Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aveti experiente cu magazinul online melarox.ro ?
Last Updated: Aug 07 2023 15:14, Started by
adrianboy
, Dec 14 2014 12:52
·
2
#1
Posted 14 December 2014 - 12:52
Ati avut experiente (bune ori rele) cu melarox.ro ?
Am gasit un produs acolo la un pret substantial mai mic decat in alta parte insa as fi vrut sa aud cate ceva despre acest magazin. |
#2
Posted 14 December 2014 - 13:18
N-am auzit pana acum de ei, asa ca n-am o opinie. Dar faptul ca accepta plata in rate cu cardul e un semn bun. Bancile nu se "inhaiteaza" cu orice tepar.
|
#4
Posted 14 December 2014 - 13:56
stiu ca mai exista un topic cu magazinul asta, era deschis de cineva care a avut probleme cu ei, au trecut totusi vreo cativa ani de atunci
|
#5
Posted 14 December 2014 - 21:16
e_bulu, on 14 decembrie 2014 - 13:45, said:
Ce produs ti-a facut cu ochiul? Uite asta: http://www.melarox.r...sps53e08eu.html Chiar n-am gasit mai ieftin nicaieri. |
#6
Posted 17 December 2014 - 23:37
Pana la urma am decis sa comand de la ei. Pe site aveau trecute 4 numere de telefon. La primele doua la care am sunat (printre care si un fix) nu a raspuns nimeni, al treilea nu era conectat iar la al patrulea a raspuns o doamna foarte amabila si care mi-a oferit toate informatiile.
Am plasat online comanda si am platit cu cardul. Am solicitat sa nu livreze a doua zi produsul, intrucat nu era nimeni acasa, ci a treia zi - am facut asta atat in scris, odata cu comanda, cat si ulterior, telefonic. Ba chiar le-am sugerat ca fie expediaza ei o zi mai tarziu produsul, fie transmit curierului data de livrare. Am avut o presimtire ca nu va fi asa, produsul a sosit acasa fix a doua zi. Sunt multumit de el, Made in Germany (nu credeam ca se mai poate cumpara asa ceva...) E drept ca doar cu instructiuni de folosire in poloneza, insa am gasit pe net manualul in limba romana. Una peste alta sunt multumit de interactiunea cu ei, asta in caz ca mai vrea cineva vreodata sa ia de la ei si are dubii. |
#7
Posted 17 December 2014 - 23:43
Tocmai mi-am amintit, mai sus am facut o confuzie cu un alt magazin (mezamir).
De Melarox nu-mi amintesc sa se fi discutat pe forum ceva pana acum, nici de bine, dar nici de rau. Edited by gumball3000, 17 December 2014 - 23:45. |
#8
Posted 22 December 2014 - 22:32
Si eu am luat o hota de la ei de BF ,249 lei iar același model pe orice sait era minim 399,așadar sunt ok din punctul meu de vedere.
|
#9
Posted 17 April 2015 - 07:02
#10
Posted 14 March 2016 - 12:17
Puteti uita de aceasta adunatura de tepari. Dupa ce vi se iau banii nimeni nu mai stie nimic si nu mai are timp sa raspunda la nimic. Probabil din cauza ca nu le-a intrat nimeni pe usa in persoana. Chestie care e posibil sa se schimbe in curand, daca atitudinea ramane cea de acum.
Tinand cont de cat timp evoluez pe aici, probabil nu se pune problema de credibilitate. De altfel, o confruntare e ultimul lucru de care ar putea avea nevoie, in culpa fiind dpdv legal. |
|
#11
Posted 01 September 2016 - 10:09
Baietii de la Melarox au impresia ca legea nu e pentru ei. Sotia a comandat o placa de par noua de la ei prin intermediul eMag si cand a sosit, ambalajul era deteriorat, placa era uzata si ca bonus avea si 1-2 fire de par. Am facut cerere de retur si nici azi, dupa 4 zile (in conditiile in care au termen 24-48 ore sa confirme cererea) nu am primit acceptul sau vreun semn de la ei. O sa fac plangere la ANOPC pentru treaba asta.
Nu recomand! |
#12
Posted 30 November 2016 - 16:07
FERITI-VA CAT PUTETI DE FIRMA MELAROX !!!!
Iata pe scurt ceea ce ni s-a intamplat cu aceasta firma: In data de 09.11.2016 am făcut o comanda (via EMAG) către MELAROX pentru o Plita incorporabila Bosch PKNxxxxxE, produs ce urma sa fie montat intr-un corp de bucatarie si livrat către un client din strainatate in data de 24.11.2016 In data de 10.11.2016 am efectuat plata in regim de URGENTA! In data de 21.11.2016, văzând ca produsul de la MELAROX nu a fost livrat (celelalte produse comandate la EMAG odată cu aceasta plita fuseseră livrate deja), am telefonat la MELAROX si ni s-a comunicat ca produsul nu a fost livrat deoarece nu s-au încasat banii !!!! Surprinsi, am trimis un e-mail cu dovada efectuarii plătii in regim de urgenta. In data de 22.11.2016 am revenit cu un telefon către MELAROX si am primit confirmarea ca produsul a fost livrat si va ajunge la noi a doua zi, respectiv in 23.11.2016 In după amiaza zilei de 23.11.2016, produsul încă nu fusese livrat la sediul nostru, fapt pentru care am revenit cu un telefon către MELAROX. Atunci ni s-a reconfirmat ca produsul a fost livrat prin Cargus cu AWB MEROxxxxxxxG. Am contactat firma de curierat care ne-a transmis ca la acest AWB comanda MELAROX era incompleta si nu se putea trimite curierul sa ridice marfa. Altfel spus, produsul nu exista in depozitele CARGUS. Am revenit pe seara cu un telefon către MELAROX si... STUPOARE ! Ni s-a comunicat ca aceasta plita NU a fost livrata si se afla in depozitele lor. Camionul a plecat fără aceasta plita, practic un mobilier de bucătărie a fost livrat fără plita aferenta. AM PIERDUT UN CLIENT ! Din vina cui? Din vina nepăsării, a indolentei, a neprofesionalismului echipei MELAROX. Ne-am adresat echipei manageriale a societatii MELAROX ! Nici macar un raspuns ! Le-am scris si celor de la eMAG ! Sunt totusi responsabili pentru promovarea furnizorilor din Marketplace ! Nici de aici nici un raspuns! Problema e ca astazi, 30.11.2016 nu am primit nici plita si nici banii. Nici macar un cuvant nu avem de la ei ! Multumim MELAROX pentru felul in care va tratati clientii ! |
#13
Posted 04 December 2016 - 20:35
nu cumparatI oameni buni !!!!... am comandat un gongelator si dupa o saptamana acesta nu a fost trimis ... nici un email nici un telefon nimic... ca intr-un sfarsit sa-mi trimita un email in care scria ca , comanda mea este procesata.....dupa o saptamana , asta desi pe site scria produs disponibil
NU CUMPARATI , NU MERITA NICI SA AIBE SITE ACESTI INDIVIZI NESERIOSI CARE NICI LA TELEFON NU RASPUND evitati aceasta firma pentru ca e facuta sa insele lumea cu preturi mici concluzia e ca acum , dupa 2 saptamani nu am congelator , bine ca daca se accepta plata la livrare , nu platesc niciodata cu cardul in avans ...canea am dus-o la socri si astept alt congelator comandat de pe alt site Edited by seriosul, 04 December 2016 - 20:43. |
#14
Posted 25 February 2017 - 12:19
Ce bine este când găsești unele informații venind din partea celor care au avut o experiență plăcută sau neplăcută cu magazinele online de pe la noi.
Tocmai vroiam să comand această combină frigorifică și eram în căutare de păreri despre Melarox! http://www.melarox.r...8-5-cm-alb.html Mulțumesc tuturor celor ce și-au făcut timp să-și exprime părerile aici...!!! |
#15
Posted 19 April 2017 - 08:52
Si eu as vrea sa iau ceva de la ei din cauza preturilor mai mici dar nu stiu cum sunt in caz de garantie sau alte probleme. A mai luat cineva de la ei in ultimul timp?
Merci |
|
#16
Posted 15 August 2017 - 18:55
În urma cu trei saptamani am comandat de pe eMag o hota Electrolux, comercializata de Melarox de care nu am fost multumit si am dorit sa o returnez. Am facut cerere de retur pe eMag, iar cei de aici au trimis-o la Melarox. De aici începe întreaga poveste: am sunat atat operatorii de la eMag cat si pe cei de pe Melarox. Telefoane si mesaje timp de noua zile. Dupa cele noua zle cei de la Melarox mi-au trimis un email in care mi se cerea sa le specific in ce stare este hota. Le-am prezentat starea produsului.. Mi-au raspuns ca cererea nu poate fi acceptata deoarece am desigilat coletul si produsul a fost instalat. Asemenea lucruri nu sunt specificate in conditiile de retur. Prin urmare am facut sesizare si astept raspuns de la ANPC
M-am ganidit ca sa redau continutul mail-urilor purtate cu cei de la Melarox:: Melarox: ,,Buna ziua va rog sa imi specificati starea produsului care doriti sa il returnati. Hota a fost desigilata?instalata?prezinta urme de uzura sau zagrieturi?": Eu: ,,Hota comandata a fost desigilata si instalata, functioneaza insa ceea ce ma nemultumeste este capacitatea slaba a acesteia de a absorbi aburul. Dupa ce i-am facut proba am pus-o inapoi in cutie. Hota nu este zgariata, dar am luat de pe ea folia de protectie si sunt usoare urme de folosire. Hota nu a functionat mai mult de o ora." Melarox: ,, Din pacate nu indepliniti conditiile de retur. "Electrocasnice mari: Este recomandat să returnezi aceste produse sigilate. Dacă le-ai desigilat le poți returna doar dacă nu au fost instalate/ montate sau folosite." http://www.melarox.ro/retur/ Ne pare rau dar acest retur nu poate fi acceptat. " Prin umare ganditi-va de doua ori pana comandati de pe Melarox ! |
#17
Posted 15 August 2017 - 23:39
Ei as!
N-am auzit pina azi de astia, dar in mod cert, o hota desigilata, instalata si fara folii e de bun simt ca nu poate fi returnata. Cine naiba o mai cumpara? Si la ce pret? Aia nu e la "desigilate", e deja produs "second hand". Pe compari punct ro au un rating mediu, sint destui nemultumiti din varii motive, poate ar fi o idee buna sa cautati opinii despre un magazin INAINTE de a comanda de acolo. Dar pozitia ta o consider in continuare gresita. Edited by dan78rom, 15 August 2017 - 23:43. |
#18
Posted 16 August 2017 - 09:40
Doar ca legea zice altceva. La comertul online are un termen oarecare (cred ca 14 zile e acum) in care poate returna produsul comandat fara explicatii, tocmai pentru ca nu il poate examina fizic in magazin anterior comenzii. Comerciantul are doar dreptul la despagubirea deprecierii rezultate din ALTCEVA decat manevrarea necesara pentru determinarea caracteristicilor si functionarii produsului.
Au incercat manevrele astea si cu mine, dar le-a iesit pe nas si au returnat pana la ultimul leu, asa cum obliga legea. http://www.anpc.gov....g_34_140616.pdf art 13,14 lamuresc ce obligatii au partile. Li s-a mai amintit, dar probabil au uitat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users