Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...
 Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...
 Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai
 Releu protectie tensiune

Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie

Adaptor mandrina la paleta
 

Opel Astra H 1.6 116cp vs. VW Golf 5 1.4 TSI 122cp

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
the_barzaune

the_barzaune

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 10.08.2005
masinile ar fi:
astra h echipare n'joy+toate airbagurile+esp+alte mici dotari
golf 5 echipare comfortline+toate airbagurile+esp+alte mici dotari

diferenta ar ajunge la aproape 3000 euro(la Opel e reducere de aprox 1500 euro).

ca performanta (din toate punctele de vedere) iese castigator golful si al sau TSI.

dar intrebarea este: merita in plus aproape 3000 de euro?

am mai luat in calcul si golf tdi de 105 cp dar am inteles ca dieselul se incalzeste mai greu si abia apoi incepe sa fie economic; insa la cum se merge in bucuresti bara la bara nu ajunge sa faca niciodata asta si deci nu merita investitia (?)

chestia e ca in familie mai e o astra h identica cu cea pe care am comanda-o si in bucuresti am ajuns si la frumosul consum de 16%. la tsi din ce am citit consumurile sunt destul de bune.

pe an nu cred sa se faca cu masina mai mult de 15-20.000 km

pana la urma care ar fi alegerea cea mai buna?

Edited by the_barzaune, 05 December 2007 - 10:24.


#2
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
dieselul este mai economic (ca si consum) oricum....

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
daca esti dispus sa dai diferentiea aia de pret de 3000 de euro, de ce nu iei un Opel astra diesel. Asa ai si un consum scazut..

#4
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
La tsi consumurile sunt mai bune numai pe hirtie! Daca o bagi in aglomeratia din bucuresti o sa consume ca si Astra, daca nu mai mult! Consumurile care le  publica fabricantii nu au nici o legatura cu consumul real al autoturismului! Eu nu cred ca se merita sa dai  3000 de euro in plus doar pentru faptul ca e Golf!

#5
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Stii asta cu consumu la tsi din experienta ta? Ai mers cu ambele masini prin buc si ai vazut cat consuma? Sau ne dam cu parerea pe forum ca si asa e noapte si nu avem ce face?

#6
the_barzaune

the_barzaune

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 10.08.2005

 romaximusro, on Dec 5 2007, 19:29, said:

daca esti dispus sa dai diferentiea aia de pret de 3000 de euro, de ce nu iei un Opel astra diesel. Asa ai si un consum scazut..

din ce am citit pe forumuri, la opel dieselurile consuma cam multisor...

#7
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Motorul ala de 115 cai de pe astra e mai puturos decat motorul de 102 cai de pe golf ... cu alte cuvinte intre astea ar trebui sa faci comparatie si dupa sa te intrebi daca merita mica diferenta de pret si sa gasesti ca raspuns un hotarat DA !!
La motorul 1.4 TSi 122 cai nu s-a anuntat inca un consum pentru oras , s-a spus decat ca va consuma cam cu 0.6% mai putin decat 1.6 FSI , astfel incat poti sa iti faci o idee pertinenta despre viitorul consum.
Acum daca mai tii cont ca motorul de 122 mai are si 200 NM de la 1500-3500 rpm si putere maxima de asemenea pe o plaja de vreo 100 0 de ture o sa-ti dai seama ca tu compari Regele cu bufonul imperial.
Acum parerea personala e ca marita cei 3000 de E in plus pt golf.
Succes.

#8
ryco78

ryco78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 12.09.2005
daca ar fi dupa mine urmatoarea mea masina ar avea 1.4 tsi pe golf,seat sau Audi nu conteaza! mi se pare cel mai tare motor de oras! cuplu mare,putere mare capacitate mica si consum f bun!
  in rest tine de tine cat ai de dat pe o masina!
  din cate am observat de la prietenii cu astra motoru lor consuma cam mult al lui 1.6 consuma cat al meu ba chiar mai mult  2 l!ambele turbo!
deci daca-i ai cei 3000 fa un test cu ambele masini si vezi in care te vei simti mai bine,eu unu as alege golf!

#9
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
si pana la urma la cat de duce golfu,la cat astra ????

nu merita sa dai 3000e in plus pt golf,e 3420e dif dintre 1.6 16v 115cp si 1.9cdti 150cp (la opel)

#10
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Netflow, ai fi foarte surprins sa vezi la modul real ce mici sunt diferentele de consum intre doua masini apropiate ca putere si greutate intr-un oras ca bucurestiul unde mai mult se sta decit se circula! Aici diferenta o face mai mult soferul decit motorul si tehnologia din el!
Nu am condus tsi-ul de 122 de CP si nici nu i-am masurat consumul, dar poti sa fii sigur ca diferenta de consum intre cele doua (daca exista!) nu justifica 3000 de euro! Si crede-ma ca am experienta!
Daca ar fi vorba de tsi-ul de 170 de CP ar fi altceva! Acolo diferenta de pret se justifica altfel, nu prin consum!

#11
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Da cine a zis ca se merita 3000E prin prisma motorului? Eram doar curios ce ai afirmat "La tsi consumurile sunt mai bune numai pe hirtie! " Ca si cand la mijloc ar fi o minciuna sau ceva.
Poate n-am inteles eu.
Parerea mea ca diferenta de 3000E intre cele 2 masini de mai sus e justificata si golful merita atat in plus, da asta e doar umila mea parere, dupa cum fiecare are dreptul la parerea lui. Doar ca afirmatia de mai sus nu mi se parea la locul ei.

#12
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 kodiak, on Dec 6 2007, 21:25, said:

Nu am condus tsi-ul de 122 de CP si nici nu i-am masurat consumul, dar poti sa fii sigur ca diferenta de consum intre cele doua (daca exista!) nu justifica 3000 de euro!
Pai nici nu aveai cum sa o conduci pentru ca momentan nu sunt disponibile pt testdrive si livrarile incep si ele pe la sfarsitul lui ianuarie; totusi se stie consumul unui 1.6 Fsi care este mai mic cam cu vre-un litru fata de astra; daca din asta mai scazi 0.6% o sa iti iasa un consum muult mai bun fata de astra 1.6 la putere si cuplu mai mari. Dar asa cum am mai spus si simt nevoia sa repet acest motor nu este deosebit in principal prin prisma consumului ; consumul este mai mult o consecinta a faptului ca odata ajunsa in cuplu la 1500 rpm (200 NM fata de 150 la astra) , poate fi mentinuta in cuplu max pe toate cele 6 trepte ; cu puterea maxima la fel ; astfel daca faci niste calcule o sa-ti iasa ca pe anumite perioade de timp poti merge cu o medie a cuplului si o medie a puterii peste masini cu specificatii aparent mult mai bune ; astea sunt caracteristicile ce fac acest motor deosebit; daca mai pui si faptul ca este golf (peste astra calitativ) , daca te mai gandesti si ca o sa ai niste taxe putin mai mici , o valoare de revanzare mult mai buna , incep sa se justifice diferentele initiale de pret.

#13
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007
dar si echiparile alwese de initiatorul topicului sunt ciudate. Pai compara Enjoy cu Trendline, nu cu Comfortline care are tempomat, jante aliaj, 4 airbag-uri in plus etc, ca dotari. Asa diferenta e de vreo 2 mii de euro. Nu stiu cum e politica de discount la VWm dar daca iti mai dau si ei acolo un 2% sa zicem, diferenta ramane mult mai mica.
Vlad, am intrebat eu la VW de motorul de 1.4 si 122 cai si mi-au zis ca pe hartie consumul in oras e de 8-8.1 la suta. In Bucuresti asta se traduce prin ~9-9.5. Care e mai putin decat la astra de 1.6 oricum. Si e diferenta mare intre o Astra si un Golf. Eu tocmai ce am scapat de astra aia a mea, mai am doar focus-ul pt o vreme. Astept sa vad golful VI si daca imi place, tsi-ul scrie pe el ca motor:)

#14
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Hmmm, eram convins ca nivelurile de echipare sunt similare si ce diferentiaza cele doua masini sunt cei 7 CP si cuplul mai bun al Golfului ,ok, si consumul  :) ! Daca e vorba de dotari diferite e altceva, eu am dat cu 2200 de euro mai mult decit sora-mea pe masina (acelasi model) si difera motorul si dotarile, deci se poate atunci sa fie 3000 de euro in plus!
Eu am crezut ca barzaunele se intreaba daca sa dea cu 3000 de euro in plus pentru performante ceva mai bune, un consum ceva mai mic si renumele golfului!
Nu am vrut sa spun ca VW minte cind da acel consum pentru Golf, doar ca acel consum e obtinut in niste conditii bine determinate care nu se compara cu ce e in orasele romanesti! Diferenta de consum dintre doua masini la exploatarea lor in orase aglomerate mi se pare ultimul criteriu dupa care sa alegi masina, pur si simplu e nesemnificativa!
Eram inca sub impresia fatului ca alataieri seara un drum care dureaza 17 minute de obicei, l-am facut in 65 (in timisoara) si cind am ajuns acasa aratau pe realitatea tv ce e in bucuresti! In curind o sa masuram consumul in litri/ora ca pe 100 de km n-are rost!
In privinta consumului, indiferent de producator, cel dat in fisa tehnica a masinii nu pusca nici sa-l bati cu ce se obtine in realitate! Ma refer aici la orase! Poate daca mergi la doua noaptea... Inafara oraselor daca prinzi drum liber si stii sa conduci te poti apropia sau chiar atinge consumul dat de producator! Testat pe muuulte masini si diferite! Am obtinut consum mai mic decit proprietarul unui focus motor 1.6 benzina(-1.1 l la suta), deci depinde mult de sofer!

Edited by kodiak, 07 December 2007 - 21:10.


#15
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Pai atunci zic si eu. Consumul ala prost la astra e doar pe hartie. in realitate si mai prost, nu?
NU mi se pare asta acelasi lucru cu ceva de genul "ambele motoare vor consuma mai mult decat zice producatorul". Asta e o afirmatie corecta.. si reala.
Doar ca si in cazul asta tsi va consuma mai putin, chiar daca nesimnificativ.

Conteaza f mult cuplu. E una sa ai 50CP la 1200rpm si alta sa ai 25CP la acea turatie (exagerez sa se inteleaga). Nu doar puterea maxima e importanta.

#16
ryco78

ryco78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 12.09.2005
in bucuresti nu cred ca mai vezi consum sub 10 decat in zile de weekend sau orele noptii! eventual sa fie un diesel mic!
e nenorocire cum se circula si cu stopurile astea anapoda!
nu inteleg cum in vest se poate circula frumos chiar daca e aglomerat si la noi nu! ma rog e alta discutie!
acum depinde cat de mult il intereseaza pe om optionalele in plus! sunt unele la care eu unu nu as renunta !
despre discount tre sa ai noroc sau sa stii cu cine vb dar se poate la orice firma sa obtii discount(parerea mea)!

#17
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
si pana la urma,la cat te duce golful ??? la cat astra ??? ce dotari au fiecare ???

corect este sa compari o masina cu dotari asemanatoare

edit :daca mergi in traficul de buc de zi cu zi dintre orele 7:00-9:00 si 16:00-19:00 ai sa ai consum cu aprox 35-40% mai mare fata de cel al producatorului

Edited by ionutMembruAnonimut, 08 December 2007 - 09:13.


#18
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
O mica precizare... am inteles ca versiunea de 122 cai nu are si compresor, numai turbina. Deci cuplul ala mare de la turatii de 1500, nu stiu daca e chiar asa mare. Pt ca compresorul ar ajuta la turatii mai mici, iar turbina, in cazul asta, ar prelua de la turatii mai mari. Astfel, cica ar avea forta aia de care vorbim doar de la 2500 incolo...
evident, tot e mai bine ca un aspirat, dar in cazul asta, daca e bal, pai bal sa fie adica aka 1,4tsi de 140 sau acel 1.9 cdti de 150 pe Opel, dar mai e si diferenta de taxe pe cilindree.
http://www.protv.ro/...pulsor-tsi.html (review criticat pt ca e comandat de vag , neoficial, stiti voi, dar totusi ca si chestie... de remarcat ca totusi le-a 'scapat' ca are stabilitatea inferioara focusului :P)

Edited by cornel001, 09 December 2007 - 15:41.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate