Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

UPC Wi-Free.

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1245 replies to this topic

#271
tosiba

tosiba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 26.11.2011
Sunt student si stau in gazda(in Iasi).Din casa prind o retea UPC Wi-Free.Imi poate da si mie cineva un cont sa ma pot loga?Acasa am rds si aici la gazda nu mi-am facut abonament de internet din motive financiare.

Edited by tosiba, 29 October 2014 - 21:50.


#272
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 22.03.2008

 tosiba, on 29 octombrie 2014 - 21:48, said:

Sunt student si stau in gazda(in Iasi).Din casa prind o retea UPC Wi-Free.Imi poate da si mie cineva un cont sa ma pot loga?Acasa am rds si aici la gazda nu mi-am facut abonament de internet din motive financiare.
Roaga gazda sa treaca la rds.

#273
tosiba

tosiba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 26.11.2011
Daca tot prind upc wi-free ma gandeam ca poate cineva binevoitor poate sa imi dea cont si parola sa ma loghez in caz ca ei nu folosesc.Oricum acasa foloseste internetul restul familiei.

#274
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Au si inceput.

#275
tosiba

tosiba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 26.11.2011
Pot da la schimb cont si parola pe rds wifi hotspot.

#276
Super Chief

Super Chief