Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Arunca apa pe la vasul de expansiune.
Last Updated: Apr 19 2017 11:35, Started by
Toward-the-unknown
, Nov 09 2014 10:45
·
0
#1
Posted 09 November 2014 - 10:45
Salut, imi arunca apa pe la vasul de expansiune >
vas expansiune.JPG 28.76K
150 downloads . Prima data am crezut ca nu sigileaza bine capacul de la vas, inelul ala de metal era ruginit, asa ca am schimbat vasul de expansiune, si problema nu a disparut!
O fi arsa garnitura de chiuleasa? Nivelul la baia de ulei este bun, iar pe toba de esapament nu scoate fum alb. Nu sunt sigur daca este de la garnitura de chiuleasa. Am observat ca nu curge apa cand este motorul la relanteu, curge doar cand este in sarcina! este un VW Passat 1.9 tdi, AVB, 2002, multumesc. Edited by Toward-the-unknown, 09 November 2014 - 10:47. |
#2
Posted 09 November 2014 - 11:12
E arsa garnitura de chiulasa si scapa compresia in sistemul de racire. Cauta un mecanic bun ca ala de te-a invatat sa schimbi vasul pentru ca nu etansaza capacul e un mare prost - capacul ala are o supapa de presiune tocmai pentru a nu se sparge vasul/furtunele in situatia in care e motorul tau acum.
|
#3
Posted 09 November 2014 - 11:15
am patit-o si eu, era intr-adevar garnitura de chiuloasa.
|
#4
Posted 09 November 2014 - 11:29
#5
Posted 09 November 2014 - 11:33
Pt fi multe... Garnitura, chiulasa fisurata, termostat blocat, ventilator ce nu porneste.
Lasa motorul sa mearga pe loc, cu busonul scos si urmareste ce se intampla. Vezi daca ambele furtune de la radiator se-ncalzesc cam la fel, cand deschide termostatul, apoi, apa incepe sa urce-n vas, porneste ventilatorul si apa coboara. |
#6
Posted 09 November 2014 - 13:06
MembruAnonim, on 09 noiembrie 2014 - 11:12, said:
E arsa garnitura de chiulasa si scapa compresia in sistemul de racire. Cauta un mecanic bun ca ala de te-a invatat sa schimbi vasul pentru ca nu etansaza capacul e un mare prost - capacul ala are o supapa de presiune tocmai pentru a nu se sparge vasul/furtunele in situatia in care e motorul tau acum. dan210, on 09 noiembrie 2014 - 11:29, said:
cand se intampla? imediat dupa ce ai pornit motorul? Multumesc pentru raspunsuri. |
#7
Posted 09 November 2014 - 14:30
In principiu cand garnitura de chiuloasa este cu probleme impuscata se vad bule de aer in vas creste temperatura fierbe motorul teoretic nu poti sa mergi mult cu ea .Bolboroseste in vas la turatii mai mari nu da caldura
|
#8
Posted 09 November 2014 - 14:47
#9
Posted 09 November 2014 - 16:59
fierbe motorul, nu are racire, de aceea arunca apa. poate sa fie termostatul blocat pe inchis, garnitura de chiuloasa, etc. mergi la service!
|
#10
Posted 09 November 2014 - 20:36
Toward-the-unknown, on 09 noiembrie 2014 - 13:06, said:
Imi repar singur masina ) Am avut de schimbat acum ceva timp doua supape de admisie, dar garnitura de chiuleasa n-am schimbato, probabil si de asta a cedat! Ai refolosit garnitura de chiulasa??? Fara suparare, dar cine te-a invatat sa repari masini? Repari doar masina ta sau si ale altora?? Edited by mfMembruAnonimes, 09 November 2014 - 20:42. |
|
#11
Posted 09 November 2014 - 20:56
Parca vad c-a strans prezoanele cu patentul. De schimbat prezoanele sigur nu, daca s-a zgarcit la garnitura. Acum, poate are si chiulasa stramba...
|
#12
Posted 09 November 2014 - 21:29
#13
Posted 09 November 2014 - 22:54
E foarte greu de citit/vazut manualul pentru golf 3..........restul.....,,las-o ba ca merge si asa !!!
PS De unde o cheie dinamometrica..! Edited by cristian68n, 09 November 2014 - 22:57. |
#14
Posted 11 November 2014 - 08:13
mf_iones, on 09 noiembrie 2014 - 20:36, said:
Ai refolosit garnitura de chiulasa??? Fara suparare, dar cine te-a invatat sa repari masini? Repari doar masina ta sau si ale altora?? Scuze ca te-am luat asa, dar parca ai pus intrebari asa cu rautate! Ieri am schimbat garnitura de chiulasa, acum totul este bine Salut. |
#15
Posted 11 November 2014 - 08:22
Cat ai scutit atunci daca nu ai schimbat garnitura? La ce am gasit pe net, o garnitura pentru motorul tau este sub 200 lei, bani pe care i-ai dat deja pe antigel si vas de expansiune, ca sa nu mai vorbim de faptul ca va trebui sa mai muncesti o data sa desfaci motorul, mai pierzi o tura de antigel, va trebui sa verifici planeitatea chiuloasei si nici nu e sigur ca va functiona foarte bine dupa ce le aduni la loc pentru ca, in incercarea de a face ieftin si bun, vei sari peste unele operatiuni importante.
|
|
#16
Posted 11 November 2014 - 14:35
Toward-the-unknown, on 11 noiembrie 2014 - 08:13, said:
Fratele meu, dupa cum spuneam, am avut de schimbat doua supape, dar in lipsa de bani am refolosit garnitura. Mecanica am invatat singur, si nu, nu repar masinile altora. Scuze ca te-am luat asa, dar parca ai pus intrebari asa cu rautate! Ieri am schimbat garnitura de chiulasa, acum totul este bine Salut. |
#17
Posted 12 November 2014 - 14:12
MembruAnonim, on 11 noiembrie 2014 - 08:22, said:
Cat ai scutit atunci daca nu ai schimbat garnitura? La ce am gasit pe net, o garnitura pentru motorul tau este sub 200 lei, bani pe care i-ai dat deja pe antigel si vas de expansiune, ca sa nu mai vorbim de faptul ca va trebui sa mai muncesti o data sa desfaci motorul, mai pierzi o tura de antigel, va trebui sa verifici planeitatea chiuloasei si nici nu e sigur ca va functiona foarte bine dupa ce le aduni la loc pentru ca, in incercarea de a face ieftin si bun, vei sari peste unele operatiuni importante. Vasul de expansiune oricum trebuia schimbat, pentru ca era ruginit inelul ala de metal, care sigileza capacul. Dupa ce va trece iarna, motorul va trece printr-o reparatie majora, schimbat cuzinetii, pistoanele, segmentii etc. (asta daca nu o sa schimb motorul). Baia de ulei a fost sparta, si motorul a mers in jur de 3 km fara ulei. Acum va intrebati, de ce am mers cu motorul fara ulei? N-am fost eu la volan, pentru ca nu-i masina mea, este masina familiei. Mai vin cu o intrebare. Cum ar fi mai bine si mai economic, sa repar motorul, sau sa-l schimb? Multumesc |
#18
Posted 12 November 2014 - 14:29
Dupa 3 km fara ulei, nu cred ca mai ai ce sa recuperezi din motorul ala, exceptand probabil blocul.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users