![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Opel Astra H 1.6 116cp vs. VW Golf 5 1.4 TSI 122cp
Last Updated: Dec 15 2007 18:29, Started by
the_barzaune
, Dec 05 2007 10:21
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Posted 05 December 2007 - 10:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
masinile ar fi:
astra h echipare n'joy+toate airbagurile+esp+alte mici dotari golf 5 echipare comfortline+toate airbagurile+esp+alte mici dotari diferenta ar ajunge la aproape 3000 euro(la Opel e reducere de aprox 1500 euro). ca performanta (din toate punctele de vedere) iese castigator golful si al sau TSI. dar intrebarea este: merita in plus aproape 3000 de euro? am mai luat in calcul si golf tdi de 105 cp dar am inteles ca dieselul se incalzeste mai greu si abia apoi incepe sa fie economic; insa la cum se merge in bucuresti bara la bara nu ajunge sa faca niciodata asta si deci nu merita investitia (?) chestia e ca in familie mai e o astra h identica cu cea pe care am comanda-o si in bucuresti am ajuns si la frumosul consum de 16%. la tsi din ce am citit consumurile sunt destul de bune. pe an nu cred sa se faca cu masina mai mult de 15-20.000 km pana la urma care ar fi alegerea cea mai buna? Edited by the_barzaune, 05 December 2007 - 10:24. |
#4
Posted 05 December 2007 - 23:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
La tsi consumurile sunt mai bune numai pe hirtie! Daca o bagi in aglomeratia din bucuresti o sa consume ca si Astra, daca nu mai mult! Consumurile care le publica fabricantii nu au nici o legatura cu consumul real al autoturismului! Eu nu cred ca se merita sa dai 3000 de euro in plus doar pentru faptul ca e Golf!
|
#5
Posted 05 December 2007 - 23:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Stii asta cu consumu la tsi din experienta ta? Ai mers cu ambele masini prin buc si ai vazut cat consuma? Sau ne dam cu parerea pe forum ca si asa e noapte si nu avem ce face?
|
#7
Posted 06 December 2007 - 00:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Motorul ala de 115 cai de pe astra e mai puturos decat motorul de 102 cai de pe golf ... cu alte cuvinte intre astea ar trebui sa faci comparatie si dupa sa te intrebi daca merita mica diferenta de pret si sa gasesti ca raspuns un hotarat DA !!
La motorul 1.4 TSi 122 cai nu s-a anuntat inca un consum pentru oras , s-a spus decat ca va consuma cam cu 0.6% mai putin decat 1.6 FSI , astfel incat poti sa iti faci o idee pertinenta despre viitorul consum. Acum daca mai tii cont ca motorul de 122 mai are si 200 NM de la 1500-3500 rpm si putere maxima de asemenea pe o plaja de vreo 100 0 de ture o sa-ti dai seama ca tu compari Regele cu bufonul imperial. Acum parerea personala e ca marita cei 3000 de E in plus pt golf. Succes. |
#8
Posted 06 December 2007 - 01:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
daca ar fi dupa mine urmatoarea mea masina ar avea 1.4 tsi pe golf,seat sau Audi nu conteaza! mi se pare cel mai tare motor de oras! cuplu mare,putere mare capacitate mica si consum f bun!
in rest tine de tine cat ai de dat pe o masina! din cate am observat de la prietenii cu astra motoru lor consuma cam mult al lui 1.6 consuma cat al meu ba chiar mai mult 2 l!ambele turbo! deci daca-i ai cei 3000 fa un test cu ambele masini si vezi in care te vei simti mai bine,eu unu as alege golf! |
#9
Posted 06 December 2007 - 08:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si pana la urma la cat de duce golfu,la cat astra ????
nu merita sa dai 3000e in plus pt golf,e 3420e dif dintre 1.6 16v 115cp si 1.9cdti 150cp (la opel) |
#10
Posted 06 December 2007 - 21:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Netflow, ai fi foarte surprins sa vezi la modul real ce mici sunt diferentele de consum intre doua masini apropiate ca putere si greutate intr-un oras ca bucurestiul unde mai mult se sta decit se circula! Aici diferenta o face mai mult soferul decit motorul si tehnologia din el!
Nu am condus tsi-ul de 122 de CP si nici nu i-am masurat consumul, dar poti sa fii sigur ca diferenta de consum intre cele doua (daca exista!) nu justifica 3000 de euro! Si crede-ma ca am experienta! Daca ar fi vorba de tsi-ul de 170 de CP ar fi altceva! Acolo diferenta de pret se justifica altfel, nu prin consum! |
|
#11
Posted 06 December 2007 - 23:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da cine a zis ca se merita 3000E prin prisma motorului? Eram doar curios ce ai afirmat "La tsi consumurile sunt mai bune numai pe hirtie! " Ca si cand la mijloc ar fi o minciuna sau ceva.
Poate n-am inteles eu. Parerea mea ca diferenta de 3000E intre cele 2 masini de mai sus e justificata si golful merita atat in plus, da asta e doar umila mea parere, dupa cum fiecare are dreptul la parerea lui. Doar ca afirmatia de mai sus nu mi se parea la locul ei. |
#12
Posted 07 December 2007 - 11:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
kodiak, on Dec 6 2007, 21:25, said: Nu am condus tsi-ul de 122 de CP si nici nu i-am masurat consumul, dar poti sa fii sigur ca diferenta de consum intre cele doua (daca exista!) nu justifica 3000 de euro! |
#13
Posted 07 December 2007 - 15:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dar si echiparile alwese de initiatorul topicului sunt ciudate. Pai compara Enjoy cu Trendline, nu cu Comfortline care are tempomat, jante aliaj, 4 airbag-uri in plus etc, ca dotari. Asa diferenta e de vreo 2 mii de euro. Nu stiu cum e politica de discount la VWm dar daca iti mai dau si ei acolo un 2% sa zicem, diferenta ramane mult mai mica.
Vlad, am intrebat eu la VW de motorul de 1.4 si 122 cai si mi-au zis ca pe hartie consumul in oras e de 8-8.1 la suta. In Bucuresti asta se traduce prin ~9-9.5. Care e mai putin decat la astra de 1.6 oricum. Si e diferenta mare intre o Astra si un Golf. Eu tocmai ce am scapat de astra aia a mea, mai am doar focus-ul pt o vreme. Astept sa vad golful VI si daca imi place, tsi-ul scrie pe el ca motor:) |
#14
Posted 07 December 2007 - 21:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hmmm, eram convins ca nivelurile de echipare sunt similare si ce diferentiaza cele doua masini sunt cei 7 CP si cuplul mai bun al Golfului ,ok, si consumul
![]() Eu am crezut ca barzaunele se intreaba daca sa dea cu 3000 de euro in plus pentru performante ceva mai bune, un consum ceva mai mic si renumele golfului! Nu am vrut sa spun ca VW minte cind da acel consum pentru Golf, doar ca acel consum e obtinut in niste conditii bine determinate care nu se compara cu ce e in orasele romanesti! Diferenta de consum dintre doua masini la exploatarea lor in orase aglomerate mi se pare ultimul criteriu dupa care sa alegi masina, pur si simplu e nesemnificativa! Eram inca sub impresia fatului ca alataieri seara un drum care dureaza 17 minute de obicei, l-am facut in 65 (in timisoara) si cind am ajuns acasa aratau pe realitatea tv ce e in bucuresti! In curind o sa masuram consumul in litri/ora ca pe 100 de km n-are rost! In privinta consumului, indiferent de producator, cel dat in fisa tehnica a masinii nu pusca nici sa-l bati cu ce se obtine in realitate! Ma refer aici la orase! Poate daca mergi la doua noaptea... Inafara oraselor daca prinzi drum liber si stii sa conduci te poti apropia sau chiar atinge consumul dat de producator! Testat pe muuulte masini si diferite! Am obtinut consum mai mic decit proprietarul unui focus motor 1.6 benzina(-1.1 l la suta), deci depinde mult de sofer! Edited by kodiak, 07 December 2007 - 21:10. |
#15
Posted 08 December 2007 - 00:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pai atunci zic si eu. Consumul ala prost la astra e doar pe hartie. in realitate si mai prost, nu?
NU mi se pare asta acelasi lucru cu ceva de genul "ambele motoare vor consuma mai mult decat zice producatorul". Asta e o afirmatie corecta.. si reala. Doar ca si in cazul asta tsi va consuma mai putin, chiar daca nesimnificativ. Conteaza f mult cuplu. E una sa ai 50CP la 1200rpm si alta sa ai 25CP la acea turatie (exagerez sa se inteleaga). Nu doar puterea maxima e importanta. |
|
#16
Posted 08 December 2007 - 02:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
in bucuresti nu cred ca mai vezi consum sub 10 decat in zile de weekend sau orele noptii! eventual sa fie un diesel mic!
e nenorocire cum se circula si cu stopurile astea anapoda! nu inteleg cum in vest se poate circula frumos chiar daca e aglomerat si la noi nu! ma rog e alta discutie! acum depinde cat de mult il intereseaza pe om optionalele in plus! sunt unele la care eu unu nu as renunta ! despre discount tre sa ai noroc sau sa stii cu cine vb dar se poate la orice firma sa obtii discount(parerea mea)! |
#17
Posted 08 December 2007 - 09:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si pana la urma,la cat te duce golful ??? la cat astra ??? ce dotari au fiecare ???
corect este sa compari o masina cu dotari asemanatoare edit :daca mergi in traficul de buc de zi cu zi dintre orele 7:00-9:00 si 16:00-19:00 ai sa ai consum cu aprox 35-40% mai mare fata de cel al producatorului Edited by ionutMembruAnonimut, 08 December 2007 - 09:13. |
#18
Posted 09 December 2007 - 15:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
O mica precizare... am inteles ca versiunea de 122 cai nu are si compresor, numai turbina. Deci cuplul ala mare de la turatii de 1500, nu stiu daca e chiar asa mare. Pt ca compresorul ar ajuta la turatii mai mici, iar turbina, in cazul asta, ar prelua de la turatii mai mari. Astfel, cica ar avea forta aia de care vorbim doar de la 2500 incolo...
evident, tot e mai bine ca un aspirat, dar in cazul asta, daca e bal, pai bal sa fie adica aka 1,4tsi de 140 sau acel 1.9 cdti de 150 pe Opel, dar mai e si diferenta de taxe pe cilindree. http://www.protv.ro/...pulsor-tsi.html (review criticat pt ca e comandat de vag , neoficial, stiti voi, dar totusi ca si chestie... de remarcat ca totusi le-a 'scapat' ca are stabilitatea inferioara focusului ![]() Edited by cornel001, 09 December 2007 - 15:41. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users