Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

masini de inchiriat carpro.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#37
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna @mufa.

Referitor la upgradeuri din pacate asa este, ai 100% dreptate. Uneori apar accidente sau probleme cu clientii de dinainte, care ne forteaza sa oferim upgrade.

In plus, incercam pe cat posibil sa ne ajutam clientii. Daca o masina vine cu dauna, spre deosebire de alte firme care retin integral fara discutii garantia indiferent de vina (si discutam de sume de 500 sau mai mult de euro) noi procedam asa.

- daca dauna este asigurabila, adica daca se fac cei 3 pasi descrisi din contract (sunat agentia, luat dovada politie, dat dovada la returnare agentului), de regula nu retinem nimic, sau retinem fransiza.

- daca dauna este neasigurabila (din cate inteleg acesta a fost cazul aici - neexistand hartia de declarare a daunei), TOATE celelalte firme retin garantie + valoarea reparatiei pentru ca dauna nu le intra pe CASCO cu clauza de rent-a-car. Noi retinem maxim valoarea garantiei si nimic peste. Daca ne dorim sa avem pe viitor acel client si daca clientul este dragut si intelege (cazul tau din cate am citit) nu retinem garantia integral ci doar 100€.

@cristescu suntem 40 nu 2.
Iar suprinzator in baza de date nu am avut pana acum un client de forma cristescu ionut sau cristescu ion. Insa daca imi poti da in privat adresa de mail pentru comanda, cu inima draga pot investiga si vedea daca la tine a fost cazul de upgrade.

As aprecia insa daca am fi sinceri. Nu e frumos sa lansezi acuzatii nereale pentru ca muncim foarte mult si chiar punem suflet

#38
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
@mufa, am discutat cu managerul meu si pentru ca ne dorim sa te avem mult timp ca si client am pentru tine un voucher cadou de 100€ de la noi. Il poti folosi la orice inchiriere la orice masina, oricand.

Asadar e ca si cum nu ti s-ar fi retinut nimic :)

O sa am nevoie de numele tau si adresa de mail intr-un mesaj pe privat sa il pot activa in sistem.

Teoretic agentii au procedat corect retinand acei 100 euro insa preferam sa pierdem 100 € si sa te avem ca si client mult timp de acum incolo.

Valabil in general pentru orice firma, e mereu o idee buna sa ii sunati si sa le spuneti de dauna ca sa poata iesi dovada de la politie pe numele vostru (autorizatia de reparatie) pentru ca altfel nu se pot folosi politele casco cu CDW. Practic acea declaratie pe proprie raspundere la politie trebuie facuta de sofer.

#39
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Pe 1 zi nu inchiriati? Observ ca minim e 2-3...

Apoi vad destule chestii confuze.... par example:

Motorizare: Model E53 3.0 6MT, motorinăNumar de usi:4/5Transmisie:Automata BMW X5 este un SUV urban care vă asigură în același timp un confort sporit, dar și o siguranță deplină. Confortul vă este asigurat de sistemul de sunet surround high-end Bang&Olufsen, de Head-Up Display (care vă permite să mențineți privirea în față atunci când priviți la computerul de bord), dar și de Controller-ul iDrive Touch care vă faciliteaza operarea sistemelor cu o singură mână

Pai E53 o vechitura obosita cu un pret de piata de sub 10.000 eur ... in primul rand pretul de inchiriere ar fi o jecmaneala la o astfel de masina... in al doilea, ceva nu se pupa... modelul ala nu dispune de idrive si optiuni precum B&O sau night vision (nu mai zic ca astea-s optiuni foarte scumpe care nu prea se gasesc pe masini de inchiriat) - astea au aparut abia la ultima generatie daca nu ma insel... iar poza e de la un x3 recent..

#40
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna @MrReason.

Intr-adevar la anumite modele, evitam sa dam fix modelul, pentru ca ni se fura la cerere pe model (chiar de catre clienti) piese de pe masini sau si mai frumos masina cu totul.

Nu o data ne-am gasit masinile pe mobile.de cu poze reale scoase la vanzare de clienti, pe Autovit, sau si mai frumos in targ dupa GPS.
Ne-am recuperat de exemplu recent o masina din Italia, furata la comanda - asta dupa ce a stat in posesia politiei mai bine de un an si jumatate pe durata efectuarii cercetarilor in acel caz.

Unele masini din gama premium ni s-au furat si de 2-3 ori in ultimele 12 luni.

Cum functioneaza. Din experientele noastre trecute, daca postam sa spunem Toyota Landcruiser Prado D-4D Life (J15) ne vom trezi cu alta cutie de viteze pe masina, alta caseta de directie, samd.
Din acest motiv preferam sa dam masina ca upgrade si sa avem o varianta inferioara pe site. Sa iti dau un exemplu, cred ca la peste jumatate din clientii care au inchiriat in ianuarie Hyundai i20 si Suzuki Swift au plecat VW Polo 2015/2016.

La nivel mondial, in inchirieri auto de regula se garanteaza doar clasa din care face parte masina, clasificarea numindu-se ACRISS - manualul il gasesti aici http://www.acriss.or...ellingguide.pdf si merita citit.
De exemplu la BMW seria 5, iesim pe clasa Premium Elite—UDAR. Doar clasa in sine este garantata, la toate firmele nu Model/Marca/An. In plus la noi este si mai justificat fiind targetat ca serviciu low-cost - avem garantiile de 2-3 ori mai mici fata de majoritatea firmelor de pe piata si preturile ... cam la fel de mici (pe comparate) Posted Image

Nici o firma nu garanteaza fix modelul si din motivul numarul 2. Daca ipotetic clientul de dinainte intarzaie, sau loveste masina si nu anunta (caz extrem de frecvent), sau decide sa prelungeasca fara acceptul nostru samd, clientul urmator primeste o masina tot in clasa comandata sau upgrade. De altfel chiar legea ne forteaza sa acordam drept de preemtiune clientului care are masina, si strict legal vorbind nu il putem refuza.

In alta ordine de idei, din nefericire, la masinile de lux cu predilectie, nu inchiriem sub 4 zile, pentru ca ramanem fara ele.

Cu privire la vechimea masinilor peste 50% au sub 1 an vechime, si 100% au sub 3 ani vechime deci e imposibil sa fie un model vechi la orice masina.
Motivul este destul de simplu - o masina veche la regimul de folosire din rent-a-car, ne-ar pica extrem de frecvent si nu e tocmai distractiv sa trimitem platforme non-stop prin tara cand avem sute de masini.
Ar fi un cosmar logistic dar mai ales financiar. Asta ca sa nu mai spun ca ne-am dezamagi clientii.

Incercam deschis sa fim cat mai onesti, si ne bucuram sa vedem ca oamenii apreciaza asta. Apreciaza ca e mic depozitul, apreciaza ca nu se trezesc in aeroport cu taxe ascunse gen 5 euro pe anvelope de iarna pe zi ca la alte firme, si asa mai departe. Si e un lucru bun, pentru ca iti spun sincer muncim non stop, si fiind atat de ieftini marjele de operare chiar nu sunt wow.

PS. Daca ai vreodata timp te pot invita prin aeroport sa iti prezint o masina si sa vezi cam cum ar decurge o inchiriere.

Edited by carpro, 05 March 2016 - 05:23.


#41
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004
aproape m-ati convins sa incerc si eu sa inchiriez de la voi - dar nu mi-e clar de unde se poate ridica masina, in afara de aeroport (e ok si la aeroport, da' mi-e incomod, ca ajung dupa 12 noaptea, terminat de oboseala). aveti vreun sediu in bucuresti deschis in weekend? masina se poate livra la domiciliu - si daca da, care este taxa pentru acest serviciu?

multumesc anticipat     :)

#42
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna Born,

Da-mi te rog un mesaj pe Facebook pe https://www.facebook.com/carpro.ro (verificam foarte des acele mesaje) cu datele exacte si cam ce masina ai dori, si incercam sa ti-o livram acasa :)
Taxa pentru acest serviciu este ZERO pentru oricine vine via Softpedia.

#43
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004
multumesc frumos pentru raspuns - am rezervat la hertz din obisnuinta, a fost ok pretul. dar oricum o sa revin la voi data viitoare, tot trebuie sa incerc si o firma romaneasca :)

#44
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna,

Si ei sunt romani. Sunt foarte ok si au masini noi - sunt doar franciza firmele mari in Romania, toate din cate stiu eu.

Edited by carpro, 17 March 2016 - 21:32.


#45
Neamtul

Neamtul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 16.09.2011
am intrat si eu pe site-ul carpro.ro si am vorbit cu un tip Alex pe chat
am solicitat o oferta si maine o sa o primesc

apoi am gasit acet topic
domnule Florin Neacsu, exista o taxa de livrare si de ridicare de la aeroportul din Tg Mures?

Edited by Neamtul, 17 April 2016 - 23:39.


#46
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014

View PostNeamtul, on 17 aprilie 2016 - 23:37, said:

am intrat si eu pe site-ul carpro.ro si am vorbit cu un tip Alex pe chat
am solicitat o oferta si maine o sa o primesc

apoi am gasit acet topic
domnule Florin Neacsu, exista o taxa de livrare si de ridicare de la aeroportul din Tg Mures?

Buna Neamtul. Nu avem o taxa de aeroport. Avem insa o taxa pentru servicii in afara orelor de program (punctul 10 aici detaliaza https://www.carpro.ro/oferta )
Deasemenea avem un mic discount pentru cei care vin de pe Softpedia, ma poti contacta pe privat.

PS. Chiar daca ai deja o rezervare confirmata iti pot aplica pe ea codul.

#47
xxllxx

xxllxx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.04.2016
Salutare! Este valabil pentru toata lumea varianta cu discount-ul? Posted Image

Am si eu o rezervare facuta astazi pt luna iunie...ms

#48
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna XXL. Doar pentru membrii softpedia. Ori tu avand deja rezervare confirmata e clar ca nu ai vazut aici postul :)

Dar pentru ca incercam sa fim cat mai draguti, iti putem oferi GPS gratuit sau un card de carburant cu care ai reducere in reteaua Mol pe durata inchirierii la pompa.

Deasemenea la final de inchiriere iti vom da pe mail un formular de feedback (trimitem doar anumitor clienti normal care revin mereu). Daca il completezi vei primi inca 5% reducere la urmatoarea inchiriere.

PS. Pentru viitor. Discountul softpedia este valabil doar daca se face rezervarea direct cu mesaj privat aici sau pe Facebook la facebook.com/carpro.ro mentionand ca ati vazut cuponul pe softpedia.

#49
deliaioana

deliaioana

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.05.2016
Buna am avut un Seat Leon de la voi si acum am gasit postul cu codul de reducere pe care sa il introduc pe site cand vin iar in iulie dar nu gasesc codul unde apare. Cum pot sa fac rost de el? Si il introduc acolo unde scrie reducere?

#50
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna,

Codul se poate obtine daca rezervarea se face prin mesaj privat. Asa cum spuneam undeva mai sus, acel discount este gandit pentru cei care vin de pe Softpedia (nu devin membri special pentru a reveni la noi), nu pentru cei care vin prin/via Softpedia (gen ne stiu dar gasesc postul si aplica prin el) Posted Image

De ce? Pentru ca vine vara, si an de an avem o situatie relativ ciudata. Scopul nostru este sa castigam volum in piata, si pentru asta uneori rata de inchiriere a operatorilor contractati pare ca nu acopera la prima vedere rata de leasing bruta (fara sa mai vorbim de CASCO, licente, taxe, tva, ITP la 6 luni, RCA - care sare bine pe un 1.5 de 1000 euro cu optiunea rent-a-car bifata si clasele de bonus malus) si indicatorii de daunalitate globali pe flote. Si apare un efect ciudat. O masina de inchiriat pleaca cam 200 zile/an, deci discutam de o rata de leasing per zi la un Logan DCI de 9300 euro /3 ani /200 zile = 15.5 euro/zi la care adaugam CASCO, livrari, RCA etc etc, sarind de 18 usor. Un prestige de exemplu nu mai e 9300, sare de 11.000 cu chestii pe el, contrar convingerii aproape universale ca e o masina de "3000 euro".

Ori masina este 13 pe carpro.ro, din care 2.6 sunt numai TVA. Si atunci apare o incentiva pentru alte firme sa inchirieze prin prepusi, si sa subinchirieze masina in piata, lucru pe care dorim sa il prevenim. Filtrand doar membrii e destul de eficient.

O sa iti aplic codul de reducere daca imi dai un mesaj privat insa, pentru ca imi asum faptul ca nu am fost foarte clar.

O sa fac de aici incolo, 3 reguli de calificare pentru discount Posted Image

Primesc discount cei care:
- sunt membru Softpedia de cel putin 6 luni la data rezervarii
- au minim 10 postari
- solicita codul prin mesaj privat aici sau via facebook.com/carpro.ro



De asemenea as vrea sa clarific o chestie cu privire la garantii ca sa ma asigur ca toata lumea o intelege corect Posted Image

Ea este si pe site dar foarte multi o trec cu vederea.

Asigurare CDW = garantie
Asigurare SCDW = se plateste un supliment astfel incat la accident sa nu mai existe acea garantie.

Autoturismele sunt asigurate cu RCA și CASCO cu CDW. Puteți achiziționa și pachetul SCDW - sau asigurare fără franșiză. Asigurarea SCDW nu acoperă cazurile nedeclarate la poliție, și i se pot aplica excluderi suplimentare (șofer sub influența băuturilor alcoolice, daune la interior / lichide vărsate, daune cauzate de ignoranța șoferului precum mersul pe jantă, folosirea de benzină în loc de motorină sau invers). Asigurarea în caz de accident și Asigurarea împotrivă furtului sunt valabile doar în România. Va rugăm să rețineți că în nefericitul caz al unui accident trebuie anunțată imediat cea mai apropiată Circa de Poliție și întocmit un proces verbal sau un formular de Constatare Amiabila (model). Fără acest proces verbal veți fi responsabili de costurile de reparații ale autovehiculului. Asigurările nu acoperă responsabilitatea clientului pentru daunele produse autovehiculelor companiei în următoarele situații: pagube produse în interiorul sau dedesubtul mașinii, acțiuni voite de distrugere sau neglijență, conducerea sub influența alcoolului sau drogurilor sau conducerea mașinii de către o persoană neautorizata.

Ce inseamna asta concret?
- In Romania legislatia prevede clar faptul ca SOFERUL trebuie sa declare dauna atat la asigurator (face o schema, spune cum s-a produs pe proprie raspundere) cat si la sectia de politie (unde in functie de caz se poate merge pe declaratii, dar si pe chestii serioase gen recoltare de probe biologice daca discutam de accidente cu vatamari samd). Dauna nedeclarata = dauna neasigurata. Deci SCDW nu este un produs de tipul iau stalpii la rand. Statistic cifrele pe SCDW arata foarte rau, si s-ar putea sa suspendam acest produs in viitorul apropiat pentru ca avem zeci de cazuri unde masina este abandonata, sau clientul o returneaza fara accesorii, chei, sau cu rezervorul gol.

Ca si procedura SCDW se achita exclusiv cu cardul prin imprinter sau formular de preautorizare (intra pe legislatia filelor cec). Raspunderea clientului ramane daca dauna nu este declarata (si implicit neasigurabila) sau daca este o dauna exclusa de la SCDW (suprafete vitrate, anvelope etc).

Asa arata un imprinter http://www.possupply...C-Imprinter.jpg

Multe agentii executa la nedeclarare de regula si depozitul CDW (taxa de penalizare) si concomitent costul de reparatie si stationare. Mare atentie daca optati pentru o firma cu pret mic dar cu 800-1000 euro depozit (sunt multe care si la Logan afiseaza un pret mic, si o garantie enorma). Daca nu declarati dauna veti pierde in acel caz la ei depozitul de 800-1000 euro + costul de reparatie + costul zilelor de stationare. La toate agentiile este obligatorie declararea daunei pentru ca legea in sine este gandita asa.

Edited by carpro, 12 May 2016 - 13:17.


#51
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006
Am aflat si eu mai de mult de carpro vazand acest topic. Am inchiriat de curand o masina de la ei pentru o saptamana fara a cere discount-ul de membru softpedia ca sa nu fiu tratat in mod 'special'. Am apreciat modul profesionist in care interactioneaza pe forum.

Masina a fost noua, predarea si primirea au durat un pic mai mult decat mi-as fi dorit dar mai putin decat dureaza la Sixt, asta din experienta.

Ce m-a impresionat a fost experienta post-vanzare. La predarea masinii s-a constatat o avarie la bara fata (probabil am atins o bordura in parcare). Desi dreptatea era de partea lor, sa zicem 51%, au fost rezonabili acceptand sa imi returneze o buna parte din garantia retinuta initial. Cu siguranta o sa raman clientul lor.

Ce am invatat din experienta asta si poate ar fi bine de stiut/reamintit :
- e posibil sa existe anumiti timpi de asteptare la primire/predare daca se suprapun mai multi clienti la aceeasi ora. Eu a trebuit sa alerg sa prind avionul deoarece ora de predare a fost aleasa prea aproape de ora de decolare.
- orice dauna, chiar si o zgarietura, trebuie raportata la politie pentru a putea beneficia de asigurarile optionale (cred ca a doua parte a postului de mai sus este urmarea experientei mele)

#52
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna Alex,

Daca ai fi singurul client in postura asta cu dauna nedeclarata ar fi super Posted Image
Problema e ca 9/10 daune vin asa, si asiguratorii dau refuz la plata - si cam au dreptate, ca asa e legea.

Ne-am dori sa facem o campanie de constientizare pe tema asta pentru ca dorim sa fim perfect transparenti.

De regula dauna costa mult mai mult decat inchirierea, si pierdem si zilele de stationare si costul de reparatie (asiguratorul refuzand sa plateasca orice in acest caz) - motiv pentru care incercam sa facem clientii sa ne sune macar / pentru ca le explicam prin telefon ce au de facut, e o simpla autorizatie care se ia de la politie, si o schita de eveniment.

Dincolo de asta, cu permisiunea voastra mi-as dori sa va dau un scenariu de dauna nedeclarata ca sa intelegeti putin si complexitatile legale.

Clientul vine cu dauna nedeclarata - aripa si bara fata, Audi A4, relativ lejer. Ne spune ca a dat intr-un stalp din parcare. Vopsea galbena pe bara. Luam masina. Clientul se urca in avion si pleaca in Spania. 2 ore mai tarziu aflam ca a dat peste un biciclist si a fugit de la fata locului. Dincolo de faptul ca asigurarea nu acopera nimic (dauna a fost vreo 6000 RON - radiator, suport, bara, usa iar depozitul a fost 250 euro deci de 5-6 ori mai putin decat costul suportat de noi), puteau sa apara implicatii legale daca am fi preluat asa masina si nu am fi notificat politia. Norocul nostru a fost ca imediat dupa ce am preluat-o baietii au avut inspiratia de a face o solicitare catre politie sa afle ce si cum.

Deasemenea la daunele nedeclarate, agentiile de rent-a-car fac de regula notificari catre politie. Legea spune insa ca in cazul accidentelor de circulaţie cu avarii (tamponări) indiferent de gravitatea acestora, conducătorii auto implicaţi au obligaţia de a se prezenta în termen de 24 ore de la producerea accidentului la unitatea de poliţie pentru întocmirea documentelor de constatare, care se eliberează numai în baza declaraţiilor date de aceştia. Neprezentarea în acest termen constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă, iar permisul de conducere se reţine, perioada de suspendare fiind de 30 zile.

Normal strict legal daca ar proceda ca la carte, o agentie ar trebui conform legii sa faca urmatorii pasi.
  • Clientul loveste masina in stalp, sau loveste usa, sau orice.

  • Nu anunta, nu declara, returneaza masina asa - surpriza la retur.

  • Agentia ca sa o repare deschide in baza contractului fisa de reparatie - declara ca X conform contractului Y din Z, a inchiriat masina cu numarul B01ZZZ

  • Dauna devine neasigurabila, clientul suporta paguba + depozitul se retine

  • Politia se autosesizeaza, retine permisul pe 30 zile pentru nedeclarare dauna in termen legal, clientul fiind custodele masinii pe durata inchirierii. Daca e cu victime se lasa cu dosar penal. Ce inseamna victime? Inseamna ca pe Dorel il doare putin gatul dupa tamponare se duce si isi scoate certificat medical.
D-asta spun ca difera masiv de la caz la caz. La daunele minore retinem garantia (minora insemnand infundaturi, zgarieturi samd). La daunele de alt tip, notificand politia, soferul ramane pe loc fara permis, lucru pe care nu ni-l dorim, dar suntem obligati legal sa notificam pentru ca altfel nu putem repara masina Posted Image

Masinile inainte de livrare sunt inspectate minutios. Insa noi chiar sfatuim clientii, sa faca 2-3 poze masinii daca au vreo temere. Scopul nostru nu este sa castigam din depozite. De altfel depozitul nostru este (muuulllttttt) mai mic decat la agentiile normale, plecand de la 150 euro. Daunele ne afecteaza ca bonus malus (arunca in aer politele RCA), ca timpi de stationare pe masini, dar mai ales ca si impact pe flota. Gen daca o masina se inchiriaza de 60 ori intr-un an si vine cu o mica lovitura dupa fiecare inchiriere, si prin absurd nu am repara-o, dupa 60 de lovituri e cam dauna totala Posted Image

In plus nimanui nu ii place sa inchirieze o masina cu dinguri, denturi si infundaturi. Nu ne face oricum placere sa retinem depozite (ele se duc la asiguratori ca fransiza de dauna), nu raman la noi. Tocmai din acest motiv incercam pe cat putem de bine sa explicam lucrurile acestea si pe site, dar si aici.

Edited by carpro, 13 May 2016 - 20:12.


#53
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
Salutari, astept si eu oferta pe email sa platesc avansul dupa ce am discutat cu Alex de cateva ori pe live chat! Mai este valabil acel discount pentru membri SP? Posted Image
Foarte multumit de serviciul pre-inchiriere, la cat l-am batut pe Alex la cap. Posted Image

#54
carpro

carpro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2014
Buna Kappa. Normal asa cum spuneam mai sus discountul softpedia este valabil doar daca se face rezervarea direct cu mesaj privat aici sau pe Facebook la facebook.com/carpro.ro mentionand ca ati vazut cuponul pe softpedia.

Dar tinand cont de faptul ca esti membru de mult o sa fac o exceptie :)

O sa te rog totusi sa imi dai pe FB adresa ta de mail sa iti pot aplica pe comanda acel cod.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate