Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone - HorizonGO - până la data de 30 iulie 2021.
Last Updated: Jun 03 2022 11:46, Started by
a_d_y
, Oct 27 2014 11:58
·
0
#1139
Posted 18 October 2018 - 17:20
#1140
Posted 23 October 2018 - 19:32
Ce am observat ca noutate este faptul că HorizonGO poate fi accesat și dacă ai numai TV Analogic de la UPC, deci nu mai există condiționări de genul să ai și net de la ei.
|
#1141
Posted 26 October 2018 - 14:15
Exact ce am zis.
UPC Romania Seria veștilor bune continuă! Streaming-ul în aplicația Horizon Go este disponibil și clienților care dețin doar televiziune digitală sau analogică. Astfel, ai acces la canalele TV din abonamentul tău oriunde, oricând și de pe orice device. hgo.png 228.72K 29 downloads |
#1142
Posted 02 November 2018 - 17:00
De azi mi-a disparut functia Reply, nu este nici in aplicatie si nici la accesarea din oricare browser.
Vreti sa stiti cat timp am pierdut azi incercand sa explic asta "specialistilor" UPC si asteptand solutiile/explicatiile lor? Nu cred ca am auzit tampenii mai mari, de genul sa dau refresh la aplicatie, cautau motive cat mai tampite, imposibil de inteles, am zis ca sunt la camera ascunsa. Halal oameni. |
#1144
Posted 02 November 2018 - 17:27
Au verificat pe contul meu 2 persoane diferite de la UPC si NU merge. Nu mai merge, pana aseara a fost ok.
|
|
#1145
Posted 05 November 2018 - 20:54
Cei care aveti Horizon GO, imi puteti spune daca Boomerang este valabil in 720p sau 1080p. Si daca se poate, cateva poze.
Ma intreaba cativa oameni daca emite in 1080p Si nu, nu mi pot face cont MyUPC cu codul de client al familiei mele. Ca e deja folosit |
#1147
Posted 05 November 2018 - 21:15
Am inteles. Mersi de raspuns.
Inseamna ca a mintit tipul care a zis ca e HD |
#1148
Posted 09 November 2018 - 21:17
Nu stiu ce fac astia de la tehnic dar iar sunt programe care merg in bucla, nu au subtitrare sau alte erori. Din cele importante: Nat Geo, Discovery, Paramounth.
|
#1149
Posted 25 November 2018 - 18:02
Prin rotatie se schimba canalele care au probleme, pare ca astia au un anumit numar de canale care sa mearga ok si le schimba din cand in cand ca sa isi justifice prezenta la munca.
|
|
#1150
Posted 19 January 2019 - 22:32
De azi nu mai apare functia Reply in aplicatie, nici pe laptopuri nici pe telefon. Clar e de la ei, m-am deconectat, am restartat laptopul dar degeaba.
|
#1151
Posted 24 January 2019 - 23:37
La mine nu mai functioneaza de azi. Am doar abonamet pt cablu TV. Stiti ceva?
Later edit: se pare ca au schimbat schimbarea. Ai acces la acest serviciu doar daca ai si abonament de internet. Nu-i bai. Digi Online merge doar cu abonament de internet. 😈 Si uite asa mai am un motiv sa apreciez digi........ Edited by vierme, 24 January 2019 - 23:57. |
#1152
Posted 25 January 2019 - 00:11
Chestia cu netul nu mai e valabil din octombrie 2018. Am postat pe acest topic.
UPC Romania Seria veștilor bune continuă! Streaming-ul în aplicația Horizon Go este disponibil și clienților care dețin doar televiziune digitală sau analogică. Astfel, ai acces la canalele TV din abonamentul tău oriunde, oricând și de pe orice device. go.png 228.72K 6 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users