Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
teapa MOBEXPERT
Last Updated: Nov 10 2021 14:35, Started by
bogdan_world
, Oct 14 2014 13:56
·
0
#1
Posted 14 October 2014 - 13:56
In urma cu 2 saptamani am cumparat o saltea de pat de la mobexpert pipera in valoare de 3000 lei. In magazine am intrebat si mi s-a confirmat faptul ca daca produsul nu corespunde nevoilor mele se poate schimba fara nici o problema/cost. Dupa o saptamana de probe am dorit schimbarea saltelei cu o alta. Au venit cei de la mobexpert, au constatat faptul ca salteaua este ca noua, fara nici un defect/mizerie, iar dupa 2 zile primesc un raspuns ca pentru schimbarea produsului trebuie sa achit 430 lei pe motiv ca am desfacut folia de la saltea (nu sunt copil sa ma pis in pat si sa am nevoie de ceolofan pe saltea...). Deci cam asa sta treaba cu mobexpert, expert in tepe, expert in gunoaie...
|
#2
Posted 14 October 2014 - 14:04
ai avut ceva scris pe vreun contract?
am senzatia ca exagerezi cu ultima parte. in afara de comertul online nicaieri nu poti returna un produs folosit si fara ambalaj gratuit si fara cost pentru unul nou si sigilat, decat daca asa scrie in contractul dintre tine si furnizor. |
#3
Posted 14 October 2014 - 14:10
la ikea se lauda ca poti returna salteaua (40 zile parca... nu-s sigur)
cu contractul sunt de acord ei asa aveau pretentia sa probezi salteaua??? in ambalajul original??? Edited by Nero-d, 14 October 2014 - 14:10. |
#4
Posted 14 October 2014 - 14:18
la ikea scrie intr-io fituica. si eu mi-am luat saltele de acolo dar am fost multumit de ele.
|
#5
Posted 14 October 2014 - 14:28
E exaget pretul pentru resigilare, contacteaza ANPC. Ceva gen pana in 50 lei era acceptabil, dar de 430 lei ii faci cutie din lemn la salteaua aia...
Edited by LensFlare, 14 October 2014 - 14:28. |
#6
Posted 14 October 2014 - 14:30
cred ca resigilare e daca ajungi acasa, o desfaci si suni inapoi s-o ia. cu ambalajul lor, langa tine.
nu daca o folosesti o saptamana si apoi nu-ti place. |
#7
Posted 14 October 2014 - 14:33
adica tu ti-ai lasat polutia si acarienii pe saltea si vrei sa-ti dea aia alta mokka???
|
#8
Posted 14 October 2014 - 14:35
Desigilare 50 RON, restul pana la 430 este chiria (54RON x 7 zile).
|
#9
Posted 14 October 2014 - 14:38
#10
Posted 14 October 2014 - 14:39
Daca in contractul intre client si furnizor, nu este specificata plata pentru resigilare(din punctul meu de vedere, o aberatie din partea furnizorului doar pentru a-si scoate parleala) nici vorba sa platesti acea suma.
Lupta pentru drepturile tale si nu te lasa aplecat la orice marlanie... Si ,ca sa-ti dai seama de calitatile unui produs, trebuie sa-l utilizezi o anumita perioada, in conditii normale prevazute in contract. Daca furnizorul ofera posibilitatea de a schimba produsul ( fara a fi fortat de catre un factor extern),inseamna ca-si asuma toate cheltuielile ce rezulta din aceasta actiune, fara a supune clientul la plati suplimentare, in cazul in care nu se specifica in contract. Edited by ridle, 14 October 2014 - 14:43. |
|
#11
Posted 14 October 2014 - 14:54
Lesbianu, on 14 octombrie 2014 - 14:35, said:
Desigilare 50 RON, restul pana la 430 este chiria (54RON x 7 zile). Si dezinfectarea. ridle, on 14 octombrie 2014 - 14:39, said:
Daca in contractul intre client si furnizor, nu este specificata plata pentru resigilare(din punctul meu de vedere, o aberatie din partea furnizorului doar pentru a-si scoate parleala) nici vorba sa platesti acea suma. Lupta pentru drepturile tale si nu te lasa aplecat la orice marlanie... Si ,ca sa-ti dai seama de calitatile unui produs, trebuie sa-l utilizezi o anumita perioada, in conditii normale prevazute in contract. Daca furnizorul ofera posibilitatea de a schimba produsul ( fara a fi fortat de catre un factor extern),inseamna ca-si asuma toate cheltuielile ce rezulta din aceasta actiune, fara a supune clientul la plati suplimentare, in cazul in care nu se specifica in contract. Drepturi-drepturi,dar tu cati bani ai da pe o saltea despre care vanzatorul iti spune ca a fost folosita o saptamana? |
#12
Posted 14 October 2014 - 15:01
nu exista drepturi decat daca-ti sunt acordate printr-un contract.
pentru ce drepturi sa lupte? pentru dreptul lui de a folosi un bun pe care apoi sa-l returneze "De nou"? care drepturi? |
#13
Posted 14 October 2014 - 15:28
Daca e de spuma nu se mai poate resigila. Era facuta sul salteaua ?
|
#14
Posted 14 October 2014 - 15:41
adisz, on 14 octombrie 2014 - 14:54, said:
Drepturi-drepturi,dar tu cati bani ai da pe o saltea despre care vanzatorul iti spune ca a fost folosita o saptamana? De parca tu ai stii, cand o iei sigilata ca a fost sau nu utilizata...si daca e pana acolo,o poate revinde(nesigilata) la un pret usor mai mic, astfel incat sa nu piarda mult din profit. spare-me, on 14 octombrie 2014 - 15:01, said:
nu exista drepturi decat daca-ti sunt acordate printr-un contract. Tocmai, am precizat in postul meu de 2 ori, despre faptul daca este prevazut in contract. Domnilor,nu vad care este problema aici ? Este o practica destul de utilizata mai nou in comert. Si eu am procedat la fel cu alte produse, in alte locatii si nu s-a suparat nimeni,atata timp cat am fost rezonabili unii cu altii (vorbesc despre relatia client-furnizor). Voua nu vi s-a intamplat sa luati o decizie gresita uneori ? Si cum v-ati simtit in clipa in care ati putut s-o indreptati sau vi s-a dat sansa s-o indreptati ? Punct Edited by ridle, 14 October 2014 - 15:42. |
#15
Posted 14 October 2014 - 16:10
oricum, salteaua aia o cumpara cu maxim 200 euro si o vand cu 700 asa ca pot suporta pierderea...
|
|
#16
Posted 14 October 2014 - 17:23
Maine, poimaine o sa inapoiem dupa 7 zile si chilotii daca ne strang. Sa-i poarte altii dupa ce sunt spalati si dezinfectati!
Trebuie sa existe o limita in toate. Limita stabilita de bunul simt. |
#17
Posted 14 October 2014 - 17:33
3. Politica de returnare
Potivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, cu suportarea cheltuielilor de returnare. CLIENTUL este informat asupra faptului ca, în cazul în care produsele a caror returnare prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur. EXCEPTII: Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducandu-se la acestea, saltele, topuri de saltele, etc. ...asa zice Mobexpert . Corect este ' NU se schimba " , practic stiu ca schimba in anumite conditii ( adica o taxa ) ...deci sint suficient de " maleabili ... |
#18
Posted 14 October 2014 - 17:37
ridle, on 14 octombrie 2014 - 15:41, said:
De parca tu ai stii, cand o iei sigilata ca a fost sau nu utilizata...si daca e pana acolo,o poate revinde(nesigilata) la un pret usor mai mic, astfel incat sa nu piarda mult din profit. Tocmai, am precizat in postul meu de 2 ori, despre faptul daca este prevazut in contract. Domnilor,nu vad care este problema aici ? Este o practica destul de utilizata mai nou in comert. Si eu am procedat la fel cu alte produse, in alte locatii si nu s-a suparat nimeni,atata timp cat am fost rezonabili unii cu altii (vorbesc despre relatia client-furnizor). Voua nu vi s-a intamplat sa luati o decizie gresita uneori ? Si cum v-ati simtit in clipa in care ati putut s-o indreptati sau vi s-a dat sansa s-o indreptati ? Punct aia e problema. in rest toata lumea face greseli. eu cand le-am facut mi le-am asumat. daca n-am putut returna am vandut cuiva ,etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users