Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Dec 20 2023 14:11, Started by
viper666
, Oct 29 2014 12:06
·
0
#721
Posted 13 July 2017 - 19:21
andrei_ionut, on 13 iulie 2017 - 18:08, said:
Sa ne tii la curent cu ce solutie ofera opc-ul. Quote Reclamatia dvs. a fost trimisa cu succes! Numarul de inregistrare al reclamatiei este 18xxx din 1x.07.2017. Directie - BUCURESTI Va mai informam: Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. În situaţia în care aspectele sesizate prin petiţie necesită o cercetare mai amănunţită, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice poate prelungi termenul prevăzut cu cel mult 15 zile. Asteptati raspunsul din partea reprezentantilor institutiei noastre la adresa postala/adresa de posta electronica comunicata de dvs in petitie. *Nu expediati catre aceasta adresa. Ea este utilizata doar pentru notificari. |
#722
Posted 18 July 2017 - 09:50
Am un laptop defect in garantie cumparat de la EMAG si l-am trimis la Depanero . Cei de acolo spun ca au depistat lichid pe placa de baza si tastatura si au pretins 4020 ron pentru reparatie daca sunt de acord.
Un laptop identic costa acum pe Emag 2999 ron, oare ce sa fac? As rade daca nu mi-ar veni sa plang! |
#723
Posted 18 July 2017 - 16:34
Poti sa te apuci sa plangi. Cum draci detecteaza ei defecte de genul astora pe care nu poti sa le contesti?la telefoanele mobile e un sticker in interior pe care apare o dunga roz cand ia contact cu apa ,dar chiar si asa dorel poate turna apa pe el si sa zica ca tu esti de vina
|
#724
Posted 19 July 2017 - 14:03
Eu nu cred ca se preteaza cineva de la Depanero sa afirme ca s-a gasit apa in laptop daca nu era asa, pentru ca daca eram sigur ca nu e vina utilizatorului iesea taraboi mare (laptopul l-am cumparat anul trecut de BF fiului meu care numai el stie ce a facut cu el!).
Problema e pretul meganesimtit cerut de Depanero pt reparatie. Practic puteau sa ceara 4 miliarde ca era tot acolo! Parerea mea este ca sunt depasiti total si atunci se axeaza doar pt repararea produselor aflate in garantie, iar pe cele post garantie sau care nu respecta criteriile contractului de garantie le refuza practic cerand un pret exorbitant pt reparatie. Sunt convins ca as iesi mai ieftin comandand placa de baza din Taiwan! S-auzim de bine! |
#725
Posted 20 July 2017 - 15:17
tim59, on 19 iulie 2017 - 14:03, said:
Eu nu cred ca se preteaza cineva de la Depanero sa afirme ca s-a gasit apa in laptop daca nu era asa, pentru ca daca eram sigur ca nu e vina utilizatorului iesea taraboi mare (laptopul l-am cumparat anul trecut de BF fiului meu care numai el stie ce a facut cu el!). |
#726
Posted 29 July 2017 - 13:30
Depanero, on 21 iunie 2017 - 18:39, said:
Buna ziua, dorim sa va ajutam cu un raspuns, dar inainte de toate, va rugam sa ne oferiti numarul fisei RMA si numele complet. Puteti face acest lucru aici sau transmitandu-ne un mesaj pe pagina noastra de Facebook. Toate cele bune, Carmen, Depanero |
#727
Posted 01 August 2017 - 16:47
Salut, am trimis si eu o placa video la garantie acum 10 zile(am predat-o direct la emag). Nelamurirea mea este ca de aprox 4 zile statusul reparatiei este Produsul a fost stornat . Nu prea inteleg ce ar trebui sa insemne? Returnat la producator pentru un produs nou/returnat banii dar au uitat sa ma anunte? A mai intampinat cineva acest status?
|
#728
Posted 01 August 2017 - 17:54
Anonymous910, on 01 august 2017 - 16:47, said:
Salut, am trimis si eu o placa video la garantie acum 10 zile(am predat-o direct la emag). Nelamurirea mea este ca de aprox 4 zile statusul reparatiei este Produsul a fost stornat . Nu prea inteleg ce ar trebui sa insemne? Returnat la producator pentru un produs nou/returnat banii dar au uitat sa ma anunte? A mai intampinat cineva acest status? Vei primi banii inapoi |
#729
Posted 02 August 2017 - 11:21
Anonymous910, on 01 august 2017 - 16:47, said:
Salut, am trimis si eu o placa video la garantie acum 10 zile(am predat-o direct la emag). Nelamurirea mea este ca de aprox 4 zile statusul reparatiei este Produsul a fost stornat . Nu prea inteleg ce ar trebui sa insemne? Returnat la producator pentru un produs nou/returnat banii dar au uitat sa ma anunte? A mai intampinat cineva acest status? andrei_ionut, on 01 august 2017 - 17:54, said: Vei primi banii inapoi E posibil sa fii si contactat de emag sau depanero la telefon sau pe mail si sa te intrebe daca vrei banii sau alt produs. Daca te suna emag si iti alegi alt produs, s-ar putea sa si plaseze comanda pt. tine. |
#730
Posted 09 August 2017 - 13:39
Am primit mesaj de la ei STORNARE CLIENT , nu pot sa ii contactez, cum fac ca sa imi primesc banii sau alt produs identic ?
|
|
#731
Posted 09 August 2017 - 17:21
Ia legatura cu emag,ei îți vor da alt produs sau banii,
|
#732
Posted 28 August 2017 - 07:25
Huawei P8 lite ‘contact cu lichide’
Am cumparat pana acum trei modele de telefoane mobile Huawei de la Emag, ultimul fiind un Huawei P8 lite la care are nu am acces la baterie, practic incapsulata. Primele doua modele sunt functionale si azi; P8 lite s-a defectat(ecranul nu mai raspunde la comenzi). Produsul a fost cumparat , online, de la Emag in noiembrie 2016. Am fost cu produsul la Emag care m-a "indrumat" catre Depanero; are punct de service in Emag Crangasi. Dupa aproape 10 zile sunt sunat sa-mi comunice ca au gasit ‘urme de rugina’ iar in ‘nota de constatare’ nu mai erau urme de rugina ci au depistat 'contact cu lichid', motiv pentru care produsul nu mai este acoperit de garantie, iar daca vreau sa-l repar costul depaseste pretul produsului cumparat! Este raspunsul standard al celor de la Depanero pentru a te face sa renunti! Din postarile anterioare constat ca raspunsul cu 'contact cu lichid' a devenit un leitmotiv pentru cei de la Depanero! Ce 'meseriasi' sunt acolo de au asemenea preturi pentru reparatii? Parca ar avea tarife de avocati platiti cu ora! O sesizare a fost trimisa si la OPC. Cei de la OPC/sau alt organ abilitat ar trebui sa verifice procentul de produse reparate in perioada de garantie raportat la numarul de produse vandute inainte si dupa 'parteneriatul' cu Depanero! Numarul incredibil de mare de nemultumiri (de pe site-ul ‘jurnal de consumator’ precum si de pe forumul Softpedia) la adresa service-ul celor de la Depanero nu atrage atentia nici unui organ abilitat care sa se sesizeze si sa-i ia la intrebari? Cardasia celor de la Emag cu cei de la Depanero numita cu gingasie ‘parteneriat’este dezgustatoare si te determina - inainte de a achizitiona un produs- sa te intrebi cine se va ocupa de service; daca este Depanero mai bine fugi! |
#733
Posted 02 September 2017 - 12:30
Salut , am trimis si eu un laptop la reparat acum 16 zile din cauza coolerului stricat si cei de la depanero spuneau ca in 15 zile calendaristice il voi primi inapoi . Cat credeti ca va dura pana il voi primi inapoi ?
|
#734
Posted 02 September 2017 - 13:07
Suna-i. Zi-le de ANPC. Maine ai laptopul inapoi sau decizie de stornare.
|
#735
Posted 02 October 2017 - 14:26
am o problema cu depanero. am trimis laptopul in garantie pe motivul ca nu se mai incarca (sigur era chipul de pe placa de baza, pt ca nu baga curent in el), iar ei mi-au inlocuid hdd care era perfect functional si am pierdut enorm de multe date importante. le-am trimis un mail de reclamatie, dar n au raspuns. ce sa fac?
|
|
#736
Posted 02 October 2017 - 16:13
Pai acum incarca?daca incarca zii adio la hdd. Data viitoare salveaza tot de pe el
|
#737
Posted 02 October 2017 - 20:05
acum incarca, dar nu vad cum au facut ei legatura dintre incarcare si hdd
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users