Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BlackBerry Classic
Last Updated: Aug 20 2019 20:59, Started by
dan_slack
, Dec 16 2014 11:07
·
0
#415
Posted 20 August 2019 - 19:04
La mine nu se conecteaza, dupa Verify rumega ceva si ramane in ecranul de introdus userul si parola.
La revenire nu mi-l mai cere si mesajul dispare din Hub ! Daca intru in setari , aceeasi poveste, nu ia parola , nu se conecteaza, nu da eroare, sta pur si simplu in ecranul de introducere parola ! Passport cu ecranul proaspat schimbat 😉 Edited by SSpantzer, 20 August 2019 - 19:08. |
#416
Posted 20 August 2019 - 20:59
Am frunzarit forumurile externe și am reușit sa remediez problema:
1. Am schimbat ora și datala telefon, undeva 1 ian 2019, lăsând nebifate actualizările automate de ora și data. 2. Am deschis BBM(ca BB World, tot eroare) și acolo am introdus datele aferente BB ID. 3. Reponrit telefon, și actualizat data și ora și gata, functioneaza. Poate ajuta. Succes! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users