Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cu trenul prin tara
Last Updated: Oct 21 2011 01:51, Started by
Speedo
, Jan 26 2003 00:30
·
0
#1
Posted 26 January 2003 - 00:30
Am fost cu InterCity-ul CFR in weekend, pe distanta scurta ce-i drept, am dat 170.000 Lei, cand daca as fi mers pe aceeasi distanta cu rapidul as fi platit 160.000 Lei, ambele la clasa a II-a.
Ce am avut in plus: - Vagon elegant cu boghiu frantuzesc Y 32 R de 220Km/h, frane disc cred (nu m-am uitat, dar feeling-ul era specific), silentios si placut, cutia vagonului nu stiu ce este, dar overall sa stiti ca-i montat la Astra Arad; - Incalzire uniforma cu jet de aer cald, pe fereastra, in scaune; - Foarte curat; - 2 ziare si o revista INterCity gratuite; - Muzica placuta; - "Nasi" civilizati; - Vagon bar, elegant, cu acelasi tip de boghiu, deci nu zgaltaie si nu sare pestele din farfurie si ciorbita pe cravata; - Exemplu de pret, o Coca-Cola la 0.5, pet, 17.000 ; Ce vreau sa va zic este ca merita toti banii si decat sa alegeti un Rapid, sau mai rau rahat-urile de microbuze, daca aveti posibilitatea sa optati inteligent, faceti-o! Sa va spun putin despre vechile vagoane; acelea albastre obisnuite aveau boghiuri Minden Deutz din 66, si se mai construiesc si astazi, acelea care ne muta de pe un capat al banchetei pe altul... Mai exista in exploatare si niste vagoane mai noi, anii 70, tot germane la baza cu boghiuri Gorlitz V si cutie mai aranjata, ma rog la vremea ei, le stiti, erau pe rapide mai demult, acum nu se mai deosebesc, mai confortabile dar tot "nervoase" Mai sunt in exploatare si vagoane de calatori cumparate de actualul primar al capitalei in anii 90, cu un boghiu tot frantuzesc, ceva mai deosebite, se foloseau aliaje mai pretentioase la roti, nu au bandaj si sunt foarte dure astfel ca sunt predispuse la casare (de asta a fost criticat Basescu), cu viteza maxima 200Km/h, si frane disc, cu usile acelea culisante, pot fi vazute in trafic international si unele exprese. M-am afundat in date tehnice, cat de cat exacte sper, dar ideea de baza este ca daca nu aveti vreti sa luati masina si aveti o treaba undeva in RO, luati InterCity, un program al Ministrului Mitrea... lool loool ;yeslol; Greets, Speedo |
#2
Posted 27 January 2003 - 11:05
suna bine, si intradevar de anul trecut diferenta de pret nu este mai mare de 10%.
din pacate mai sunt alte dezavantaje: - circula la intervale mari de timp, 1 tren, maxim 2 pe zi - mai au inca intarzierii semnificative fara cauze externe serioase (zapada, etc) - tot trebuie sa te duci la gara PS: da ce documentat esti cu privire la MR-ul de pe liniile patriei!!!! |
#3
Posted 27 January 2003 - 13:15
Quote Originally posted by Speedo sau mai rau rahat-urile de microbuze din fata blocului meu pleaca microbuze spre brasov, tg. mures, si altele (c&i)... am facut vreo 6-7 drumuri dus-intors pana in brasov cu ele, si o singura data mi s-a intamplat sa fiu deranjat: era un tip care pleca in armata, un pic mai mult beat, si plangea... dar pana la urma s-a linistit si a fost ok... in rest, nici o problema... curat, civilizat, rapid (bucuresti -> sinaia 2 ore, bucuresti -> brasov 3 ore, iar din sinaia in bucuresti am facut cu trenul 3 ore - cred ca era rapid, si m-a costat mai mult biletul decat la microbuz). overall, imi convine sa dau 130.000 sa ajung in brasov cu microbuzele in trei ore decat sa ma duc cu trenul... plus ca pleaca din 30 in 30 de minute... nu mai exista 'am pierdut trenul' |
#4
Posted 27 January 2003 - 13:25
----------------------
overall, imi convine sa dau 130.000 sa ajung in brasov cu microbuzele in trei ore decat sa ma duc cu trenul... plus ca pleaca din 30 in 30 de minute... nu mai exista 'am pierdut trenul' ----------------------------------- la partea cu pretul ai dreptate, dar ce te faci daca esti fumator, sau vrei sa te p**i mai des, sau esti ceva mai lung decat media. din punct de vedere al confortului, daca calatoria dureaza mai mult de 3 ore este de preferat trenul. daca mai iei in considerare si conditiile de siguranta atunci trenul bate cu mult. in Ro nu prea am auzit de pasagerii decedati /raniti din cauza de accidente feroviare, in schimb din cand in cand mai iese din cand in cand un microbuz in decor |
#5
Posted 27 January 2003 - 13:25
Pentru persoanele mai inalte sau mai corpolente este foarte important sa ai unde intinde picioarele, sa fie spatii largi.
Pentru mine a fost relaxant si vagonul bar si atmosfera ca de avion, nu se aude decat zumzaitul acela fin al ventilatoarelor, ceva asemanator cu motoarele avionului cand zboara la plafon, in rest nimic altceva decat muzica. Stiu accidente produse cu microbuze de-ti sta mintea in loc, de altfel uita-te la cauciucuri sa vezi cum sunt, la fata soferului, etc, de ce sa stai cu stres din cauza unui tampit, asa mergi fail proof. Incearca InterCity de Brasov, trebuie sa coste cam tot atat. Greets, Speedo |
#6
Posted 15 October 2003 - 13:30
Am fost din nou cu InterCity si am mai observat unele lucruri.
CD-Player-ul s-a mai busit, mai sare, unele geamuri refuza sa se deschida pentru ca taranul roman a crezut ca daca are aer conditionat la I-a sau ventilatie eficienta la a 2-a geamul nu mai trebuie deschis....iar pe de alta parte s-a pastrat curatenia si tehnica din dotare pare sa fie in regula. Am remarcat boghiurile Alstom, tinuta de drum foarte buna, franele disc actioneaza si ele ca la limuzina, nu ca la marfare. Merita InterCity in continuare. Greets, Speedo |
#7
Posted 16 October 2003 - 06:04
Bun info, dar mai bine mutati thread-ul la Traveling caci merge mai bine si oricum e cam gol acolo. Arty sau Speedo vedeti voi daca puteti sa-l mutati ca nu nu am reusit.
|
#8
Posted 19 October 2003 - 15:15
merita el merita... dar a mers careva VARA ??.. eventual dupaamiaza pe la ora 16 si ceva cu ICITY(specific ca am fost la clasa a II-a), cand afara erau peste 36 grade?
am facut greseala mai demult sa iau unul din B pana in IS si.. am regretat amarnic.. in tren era parca mai cald ca afara.. si asta. in TOATE vagoanele.. cu TOATe geamurile deschise(pe cat posibil) in compartim. si pe coridoare! mentionez ca asta a fost anul trecut... poate este cineva sa ma contrazica.. as fi mai mult decat incantat sa stiu ca am fost o "exceptie" |
#9
Posted 19 October 2003 - 15:53
la ic-uri nu se pot deschide gemurile!
nici nu ai ce sa deschizi ca nu exista aceasta posibilitate. tu nu ai luat IC...iti spun sigur! |
#10
Posted 20 October 2003 - 09:28
Vara platesc de clasa a II-a si stau la vagon bar, ca vagoanele bar si cele de I-a au AC, foarte eficient de altfel.
Au geamuri, imi pare rau, cred ca tu nu ai mers cu IC! Greets, Speedo |
|
#11
Posted 20 October 2003 - 09:35
am fost in vara asta ci IC-ul distanta Bacau-Bucuresti
ieftin, cu 25.000 mai mult decat de rapid-ul, la clasa a II-a nu puteai sa-i sa spui ca este AC dar ventilatie tot era, deci deschiderea geamului (existau geamuri) nu era necesara. Vagonul restaurant dadea clasa multor baruri din capitala. |
#12
Posted 20 October 2003 - 13:18
lol, nu am spus ca nu au geamuri ca doar nu e puscarie
numai ca nu le poti deschide! |
#13
Posted 20 October 2003 - 13:27
Se pot deschide, din 3 in 3 pe hol, si in fiecare compartiment, iar in salon toate geamurile de pe o parte si nici unul de pe partea cu scaune single. Asta la vagoanele romanesti cu boghiuri Alstom, pentru ca la Sageata nu stiu cum este, si ala nici n-ar trebui sa fie IC, dar asta-i Romania.
Greets, Speedo |
#14
Posted 20 October 2003 - 13:53
Uite, aici se vede foarte bine cum e cu geamurile.
[ http://www.cfr.ro/calatori/Images/alstom%20exterior%20cl2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Greets, Speedo |
#15
Posted 20 October 2003 - 13:58
sageata albstra in Germania este tren de persoane, adica PERSONALAUL nostru (trenul groazei), dar pentru Romani este IC (doar suntem lumea a III-a, nu ?)
2 poze cu "Personalul" din Germania si IC-ul din Romania [ http://gsm.softnews.ro/CFR/personal1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://gsm.softnews.ro/CFR/personal2.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 20 October 2003 - 17:51
ok. Speedo.. deci pana la urma sa-nteleg ca am avut drept. cu cl a 2-a & caldura infernala??
si ca solutia este "Refugiul" in vag. Bar ? |
#17
Posted 20 October 2003 - 18:04
IC vara; am fost de cateva ori la cls.1, aer conditzionat, totul e perfect (deshi dupa gustul unora poate fi un pic prea frig). Odata insa s-a intamplat ca n-a functzionat AC, iar vagonul restaurant s-a defectat shi a fost scos din tren...
Noroc ca nu aveam pistolul la mine... |
#18
Posted 20 October 2003 - 22:38
mai...eu am mers cu un IC...in ardeal....
la cl1...nu erau compartimente...era ca in avion si NU erau geamuri care se deschida! acum...nu stiu sunt mai multe tipuri de vagoane |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users