Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
problema relantiu golf 3 1997
Last Updated: Feb 07 2015 17:18, Started by
ricoset
, Feb 06 2015 02:05
·
0
#1
Posted 06 February 2015 - 02:05
Salut dacă mă poate ajuta cineva as aprecia foarte mult am un Volkswagen golf 3 an 1997 motor de 1.4 benzina , am observat ceva foarte ciudat și nu știu ce sa mai fac , de exemplu dacă mă duc pana la magazin cu mașina și o scot din viteza din oricare treapta ar fi , motorul nu sta la relantiu mereu , da sa pice sub 10' după care iar vine la normal , uneori chiar îmi moare motorul din cauza asta , chiar nu știu de la ce e am schimbat și motorașul pas cu pas și delcoul dacă a mai avut cineva problema asta c
îl rog sa lase o rezolvare într un comentariu și aștept și niște sfaturi din partea voastră . Mulțumesc |
#2
Posted 06 February 2015 - 04:31
Atunci mai ramane de curatat clapeta de la pompa de benzina, probabil ca s-a imbacsit cu mizerie de la carburant.
|
#3
Posted 06 February 2015 - 07:29
Curata tot traseul benzinei. (daca ai filtru de benzina, inlocuieste-l)
Verifica aprinderea cap-coada, Tine minte 3 cuvinte: benzineste, scanteieste, porneste! Edited by Quantum, 06 February 2015 - 07:30. |
#4
Posted 06 February 2015 - 10:04
Schimba debimetru sau senzorul de aer, verifica presiune de benzina in rampa de injectoare si cum au mai spus colegi , schimba filtru benzina si toate valvele de presiune, verifica daca pompa de benzina baga presiune conform manualuili, parca 6-8 bar trebuie, daca atunci cand pui contactul se aude un bazait la rezervor, pompa de benzine este pe duca, verifica totusi si releul pompei de benzina sa nu aibe contacte oxidate,
Edited by romulus69ro, 06 February 2015 - 10:04. |
#5
Posted 07 February 2015 - 17:18
Eu cred ca e doar foarte multa calamina in corpul clapetei de acceleratie. Trebuie curatata clapeta si o sa-si revina.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users