![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Diferențe doctrinare dintre neo-protestanți

#37
Posted 10 November 2016 - 10:05

Și cu fac adventiștii publicitatea aia, haideți la transfuzii?
![]() |
#38
Posted 10 November 2016 - 10:26

Dude_2nd, on 10 noiembrie 2016 - 09:38, said:
si cum o respecta cu strictete? Invatand si practicand versetul care spune: 1 Ioan 3:15 Nu e suficient sa nu ucizi. Nu e suficient sa te opresti din a pacatui. Trebuie sa incepi sa faci binele. Apostolul Pavel a comparat aceasta cu o dezbracare/ imbracare. Să vă dezbrăcaţi de omul cel vechi si să vă îmbrăcaţi în omul cel nou Lăsaţi-vă de minciună - Fiecare dintre voi să spună aproapelui său adevărul Cine fura să nu mai fure - ci mai degrabă să lucreze cu mâinile lui la ceva bun, ca să aibă ce să dea celui lipsit. Tot la fel, nu implinesti porunca "sa nu ucizi!" pana nu incepi sa iubesti. Asadar cei care nu iubesc pe frati sunt niste ucigasi. Ce crezi tu ca sunt cei care barfesc si clevetesc pe toti fratii din toate bisericile? Iti spun eu: niste ucigasi. Degeaba predica de zor despre ucuderea in razboi. Este foarte probabil sa nu aiba niciodata de-a face cu un conflict militar armat. Insa precum fariseii, strecoara tantarul si inghit camila. Ei discuta despre cei din Vietnam si Irak dar urasc pe toti crestinii din satul si orasul lor ![]() Asta se numeste crima, prieteni. Asa spune Scriptura. |
#39
Posted 10 November 2016 - 13:32

Pocăiții care merg la războaiele acestei lumi, deși li s-a spus că nu trebuie să facă parte din lume, nu sunt creștini. Ei respiră duhul lumii acesteia, duhul diavolului.
Si noi n-am primit duhul lumii, ci Duhul care vine de la Dumnezeu, ca sa putem cunoaste lucrurile pe care ni le-a dat Dumnezeu prin harul Sau. (1Cor.2:12) |
#41
Posted 10 November 2016 - 16:28

Sfantul Jakob, on 10 noiembrie 2016 - 10:26, said: 1. Lăsaţi-vă de minciună - Fiecare dintre voi să spună aproapelui său adevărul 2. Cine fura să nu mai fure - ci mai degrabă să lucreze cu mâinile lui la ceva bun, ca să aibă ce să dea celui lipsit. 2. A nu mai fura, incepe in pocainta cu a -I respecta lui Dumnezeu toate poruncile. In momentul in care inveti enoriasii ca ei trebuie sa participe la uciderile din razboaie, nu esti doar un ucigas, ci un hot. 3. A elimina din vocabular vorbele stricate, hulele, incepe in pocainta cu a accepta ca Legea lui Dumnezeu este Baza Noului Legamant. Ori altfel, predicand in Biserica lui Hristos doctrina Omului Faradelegii[care spune ca azi crestinul nu are nici o treaba cu Legea lui Dumnezeu] nu ajungi mai departe de aci: "Daca cineva isi intoarce urechea ca sa n-asculte Legea, chiar si rugaciunea lui este o scarba. - (Prov.28:9)" ![]() Sfantul Jakob, on 10 noiembrie 2016 - 10:26, said:
Asadar cei care nu iubesc pe frati sunt niste ucigasi. Ce crezi tu ca sunt cei care barfesc si clevetesc pe toti fratii din toate bisericile? Iti spun eu: niste ucigasi. Degeaba predica de zor despre ucuderea in razboi. Este foarte probabil sa nu aiba niciodata de-a face cu un conflict militar armat. Insa precum fariseii, strecoara tantarul si inghit camila. Ei discuta despre cei din Vietnam si Irak dar urasc pe toti crestinii din satul si orasul lor ![]() Asta se numeste crima, prieteni. Asa spune Scriptura. Daca vei porni de la adevarata definitie biblica a iubirii/dragostei, vei putea sa discerni ca de fapt, a vota pe unul care face razboi in Vietnam si Irak, esti de fapt un ucigas ,partas la ucideri, dupa cum scrie:"cine-i zice: "Bun venit!", se face partas faptelor lui rele. (2Ioan.1:11)" |
#43
Posted 29 August 2017 - 21:34

#44
Posted 29 August 2017 - 21:56

#45
Posted 21 July 2018 - 07:52

Dude_2nd, on 29 august 2017 - 21:56, said:
Defel. Treaba e cat se poate de clara. ![]()
Dacă un necreștin te saluta, totuși, trebuia să răspunzi la salut. Așa era considerat a fi un gest civilizat. Probabil existau mai multe forme de salut. |
#46
Posted 21 July 2018 - 08:52

dark, on 21 iulie 2018 - 07:52, said:
Te înșeli, salutul între creștini implica și o ”sărutare sfântă”. ![]() daca astazi iti vine unul cu invatatura ca Isus NU este Mesiah cel mult asteptat, nu doar ca nu trebuie sa-i respingi invatatura, dar trebuie sa-i dai si niste picioare[spirituale ![]() ![]() |
#47
Posted 21 July 2018 - 10:29

|
#48
Posted 21 July 2018 - 16:18

#49
Posted 21 July 2018 - 16:25

Nu știu, dar pe obraz tot trebuia, fiindcă altfel nu ar fi fost ”sărutare” sfântă.
|
#50
Posted 21 July 2018 - 16:36

#51
Posted 21 July 2018 - 17:14

În Biserica primară sărutarea păcii era un ritual important al slujirii divine întâlnit şi în afara Sfintei Liturghii. Potrivit lucrării Tradiţia apostolică, atribuită Sfântului Ipolit Romanul (sec. II-III), şi Constituţiilor Apostolice (sec. IV) episcopul săruta noii botezaţi după mirungere ca semn al primirii în Biserică iar la hirotonia unui nou episcop acesta era sărutat de întreaga comunitate ca semn al primirii lui ca păstor. Origen (sec. II-III) consemnează obiceiul ca, în încheierea rugăciunii, credincioşii să-şi dea sărutarea păcii pe care Tertulian (sec. II-III) o numeşte pecetea rugăciunii (De oratione, 18), autentificarea unei rugăciuni adevărate.
Mult timp sărutarea se dădea pe gură Un aspect destul de şocant pentru omul modern este faptul ca sărutul păcii se dădea pe gură, fără a avea însă nimic senzual sau necurat în el. În mediul iudaic şi greco-roman se sărutau pe gură doar membrii de familie şi prietenii foarte apropiaţi. Sărutarea creştină pe gură era o practică neconvenţională, atestând conştiinţa puternică a apartenenţei la Biserică ca mădulare ale aceluiaşi Trup al lui Hristos. De aceea catehumenii şi penitenţii nu aveau dreptul să dea sărutul păcii, ei nefiind în Biserică şi sărutul lor nefiind sfânt (Tradiţia apostolică, cap. XVIII). Sfântul Ioan Gură de Aur justifică sărutarea pe gură: Noi suntem templul lui Hristos. De aceea ceea ce sărutăm este intrarea, vestibulul acestui templu. Prin aceste uşi Hristos intră în noi - când ne împărtăşim - Nu este o cinste oarecare cea pe care gura o primeşte atunci când primeşte Trupul Domnului. Acesta este principalul motiv pentru care dăm sărutarea aici. Practica sărutarii pe gură a supravieţuit mult timp în Biserică. La sfârşitul secolului al XI-lea Sfântul Teofilact al Bulgariei este întrebat de fratele său Dimitrie de ce în Postul Mare sărutarea păcii se dă pe umeri şi nu pe gură ca în restul anului, de unde înţelegem că practica curentă era ca clericii să-şi dea sărutarea păcii pe gură. De altfel ediţiile slave ale Liturghierului menţionează până prin secolul al XVII-lea că sărutarea păcii se dă pe gură. Treptat s-a generalizat însă practica sărutării pe umeri, aşa cum am văzut că se proceda la sfârşitul secolului al XI-lea în Postul Mare https://www.dervent....index-D-38.html |
#52
Posted 21 July 2018 - 17:17

"sarutul pacii" era acesta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PZGpooeMsLc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Dude_2nd, 21 July 2018 - 17:17. |
|
#53
Posted 26 December 2018 - 15:22

mario_bril, on 20 octombrie 2014 - 21:21, said:
Hai să vedem dacă afirmația ta este reală. Care sunt temele de conflict din interiorul Bisericii Ortodoxe și cum se manifestă ele? Aici la noi vin preoţi de pe la multe parohii din diferite părţi ale ţării noastre şi se plâng de greutăţile pe care le fac unii din cei ce-şi zic „ostaşi ai Domnului”, deoarece – spun preoţii –, unii din „ostaşii Domnului” au trecut la sectari; alţii se adună singuri fără voia şi ştirea preoţilor din parohia respectivă; alţii defaimă cântările Bisericii şi zic că sunt greceşti şi vechi şi de aceea nu mai sunt bune azi, şi că numai cântările de la „Oastea Domnului” sunt bune. Alţii, din aşa-zişii „ostaşi ai Domnului”, vin în biserică dar nu fac semnul Sfintei Cruci, nu vor să ia sfânta anaforă, nu vor să se închine şi să sărute sfintele icoane şi alte multe abateri pe care nu le mai spun aici. Din aceste plângeri ale multor preoţi, vedem că mulţi din cei ce se socotesc că fac parte din „Oastea Domnului” se opun Bisericii Ortodoxe şi credinţei strămoşeşti a poporului nostru românesc, pe care noi am păstrat-o de la întemeierea Bisericii şi a neamului nostru. Noi nu trebuie să închidem ochii faţă de aceste abateri ale acelora care le place să se cheme „ostaşi ai Domnului”. Noi, cu credinţa noastră ortodoxă, pe care au păstrat-o din veac strămoşii noştri în frunte cu voievozii lor, am biruit toate necazurile şi furtunile vremurilor grele prin care a trecut neamul nostru şi de aceea trebuie să ţinem cu sfinţenie la dreapta noastră credinţă cea de totdeauna. De aceea rugăm stăruitor pe fraţii noştri preoţi, care au în parohiile lor „ostaşi ai Domnului” să se ocupe cât mai de aproape de ei şi să-i înveţe, când vin la biserică, rânduiala, dogmele, Liturghia şi toată Sfânta Tradiţie apostolică şi învăţăturile Sfinţilor Părinţi. Numai aşa vor putea să-i facă pe ei adevăraţi ostaşi ai Domnului şi să-i aibă ca pe nişte adevăraţi creştini şi ajutători în misiunea lor preoţească. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users