Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TV FINLUX METRO
Last Updated: Nov 28 2021 18:39, Started by
viorelo68
, Sep 26 2014 15:14
·
0
#19
Posted 26 September 2014 - 21:30
Falptul ca ma jignesti nu este un argument. Nu e vorba de firma, e vorba de: tehnologie, experienta, suport si service, puncte greu de gasit in cazul acestui produs/producator.
|
#20
Posted 27 September 2014 - 13:35
viceroy56, on 26 septembrie 2014 - 19:56, said:
Finlux, Telefunken, Grundig sunt marci/branduri cumparate de turci si cele vandute in Romania sunt in proportie de 90% produse in Romania! Arctic va spune ceva? Beko? Cam pe la Gaesti! Asta nu inseamna ca sunt proaste! La 5 ani garantie si 1000 RON nu mai stau la discutie! Ca un Samsung de 1500 RON nu rezista 5 ani fara RK! Si dupa 3 ani orice TV este depasit moral, dar mai ales tehnologic! Am o banuiala ca si Akai si Hitachi "sufera" de boala asta (... prea sunt ieftine pentru ce nume poarta |
#21
Posted 28 September 2014 - 18:09
Am luat eu la "promotie" un TV Hitachi de 99 cm si dupa o saptamana l-am dus inapoi si l-am schimbat cu un Samsung de 101+diferenta.
Hitachi-ul, una peste alta era OK, da' avea clouding exact in mijlocul ecranului! L-am ambalat frumos in cutiuta si l-am dus inapoi. Pe cutie scria Made in Turkey - Japan design! Ce are, dom'ne? Nimic, da' vreau altu'! Pesemne l-a luat altcineva care nu stie ce e ala clouding, ca televizor LED FHD de 99 cm la 1000 RON sare in ochi! |
#22
Posted 30 October 2014 - 07:15
Finlux 39F180 am luat si eu ieri la 900 ron si pot spune ca e foarte bun se vede bine ,am bagat si 2 videoclipuri ful hd ,care au mers fara problema înafara de 1 care era DTS si a mers fara sonor ,telecomanda foarte buna si cu aspect frumos, singura problema este ca pe canalele hd cele de la RDS Digi World, Digi Life, Digi Animal World apare subtitrarea in stanga pe fond negru dar am inteles ca se rezolva cu update de firmware ,dau o scanare pe dvb-t postez aici zilele acestea!
|
#23
Posted 04 November 2014 - 22:55
Am luat si eu in bucatarie un Finlux 28FLYR168/274, panoul mi se pare ok, chiar ok-ok.
Are si problema cu subtitrarile (sper sa o rezolv si eu), dar mai deranjant e ca nu imi "prinde" toate canalele HD ale RCS-ului (BBC Knowledge, niscai Viasat-uri ...). Aveti vreun hint pentru asta? |
#24
Posted 05 November 2014 - 06:16
#25
Posted 08 November 2014 - 10:11
Evident ca si asa, ma gindeam ca poate exista si vreo smecherie de gen ""alege tara X"" sau mai stiu eu ce.
|
#26
Posted 18 November 2014 - 19:08
Taxon, on 04 noiembrie 2014 - 22:55, said:
Am luat si eu in bucatarie un Finlux 28FLYR168/274, panoul mi se pare ok, chiar ok-ok. Are si problema cu subtitrarile (sper sa o rezolv si eu), dar mai deranjant e ca nu imi "prinde" toate canalele HD ale RCS-ului (BBC Knowledge, niscai Viasat-uri ...). Aveti vreun hint pentru asta? Problema subtitrarilor am rezolvat-o cu o actualizare de firmware prin amabilitatea firmei care asigura service-ul. Pe cea cu a canalelor lipsa.... probabil rezolvarea va fi cardul CI+ (dar stiti si voi ce jalnici sunt cei de la RCS-RDS cind vine vorba de echipamente), in lipsa de un alt hint valabil. Edited by Taxon, 18 November 2014 - 19:08. |
#27
Posted 03 December 2014 - 23:06
M-am aruncat si eu la un Finlux 22F930/137, 478 lei cu totul. Momentan tot stau dupa fundul celor de la Metro, intarzie cu livrarea.
Termen de livrare depasit. Va multumim pentru comanda plasata si pentru increderea acordata companiei Metro Cash & Carry. Va informam ca termenul de livrare pentru comanda dumneavoastra va fi depasit ca urmare a numarului mare de solicitari. Ne pare rau pentru situatia creata si va asiguram ca livrarea se va efectua imediat ce produsele vor fi disponibile. Vom reveni cu detalii suplimentare privind situatia comenzii dumneavoastra. I-am anuntat telefonic ca daca-l au in orice depozit din B, vin si-l ridic personal sa nu mai astept inutil curierul. Pe metro online inca apare disponibil si livrare in 24h : ( Imi trebuia pana maine, e cadou. Dar ma rog, aranjez eu ceva. |
#28
Posted 30 January 2015 - 22:22
Cum se face update la softul de pe Finlux (32FLYR137B) ?
Poate ma ajuta Taxon ! Multumesc anticipat. |
|
#29
Posted 19 October 2015 - 19:40
Trebuie sa aiba in meniu update firmware asa are si LG ul meu
|
#30
Posted 30 March 2017 - 10:08
Taxon, on 18 noiembrie 2014 - 19:08, said:
Problema subtitrarilor am rezolvat-o cu o actualizare de firmware prin amabilitatea firmei care asigura service-ul. Pe cea cu a canalelor lipsa.... probabil rezolvarea va fi cardul CI+ (dar stiti si voi ce jalnici sunt cei de la RCS-RDS cind vine vorba de echipamente), in lipsa de un alt hint valabil. Oare mai ai acel firmware? |
#31
Posted 27 September 2017 - 15:56
Stiti cum ajung la netflix? Din eroare am pornit de doua ori din telecomanda, dar nu stiu ce am apasat. Aplicatia este, dar nu apare in lista de aplicatii. Dintr-o aplicatie android conectata la tv, pornesc netflix fara probleme.
|
#32
Posted 21 October 2018 - 21:33
in 2011 dupa ce am renovat bucataria m-am dus in metro si am cumparat un Finlux cu diagonala de 48cm(cred)...imi depasisem bugetul , era cel mai ieftin si avea 5 ani garantie....merge in medie 4-5 ore/zi si nu am avut nicio problema cu el....condens, abur, tortura fizica, pe telecomanda am varsat apa, cafea, etc...este excelent daca nu ai pretentii mari
in 2017 s-a defectat TV-ul(un Daewoo din 2008 care s-a blocat pe Antena 1 fara sunet - pe care ulterior l-am reparat fiind problema cu softul) de la garsoniera pe care o am inchiriata si prima optiune a fost un Finlux de 81cm deoarece nu-i puteam lasa pe oameni fara TV, a fost ieftin si are 5 ani garantie - este excelent daca nu ai pretentii mari |
#33
Posted 22 June 2020 - 18:19
Update firmware model TV Finlux model 39FLHYR180S:
Downloadati cele 2 fisiere atasate. redenumiti fisierele atasate din extensia .txt in .bin Copiati fisierele cu extensia .bin pe un stick usb. Stick-ul usb trebuie formatat in fat32. Porniti aparatul ,introduceti stick-ul usb in tv. Apasati meniu 4725,selectati “USB OPERATIONS” ar trebui sa va apara un mesaj cu “asteptati “pt. 2-3 sec. Va duceti pe “DIAGNOSTIC” si apasati ok. Scoateti aparatul din priza. Acest update rezolva problema cu subtitrarile de pe canalele digitale, Attached Files |
|
#34
Posted 02 August 2020 - 15:45
se face redenumirea fisierului in ".bin" sau conversia fisierului ".txt in .bin"
? |
#35
Posted 19 October 2020 - 08:52
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users