Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Dec 20 2023 14:11, Started by
viper666
, Oct 29 2014 12:06
·
0
#739
Posted 03 October 2017 - 00:10
Inainte sa trimiti un produs in garantie, sa te asiguri ca ai facut backup la toate datele (daca ai posibilitatea) si ca nu ai parole pe sistemul de operare. (asta e specificat pe site-ul lor)
Eu pana acum am avut experiente bune cu ei, dar, eu am trimis in garantie o pereche de casti audio de telefon care costau doar 40 de lei. Mi le-au schimbat de 2 ori cu unele noi iar a treia oara mi-au restituit banii. |
#740
Posted 03 October 2017 - 09:10
pai chiar nu aveam cum sa fac backup daca nu se mai aprindea. pot sa ma leg de treaba asta si sa incerc sa le zic sa recuperez datele?
|
#741
Posted 03 October 2017 - 09:26
Eu zic ca nu ai sanse aproape deloc. Chiar daca o sa iti raspunda, nu cred ca mai au/mai vor/mai pot sa iti recupereze datele.
|
#742
Posted 03 October 2017 - 11:12
alta chestie, nici macar nu foloseam hdd in slotul lui original, acolo era montat un ssd, iar hdd era in caddy. si se vede ca au schimbat placa de incarcare ca e sigiliul rupt.
hdd vechi era WD si ei mi l-au schimbat cu un seagate Edited by DjBrilliant, 03 October 2017 - 11:13. |
#744
Posted 12 October 2017 - 17:36
Hai sa va zic eu ce am pățit. Am un Lenovo A7010 la care se pătează displayul din cauza încălzirii circuitelor din interior. (Am mai avut unul care a fost înlocuit la o luna după ce l-am luat de la RDS cu același simptom). La actualul device a apărut pata după șase luni și bineînțeles că îl trimit la garanție. Ajunge la depanero și găsesc ei înăuntru o porțiune de aprox 3mm pătrați oxidata și senzorul de umiditate activat. Refuză reparația in baza garanției, îmi comunică faptul că mă costă patru sute și ceva de lei dar refuz reparația pentru că nu merită. Telefonul merge beton, nu mă deranjează pata și mă hotărăsc să îl las așa. Le comunic dorința mea și azi primesc telefonul. Dezastru... Cum dracu asamblează ăștia telefoanele ?...că al meu a ajuns cu difuzorul de ureche montat aiurea, carcasa fiind puțin umflata in zona difuzorului. Hai că mă resemnez la partea cu lichidele că nu am de ales desi telefonul nu a avut contact cu lichide decât în mod uzual, am răspuns de câteva ori când plouă și probabil sa făcut condens ( caz în care un meseriaș bun ar fi trebuit să știe ce înseamnă lichide in interior sau condens). Dar să trimiți telefonul mai defect decât l-ai recepționat este chiar o mare mizerie. O să îl duc la un service local poate îmi repara difuzorul.
Ținând cont că la nivel național sunt cunoscut de un număr considerabil de oameni, am sa le fac o reclama mișto pe Facebook, Twitter Instagram și toate națiile de rețele sociale că sa "câștige"și mai mulți clienți. )) |
#745
Posted 01 November 2017 - 12:41
SI la firma la mine, au trimis un laptop la ei. Asa bine l-au reparat ca dupa 2 zile a avut aceeasi problema. L-au curatat putin, i-au facut ceva superficial, a vazut ca porneste, gata, l-au reparat.
Acum l-au trimis iar, poate il repara ca lumea acum ) Acum mi s-a stricat telefonul luat de pe emag, l-au trimis la depanero, sper sa il repare... |
#746
Posted 08 November 2017 - 10:55
Revin cu update referitor la postul meu de mai sus (nu-l pot edita):
A venit laptopul de la depanero, dupa a doua "reparare": a mers maxim o ora, s-a stricat din nou. L-au retrimis in service, dupa discutii nu tocmai frumoase la call-center. Nu-s in stare sa-l repare, dar nici nu-s in stare sa dea verdictul ca laptopul e stricat de tot, caz in care emag trebuie sa dea un laptop nou. Poate dupa vreo 5 fise de service, or sa dea si raspunsul asta... Telefonul meu e de o saptamana la ei in service, dar nimic. Poate de Craciun l-oi primi inapoi.. |
#747
Posted 08 November 2017 - 20:06
Poate o sa primesti un"cadou" gen din vina s a stricat,i_l inpoi,da_ne 50 de lei constatarea,ura si la gara
|
#748
Posted 08 November 2017 - 22:50
Depanero sunt de toata jena. Am luat o statie de calcat scumpisoara, 700+ lei. La doua luni o trimit prima data in service si o primesc inapoi la fel, ca e in perfecta stare de functionare. Fac filmulete si o trimit a doua oara in service, senzorii defecti sunt inlocuiti pe garantie. O primesc, desfac pachetul si vad carcasa crapata, fac poze si o trimit din nou in service. Concluzia lor a fost ca s-a crapat in cele cateva ore in care a stat la mine si imi anuleaza garantia pe motiv de soc mecanic. Mentionez ca acea crapatura e cumva la interior si nu ar fi putut sa fie facuta fara sa ramana semne. Probabil tehnicienii lor au fost asa de grijulii la desfacut de au crapat-o. Facut plangere la ANPC si astept rezultatul. Nu i-as recomanda nici celui mai mare dusman!
|
|
#749
Posted 10 November 2017 - 11:52
Am intrebat si eu pe email statusul reparatiei mele. Marti ar fi 2 saptamani de cand a ajuns la ei telefonul.
Raspunsul lor, tradus, a fost ca au vreme 15 zile sa-l repare, sa nu-i stresez. Nu sa-mi dea macar o speranta ca il repara mai repede sau sa-mi spuna o noutate. Astept, in a 16-a zi daca nu schimba statusul in reparat sau altceva, fac reclamatie la OPC. Ori sunt incompenteni, ori nu au destui oameni la reparatii. Oricum ar fi, sunt de toata jena. Edited by bai3tzash, 10 November 2017 - 11:52. |
#750
Posted 10 November 2017 - 12:04
Eu a 16-a zi am sunat la magazinul de la care am cumpărat produsul, nu aveam cu Depanero contract... Am cerut stornare sau alt produs identic. În 4 zile am avut banii in cont. După Depanero mai așteptam 3 ani...
|
#751
Posted 10 November 2017 - 12:30
La mine, telefonul e luat de la emag. O sa vad la ei prima data in a 16-a zi, sa vad cum se comporta.
|
#753
Posted 13 November 2017 - 11:07
Da, da, stiu... sunt infratiti ca iepurii astia. Am depus sesizare la emag mai inainte, le-am spus ca daca nu ofera ceva raspuns azi, fac plangere la OPC.
Mi s-a pus pata ei. Nu e mare lucru, dar fiecare dintre noi ar trebui sa fac ceva in cazuri din astea. Poate se schimba ceva pe termen lung.... Sa stai 2 saptamani dupa un telefon. La cat de integrate sunt cipurile la astea, cand se strica ceva la el, e mort de tot si gata. Daca n-au oameni destui, sa angajeze. Daca sunt incompetenti, sa angajeze altii. Edited by bai3tzash, 13 November 2017 - 11:09. |
|
#754
Posted 13 November 2017 - 11:10
Daca ai depus sesizare prin e-mail mai ai de asteptat...
Mie mi-au raspuns in 20+ zile la o sesizare despre o comanda. |
#755
Posted 13 November 2017 - 11:41
Au termen de raspuns in 30 de zile calendaristice, si emag si depanero. Scrie pe site-urile lor.
Din ciclul una calda, una rece, sau invers, mai degraba, cum mi s-a intamplat mie: prima oara am trimis un monitor in service pt backlight bleeding excesiv si nu au recunoscut defectul. Noroc ca m-am incadrat in cele 30 de zile de retur, pt ca am dus monitorul imediat dupa achizitie. A doua oara a fost saptamana trecuta cand mi s-a inlocuit router-ul. Aici nu prea am avut asteptari fata de faza cu monitorul (atunci apelasem la ei pt prima data), dar, de data asta, au recunoscut defectele (sau o parte din ele, cel putin: se incingea foarte tare dedesubt, procesorul statea in 100% chiar si cand nu aveam trafic si isi dadea restart-uri aiurea) si mi l-au schimbat. L-am dus pe 1 nov in service si pe 6 deja mi l-au schimbat. Poate a ajuns pe mana cuiva care a avut chef sa-si faca treaba. De data asta depasisem cele 30 de zile de retur. Ceea ce mi s-a parut interesant e ca mi-au dat o versiune superioara a produsului. Eu luasem TP-Link Archer C1200 V1 si mi-au dat V2. Pana acum ma pot declara multumit, in mare, datorita faptului ca ambele probleme s-au rezolvat, in cele din urma. |
#756
Posted 13 November 2017 - 13:47
Da, au vreme 30 zile sa raspunda la sesizare. Poate dupa ce vad si reclamatia la OPC, or raspunde mai repede )
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users