplicatii care va fi dezvoltata ulterior cu o serie de module viitoare cum ar fi de exemplu niste rapoarte suplimentare privind comenzile preluate de catre fiecare operator call-center si implicit banii adusi cu fiecare convorbire. Multumesc anticipat ! PS: Nu stiu daca pot primi sau raspunde la PM-uri aici asa ca prefer sa fiu contactat de catre persoanele interesate prin email : dcc24496 <AT> gmail.com . Voi raspunde insa aici pe forum oricaror intrebari/nelamuriri/adaugiri ale specificatiilor. Edited by lalaverim, 27 July 2015 - 17:35. |
#3
Posted 27 July 2015 - 19:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mersi mult de sugestie !
Din ce vad insa acest soft este un mamut cu mult mai multe facilitati decat imi vor trebui mie. Poate are si altcineva vreo sugestie despre un alt softe existent deja pe piata sa nu stau sa reinvetez roata ![]() |
#4
Posted 27 July 2015 - 22:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ceva pare suspect. Ce m-ar opri pe mine, operator, sa las butonul verde aprins si sa ma duc in balarii 10 minute?
![]() Operatorii, dau sau primesc telefoane? Daca dau, atunci ai un desfasurator de la furnizorul de telefonie asupra telefoanelor date de un anume numar. Daca sunt la comun, asta-i mai nasol. Nu stiu daca centrala prin care se face legatura e capabila sa numere cate telefoane a dat un interior. Daca primesc, atunci orice telefon ar trebui inregistrat intr-o baza de date cu ce a facut fiecare. Daca sunt nevoiti sa foloseasca mouse-ul, atunci poti calcula activitatea operatorului in functie de miscarea lui. Daca programul este fix (in sensul ca butonul [salveaza] sau [ceva aici] este mereu in acelasi loc (full screen sau imposibil de mutat)), atunci poti verifica daca mouse-ul se plimba prin acel perimetru. Daca se foloseste tastatura pentru a face treaba, ceva similar unui keylooger ar trebui sa rezolve problema (aici s-ar putea sa ai o mare problema cu angajatii si cu niste drepturi, parca) Edited by sorin147, 27 July 2015 - 22:04. |
#5
Posted 27 July 2015 - 23:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am un supervisor de tura care verifica exact ce spui tu , sa nu iasa in pauza si sa lase butonul pe verde.
Insa nu-l pot pune pe omul respectiv sa calculeze minutele si secundele pentru fiecare operator de pe tura sa pentru ca s-ar impusca si ar mai fi si ineficient (ceea ce fac acum manual) Deci da, problema verificarii ca chiar apasa pe verde sau pe rosu am rezolvat-o , acum imi mai trebuie unealta cu care sa le masor minutele. |
#6
Posted 28 July 2015 - 06:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Programul in care efectiv lucreaza nu-ti spune ce face fiecare, nu are statistici? Poate ca Dorel, desi sta de vorba 30 de minute dintr-o ora e mult mai eficient decat Gigi care sta o ora.
|
#7
Posted 28 July 2015 - 09:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#8
Posted 28 July 2015 - 16:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din ce vad Cyclope are si ce ma intereseaza pe mine dar este un mamut software cu o gramada de alte functionalitati si e mult prea scump abonamentul lunar ca sa mi-l pot permite.
Eu am nevoie de 5% din ce ofera acest soft, poate chiar mai putin de-atat ![]() |
#9
Posted 28 July 2015 - 18:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si un buton verde printr-un colt nu-l va incurca pe operator ocupandu-i spatiu probabil necesar?
Acum, fiecare operator nu are propriul user si parola de logare? Daca da, atunci informatia legata de utilizator poate fi luata automat. Edited by sorin147, 28 July 2015 - 18:04. |
#10
Posted 29 July 2015 - 04:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Se doreste un program(care pare ca depinde de Dorel-nesomnorosu', omu' cu sprayu' iritant) sau o solutie la o oarescare problema, de fapt? Ca nu mi-e prea clar...
Edited by dexterash, 29 July 2015 - 04:22. |
|
#11
Posted 29 July 2015 - 08:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ce aplicatie folosesti pentru telefoane? cand lucram eu in call center era foarte simplu - aplicatia de luat telefoane mergea in continuu, daca te ridicai de la calculator trebuia s-o pui in pauza ca sa nu mai sune.
|
#12
Posted 30 July 2015 - 12:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote - toate calculatoarele operatorilor se vor lega la un server central o data la 1 minut ca sa raporteze statusul operatorului ( rosu sau verde) ![]() |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users