Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

teapa MOBEXPERT

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#19
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010
Cu 1000 ron mi-am luat o saltea de care sunt super-multumit de la Ikea. Arcuri impachetate separat, tot tacamul.

Sfat: returneaz-o si ia cei 2500 pe care ti-i ofera, cumpara aia de la ikea de 1000 lei cu arcruri impachetate si fii om.

#20
bogdan_world

bogdan_world

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,118
  • Înscris: 18.02.2002
Cand am cumparat produsul din magazin, nu din magazinul online, am fost informat ca produsul POATE FI schimbat fara costuri. Conform foii primite de la ei (contract cum o numesc ei) care incalca multe legi (orice contract trebuie scris cu caractere de minim 12, iar nu de 8 cum este scris in aceasta foaie) se specifica ca voi achita 15% din valoare daca produsul este returnat defect sau stricat, ceea ce nu e cazul.

Pentru cei care nu stiu, o saltea nu se probeaza in 1 minut in magazin, ci in cateva nopti de dormit pe ele. Daca unii nu folositi lenjerii de pat si o murdariti/poluati/o umpleti cu acarieni...nu inseamna ca si eu procedez la fel (aviz Buratino2014). De asemenea majoritatea firmelor ofera 30 de zile de proba pentru saltele indiferent ca sunt din spuma sau din arcuri.

Daca doresc sa o schimb o fac fiindca produsul nu corespunde informatiilor primite in magazin si anume: salteaua sa fie foarte moale, sa asigure un somn lejer si fara a ma trezi mai obosit decat m-am culcat. Din pacate salteaua nu asigura nimic din ceea ce mi s-a promis din magazin. Si mi se pare correct, pentru acest pret sa am tot confortul. Daca era o saltea la 150 lei mi se pare normal sa nu fie buna, dar la pretul care il are trebuie sa asigure un confort extra sporit.

Sa nu mai zic ca pe site la ei spun ca salteaua are 10 ani garantie, iar in magazin ti se ofera 2 ani....ca la orice saltea din dragonul rosu.

#21
Buratino2014

Buratino2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 22.09.2014
cum "nu ti s-a promis"?
nu stiai ca mobu' vinde produse chinezesti la suprapret?
chiar daca n-ai dreptate, arde-i pe tarani!

#22
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Fratele meu negru, suntem o natiune de reclamagii care vrem sa testam si prezervativele o saptamana ca apoi sa le inapoiem: puful lor de pinguin nu e orientat la fix 69 de grade!

#23
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

 bogdan_world, on 14 octombrie 2014 - 18:34, said:

Cand am cumparat produsul din magazin, nu din magazinul online, am fost informat ca produsul POATE FI schimbat fara costuri. Conform foii primite de la ei (contract cum o numesc ei) care incalca multe legi (orice contract trebuie scris cu caractere de minim 12, iar nu de 8 cum este scris in aceasta foaie) se specifica ca voi achita 15% din valoare daca produsul este returnat defect sau stricat, ceea ce nu e cazul.

Pentru cei care nu stiu, o saltea nu se probeaza in 1 minut in magazin, ci in cateva nopti de dormit pe ele. Daca unii nu folositi lenjerii de pat si o murdariti/poluati/o umpleti cu acarieni...nu inseamna ca si eu procedez la fel (aviz Buratino2014). De asemenea majoritatea firmelor ofera 30 de zile de proba pentru saltele indiferent ca sunt din spuma sau din arcuri.

Daca doresc sa o schimb o fac fiindca produsul nu corespunde informatiilor primite in magazin si anume: salteaua sa fie foarte moale, sa asigure un somn lejer si fara a ma trezi mai obosit decat m-am culcat. Din pacate salteaua nu asigura nimic din ceea ce mi s-a promis din magazin. Si mi se pare correct, pentru acest pret sa am tot confortul. Daca era o saltea la 150 lei mi se pare normal sa nu fie buna, dar la pretul care il are trebuie sa asigure un confort extra sporit.

Sa nu mai zic ca pe site la ei spun ca salteaua are 10 ani garantie, iar in magazin ti se ofera 2 ani....ca la orice saltea din dragonul rosu.
extraordinar, ti s-a promis c-o sa dormi bine cand ai luat o saltea si dupa o saptamana tu ai vazut ca nu dormi bine :lol:
doamne, doamne cat de jenant...

#24
babalaul

babalaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,308
  • Înscris: 02.08.2012

 bogdan_world, on 14 octombrie 2014 - 13:56, said:

In urma cu 2 saptamani am cumparat o saltea de pat de la mobexpert pipera in valoare de 3000 lei. In magazine am intrebat si mi s-a confirmat faptul ca daca produsul nu corespunde nevoilor mele se poate schimba fara nici o problema/cost. Dupa o saptamana de probe am dorit schimbarea saltelei cu o alta. Au venit cei de la mobexpert, au constatat faptul ca salteaua este ca noua, fara nici un defect/mizerie, iar dupa 2 zile primesc un raspuns ca pentru schimbarea produsului trebuie sa achit 430 lei pe motiv ca am desfacut folia de la saltea (nu sunt copil sa ma pis in pat si sa am nevoie de ceolofan pe saltea...). Deci cam asa sta treaba cu mobexpert, expert in tepe, expert in gunoaie...
deci nevoile tale nu s-au imbinat cu salteaua ?

#25
Dares

Dares

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,920
  • Înscris: 04.07.2010

 bogdan_world, on 14 octombrie 2014 - 18:34, said:

Daca unii nu folositi lenjerii de pat si o murdariti/poluati/o umpleti cu acarieni...nu inseamna ca si eu procedez la fel (aviz Buratino2014).
Vazi ca buratino2014 a zis polutie, nu poluare.
N-ar vrea nimeni sa ia o saltea cu ceva pete ciudate pe ea... Posted Image

Edited by Dares, 15 October 2014 - 13:23.


#26
Buratino2014

Buratino2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 22.09.2014
si eu am crezut ca e dolanescu jr.!

#27
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010
Nu te vei simti niciodata odihnit a doua zi dupa o saltea foarte moale. Lectia nr 1.

#28
holby

holby

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.10.2018

 bogdan_world, on 14 octombrie 2014 - 13:56, said:

In urma cu 2 saptamani am cumparat o saltea de pat de la mobexpert pipera in valoare de 3000 lei. In magazine am intrebat si mi s-a confirmat faptul ca daca produsul nu corespunde nevoilor mele se poate schimba fara nici o problema/cost. Dupa o saptamana de probe am dorit schimbarea saltelei cu o alta. Au venit cei de la mobexpert, au constatat faptul ca salteaua este ca noua, fara nici un defect/mizerie, iar dupa 2 zile primesc un raspuns ca pentru schimbarea produsului trebuie sa achit 430 lei pe motiv ca am desfacut folia de la saltea (nu sunt copil sa ma pis in pat si sa am nevoie de ceolofan pe saltea...). Deci cam asa sta treaba cu mobexpert, expert in tepe, expert in gunoaie...
Salut, spune-ne si noua despre ce saltea era vorba, ce nemultumire ai avut si de ce ai dorit sa o returnezi.
Poate unii dintre noi suntem in cautarea unei saltele asemenatoare si nu luam in calcul eventualele "hibe" ale produsului ..

#29
Dani_mami

Dani_mami

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 05.12.2018
Am cumparat pe 29.11.2018 un coltar extensibil Damien de la Mobexpert:

https://mobexpert.ro.../products/prs27

Arata bine, pare zdravan, dar... surpriza! Extensia din pal a coltarului a crapat in mai putin de 24 ore, mai exact dupa o asezare si ridicare a sotului meu de pe el.
Este extrem de subtire aceasta extensie, dar nu ne-am dat seama decat dupa ce a crapat.
Calitatea lasa foarte mult de dorit si nu ne asteptam ca sub acest brand sa se vanda asemenea surogate de canapele...
Asadar coltarul extensibil, nu mai poate fi folosit extins...Evident am reclamat la Mobexpert, am primit promisiuni ca se va rezolva, ca vor trimite ei pe cineva sa constate, am dat muuulte telefoane la call center-ul lor, dar , nimic.
Urmeaza sa ni-l reparam singuri.
Asadar nu recomand achizitia acestui produs.
Ar fi fost onest din partea Mobexpert sa permita pe site-ul lor postarea de recenzii pentru produse, dar vazand acum ce vand, inteleg de ce nu o fac.

#30
1Ovi

1Ovi

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 01.09.2015
Am cumparat mobila de la MOBEXPERT de dormitor, living si bucatarie.  Acum, dupa aproape un an, am inceput sa am probleme cu ea. Problemele sunt majore!!!!
Dulapul din dormitor (cica fabricat in Germania) cu usi glisante, s-a rupt in partea de sus, la imbinarea intre tavanul dulapului si peretele lateral. Se vede treaba ca usile glisante sunt mult prea grele si placa din MDF sau PAL din care este facut tavanul dulapului nu a rezistat si s-a fracturat in locul de prindere al holsurubului. Din acest motiv nu am putut sa mai folosesc usile dulapului o vreme, pina ce nu au venit cei de la service sa il repare. Atasez si poze alaturat, pentru a se vedea cit mai clar despre ceea ce vorbesc.
Intre timp reparatia a fost facuta, insa placa care reprezinta tavanul dulapului a ramas cu ruputra respectiva ...deci un dulap care se dorea nou si pe care am dat o gramada de bani, aproape 2000 de lei, este acum dupa nici un an, un dulap subred, cu o bucata din placa de MDF rupta, un dulap la care stau cu gindul ca oricind pot sa mai apara si alte vicii de fabricatie!!!
Ca sa fiu corect si sa punctez si lucrurile bune, nu numai pe cele rele, am sa mentionez ca cei de la service au venit sa repare cum s-o putea dulapul, a doua zi dupa ce am fost la magazin si am facut reclamatia.

Mai nou am probleme cu scaunele din living care au inceput pe rind sa scirtie ingrozitor atunci cind te asezi pe ele...zici ca se fring in bucati si zau ca iti este rusine in momentul in care ai musafiri care se aseaza pe scaun si se ridica speriati intrebindu-te daca l-au rupt sau nu?!!! (precizez ca noi, cei ce folosim aceste scaune avem o greutate absolut normala, undeva la 60-70 kg. si suntem oameni maturi, adica nu suntem copii sa ne dam pe spate cu scaunele, sa ne urcam cu picioarele pe ele sau alte nebunii ...).
Am solicitat sa vina iar minunatul service de la MOBEXPERT.  S-au programat la venit si reparat DUPA PROPRIA LOR DORINTA si dupa ce am stat blocat o zi in casa pina la ora 16, am aflat cu stupoare ca "datorita unor greseli de comunicare" nu mai pot ajunge sa isi onoreze obligatia...asta dupa ce tot eu am dat telefon ca sa intreb care este situatia!!!
M-au reprogramat, am sacrificat o alta zi asteptind echipa de reparatii MOBEXPERT si de asta data au si venit...insa ghinion!!! Au constatat ca scaunele nu pot fi reparate pentru ca au cadru metalic si ca au un viciu din fabricatie, asa ca le-au luat cu ei si mi-au spus ca pot merge la magazin sa imi iau contravaloarea lor sau sa iau alte scaune in locul celor ridicate.
Ajuns la magazin aflu ca de fapt s-au grabit cu solutia pe care mi-au dat-o (un alt viciu de comunicare!!!) si ca in fapt sunt nevoit sa stau 15 zile (atit s-au acoperit ei prin contract) si sa astept solutia pe care o va da  PRODUCATORUL de la care a cumparat si vindut catre mine MOBEXPERT scaunele respective.
Asadar iata-ma cu banii dati (215 lei/buc. de scaun) asteptind sa vad cind si cum binevoieste MOBEXPERT sa remedieze acest viciu ascuns...si pentru toate aceste mizerii nu raspunde nimeni, dar absolut nimeni, pentru ca oamenii si-au luat toate masurile si s-au acoperit cu hirtii pe care esti obligat sa le semnezi in momentul achizitionarii produsului!!!
Si ca totul sa fie cit mai dizgratios cu putinta, atunci cind am ridicat problema la MOBEXPERT si anume ca am dat o gramada de bani pe mobilierul lor care se dovedeste a fii de calitate indoielnica si ca in plus trebuie sa pierd zile intregi asteptind sa fie reparata aceasta mobila, pierzind in plus zile intregi pe la magazin ca sa fac reclamatiile si tot asa, deci cind am evocat intreg DISCOMFORTUL creat de serviciile proaste ale MOBEXPERT, mi s-a raspuns cu un tupeu greu de digerat, ca sunt alte situatii mai grave in lumea asta mare!!! ???!!!
Cit de nesemtit sa fii ca sa vii cu o asemenea scuza?!
Cind ti se spune ca ai cerut o gramada de bani pe o mobila care se dovedeste a fii de proasta calitate tu vii si cauti sa pui "pumnul in gura", cautind sa duci in derizoriu intreaga situatie ?!!!
Asta este comportamentul MOBEXPERT, aviz amatorilor! ...si asta este mobila MOBEXPERT....cert este ca oamenii astia ar trebui sa plateasca tot acest discomfort insa se bazeaza pe dezastrul din justitie!!
Am tinut sa evoc pataniile mele cu "vestitul" MOBEXPERT pentru ca cei care vor sa intre acolo si sa cumpere sa fie avertizati...si atita vreme cit nimeni NU RASPUNDE pentru toate aceste magarii, evident ca nu vor cauta ca pe viitor sa faca lucruri mai de calitate!
Intr-o tara civilizata ti-ar fi cerut scuze (nu am primit nici o scuza, nici macar cind s-au programat la reparat si nu au mai ajuns) pentru tot disconfortul creat si ti-ar fi scimbat produsul descoperit cu viciu ascuns cu un altul nou! Dar asta intr-o alta tara si nu la MOBEXPERT!!!

Atasez pozele cu dulapul rupt..

Attached Files


Edited by 1Ovi, 07 October 2019 - 21:35.


#31
Mount_Yerrmom

Mount_Yerrmom

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,240
  • Înscris: 05.08.2015
Eo nu inteleg de ce va mai cumparati mobila de altundeva decat de la IKEA.

Unele piese sunt atroce ca design si calitate dar pretul este intotdeauna corect. Le arunci si iti iei altele si nu-ti pare rau de bani.

Sau, daca nu sunteti saraki, va luati mobila din lemn. Lemnul, asociat traditional cu mobila, este foarte rar intalnit atat la Mobexpert cat si la IKEA sub alta forma decat talas.

Edited by Mount_Yerrmom, 07 October 2019 - 22:09.


#32
1Ovi

1Ovi

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 01.09.2015

 1Ovi, on 07 octombrie 2019 - 21:48, said:

Am cumparat mobila de la MOBEXPERT de dormitor, living si bucatarie.  Acum, dupa aproape un an, am inceput sa am probleme cu ea. Problemele sunt majore!!!!
Dulapul din dormitor (cica fabricat in Germania) cu usi glisante, s-a rupt in partea de sus, la imbinarea intre tavanul dulapului si peretele lateral. Se vede treaba ca usile glisante sunt mult prea grele si placa din MDF sau PAL din care este facut tavanul dulapului nu a rezistat si s-a fracturat in locul de prindere al holsurubului. Din acest motiv nu am putut sa mai folosesc usile dulapului o vreme, pina ce nu au venit cei de la service sa il repare. Atasez si poze alaturat, pentru a se vedea cit mai clar despre ceea ce vorbesc.
Intre timp reparatia a fost facuta, insa placa care reprezinta tavanul dulapului a ramas cu ruputra respectiva ...deci un dulap care se dorea nou si pe care am dat o gramada de bani, aproape 2000 de lei, este acum dupa nici un an, un dulap subred, cu o bucata din placa de MDF rupta, un dulap la care stau cu gindul ca oricind pot sa mai apara si alte vicii de fabricatie!!!
Ca sa fiu corect si sa punctez si lucrurile bune, nu numai pe cele rele, am sa mentionez ca cei de la service au venit sa repare cum s-o putea dulapul, a doua zi dupa ce am fost la magazin si am facut reclamatia.

Mai nou am probleme cu scaunele din living care au inceput pe rind sa scirtie ingrozitor atunci cind te asezi pe ele...zici ca se fring in bucati si zau ca iti este rusine in momentul in care ai musafiri care se aseaza pe scaun si se ridica speriati intrebindu-te daca l-au rupt sau nu?!!! (precizez ca noi, cei ce folosim aceste scaune avem o greutate absolut normala, undeva la 60-70 kg. si suntem oameni maturi, adica nu suntem copii sa ne dam pe spate cu scaunele, sa ne urcam cu picioarele pe ele sau alte nebunii ...).
Am solicitat sa vina iar minunatul service de la MOBEXPERT.  S-au programat la venit si reparat DUPA PROPRIA LOR DORINTA si dupa ce am stat blocat o zi in casa pina la ora 16, am aflat cu stupoare ca "datorita unor greseli de comunicare" nu mai pot ajunge sa isi onoreze obligatia...asta dupa ce tot eu am dat telefon ca sa intreb care este situatia!!!
M-au reprogramat, am sacrificat o alta zi asteptind echipa de reparatii MOBEXPERT si de asta data au si venit...insa ghinion!!! Au constatat ca scaunele nu pot fi reparate pentru ca au cadru metalic si ca au un viciu din fabricatie, asa ca le-au luat cu ei si mi-au spus ca pot merge la magazin sa imi iau contravaloarea lor sau sa iau alte scaune in locul celor ridicate.
Ajuns la magazin aflu ca de fapt s-au grabit cu solutia pe care mi-au dat-o (un alt viciu de comunicare!!!) si ca in fapt sunt nevoit sa stau 15 zile (atit s-au acoperit ei prin contract) si sa astept solutia pe care o va da  PRODUCATORUL de la care a cumparat si vindut catre mine MOBEXPERT scaunele respective.
Asadar iata-ma cu banii dati (215 lei/buc. de scaun) asteptind sa vad cind si cum binevoieste MOBEXPERT sa remedieze acest viciu ascuns...si pentru toate aceste mizerii nu raspunde nimeni, dar absolut nimeni, pentru ca oamenii si-au luat toate masurile si s-au acoperit cu hirtii pe care esti obligat sa le semnezi in momentul achizitionarii produsului!!!
Si ca totul sa fie cit mai dizgratios cu putinta, atunci cind am ridicat problema la MOBEXPERT si anume ca am dat o gramada de bani pe mobilierul lor care se dovedeste a fii de calitate indoielnica si ca in plus trebuie sa pierd zile intregi asteptind sa fie reparata aceasta mobila, pierzind in plus zile intregi pe la magazin ca sa fac reclamatiile si tot asa, deci cind am evocat intreg DISCOMFORTUL creat de serviciile proaste ale MOBEXPERT, mi s-a raspuns cu un tupeu greu de digerat, ca sunt alte situatii mai grave in lumea asta mare!!! ???!!!
Cit de nesemtit sa fii ca sa vii cu o asemenea scuza?!
Cind ti se spune ca ai cerut o gramada de bani pe o mobila care se dovedeste a fii de proasta calitate tu vii si cauti sa pui "pumnul in gura", cautind sa duci in derizoriu intreaga situatie ?!!!
Asta este comportamentul MOBEXPERT, aviz amatorilor! ...si asta este mobila MOBEXPERT....cert este ca oamenii astia ar trebui sa plateasca tot acest discomfort insa se bazeaza pe dezastrul din justitie!!
Am tinut sa evoc pataniile mele cu "vestitul" MOBEXPERT pentru ca cei care vor sa intre acolo si sa cumpere sa fie avertizati...si atita vreme cit nimeni NU RASPUNDE pentru toate aceste magarii, evident ca nu vor cauta ca pe viitor sa faca lucruri mai de calitate!
Intr-o tara civilizata ti-ar fi cerut scuze (nu am primit nici o scuza, nici macar cind s-au programat la reparat si nu au mai ajuns) pentru tot disconfortul creat si ti-ar fi scimbat produsul descoperit cu viciu ascuns cu un altul nou! Dar asta intr-o alta tara si nu la MOBEXPERT!!!

Atasez pozele cu dulapul rupt..
Revin cu vesti noi....pentru ca daca nu ar fi de ris, ar fi de plins!!! Circul continua:
primesc astazi mesaj de la MOBEXPERT ca este nevoie sa fie cineva acasa pentru ca scaunele au fost la PRODUCATOR si au fost reparate deja.
Imi fac timp, vin acasa sa le primesc, vin si cei din echipa de service cu scaunele, le probez si constat ca numai scirtiie. Ooooo, super, am rezolvat-o, zic in gindul meu.
Nu trece mult timp, doar vreo jumatate de ora si constat ca iar au inceput sa scirtiie la fel ca inainte de reparatie!!!!... pun mina pe telefon si ii chem iar pe baieti sa vina sa isi ia marfa "reparata" inapoi.
Iau legatura cu cei de la magazin si ii intreb daca este adevarat ceea ce  se intimpla?!!!...este de nopatea mintii!!
Ii intreb daca sunt constienti de PENIBILUL in care  se scalda si ce au de gind pe mai departe?
Spun ca acum vor sa inlocuiasca total sezutul vinovat de producerea zgomotelor...doar ca eu nu mai am deloc incredere ca niste scaune reparate "pe genunchi" intr-un atelier vor fi mai bune decit cele facute initial intr-o asazisa fabrica din strainatate, unde se presupune ca exista aparatura si personal mult mai calificat ....JALNICA PRESTATIA MOBEXPERT!
Aviz amatorilor! Produsele MOBEXPERT au o nota moderna, arata bine, "iti fura ochii" si banii din punga, insa nu sunt de calitate....mai nou da semne ca ar putea sa aiba ceva probleme si tablia de la capul patului ....

#33
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Traiesc un cosmar adevarat cu un pat RAFAEL si cu o somiera tip "fundatie" de metal, patul l-a ales prietena, a fost visul ei, am avut mare circ, ne-a dus vreo 6000 lei cu somiera si cu salteaua aia, dar ce sa zic SE MISCA SI ARE UN JOC EXTRAORDINAR, au venit niste dudes la interventii, domle ei nu au ce sa faca, de parca aveam ciunga in par. Am avut atata circ cu prietena ca am obosit si nu imi vine sa cred, nu gasesc nicio informatie despre pat, este o chinezarie de cea mai joasa speta, intr-adevar designul este frumos, insa doar atat. Sa dai atata banet (nu va ganditi ca suntem magnati) si sa ai parte de un jeg, sa nu te poti odihni.

Il inteleg pe initiatorul topicul, vorbim totusi de o saltea de 3000 lei, nu de una de 500 lei, e piata plina la ora actuala, iar preturile au scazut la saltele si poti gasi cu siguranta foarte multe variante decente. Dar cand te arunci la sume din astea si ti se ofera o calitate execrabila, iti pui mana in cap.

Nu mai vorbesc cat circ am avut cu apartamentul unde ne-am mutat, la renovat, numai dorei unul si unul si vad ca saga nu se termina. Si toate costa enorm, dar calitatea ...

Nu stiu ce sa le fac, caci somiera clar este de r*h*t precum si constructia patului. Ei cica sa ma duc in showroom si sa vorbesc cu cine mi-au vandut, ok, dar credeti ca mi-ar mai schimba ei vreo somiera tinand cont ca totusi vorbim de o garantie si este interpretabil (ei ca domle nu se misca, dar o sa fac un filmulet si il voi atasa, o ia la vale efectiv, cica de la parchet - pai domle sunteti PE BUNE? Nu exista parchet in orice casa in 2020 ? ).

Daca ati mai interactionat cu cei de la Mobexpert si ma puteti ajuta in vreun fel, poate aveti vreo cunostinta care lucreaza pe acolo, stiu si eu, nu se stie niciodata....

https://mobexpert.ro/products/rfa01

L-a mai vrut si king size, ditamai salteaua si nu gasim nicio lenjerie sau toate sunt prohibitiv de scumpe. Nu ar fi fost asta problema, daca nu se misca si era decent ca si pat..

Edited by Al3xandrus, 09 January 2020 - 15:53.


#34
Giulia46

Giulia46

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 15.09.2019
Si nu ai facut gura mare? Eu chiar nu inteleg ... legal trebuie sa-ti dea banii inapoi in termen de 30 zile. Eu mi-am cumparat de pe net o lenjerie de pat de pe http://www.segovia.ro care arata destul de ok in poze, dar cand a venit a fost o diferenta de culoare asa ca am sunat si am trimis-o inapoi intradevar in termenul legii. Nu vad de ce nu ti-ar fi facut si tie la fel, dar asta e tara in care traim pana la urma urmei ...

#35
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Am tot dat niste mailuri, au mai venit alti baieti, o sa puna niste stinghii, ei tot zic ca sunt nebun. Probabil ca suntem nebuni, dar patul clar are un joc (poate nesesizabil pt unii, insa noi cand l-am vrut intr-un fel si e altfel si mai si costa un purcoi de bani...), asta este, nu mai aveam putere in ziua respectiva cand au venit sa ma mai cert, am tot repetat de cateva ori ce solutii putem gasi si pana la urma o sa puna niste stinghii. Maxim, cumperi pat de la Mobexpert si il repari cu niste solutii adhoc, stinghii, etc. Ce-i drept e bine ca au tinut cont de emailurile noastre si au incercat sa rezolve problema, intr-un fel sau altul...

#36
lllllll

lllllll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 11.12.2020
Prin propria-mi experienta, Mobexpert este un gunoi de magazin, atat ca si calitate a unelor produse, dar mai ales prin atitudine. Acum ceva timp am cumparat un produs ce pur si simplu nu putea fi asamblat - avea o tija mult prea lunga si statea intr-o parte mereu. Cu chiu cu vai si discutii direct cu directoarea mi-au acceptat sa returnez, ca si exceptie, fiindca luasem din magazin. Am dorit strict banii inapoi si m-am dus direct peste drum, in IKEA, si am cumparat.

Fortat de imprejurari a mai trebuit sa cumpar un corp tv (mai aveam unul la fel si imi trebuiau doua). Insemne mari cu "lemn masiv", cand colo doar fata era din ceva lemn, restul un gunoi de rumegus, si cum strangeai suruburile ieseau pur si simplu prin talasul ala afara, fiindca nu era presat corect. Inca din prima zi respectiva piesa se misca in toate partile daca apasai putin pe ea, in contradictie completa cu felul in care te-ai astepta sa se comporte un corp din "lemn masiv".

Timp de ani de zile am ocolit complet acest magazin, insa acum mi s-a pus pata pe o masuta de la ei. Cum in magazin nu se gaseste expusa, zic hai ca dau comanda online, in felul asta sunt protejat prin lege, dar ce sa vezi? la comenzile online au pus un cost de livrare de 120 Lei Posted Image si gratuit doar daca-l ridici tu din depozit.

Acum intrebare: daca fac comanda online si ridic produsul personal mai sunt acoperit de legea cu returul produselor online?

7. contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

Contractul, practic, ar fi incheiat la distanta, insa ar exista prezenta fizica simultana in momentul ridicarii, la depozit. La cum ii stiu, se vor lega de orice chichita, in caz ca voi vrea sa fac retur.

Edited by lllllll, 16 October 2021 - 20:05.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate