Probleme internet Telekom
Last Updated: Nov 18 2017 17:52, Started by
ammazon
, Nov 30 2014 19:41
·
0
#1
Posted 30 November 2014 - 19:41
De când Romtelecom a fost preluat de nemți, au început și problemele mele cu internetul la țară, undeva lângă București, în județul Giurgiu. Aproape în fiecare zi, din 24 de ore, internetul funcționează doar 7-8 ore.
Am făcut numeroase sesizări către ei și am primit atâtea răspunsuri mincinoase încât am început să le învăț pe de rost. Prima dată mi s-a spus că se fac lucrări de modernizare a infrastructurii, pentru că, vezi Doamne, au fost cereri în acest sens. Altădată mi s-a spus că a fost tăiată și furată fibra optică în nu stiu ce zonă. La altă sesizare mi s-a spus că au nu știu ce probleme cu serverele și că se va rezolva. Aceste răspunsuri se repetă și mi se bagă pe gât de fiecare dată când sunt. Apogeul a fost atins astăzi când lucram la un proiect. De la ora 16 gata netul, de parcă am fi tot pe timpul lui Ceaușescu când se făcea economie la electricitate. Am sunat din nou la ei, mi-a răspuns o duduie și mi-a spus că în zona mea se efectuează lucrări, fiind echipele pe teren. I-am spus să nu mai mintă pentru că nu e nicio echipă pe niciun teren, pentru că lucrul ăsta persistă de mai bine de o lună. Am întrebat-o dacă asta e calitatea nemțească, precizându-i că eram mult mai mulțumit cu calitatea grecească. Nici una nici două, duduia mi-a închis telefonul în nas. Nici la această oră nu-mi funcționează internetul și telefonul fix. Deși aceste probleme persistă de aproape două luni, nu am văzut nicio reducere pe factura. Sincer, începe să-mi fie greață de această firmă. Cred că singurul instructaj pe care Telekom îl face angajaților este cum să mintă mai bine. Marți voi face o vizită la ANPC și voi depune cu siguranță o plângere împotriva acestor mincinoși. |
#3
Posted 30 November 2014 - 19:49
Fenomenul nu este singular. Linga Iasi au intrerupt telefonia fixa si internetul mai bine de 2 luni. La reclamatii raspundeau ca nu stiu cit va dura reparatia, insa ce e drept factura a venit cu zero. Dupa o plingere la prot.cumparatorului, au venit dupa 2 zile si au reconectat aceleasi fire de cupru pe care le taiasera, motivind ca se lucraza la modernizarea retelei cu fibra.
Cred ca defapt au dorit sa ne determine sa reziliem vechile contracte si sa incheiem altele la tarifele "speciale"din oferte. Traim EXPERIENTE NOI IMPREUNA. |
#4
Posted 30 November 2014 - 19:49
MembruAnonim, on 30 noiembrie 2014 - 19:44, said:
Cu ocazia asta poate te si scapi de ei. Crede-mă că pe partea de internet și telefonie fixă aș renunța în secunda doi la ei. Din păcate nu am alternative în zonă, sunt un client captiv. La țară locuiește în permanență mama, singură. Eu merg tot la două zile și în weekend. Problema este că am și sistem de supraveghere conectat la net și pe care bineînțeles că nu îl pot accesa pentru că Telekom nu se deranjează să remedieze problema cu internetul. |
#5
Posted 30 November 2014 - 19:51
Ai crezut ca prin preluare, se intelege ca-i da afara pe puturosii, mincinosii si hotii de romani si-i inlocuieste cu nemti harnici, muncitori si cinstiti?
Dar reclamatii scrise si inregistrate, ai facut? e-mailuri trimise pe adresa lor, ca sa poti dovedi scris ca au luat la cunostiinta, ai? Ca ei, sigur nu inregistreaza convorbirile cand faci reclamatii, ca daca o faceau, nu avea curajul duduia sa-ti tranteasca telefonu´n nas! |
#6
Posted 30 November 2014 - 19:54
Am făcut cel puțin 14-15 reclamații scrise către ei, la care bineînțeles că nu am primit niciun răspuns.
|
#7
Posted 30 November 2014 - 19:55
Poate te-ar ''rezolva'' o conexiune de la Idilis, incearca si vezi. E net nelimitat, prin WiMAX.
|
#8
Posted 30 November 2014 - 20:02
ammazon, on 30 noiembrie 2014 - 19:54, said:
Am făcut cel puțin 14-15 reclamații scrise către ei, la care bineînțeles că nu am primit niciun răspuns. Ei, cu acelea te poti adresa ANPC-ului, desi era mai bine daca aveai si numere de inregistraree. Dar cel putin, poti dovedi ca nu e o intamplare izolata, ci se repeta. |
#9
Posted 30 November 2014 - 20:39
ammazon, on 30 noiembrie 2014 - 19:49, said: Crede-mă că pe partea de internet și telefonie fixă aș renunța în secunda doi la ei. Din păcate nu am alternative în zonă, sunt un client captiv. La țară locuiește în permanență mama, singură. Eu merg tot la două zile și în weekend. Problema este că am și sistem de supraveghere conectat la net și pe care bineînțeles că nu îl pot accesa pentru că Telekom nu se deranjează să remedieze problema cu internetul. Cam asa stau si in zona mea lucrurile cu telekomul. Insa eu am renuntat la telefonia fixa de la ei si la internetul experimental de nici 300 kbs, pe care mi-l furnizau la pret de 2 Mbs. Si acela pe un cablu copt din timpul lui ceasca innadit in n locuri. Am ramas doar cu mobilul de la ei, precum ai zis, n-am alta alternativa, ca m-as muta la Digi sau Voda, insa astia nici nu vor ajunge vreodata in zona mea de domiciliu, desi au promis acest lucru in raspunsurile pe care mi le-au comunicat la gramada de mailuri trimise in acest scop. Noroc ca a venit o firma privata cu netul in zona noastra. Ne da net de 100 Mbs la 75 ron pe luna. Daca platesti pe 6 luni, odata, a saptea ti-o acorda gratuit. Evident, e vorba doar de serviciul de date, fara TV sau telefonie. Ce sa-i faci, daca-ti permiti recurgi la ei, chiar daca e pretul cam piperat. Asa-i cand lipseste concurenta in serviciile de telecomunicatii, in zona unde locuiesti. De curand am primit un mesaj de la telekom, ca in anul urmator va fi si in zona noastra T448-Rachitova (HD), semnal 3G. De mai bine de 5 ani, tot ii bat la cap cu acest serviciu, iata ca s-au saturat, si mi-au comunicat ca anul viitor se vor schimba lucrurile in ceva mai bine. Ramane de vazut, daca vor trece de la stadiul de S-a decis ca se va decide, la onorarea deciziei. In rest Telekomul se misca melc, dar sigur. |
#10
Posted 30 November 2014 - 21:58
Eu zic sa nu te grabesti cu ceea ce iti zic ei, pentru ca-i apa de ploaie. Pot sa iti zica ca vor monta 3G doar ca sa scape de tine repede, in realitate conteaza cifrele. Daca nu considera ca renteaza, nu vei vedea 3G.
|
|
#11
Posted 30 November 2014 - 21:59
@op,vezi ca oranj are ceva homepack d-ala cu 75 gb trafic,nu ai acoperire in zona ta?
|
#12
Posted 30 November 2014 - 23:06
eu am probleme si in bucuresti, de cand au preluat nemtii, cred ca asculta si BND, adica SRI-ul lor, asa ca banda o impartim cu diverse servicii. foarte multi nu stiu, dar aceste firme foarte mari au contracte cu serviciile din diverse tari, le pun totul pe masa, ele au prioritate la net si la orice, acces la camera microfon si pc. deci nu ma mira, ca merge foarte, foarte prost. cred ca la tine inca lucreaza sa-si monteze soft-ul de servicii pe giurgiu.
abia astept sa scap de ei, voi renunta la vreo 5 contracte pe cosmote si fix. dupa vreo 30 de ani mai vedem. Edited by taxishop, 30 November 2014 - 23:07. |
#13
Posted 01 December 2014 - 13:30
Internetul și telefonul fix au fost picate până astăzi dimineață la ora 5:30. Deci, timp de 13 ore și 30 de minute nu am beneficiat de aceste servicii.
Mâine sunt la ANPC. |
#14
Posted 01 December 2014 - 13:51
daca n-ai reclamat degeaba te duci la anpc, daca ai deschis tichet de deranjament si nu au rezolvat, atunci da
|
#15
Posted 01 December 2014 - 14:04
Am reclamat și prin telefon și prin mail. Am toate dovezile de până acum. La următoarea factură vreau să văd scăzută toată perioada cât nu am beneficiat de servicii.
|
|
#16
Posted 01 December 2014 - 14:23
se da scadere, am vazut la mine, a fost o problema de la mine si apucasem sa reclam, dupa o ora mi-am rezolvat problema si n-am mai sunat, dar la factura aparea scadere pt 24 de ore de nefunctionare a serviciilor
dar tot n-am inteles, maine ai zis ca esti la anpc...deci te duci la anpc fara sa astepti factura sa vezi daca ti-a dat scadere? sau vrei sa ii sperii putin....incerc sa inteleg unde crezi tu ca este problema |
#17
Posted 01 December 2014 - 14:34
#18
Posted 01 December 2014 - 14:40
Vreau să merg la ANPC pentru că sunt mincinoși si își bat joc de mine, clientul lor. O dată spun că e nu știu ce problemă, altădată că e alta și tot așa de aproape două luni, timp în care nu am văzut nicio scădere de pe factura. Eu îmi respect contractul semnat și plătesc lună de lună. Să și-l respecte și ei.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users