TP-LINK Archer C2 - AC750
Last Updated: May 09 2021 15:07, Started by
DeuxEx
, Oct 08 2014 21:58
·
0
#1495
Posted 15 January 2018 - 13:44
wantsome, on 14 ianuarie 2018 - 09:54, said:
Vad ca la garaj deja a ajuns varianta cu 3 antene. Edited by zradu, 15 January 2018 - 13:45. |
#1496
Posted 15 January 2018 - 13:48
Nu lucreaza si ei la un update pentru V1? N-as vrea sa renunt chiar asa la el...
|
#1497
Posted 15 January 2018 - 13:59
Probabil ei nu au cunoștință de această problemă. Uite aici un link unde se poate expune o descriere detaliată a problemei și solicita o remediere: http://www.tp-link.c...E-mail-Support.
Aș face eu acest lucru dar nu cunosc în amănunt problema deoarece încă nu posed acest router. |
#1498
Posted 15 January 2018 - 14:21
Ultima versiune de firmware pentru V1 este Archer C2(EU)_V1_170207
Modificări şi fix Bug-uri: New Features/Enhancement: Optimized the security mechanism. Bug fixed: 1. Fixed the bug that some IPv6 websites can't be accessed in some special scenarios. 2. Fixed the bug that the device would be unable to access internet when special IP address and gateway are offered by ISP. |
#1499
Posted 15 January 2018 - 16:33
zradu, on 15 ianuarie 2018 - 13:00, said: Eram pe punctul de a achiziționa un Archer C2 când am văzut pe acest topic problemele apărute cu conexiune RDS. Acum stau în cumpăna de a alege între, totuși, Archer C2 sau Tenda AC9. Aș dori un sfat privind această alegere având în vedere că deja aveți acest router. |
#1501
Posted 16 January 2018 - 08:57
Eu am tot zis că modelul ăla are probleme. Uite cum e cu alt router:
[ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180116/1265e79c824150de7c1688e7d0935efb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1503
Posted 16 January 2018 - 10:44
zradu, on 15 ianuarie 2018 - 14:21, said:
Ultima versiune de firmware pentru V1 este Archer C2(EU)_V1_170207 Modificări şi fix Bug-uri: New Features/Enhancement: Optimized the security mechanism. Bug fixed: 1. Fixed the bug that some IPv6 websites can't be accessed in some special scenarios. 2. Fixed the bug that the device would be unable to access internet when special IP address and gateway are offered by ISP. Aveam ultima versiune de formware cand facea fite. |
#1504
Posted 16 January 2018 - 13:41
Baieti, al meu Archer C2 V1 cu ultimul firmware Archer C2(EU)_V1_170207 instalat de atunci de cand a aparut merge brici pe RDS FL500. N-am deconectari, nu trebuie resetat, data si ora apar corect in System Log. Nu intampin nicio problema din cele reclamate de voi. Mentionez ca am cablu UTP care imi vine din switch-ul de pe casa scarii direct in casa in router. Nu am gpon/ont sau alte echipamente intermediare intre switch-ul RDS de pe casa scarii si Archer C2.
Edited by epuru, 16 January 2018 - 13:41. |
|
#1505
Posted 16 January 2018 - 21:08
Eu am avut acele probleme acum o luna pentru 2-3 zile. De atunci totul functioneaza OK pe un abonament Fiberlink 300
Attached FilesEdited by Nexxus2, 16 January 2018 - 21:19. |
#1506
Posted 16 January 2018 - 21:29
Online time 2 zile vs uptime 28 de zile? N-aș zice că e tocmai ok. Ai faimoasele deconectări scurte de PPPoE care pe streaming de exemplu sunt absolut enervante.
|
#1507
Posted 16 January 2018 - 21:38
Asa mi-am dat si eu seama de problema, se intrerupea Netflix random. Daca nu folosesti conexiunea continuu nu iti dai seama.
|
#1508
Posted 17 January 2018 - 18:11
2 zile de connection time este Ok. Routerul este setat pe connect on demand. Se deconecteaza automat cand nu este folosit netul...
Edited by Nexxus2, 17 January 2018 - 18:12. |
#1509
Posted 17 January 2018 - 20:08
Eu sunt multumit:
Capture.JPG 65K 59 downloads sdafdf.JPG 65.07K 55 downloads Edited by rocada, 17 January 2018 - 20:10. |
|
#1510
Posted 17 January 2018 - 22:36
Hi, am intrat aici să vă întreb ce ar putea avea routerul meu că pierde conexiunea cam des de trei zile. Dar când am intrat am văzut că din păcate nu doar eu am problema asta. Din câte am citit aici nu e de la RDS deci pe ei nu am de ce să ii sun. Credeţi că se v-a găsi un remediu pentru problema asta sau trebuie să mă uit după un router nou?
|
#1511
Posted 17 January 2018 - 22:38
Trebuie bombardati cu reclamatii cei de la tehnic TP-LINK, alta varianta nu e..
|
#1512
Posted 24 January 2018 - 10:04
makoka, on 17 ianuarie 2018 - 22:36, said:
Hi, am intrat aici să vă întreb ce ar putea avea routerul meu că pierde conexiunea cam des de trei zile. Dar când am intrat am văzut că din păcate nu doar eu am problema asta. Din câte am citit aici nu e de la RDS deci pe ei nu am de ce să ii sun. Credeţi că se v-a găsi un remediu pentru problema asta sau trebuie să mă uit după un router nou? Tot rds, nu am nicio problema. Router-ul nu are nimic. Sommerby, on 24 decembrie 2017 - 15:17, said:
Depinde cred (ca orice alt produs) de modul de utilizare de catre detinator. Daca respecti modul de instalare si de setari din manual si il update-zi doar cu firmware-ul destinat versiunii tale merge perfect, daca insa vrei sa schimbi pe nu stiu ce canal/frecventa, setari citite de pe net/firmware-uri custom made, apar necorcondantele, etc!!! Am detinut de D-link si Asus (cel mai scump si cel mai problematic!!) E o problema la unitatile voastre, dupa modul de manifestare, ceva legat de reteaua de internet/fluctuatii de curent care au afectat sursa de alimentare/instalare/update defectuos, etc. Unitati defecte la produse exista la orice bun electronic. Exclus ceva legat de software/update oficial corect aplicat, atfel problema semnalata o aveau toti posesorii de acest model. Il am de peste 2 ani si merge perfect. RDS are probleme mari pe fir direct, d-apai prin router. Am avut multe meciuri cu ei inainte sa am primul router, ma puneau sa reinstalez so, sa deconctez router-ul (pe care nu il aveam) si nu asigurau suport pentru windows 7. Astia sunt RDS-ul Edited by Sommerby, 24 January 2018 - 10:24. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users