Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone - HorizonGO - până la data de 30 iulie 2021.
Last Updated: Jun 03 2022 11:46, Started by
a_d_y
, Oct 27 2014 11:58
·
0
#1045
Posted 23 January 2018 - 15:29
S-a actualizat aplicația de pe Android. În sfârșit imaginea e încadrată pe tot ecranul și stream-urile nu mai au atât de multe întreruperi.
Edited by AndReW99, 23 January 2018 - 15:33. |
#1048
Posted 08 February 2018 - 18:13
Deci 6 canale HD pe Horizon Go. Păcat că după 25 februarie se revine din nou la 3.
Edited by AndReW99, 08 February 2018 - 18:13. |
#1049
Posted 11 February 2018 - 18:12
Nu pot folosi aplicatia. Se poate link de stream pentru aceste 3 canale? Chiar si SD. Rog mesaj privat
|
#1050
Posted 17 February 2018 - 16:29
Observ ca merge mai bine in ultima perioada. Am folosit replay si nu mi s-a mai blocat.
|
#1051
Posted 26 February 2018 - 21:37
Dupa orele 19 functioneaza prost, face buffering... si asta zilnic. Cum merge bine?
|
#1052
Posted 26 February 2018 - 22:30
Eu am urmarit vineri Pro din tranvai pe la ora 20:40 vreo 10-15 min si a mers perfect chiar am trecut si prin pasaj lung de cca 1 km
|
#1053
Posted 27 February 2018 - 09:18
Un canal din atâtea e posibil sa meargă ok si la mine, oricând.
Eu spuneam de o verificare pe mai multe canale in special dupa orele 19. Azi noapte la ora 1 aceleasi canale reclamate de mine ca merg defectuos erau aproape impecabile. Se intampla ceva intre 18-24 si nu e vorba de conexiunea la net sau dispozitiv, face si pe Lan dar si pe 4G. Urmarind discutia din ultimul an de pe acest topic se vede ca nu e o problema singulara dar trebuie verificate mai multe canale. |
#1054
Posted 03 March 2018 - 18:10
Salut, ma puteti ajuta si pe mine.
Pana saptamana trecuta foloseam si eu aplicatia la mine pe telefon, nu mai stiu cum m-am logat, care era contul sau parola, tot imi spune ca sa aflu userul sau parola sa intru pe my.upc.ro si aflu acolo, ma loghez pe my.upc.ro dar nu inteleg. Stiti cum aflu userul si parola de la aplicatia horizon go? |
|
#1055
Posted 03 March 2018 - 19:09
Dacă te-ai logat pe MyUPC atunci ar trebui să funcționeze și pe HorizonGO pentru că te loghezi tot cu acel mail/parolă folosit pentru MyUPC.
|
#1056
Posted 25 March 2018 - 16:56
Ce înseamnă asta? E vorba de un client de la tară...cu net si televiziune, dar pe horizon nu ma lasa sa vad nimic. Serviciul e doar pt cei de la oras sau cum?
Screenshot_20180325-174747.png 41.59K
32 downloads
Precizez ca nu am Mediabox. Trebuie să existe si acesta neaparat? Sau unde trebuie sa ma abonez? Edited by dan2014sv, 25 March 2018 - 17:15. |
#1058
Posted 25 March 2018 - 17:30
ronuquet, on 25 martie 2018 - 17:18, said: Ai macar card CI+? Sau abonament analogic ? |
#1059
Posted 25 March 2018 - 17:50
Atunci ia minim un mediabox sau card daca ai TV care stie asa ceva. Presupun ca ai analogic si ca nu vezi niciun post digital.
|
|
#1060
Posted 25 March 2018 - 18:01
ronuquet, on 25 martie 2018 - 17:50, said: Atunci ia minim un mediabox sau card daca ai TV care stie asa ceva. Presupun ca ai analogic si ca nu vezi niciun post digital. Poate or veni cândva...într o zi cu soare. |
#1061
Posted 25 March 2018 - 18:08
Si tu acum vezi pe analogic sau pe digital? Ce televizor ai? Ai o lista cu posturile pe care le ai? Cu frecvente ceva?
Edited by ronuquet, 25 March 2018 - 18:08. |
#1062
Posted 25 March 2018 - 18:18
ronuquet, on 25 martie 2018 - 18:08, said: Si tu acum vezi pe analogic sau pe digital? Ce televizor ai? Ai o lista cu posturile pe care le ai? Cu frecvente ceva? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users