Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#667
nni2011

nni2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 28.10.2011
Multumesc cretinilor de la Depanero ptr ca exista !!! nu exista ff mai slaba ca voi !

Edited by nni2011, 03 February 2017 - 09:52.


#668
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Adica,detaliaza?

#669
roholidays

roholidays

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.02.2007
Am cumparat in 2015 de la EMAG un HDD Seagate Thin SSHD (e un HDD hibrid: are si 8 Gb de memorie tampon), un HDD bun din care mai cumparasem cca. 4 bucati inainte.
Acesta este cred ca al doile luat de la EMAG. Ok, intr-o zi pur si simplu nu a mai mers. Nu il vede placa, suspectez ca s-a busit ceva la alimentarea lui.
L-am bagat intr-o cutie si cu actele inauntru le-am trimis la DEPANERO pentru garantie. Asa scria ca trebuie sa fac, garantia era la DEPANERO.
Sistemul mi s-a parut ca in afara, vine curierul ridica pachetul, primesti mailuri si SMS uri de confirmare, domne a ajuns la noi, stai linistit.
Dupa circa o saptamana primes telefon de la ei, o fatuca saraca ma suna ca domne' ati pus dvs. o eticheta pe HDD si asta invalideaza garnatia. Hai sa mori tu, am deschis PDF ul cu garantia sa vad termenii unde scrie ca daca lipesti ceva pe HDD pierzi garantia. Vax albina, desigur ca nu scrie asa ceva, eu pe eticheta aia am scris doar DEFECT.
CIca vi-l returnam maine vine curierul. Vine curierul si pe HDD meu, pe langa eticheta mea, lipisera si ei una, galbena!!! Ceea ce mi s-a parut super haios, deci acum am 2 etichete care invalideaza garantia, una lipita de service!!!
Bine inteles ca am pus mana si am facut reclamatie la ANPC si astept sa vad ce rezolva ei, eu nu stau sa ma cert cu dobitocii .
Am sunat din telefon in telefon si am dat de cei de la service-ul unde DEPANERO isi duce astea la reparat, pentru ca ei nu repara asta. Service-ul se cheama NOD (Network One Distribution). Ei au dat incredibila decizie foarte inteligenta ca domne eticheta invalideaza garnatia. Cand l-am sunat pe ala de a dat decizia asta, saracu sa faca pe el, ca domne cine v-a dat nr. meu de telefon? Cum ati ajuns la mine..Pe lantul trofic mai baiete...Ia explica si mie cum naiba eticheta aia impiedica pe tine sa imi schimbi produsul??? Matale citisi chestia aia frivola cu drepturile consumatorului? Ca domne Seagate are el politica asta...bla bla stai nene, ho..in UE, in Romanica..legea tarii prevaleaza, ce conteaza ca ei acolo manca catei sau mai stiu eu ce?? Treaba lor..aici se respecta legile din UE, Romania...
Asa ca las ANPC-ul sa rezolve treaba, dar asta a fost asa o experienta de neuitat cu DEPANERO al EMAG si cu groaza ma gandesc ca am luat si o masina de spalat de la ei, daca din cauza ca am lipit un abtibild nenorocit pe ea, nu o sa mai fie valabila garantia!!!!
Sfat, nu mai cumparati de la EMAG, si interesati-va inainte la cumparator, cine asigura garantia. Daca auziti DEPANERO, fugiti!!!

Edited by roholidays, 10 February 2017 - 09:45.


#670
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
Stim

#671
ZeFurryOne

ZeFurryOne

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.09.2012

 roholidays, on 10 februarie 2017 - 09:38, said:

Am cumparat in 2015 de la EMAG un HDD Seagate Thin SSHD (e un HDD hibrid: are si 8 Gb de memorie tampon), un HDD bun din care mai cumparasem cca. 4 bucati inainte.
Acesta este cred ca al doile luat de la EMAG. Ok, intr-o zi pur si simplu nu a mai mers. Nu il vede placa, suspectez ca s-a busit ceva la alimentarea lui.
L-am bagat intr-o cutie si cu actele inauntru le-am trimis la DEPANERO pentru garantie. Asa scria ca trebuie sa fac, garantia era la DEPANERO.
Sistemul mi s-a parut ca in afara, vine curierul ridica pachetul, primesti mailuri si SMS uri de confirmare, domne a ajuns la noi, stai linistit.
Dupa circa o saptamana primes telefon de la ei, o fatuca saraca ma suna ca domne' ati pus dvs. o eticheta pe HDD si asta invalideaza garnatia. Hai sa mori tu, am deschis PDF ul cu garantia sa vad termenii unde scrie ca daca lipesti ceva pe HDD pierzi garantia. Vax albina, desigur ca nu scrie asa ceva, eu pe eticheta aia am scris doar DEFECT.
CIca vi-l returnam maine vine curierul. Vine curierul si pe HDD meu, pe langa eticheta mea, lipisera si ei una, galbena!!! Ceea ce mi s-a parut super haios, deci acum am 2 etichete care invalideaza garantia, una lipita de service!!!
Bine inteles ca am pus mana si am facut reclamatie la ANPC si astept sa vad ce rezolva ei, eu nu stau sa ma cert cu dobitocii .
Am sunat din telefon in telefon si am dat de cei de la service-ul unde DEPANERO isi duce astea la reparat, pentru ca ei nu repara asta. Service-ul se cheama NOD (Network One Distribution). Ei au dat incredibila decizie foarte inteligenta ca domne eticheta invalideaza garnatia. Cand l-am sunat pe ala de a dat decizia asta, saracu sa faca pe el, ca domne cine v-a dat nr. meu de telefon? Cum ati ajuns la mine..Pe lantul trofic mai baiete...Ia explica si mie cum naiba eticheta aia impiedica pe tine sa imi schimbi produsul??? Matale citisi chestia aia frivola cu drepturile consumatorului? Ca domne Seagate are el politica asta...bla bla stai nene, ho..in UE, in Romanica..legea tarii prevaleaza, ce conteaza ca ei acolo manca catei sau mai stiu eu ce?? Treaba lor..aici se respecta legile din UE, Romania...
Asa ca las ANPC-ul sa rezolve treaba, dar asta a fost asa o experienta de neuitat cu DEPANERO al EMAG si cu groaza ma gandesc ca am luat si o masina de spalat de la ei, daca din cauza ca am lipit un abtibild nenorocit pe ea, nu o sa mai fie valabila garantia!!!!
Sfat, nu mai cumparati de la EMAG, si interesati-va inainte la cumparator, cine asigura garantia. Daca auziti DEPANERO, fugiti!!!

Hai dai draq, deci chiar nu ai cu cine sa vorbesti acolo. ANPC direct.

Si eu am un telefon in service, eu il testez in toate felurile sa mearga 4G si toate dovezile arata ca e 3G, ei NU, telefonul a functionat la ei si acum este pt a 2 a oara in service iar asta este a 15 zi de cand i-am instiintat ca nu l-au reparat  Nici in ruptul capului nu ar admite ca cei din service ar fi gresti, ei sunt dumnezeu si eu sunt un prost care nu pot folosi un telefon

#672
ZeFurryOne

ZeFurryOne

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.09.2012
Continuare la #668

Pana la urma am trimis inapoi telefonul la Depanero. Pe data de 27-ian-2017 am informat Emag ca nu mi s-a reparat telefonul (cerere RMA 911863), si a ajuns la Depanero pe 31 ian.  L-am explicat si lor si Emagului ca am primit modelul 3G dupa cum dovedesc si pozele. Iar dupa ce am fost linistit ca problema va fi urgentata si ca voi fi sunat, Depanero imi da astazi mesaj pe data de 14-feb cu statusul "Reparat" si din ce am inteles pe fisa service scrie ca a fost resoftat.

In urma cu 7 zile am lasat si o reclamatie la Emag in care le-am povestit ca Depanero e pe alta lume. Astazi am vorbit iar si le-am trimis pozele cu produsul pe care l-am primit. Unde scrie clar Lumia 640 Dual Sim. Nu scrie LTE cum ar trebui, Ex videoclipul acesta la 0:18 "[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5c0S2w5_2zU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Intre timp Depanero probabil vor sustine ca este reparat si imi trimit telefonul chiar daca le-am cerut celor de la Emag sa-i informeze ca nu accept nimic pentru ca am cerut inlocuirea cu modelul 4G cumparat de mine, si nu au cum sa faca un telefon 3G sa mearga in 4G prin resoftare.

Attached Files


Edited by ZeFurryOne, 14 February 2017 - 15:36.


#673
alexandrubalan

alexandrubalan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.02.2017
Incep prin a spune: Daca auziti ca de garantie se ocupa Depanero nu mai cumparati produsul respectiv, altfel veti regreta.
Experienta mea: Allview x3  soul cumparat de la flanco, cu asigurare pt orice lovituri. Am reusit sa sparg ecranul, si am fost nevoit sa ajung la teparii de la depanero. Mi-au tinut telefonul la reparat 1 luna jumatate, M-au chemat de 2 ori sa il ridic fara ca telefonul sa fie gata. In sfarsit a venit si ziua in care am ridicat telefonul, nu am putut sa il verific pe loc pentru ca era descarcat si nu am stat cu incarcatorul dupa mine avand in vedere ca de 2 ori m-au chemat sa il ridic fara sa fie gata. Am ajuns acasa, l-am pus la incarcat si surpriza... sunetul care nu avea nici oproblema acum nu mai functioneaza.

#674
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
Pai de olviu nu se ocupa cei de la Brasov, ce treaba are depanero cu allview?

#675
ZeFurryOne

ZeFurryOne

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.09.2012
Continuare la #675

Pana la urma Emag m-au rezolvat si am primit factura storno.

Un final fericit cu multa bataie de cap.

PS: Eu NU mai vorbesc cu Depanero, din punct de vedere legal vanzatorul este raspunzator iar eu nu imi mai pierd timpul cu roboti de la telefon care mananca ce le spun cei din service si se fac ca nu cunosc legile in vigoare. Daca serviceul ar face ceva pe telefonul meu si il trimit inapoi ca "reparat", cei de la telefon vor spune cu o siguranta totala de parca l-au reparat ei ca DA, produsul este reparat si probabil sunt eu un prost de nu pot folosi un telefon

#676
touche

touche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 14.02.2006
Tocmai ce ma cert si eu cu Depanero pentru un telefon.
Am platit si extra 120 lei, pentru garantie extinsa, si teoretic in maxim 5 zile ar fi trebuit ca telefonul sa fie reparat sau inlocuit.
L-am dus prima data pe 12 martie si  l-au reparat - zic ei - rapid. Am ajuns cu el acasa nu mergea.
L-am dus iar inapoi, in 2 zile iar l-au reparat (resoftat) , l-am luat acasa iar nu mergea. Acelasi defect.
L-am dus pe 23 pentru a 3'a oara inapoi, azi iar cica l-au reparat... astept acum sa il trimita in magazin ca sa il pot ridica...

Maine ma duc la magazin cu scandal ca practic eu de 16 zile nu mai am telefon... OPC si tot tacamul ...
Oricum smecherie mare pe Depanero. Ca sa respecte termenul de 5 zile, il trimit inapoi chiar daca nu ii fac nimic. Ca eu oricum altceva nu am ce face decat drumuri dus intors la emag.

Edited by touche, 28 March 2017 - 13:31.


#677
touche

touche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 14.02.2006
ok...
rezolvare.
Nota 10 emag!
Nota 2 depanero.

Mi-am primit banii inapoi de la magazin. Oamenii de nota 10...

#678
ZeFurryOne

ZeFurryOne

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.09.2012

 touche, on 29 martie 2017 - 18:21, said:

ok...
rezolvare.
Nota 10 emag!
Nota 2 depanero.

Mi-am primit banii inapoi de la magazin. Oamenii de nota 10...

Bun ca ai rezolvat, sper ca eMag mai trage de urechi pe Depanero sa nu se mai intample nesimtiri din astea. Tare cred ca serviceul lor e plin de oameni incompetenti, am avut un laptop in garantie acum 3 ani si a venit inapoi cu carcasa din zona padului schimbata (cand a ajuns avea o galma in partea stanga dar original nu ar fi trebuit sa aibe) si mai avea si urme de parca a bagat surubelnita sa desfaca imbinarea. Cand sa il pornesc dadea eroare si se inchidea, au umblat ei repede la rami si i-au inversat sa fie cel cu sigiliu deasupra, eu am adaugat o placuta care a venit bonus si na cel cu sigiliu a ajuns dedesubt, ma intreb cum pana mea a plecat de la ei asa daca nici nu pornea. Am schimbat rami intre ei si a mers ca inainte dar m-am speriat cam 20 min. Am avut problema la tastatura, dar nu stiu ce treaba au avut ei cu rami sau touch padul, bun ca l-au reparat s nu am mai avut probleme. Prin reparat ma refer ca au schimbat tastatura si mi-au lasat urme de uzura pe laptop. Daca il trimiteam iar parca vad ca imi anulau garantia pentru ca are urme de lovire sau nu stiu ce.

Edited by ZeFurryOne, 29 March 2017 - 20:50.


#679
touche

touche

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 14.02.2006
E foarte posibil ca la Depanero  sa aiba si patronatul o parte din vina.
Din ce am inteles sunt oameni foarte putini si un volum mare de munca...

Oricum servicile depanero au fost total nesatisfacatoare.
Telefonul a fost resoftat prima data, resoftat a 2'a oara , iar a 3'a oara au constatat ca erau probleme la slotul sim - dezlipit.
A durat 16 zile, 8 drumuri la emag, telefoane si mailuri samd ... dar finalul a fost unul fericit - pentru mine.

Nota 10 pentru cei din magazinul emag, totul s-a rezolvat foarte usor si profesional.

PS: mersi ZeFuryOne pt. mesaje...

Edited by touche, 30 March 2017 - 09:34.


#680
cu-bis

cu-bis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.05.2017
Sunt un membru nou al forumului si probabil ca daca nu as fi avut un laptop la depanero.ro nu as fi facut parte din cei care au ceva de spus!

In primul rand consider ca este un fapt pozitiv ca persoane din conducerea acestei firme sunt interesati activ de parerea beneficiarilor serviciilor oferite de aceasta firma! Acest lucru l-am observat prin raspunsurile oferite de "Official Depanero Support"!

Nu stiu cu ce probleme se confrunta alti clienti ai acestei firme deoarece nu am citit absolut toate postarile si unele dintre ele pot fi subiective ... sau NU!

Eu fiind la inceputul colaborarii cu aceasta firma am (pana acum) doar o "mica" intrebare la care as dori un raspuns fie de la alti membrii ai forumului fie un raspuns "oficial" oferit de "Official Depanero Support"!

Intrebarea mea se refera strict la problema garantiei oferite in urma reparatiilor efectuate! si anume:
Am un laptop iesit din garantie caruia i s-a ars placa de baza si trebuie inlocuita!
Garantia oferita de firma depanero este de 3 luni!!

Din punctul meu de vedere garantia placii de baza este cea data de producator (care sigur NU este de 3 luni)!
Atunci daca ma voi confrunta din nou cu acelas defect nu pot fi decat 2 situatii:
1. fie montaj de proasta calitate a componentei (sau componentelor deoarece sigur in procesul de demontare-montare a placii de baza se mai demonteaza si monteaza si alte componente)!
2. fie un defect ascuns pe care ei acum nu l-au pus in evidenta din cauza lipsei de interes in procesul de testare/verificare a celorlalte componente sau a lipsei de competenta!

In oricare din aceste 2 situatii termenul de 3 luni garantie este insuficient si oricum legislatia in vigoare prevede o garantie de 24 de luni!
Ma refer strict la acelas defect si nu la oricare altul care nu are legatura cu interventia efectuata!
Va rog daca aveti un punct de vedere asupra acestui subiect sa ma lamuriti si pe mine!
Multumesc anticipat!

#681
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015

 cu-bis, on 24 mai 2017 - 13:26, said:

Sunt un membru nou al forumului si probabil ca daca nu as fi avut un laptop la depanero.ro nu as fi facut parte din cei care au ceva de spus!

In primul rand consider ca este un fapt pozitiv ca persoane din conducerea acestei firme sunt interesati activ de parerea beneficiarilor serviciilor oferite de aceasta firma! Acest lucru l-am observat prin raspunsurile oferite de "Official Depanero Support"!

Nu stiu cu ce probleme se confrunta alti clienti ai acestei firme deoarece nu am citit absolut toate postarile si unele dintre ele pot fi subiective ... sau NU!

Eu fiind la inceputul colaborarii cu aceasta firma am (pana acum) doar o "mica" intrebare la care as dori un raspuns fie de la alti membrii ai forumului fie un raspuns "oficial" oferit de "Official Depanero Support"!

Intrebarea mea se refera strict la problema garantiei oferite in urma reparatiilor efectuate! si anume:
Am un laptop iesit din garantie caruia i s-a ars placa de baza si trebuie inlocuita!
Garantia oferita de firma depanero este de 3 luni!!

Din punctul meu de vedere garantia placii de baza este cea data de producator (care sigur NU este de 3 luni)!
Atunci daca ma voi confrunta din nou cu acelas defect nu pot fi decat 2 situatii:
1. fie montaj de proasta calitate a componentei (sau componentelor deoarece sigur in procesul de demontare-montare a placii de baza se mai demonteaza si monteaza si alte componente)!
2. fie un defect ascuns pe care ei acum nu l-au pus in evidenta din cauza lipsei de interes in procesul de testare/verificare a celorlalte componente sau a lipsei de competenta!

In oricare din aceste 2 situatii termenul de 3 luni garantie este insuficient si oricum legislatia in vigoare prevede o garantie de 24 de luni!
Ma refer strict la acelas defect si nu la oricare altul care nu are legatura cu interventia efectuata!
Va rog daca aveti un punct de vedere asupra acestui subiect sa ma lamuriti si pe mine!
Multumesc anticipat!

Buna ziua, garantia de 24 de luni oferita de catre producator se aplica pentru produsele aflate in perioada de garantie. In situatia mentionata, pentru produsele aflate in afara perioadei de garantie, se ofera o garantie de 3 luni pentru piesele inlocuite si pentru manopera. Daca in aceasta perioada de 3 luni, produsul prezinta acelasi defect, iar acesta se concretizeaza in urma testarii, reparatia se face in garantie.Totodata, nu se va acorda garantie si manopera gratuita in cazul in care reclamati la acelasi echipament, acelasi defect, insa, daca in urma diagnosticarii, rezulta ca echipamentul prezinta defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai facut obiectul reparatiei/inlocuirii. Aceste informatii pot fi verificate de catre Dvs. pe site-ul Depanero, la sectiunea “Termeni si conditii”. In cazul in care aveti nelamuriri in continuare va rugam sa ne transmiteti un mesaj pe pagina de Facebook Depanero si va oferim toate detaliile. Toate cele bune, Carmen, Depanero

#682
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Conform carei legi oferiti garantie doar trei luni pentru piesele noi?


#683
cu-bis

cu-bis

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.05.2017
Sigur la noi in legislatie NU exista garantie de 3 luni pentru un echipament nou nout sigilat din fabrica producatoare !!
Conform altor surse (forumuri) se pare ca firma depanero nu are nici un contract cu firma Toshiba de achizitie de componente originale, deci din ce spun altii achizitia se face de pe piata la pretul cel mai scazut adica mai pe intelesul romanului sunt componente care sunt facute "pentru Toshiba" dar nu indeplinesc conditiile de calitate impuse de acestia si din acesasta cauza ele sunt un fel de chinezisme!
Nu sunt electronist dar din ce spun cei mai bine informati fiecare componenta electronica trebuie sa treaca un test si anume
1. trece si se foloseste pentru firma care a facut comanda!
2. nu trece dar abaterile sunt mici dar "merge si asa"!
3. sunt respinse total si se dau la topit sau "la kilogram"
Se pare ca acest tip de marcheting este foarte profitabil pentru cei care chiar au impresia ca au componente "originale" montate, de fapt ele sunt originale dar respinse de criteriile de calitate ale firmelor care tin la Brandul lor!!
Baietii descurcareti le pun "la vanzare" si daca ai noroc sunt niste "pocnitori" mai de calitate ele sunt identice celor care trec testele de calitate (ca etichete si marcaje) dar firma care tine la renumele ei NU le vor monta in sistemul pe care il ofera clientilor!
Nu fac nici un fel de acuzatii firmei depanero si mai mult ca sigur ca iti vor putea arata ambalajul si insemnele firmei originale (producatoare) nu stiu daca vor putea face si dovata certificarii de calitate a componentei oferite de firma Toshiba in cazul meu!
Asta ar fi explicatia pentru care s-a inventat garantia de 3 luni deoarece o pocnitoare are sanse sa crape mai devreme de termenul de garantie oferit de firma originala!
In rest despre vorbaraia cu "testele" facute in laboratoarele firmei depanero ... este o gluma foarte buna, sincer ma indoiesc ca au habar macar despre ce teste se fac la componentele respective daramite ce valori de fluctuatii de tensiune si/sau frecvente pot apare pe fiecare componenta!
Testul consta in cel mai fericit caz ca la aplicarea tensiunii necesare functionarii componentei aceasta nu se va "arde"!!!
VREAU SA MULTUMESC PE ACEASTA CALE CELOR CARE MI-AU DESCHIS OCHII DESPRE O PARTE DIN TRUCURILE DE REMEDIERE A DEFECTELOR!

Conducerii firmei depanero le transmit sa incerce sa "faca bani" si prin oferirea unei calitati reale nu numai aparente!
PS Am mai primit si alte "trucuri de marcheting" dar nu cred ca este cazul sa le prezint in acest comentariu! De fapt totul a plecat de la o intrebare "nevinovata" asupra garantiei reparatiilor si am obtinut atatea informatii pe care as fi preferat sa nu le cunosc!

#684
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

 Depanero, on 24 mai 2017 - 17:34, said:

Buna ziua, garantia de 24 de luni oferita de catre producator se aplica pentru produsele aflate in perioada de garantie. In situatia mentionata, pentru produsele aflate in afara perioadei de garantie, se ofera o garantie de 3 luni pentru piesele inlocuite si pentru manopera. Daca in aceasta perioada de 3 luni, produsul prezinta acelasi defect, iar acesta se concretizeaza in urma testarii, reparatia se face in garantie.Totodata, nu se va acorda garantie si manopera gratuita in cazul in care reclamati la acelasi echipament, acelasi defect, insa, daca in urma diagnosticarii, rezulta ca echipamentul prezinta defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai facut obiectul reparatiei/inlocuirii.
@Carmen,realizezi ce aberație ai scris.Posted Image

 dan78rom, on 24 mai 2017 - 18:27, said:

Conform carei legi oferiti garantie doar trei luni pentru piesele noi?
Cum,nu ști!!!??? Legea lui depaneroPosted Image

 cu-bis, on 24 mai 2017 - 19:50, said:

Sigur la noi in legislatie NU exista garantie de 3 luni pentru un echipament nou nout sigilat din fabrica producatoare !!
Conform altor surse (forumuri) se pare ca firma depanero nu are nici un contract cu firma Toshiba de achizitie de componente originale, deci din ce spun altii achizitia se face de pe piata la pretul cel mai scazut adica mai pe intelesul romanului sunt componente care sunt facute "pentru Toshiba" dar nu indeplinesc conditiile de calitate impuse de acestia si din acesasta cauza ele sunt un fel de chinezisme!
Cumpără-ti o placă de bază noua care are garanție 2 ani,caută un service autorizat Toshiba la care să o montezi, și scapi de depanero și de stres

Edited by bogdangelu, 26 May 2017 - 07:45.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate