Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#721
constable_ro

constable_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 27.03.2010

 andrei_ionut, on 13 iulie 2017 - 18:08, said:

Sa ne tii la curent cu ce solutie ofera opc-ul.
Ok

Quote

Reclamatia dvs. a fost trimisa cu succes!
Numarul de inregistrare al reclamatiei este 18xxx din 1x.07.2017. Directie - BUCURESTI
Va mai informam:
Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. În situaţia în care aspectele sesizate prin petiţie necesită o cercetare mai amănunţită, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice poate prelungi termenul prevăzut cu cel mult 15 zile.
Asteptati raspunsul din partea reprezentantilor institutiei noastre la adresa postala/adresa de posta electronica comunicata de dvs in petitie.

*Nu expediati catre aceasta adresa. Ea este utilizata doar pentru notificari.


#722
tim59

tim59

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 27.09.2007
Am un laptop defect in garantie cumparat de la EMAG si l-am trimis la Depanero . Cei de acolo spun ca au depistat lichid pe placa de baza si tastatura si au pretins 4020 ron pentru reparatie daca sunt de acord.
Un laptop identic costa acum pe Emag 2999 ron, oare ce sa fac? As rade daca nu mi-ar veni sa plang!

#723
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
Poti sa te apuci sa plangi. Cum draci detecteaza ei defecte de genul astora pe care nu poti sa le contesti?la telefoanele mobile e un sticker in interior pe care apare o dunga roz cand ia contact cu apa ,dar chiar si asa dorel poate turna apa pe el si sa zica ca tu esti de vina

#724
tim59

tim59

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 27.09.2007
Eu nu cred ca se preteaza cineva de la Depanero sa afirme ca s-a gasit apa in laptop daca nu era asa, pentru ca daca eram sigur ca nu e vina utilizatorului iesea taraboi mare (laptopul l-am cumparat anul trecut de BF fiului meu care numai el stie ce a facut cu el!).
Problema e pretul meganesimtit cerut de Depanero pt reparatie. Practic puteau sa ceara 4 miliarde ca era tot acolo!
Parerea mea este ca sunt depasiti total si atunci se axeaza doar pt repararea produselor aflate in garantie, iar pe cele post garantie sau care nu respecta criteriile contractului de garantie le refuza practic cerand un pret exorbitant pt reparatie.
Sunt convins ca as iesi mai ieftin comandand placa de baza din Taiwan!
S-auzim de bine!

#725
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

 tim59, on 19 iulie 2017 - 14:03, said:

Eu nu cred ca se preteaza cineva de la Depanero sa afirme ca s-a gasit apa in laptop daca nu era asa, pentru ca daca eram sigur ca nu e vina utilizatorului iesea taraboi mare (laptopul l-am cumparat anul trecut de BF fiului meu care numai el stie ce a facut cu el!).
înseamnă că nu prea ai avut elrctronice gen telefon sau tabletă prin/pe la sevice-uri în care toți fac în așa fel să te scoată vinovat și să pierzi garanția.Pentru edificare,începi să citesti topicul de la început sau pe aici și te vei crucii.

#726
Bahuru

Bahuru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 669
  • Înscris: 21.03.2016

 Depanero, on 21 iunie 2017 - 18:39, said:

Buna ziua, dorim sa va ajutam cu un raspuns, dar inainte de toate, va rugam sa ne oferiti numarul fisei RMA si numele complet. Puteti face acest lucru aici sau transmitandu-ne un mesaj pe pagina noastra de Facebook. Toate cele bune, Carmen, Depanero
Fara a plictisi cititorii, doar din dorinta de a-i informa, se cuvine sa facem precizarea ca mi s-a promis un raspuns din 22 iunie. Azi e 29 iulie, deci dupa o luna si o saptamana, raspunsul, inca, nu a sosit. Degeaba angajam persoane care sa lucreze la imbunatatirea imaginii firmei, daca nu avem si personal calificat care sa rezolve, efectiv, problema.

#727
Anonymous910

Anonymous910

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.08.2017
Salut, am trimis si eu o placa video la garantie acum 10 zile(am predat-o direct la emag). Nelamurirea mea este ca de aprox 4 zile statusul reparatiei este Produsul a fost stornat . Nu prea inteleg ce ar trebui sa insemne? Returnat la producator pentru un produs nou/returnat banii dar au uitat sa ma anunte? A mai intampinat cineva acest status?

#728
andrei_ionut

andrei_ionut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 29.10.2016

 Anonymous910, on 01 august 2017 - 16:47, said:

Salut, am trimis si eu o placa video la garantie acum 10 zile(am predat-o direct la emag). Nelamurirea mea este ca de aprox 4 zile statusul reparatiei este Produsul a fost stornat . Nu prea inteleg ce ar trebui sa insemne? Returnat la producator pentru un produs nou/returnat banii dar au uitat sa ma anunte? A mai intampinat cineva acest status?

Vei primi banii inapoi

#729
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

 Anonymous910, on 01 august 2017 - 16:47, said:

Salut, am trimis si eu o placa video la garantie acum 10 zile(am predat-o direct la emag). Nelamurirea mea este ca de aprox 4 zile statusul reparatiei este Produsul a fost stornat . Nu prea inteleg ce ar trebui sa insemne? Returnat la producator pentru un produs nou/returnat banii dar au uitat sa ma anunte? A mai intampinat cineva acest status?

 andrei_ionut, on 01 august 2017 - 17:54, said:


Vei primi banii inapoi

E posibil sa fii si contactat de emag sau depanero la telefon sau pe mail si sa te intrebe daca vrei banii sau alt produs. Daca te suna emag si iti alegi alt produs, s-ar putea sa si plaseze comanda pt. tine.

#730
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Am primit mesaj de la ei STORNARE CLIENT , nu pot sa ii contactez, cum fac ca sa imi primesc banii sau alt produs identic ?

#731
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Ia legatura cu emag,ei îți vor da alt produs sau banii,

#732
florinsa

florinsa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.01.2005
Huawei P8 lite ‘contact cu lichide’

Am cumparat  pana acum trei modele de telefoane mobile Huawei  de la Emag, ultimul fiind un Huawei P8 lite la care are nu am acces la baterie, practic incapsulata. Primele doua modele sunt functionale si azi; P8 lite s-a defectat(ecranul nu mai raspunde la comenzi). Produsul a fost cumparat , online, de la Emag in noiembrie 2016.
Am fost cu produsul la Emag care m-a "indrumat" catre  Depanero; are punct de service in Emag Crangasi. Dupa aproape 10 zile sunt sunat sa-mi comunice ca au gasit ‘urme de rugina’ iar in ‘nota de constatare’ nu mai erau urme de rugina ci au depistat 'contact cu lichid', motiv pentru care produsul nu mai este acoperit de garantie, iar daca vreau sa-l repar costul depaseste pretul produsului cumparat! Este raspunsul standard al celor de la Depanero pentru a te face sa renunti! Din postarile anterioare constat ca raspunsul cu 'contact cu lichid' a devenit un leitmotiv pentru cei de la Depanero! Ce 'meseriasi' sunt acolo de au asemenea preturi pentru reparatii? Parca ar avea tarife de avocati platiti cu ora! O sesizare a fost trimisa si la OPC. Cei de la OPC/sau alt organ abilitat ar trebui sa verifice procentul de produse reparate in perioada de garantie raportat la numarul de produse vandute inainte si dupa 'parteneriatul' cu Depanero!
Numarul incredibil de mare de  nemultumiri  (de pe site-ul ‘jurnal de consumator’ precum si de pe forumul Softpedia) la adresa service-ul celor de la  Depanero nu atrage atentia nici unui organ abilitat care sa se  sesizeze si sa-i ia la intrebari?  Cardasia celor de la Emag cu cei de la Depanero numita cu gingasie ‘parteneriat’este dezgustatoare si te determina - inainte de a achizitiona un produs- sa te intrebi cine se va ocupa de service; daca este Depanero mai bine fugi!

#733
Adrian28061999

Adrian28061999

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.09.2017
Salut , am trimis si eu un laptop la reparat acum 16 zile din cauza coolerului stricat si cei de la depanero spuneau ca in 15 zile calendaristice il voi primi inapoi . Cat credeti ca va dura pana il voi primi inapoi ?

#734
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,822
  • Înscris: 10.12.2006
Suna-i. Zi-le de ANPC. Maine ai laptopul inapoi sau decizie de stornare.

#735
DjBrilliant

DjBrilliant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 30.03.2007
am o problema cu depanero. am trimis laptopul in garantie pe motivul ca nu se mai incarca (sigur era chipul de pe placa de baza, pt ca nu baga curent in el), iar ei mi-au inlocuid hdd care era perfect functional si am pierdut enorm de multe date importante. le-am trimis un mail de reclamatie, dar n au raspuns. ce sa fac?

#736
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
Pai acum incarca?daca incarca zii adio la hdd. Data viitoare salveaza tot de pe el

#737
DjBrilliant

DjBrilliant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 30.03.2007
acum incarca, dar nu vad cum au facut ei legatura dintre incarcare si hdd

#738
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
se pare ca au facut

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate