Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

teapa MOBEXPERT

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
bogdan_world

bogdan_world

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,118
  • Înscris: 18.02.2002
In urma cu 2 saptamani am cumparat o saltea de pat de la mobexpert pipera in valoare de 3000 lei. In magazine am intrebat si mi s-a confirmat faptul ca daca produsul nu corespunde nevoilor mele se poate schimba fara nici o problema/cost. Dupa o saptamana de probe am dorit schimbarea saltelei cu o alta. Au venit cei de la mobexpert, au constatat faptul ca salteaua este ca noua, fara nici un defect/mizerie, iar dupa 2 zile primesc un raspuns ca pentru schimbarea produsului trebuie sa achit 430 lei pe motiv ca am desfacut folia de la saltea (nu sunt copil sa ma pis in pat si sa am nevoie de ceolofan pe saltea...). Deci cam asa sta treaba cu mobexpert, expert in tepe, expert in gunoaie...

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
ai avut ceva scris pe vreun contract?
am senzatia ca exagerezi cu ultima parte.

in afara de comertul online nicaieri nu poti returna un produs folosit si fara ambalaj gratuit si fara cost pentru unul nou si sigilat, decat daca asa scrie in contractul dintre tine si furnizor.

#3
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
la ikea se lauda ca poti returna salteaua (40 zile parca... nu-s sigur)
cu contractul sunt de acord

ei asa aveau pretentia sa probezi salteaua??? in ambalajul original???

Edited by Nero-d, 14 October 2014 - 14:10.


#4
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
la ikea scrie intr-io fituica. si eu mi-am luat saltele de acolo dar am fost multumit de ele.

#5
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,761
  • Înscris: 09.05.2005
E exaget pretul pentru resigilare, contacteaza ANPC. Ceva gen pana in 50 lei era acceptabil, dar de 430 lei ii faci cutie din lemn la salteaua aia...

Edited by LensFlare, 14 October 2014 - 14:28.


#6
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
cred ca resigilare e daca ajungi acasa, o desfaci si suni inapoi s-o ia. cu ambalajul lor, langa tine.
nu daca o folosesti o saptamana si apoi nu-ti place.

#7
Buratino2014

Buratino2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 22.09.2014
adica tu ti-ai lasat polutia si acarienii pe saltea si vrei sa-ti dea aia alta mokka???

#8
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Desigilare 50 RON, restul pana la 430 este chiria (54RON x 7 zile).:)

#9
destrug

destrug

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,352
  • Înscris: 03.08.2004

View Postbogdan_world, on 14 octombrie 2014 - 13:56, said:

... Dupa o saptamana de probe am dorit schimbarea saltelei cu o alta. ...

Ne spui si noua la ce probe ai supus salteaua o saptamana?

#10
ridle

ridle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2006
Daca in contractul intre client si furnizor, nu este specificata plata pentru resigilare(din punctul meu de vedere, o aberatie din partea furnizorului doar pentru a-si scoate parleala) nici vorba sa platesti acea suma.
Lupta pentru drepturile tale si nu te lasa aplecat la orice marlanie...
Si ,ca sa-ti dai seama de calitatile unui produs, trebuie sa-l utilizezi o anumita perioada, in conditii normale prevazute in contract.
Daca furnizorul ofera posibilitatea de a schimba produsul ( fara a fi fortat de catre un factor extern),inseamna ca-si asuma toate cheltuielile ce rezulta din aceasta actiune, fara a supune clientul la plati suplimentare, in cazul in care nu se specifica in contract.

Edited by ridle, 14 October 2014 - 14:43.


#11
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,999
  • Înscris: 07.11.2006

View PostLesbianu, on 14 octombrie 2014 - 14:35, said:

Desigilare 50 RON, restul pana la 430 este chiria (54RON x 7 zile).Posted Image

Si dezinfectarea.

View Postridle, on 14 octombrie 2014 - 14:39, said:

Daca in contractul intre client si furnizor, nu este specificata plata pentru resigilare(din punctul meu de vedere, o aberatie din partea furnizorului doar pentru a-si scoate parleala) nici vorba sa platesti acea suma.
Lupta pentru drepturile tale si nu te lasa aplecat la orice marlanie...
Si ,ca sa-ti dai seama de calitatile unui produs, trebuie sa-l utilizezi o anumita perioada, in conditii normale prevazute in contract.
Daca furnizorul ofera posibilitatea de a schimba produsul ( fara a fi fortat de catre un factor extern),inseamna ca-si asuma toate cheltuielile ce rezulta din aceasta actiune, fara a supune clientul la plati suplimentare, in cazul in care nu se specifica in contract.

Drepturi-drepturi,dar tu cati bani ai da pe o saltea despre care vanzatorul iti spune ca a fost folosita o saptamana?

#12
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
nu exista drepturi decat daca-ti sunt acordate printr-un contract.
pentru ce drepturi sa lupte? pentru dreptul lui de a folosi un bun pe care apoi sa-l returneze "De nou"?
care drepturi? :lol:

#13
Guest2010

Guest2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 14.05.2012
Daca e de spuma nu se mai poate resigila. Era facuta sul salteaua ?

#14
ridle

ridle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2006

View Postadisz, on 14 octombrie 2014 - 14:54, said:

Drepturi-drepturi,dar tu cati bani ai da pe o saltea despre care vanzatorul iti spune ca a fost folosita o saptamana?

De parca tu ai stii, cand o iei sigilata ca a fost sau nu utilizata...si daca e pana acolo,o poate revinde(nesigilata) la un pret usor mai mic, astfel incat sa nu piarda mult din profit.

View Postspare-me, on 14 octombrie 2014 - 15:01, said:

nu exista drepturi decat daca-ti sunt acordate printr-un contract.

Tocmai, am precizat in postul meu de 2 ori, despre faptul daca este prevazut in contract.

Domnilor,nu vad care este problema aici ?
Este o practica destul de utilizata mai nou in comert. Si eu am procedat la fel cu alte produse, in alte locatii si nu s-a suparat nimeni,atata timp cat am fost rezonabili unii cu altii (vorbesc despre relatia client-furnizor).
Voua nu vi s-a intamplat sa luati o decizie gresita uneori ?
Si cum v-ati simtit in clipa in care ati putut s-o indreptati sau vi s-a dat sansa s-o indreptati ?

Punct

Edited by ridle, 14 October 2014 - 15:42.


#15
Buratino2014

Buratino2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 22.09.2014
oricum, salteaua aia o cumpara cu maxim 200 euro si o vand cu 700 asa ca pot suporta pierderea...

#16
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,258
  • Înscris: 20.09.2007
Maine, poimaine o sa inapoiem dupa 7 zile si chilotii daca ne strang. Sa-i poarte altii dupa ce sunt spalati si dezinfectati!
Trebuie sa existe o limita in toate. Limita stabilita de bunul simt.

#17
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007
3. Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, cu suportarea cheltuielilor de returnare. CLIENTUL este informat asupra faptului ca, în cazul în care produsele a caror returnare prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur. EXCEPTII: Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducandu-se la acestea, saltele, topuri de saltele, etc.
...asa zice Mobexpert .
Corect este ' NU se schimba " , practic stiu ca schimba in anumite conditii (  adica o taxa ) ...deci sint suficient de " maleabili ...

#18
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

View Postridle, on 14 octombrie 2014 - 15:41, said:

De parca tu ai stii, cand o iei sigilata ca a fost sau nu utilizata...si daca e pana acolo,o poate revinde(nesigilata) la un pret usor mai mic, astfel incat sa nu piarda mult din profit.



Tocmai, am precizat in postul meu de 2 ori, despre faptul daca este prevazut in contract.

Domnilor,nu vad care este problema aici ?
Este o practica destul de utilizata mai nou in comert. Si eu am procedat la fel cu alte produse, in alte locatii si nu s-a suparat nimeni,atata timp cat am fost rezonabili unii cu altii (vorbesc despre relatia client-furnizor).
Voua nu vi s-a intamplat sa luati o decizie gresita uneori ?
Si cum v-ati simtit in clipa in care ati putut s-o indreptati sau vi s-a dat sansa s-o indreptati ?

Punct
problema e ca e anormal sa tipi "Teapa, teapa" cand ai niste pretentii nejustificate, cand firma respectiva NU si-a incalcat termenii si conditiile si cand tu ai o cerinta care "frizeaza absurdul"
aia e problema. in rest toata lumea face greseli. eu cand le-am facut mi le-am asumat. daca n-am putut returna am vandut cuiva ,etc.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate