Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fiat Bravo VS Seat Leon
Last Updated: Oct 14 2007 20:02, Started by
A_Ionut
, Oct 08 2007 21:46
·
0
#1
Posted 08 October 2007 - 21:46
Dupa ce din 3 optiuni am eliminat Ford focus am ramas sa mai fac test-drive la seat si la Fiat.
Azi le-am facut pe ambele. Cu toate ca aseara ramasesem cu gandul la fiat pentru ca in suma in care trebuie sa ma incadrez (15000E) are mai multe optiuni decat leonul astazi mi-am schimbat parerea total. Ca tinuta la drum leonul este mult peste bravo care mi s-a parut f instabil,asta in conditiile in care nu sunt unul care sa menajez masina ci unul care incerc sa scot tot ce are ea mai bun in evidenta. De exemplu curbe in care cu leonul intri cu 100-110 fara sa iti fie teama deloc cu fiatul la 80 te gandeai dc nu cumva trebuie calcata frana.Mentionez k ambele variante nu sunt echipate cu esp. Ca demaraj pot spune despre faptul k fiatul a pus pe majoritatea bravo dc nu ma insel cutie in 6 trepte,dar nu are forta, cu toate ca scoti un consum mult mai mic fata de o cutie in 5 In concluzie pentru cei ce merg linistit, vor un consum mic si o masina de familie sa opteze pentru bravo, cei care isi doresc ceva mai sportiv(cu toate k nu am ales o motorizare mare) sa opteze pentru leon care cu toate ca este mai rigid este mult mai stabil. Ca si interior si dotari in aceeasi suma de bani fiatul este peste seat dar este mult mai ingramadit si spatiul in interior mai limitat cu toate k dupa dimensiunile din cartea tehnica bravo este putin superior leonului. Va astept cu alte intrebari si eventual opinii de la cei care poate deja detin unul din cele doua. Oricum eu m-am hotarat. Seat is my brand |
#3
Posted 09 October 2007 - 10:08
Eu sunt curios ce leon iti iei tu in 15 000 E ? Oricum intre cele 2 si eu as alege tot leonul . La leon imi place la nebunie turometrul pus central cu turatia de cuplu max pusa drept "la ora 12" in schimb nu imi prea place interiorul si mai ales vizibilitatea. Din punctul de vedere al vizibilitatii leonul cred ca sta cel mai slab din clasa compactelor , in rest nici un repros , o masina excelenta la tinuta de drum.
|
#5
Posted 09 October 2007 - 12:42
Ionut esti subiectiv.
1. Ca tinuta de drum Bravo sta excelent, am mers cu el la limita si pot sa ma pronunt. 2. Pe curbe, Bravo deasemenea se simte in largul lui. 3. "cu fiatul la 80 te gandeai dc nu cumva trebuie calcata frana" : binenteles era numai in viziunea ta, in realitate ........ 4. O masina rigida , este si stabila, valabil la multe marci nu numai la Leon. Vlad : mai bine te abtineai, avatarul te tradeaza. Consider ca topicul se adreseaza celor care au avut ocazia sa mearga cu ambele masini si pot exprima parerile/concluziile. |
#6
Posted 09 October 2007 - 14:26
in privinta motorizarii, Bravo are 1.4 de 120 cai turbo in 15900 ddp parca. Leonul costa 16 mii si un pic, cu motorizarea aia arhaica de 1.6 mpi. Ce consum are Bravo? Leonul scoate cam 12 in oras...nu stiu ce greutate are si ce setari, pt ca acelasi motor la golf scoate 10 in oras.
|
#7
Posted 09 October 2007 - 18:18
Poate sunt putin subiectiv pt k leonul mi-a placut de la prima vedere, dar incet incet gandind cu grija la ce ofera fiecare imi schimbasem parerea spre bravo. Dar test-driveul a fost decisiv si pot spune k nu m-am inselat.
Din punct de vedere al motorizarilor sa stii k am probat versiunile alea "arhaice" de 1,4 cu 85 cp la leon si de 1,4 cu 90 cp la bravo. Nu mi-am putut permite mai mult si avand in vedere k numai aici puteam sa ma incadrez in bani astea le-am si probat. Cu toate k pe langa passatul lui tata si un Avensis al unei matusi nu prea am condus masini performante variantele de motorizare mi se par indeajuns pt moment, cel putin pana o sa am bani de altceva mai puternic. Masini personale au fost Dacia 1310 si matiz.Lucrul asta ma va face sa ma simt destul de bine in leonul meu de 1,4L Ca si consum bravo e mai economic dar nu trebuie uitat faptul k majoritatea au cutia in 6 trepte. Cat am fost la test drive chiar nu m-am uitat pt k pentru o masina cu care o sa merg 15-20k pe an si in 2-3 ani o schimb nu merita sa iau un diesel. |
#8
Posted 09 October 2007 - 18:44
nu, eu nu am zis de motorul de pe bravo, ca e de conceptie noua. Am zis doar de primele 2 motoare de pe Leon, mpi-urile. Dar Mazda 3 sedan ai testat? Un 1.6 de 105 cai, Dohc, echipare TE costa 15500 ddp fara vopsea metalizata. Si are airbag-uri full, o groaza de sisteme de siguranta si alte dotari. Are suspensii sport in standard. Ce e drept nu are proiectoare + computer de bord, desi am inteles ca ar fi totusi disponibile ca optionale soft. In rest are tot ce iti trebuie si mie personal mi se pare ca sedanul arata f bine, iar motorizarea e f buna.
Edited by Genesis, 09 October 2007 - 18:48. |
#9
Posted 09 October 2007 - 18:44
dar apropo, de ce leon de 85 cai? parca e dif doar de 250 euro intre cel de 1.4 si cel de 1.6
Edited by Genesis, 09 October 2007 - 18:48. |
#10
Posted 09 October 2007 - 19:21
Mai, omu si-a luat o masina slab motorizata si slab accesorizata pt ca i-a placut masina.
Ce alte comentarii ? |
|
#11
Posted 09 October 2007 - 19:25
yhf, on Oct 9 2007, 13:42, said: Vlad : mai bine te abtineai, avatarul te tradeaza. @Ionut: Felicitari , daca tie iti place masina e tot ce conteaza. Oricum nici o maisna nu se mai ia pe viata, in momentul in care nu iti mai place o vinzi si asta-basta. Edited by Vlad_int1, 09 October 2007 - 19:29. |
#12
Posted 10 October 2007 - 07:53
@ Ionut , felicitari ! Sa o stapanesti bucuros !
Vlad, am mers cu Leon-ul varianta deisel . Nu este pe gustul meu , prefer benzinarele. Problema este ca fanii marcilor si derivatele germane nu sunt de acord ca mai sunt si alti producatori care fac masini bune. Din punctul meu de vedere, mitul german a cam apus, asta nu inseamna ca Audi nu face super masini. Pana in prezent am avut peste 20 masini, germane, japoneze, italienesti si binenteles Dacia, nu este o lauda, ma plictisesc repede de o masina, printre care si Alfa 156 si punto, masini cu care nu am avut probleme. Parerea mea este ca este prea devreme sa ne pronuntam asupra lui Bravo. Masina care am testat-o avea 850 km la bord, ce sa cer de la ea ca performante spotrive ? |
#13
Posted 10 October 2007 - 09:03
yhf, on Oct 10 2007, 08:53, said: e prea devreme sa ne pronuntam asupra lui Bravo. yhf, on Oct 10 2007, 08:53, said: Problema este ca fanii marcilor si derivatele germane nu sunt de acord ca mai sunt si alti producatori care fac masini bune Oricum zic ca a fost destul offtopic, asa ca nu mai am degand decat sa postez la obiect. |
#14
Posted 10 October 2007 - 20:14
fiat nu are un renume prea bun in privinta fiabilitatii. Golf arata el mai sters, mai fad, insa are o tinuta de drum superioara si materiale mai bune decat majoritatea concurentei. Si e si o masina in general fiabila (posibil si Bravo sa fie). Totusi strict in mom de fata eu as merge pe Golf sau derivata Golf-ului, Leon. Chiar si mai tarziu cred ca as avea probleme sa dau o suma mai mare de bani pe un Fia,t dar asta e un fix al meu.
|
#15
Posted 12 October 2007 - 11:23
Atentie la motorizarea de 1,4, valoarea de revinzare o sa fie afectata mult. Un Leon de 1,6 se revinde (in 2-3 ani) mult mai usor ca cel de 1,4 (la asta s-ar putea sa cam umbli dupa clienti - eventual femei).
|
|
#16
Posted 14 October 2007 - 20:02
Acum e luat, e ok si sper sa nu am nevoie sa il vand...il las mostenire lu soramea...dc o vrea
Oricum sa vedem ce vesti mai apar despre bravo. Oricum problema cu spatiul e clara. E mai inghesuit k seatul. Edited by MAK, 14 October 2007 - 20:31. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users