Arunca apa pe la vasul de expansiune.
Last Updated: Apr 19 2017 11:35, Started by
Toward-the-unknown
, Nov 09 2014 10:45
·
0
#20
Posted 12 November 2014 - 15:32
Toward-the-unknown, on 12 noiembrie 2014 - 14:12, said:
Acum un an am schimbat supapele la motor, iar garnitura de chiuleasa n-am schimbato, deci a mers masina fara probleme timp de un an, asta pana acum, cand a trebuit sa-i schimb garnitura de chiuleasa. Vasul de expansiune oricum trebuia schimbat, pentru ca era ruginit inelul ala de metal, care sigileza capacul. Dupa ce va trece iarna, motorul va trece printr-o reparatie majora, schimbat cuzinetii, pistoanele, segmentii etc. (asta daca nu o sa schimb motorul). Baia de ulei a fost sparta, si motorul a mers in jur de 3 km fara ulei. Acum va intrebati, de ce am mers cu motorul fara ulei? N-am fost eu la volan, pentru ca nu-i masina mea, este masina familiei. Mai vin cu o intrebare. Cum ar fi mai bine si mai economic, sa repar motorul, sau sa-l schimb? Multumesc Cel mai economic este sa schimbi motorul - VW Passat a fost si este o masina foarte populara in Romania si se gasesc foarte multe masini la dezmembrari; cauta acelasi motor si pe Golf. Poti sa gasesti o masina pentru dezmembrat care are motorul la locul lui si care se poate testa, insa atentie si la numarul de km daca se pot verifica. Cel mai bine ar fi de reparat motorul, dar te asigur ca va costa foarte mult daca se face ca la carte. Si inca ceva - stiu ca VW Passat are un fel de radiator la filtrul de ulei - nu mai stiu exact cum se numeste - care se poate fisura si atunci intra uleiul in apa. Daca vorbesti cu un mecanic cu experienta in masinile din grupul VW iti va putea spune mai multe. Edited by mfMembruAnonimes, 12 November 2014 - 15:36. |
#21
Posted 12 November 2014 - 18:35
mf_iones, on 12 noiembrie 2014 - 15:32, said:
Depinde de cat mai vrei sa tii masina si de finante. Cel mai economic este sa schimbi motorul - VW Passat a fost si este o masina foarte populara in Romania si se gasesc foarte multe masini la dezmembrari; cauta acelasi motor si pe Golf. Poti sa gasesti o masina pentru dezmembrat care are motorul la locul lui si care se poate testa, insa atentie si la numarul de km daca se pot verifica. Cel mai bine ar fi de reparat motorul, dar te asigur ca va costa foarte mult daca se face ca la carte. Si inca ceva - stiu ca VW Passat are un fel de radiator la filtrul de ulei - nu mai stiu exact cum se numeste - care se poate fisura si atunci intra uleiul in apa. Daca vorbesti cu un mecanic cu experienta in masinile din grupul VW iti va putea spune mai multe. |
#22
Posted 06 January 2017 - 22:00
MembruAnonim, on 09 noiembrie 2014 - 11:12, said:
E arsa garnitura de chiulasa si scapa compresia in sistemul de racire. Cauta un mecanic bun ca ala de te-a invatat sa schimbi vasul pentru ca nu etansaza capacul e un mare prost - capacul ala are o supapa de presiune tocmai pentru a nu se sparge vasul/furtunele in situatia in care e motorul tau acum. Salut am un Opel astra f turbo diesel nu imi mai baga caldura apa imi sta la 90grade doar in mers dar stand pe loc baga rece cu apa la 90grade am schimbat garnitura de chiloasa si am verificat pompa de apa si e ok si imi face presiune in furtune zimi te rog ce sa ii fac |
#23
Posted 07 January 2017 - 00:11
chiulasa a fost planata si verificata sa nu aiba fisuri?
|
#24
Posted 07 April 2017 - 11:27
salut
am si eu o problema mai dificila,am un VW golf 5 motor 1,9 tdi 105 cp tip motor bkc si de ceva timp imi pierdea apa si incalzea,am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa,termostatul,am verificat toate furtunele de apa si nimic...dupa ceva timp am decis sa umblu la chiuloasa sa verific garnitura,cand am desfacut chiuloasa am observat ca imi arunca apa pe evacuare,am schimbat garnitura, am planat chiuloasa si m-am apucat de montat...si surpriza,acelasi lucru se intampla,da apa afara...daca pornesc motorul cu capacul la vasul de expansiune desfacut imi balboteaza apa in vas,deci tot chiuloasa sufla?pana sa schimb garnitura am avut surpriza sa imi bage si niste apa in ulei,dupa c am inlocuit garnitura nu mai baga apa in ulei dar tot o da afara p evacuare presupun si tot face presiune in vas....posibil chiuloasa fisurata?sau am mai inteles k poate sa fie si radiatorul acela de la EGR?chiar nu mai stiu ce ar putea fi!daca poate cineva sa ma ajute cu un raspuns m-ar ajuta enorm multumesc |
#25
Posted 07 April 2017 - 11:57
pai cand ti-au planat chiulasa, nu au verificat-o si de fisuri? Ca in mod normal asa se face.
Cine ti-a schimbat garnitura? A strans suruburile la cuplu? Le-a strans in ordinea care trebuie? Furtunele care duc spre radiator sunt tari ca betonul? Prin radiator circula antigelul, se incalzeste? |
#26
Posted 12 April 2017 - 09:08
Banuiala mea e chiulasa fisurata...un simptom identic a avut un cunoscut, la fel dupa planeitate si schimbare garnitura.
Edited by hexis, 12 April 2017 - 09:09. |
#27
Posted 17 April 2017 - 23:29
multumesc pentru sfaturi
am depistat problema,radiatorul de racire al gazelor care se afla pe chiuloasa intre admisie si evacuare era spart! |
#28
Posted 18 April 2017 - 10:39
adica Egr...desi tehnic vorbind nu e nici un radiator acolo. Nu prea inteleg eu ce are egr-ul cu scaparea gazelor in vasul de expansiune.
|
|
#29
Posted 19 April 2017 - 11:35
dan1980_25, on 18 aprilie 2017 - 10:39, said:
adica Egr...desi tehnic vorbind nu e nici un radiator acolo. Nu prea inteleg eu ce are egr-ul cu scaparea gazelor in vasul de expansiune. dan1980_25, on 18 aprilie 2017 - 10:39, said:
adica Egr...desi tehnic vorbind nu e nici un radiator acolo. Nu prea inteleg eu ce are egr-ul cu scaparea gazelor in vasul de expansiune. https://dezma-auto.r...-19tdi-bkc.html asta era de vina,radiatorul de racire al gazelor |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users