Aeroportul Brasov
#181
Posted 04 March 2022 - 17:13
Nu inteleg de ce aeroporturile (in afara de Henry Coanda) din Romania nu au PBBs (Passenger Boarding Bridges). Nici macar doua, trei. Si este aeroport nou...
Edited by fabian23, 04 March 2022 - 17:14. |
#182
Posted 04 March 2022 - 20:58
saracie si cerere
atata timp cat piata din Romania e infestata de lowcosturi, nu o sa vezi. locosturile prefera autobuze, au timp de rulaj pe aeroport foarte scurt (sub 30 de minute, debarcare, curatenie, imbarcare) ca sa ajungi la airbridge mai adaugi 20+ minute, care costa. Edited by Barboso, 04 March 2022 - 23:51. |
#183
Posted 07 November 2022 - 13:09
#184
Posted 14 November 2022 - 19:27
#185
Posted 30 November 2022 - 14:10
ghitapg2, on 15 decembrie 2020 - 08:42, said: citesc acum stirea asta si singura mea reactie la 2021 e: hahahaha Discuta...cine? Nu aeroportu decide ce si cum, ci companiile care - eventual - s-ar uita la o asa destinatie. Aeroportu trebuie sa se roage de companii sa aterizeze la el, nu invers. O sa fie cel mai mare esec posibil. Nu de aeroporturi duceam lipsa... Lex404, on 04 martie 2022 - 20:58, said:
saracie si cerere atata timp cat piata din Romania e infestata de lowcosturi, nu o sa vezi. locosturile prefera autobuze, au timp de rulaj pe aeroport foarte scurt (sub 30 de minute, debarcare, curatenie, imbarcare) ca sa ajungi la airbridge mai adaugi 20+ minute, care costa. 30 de minute alea sunt in teorie. Adica, asa s-ar vrea. Practic, mai toate stau mai mult de atat. Edited by cattavencu, 30 November 2022 - 14:09. |
#186
Posted 30 November 2022 - 19:17
cattavencu, on 30 noiembrie 2022 - 14:10, said:
O sa fie cel mai mare esec posibil. Nu de aeroporturi duceam lipsa... Eșec? Nu știi despre ce vorbești. Ai idee care este cererea de cargo pe AIBG? Ce zici, curse charter vor fi, câteva, acolo? Venit la ski în Poiana Brașov, brașoveni la mare în Antalya... De curse regulate nu mai vorbesc; și nu, nu e vorba de Brașov-București. Aeroportul Brașov nu va fi un eșec, dar va afecta serios Sibiul și mai ales Tg Mureș. Chiar și OTP va înregistra o scădere, dar va compensa din creșterea constantă. Edited by Yoda, 30 November 2022 - 19:17. |
#187
Posted 30 November 2022 - 20:25
Dupa Cluj se trezeste si Brasovul cu pretentii de buric .
Daca se face autostrada Bucuresti - Brasov pe aeroportul din Brasov vor zbura doar curse private ... |
#188
Posted 01 December 2022 - 12:11
Tarzy, on 30 noiembrie 2022 - 20:25, said:
Dupa Cluj se trezeste si Brasovul cu pretentii de buric . Daca se face autostrada Bucuresti - Brasov pe aeroportul din Brasov vor zbura doar curse private ... Da, desigur, aeroportul din Brașov va depinde de traficul pe relația București - Brașov. Cât despre autostradă... vis umed. Nu va fi gata în următorii 20 de ani. |
#189
Posted 06 December 2022 - 14:32
https://www.monitoru.../Vestea.mp4?_=1
Se curăţă pista, în zilele următoare va sosi avionul care va face calibrarea turnului virtual de control. |
#190
Posted 13 December 2022 - 11:21
Azi, primul zbor de calibrare:
[ https://rosytech.com/images/calibrare.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#191
Posted 06 February 2023 - 23:38
De la vară, aterizarea și decolarea avioanelor de pe aeroportul Brașov va fi dirijată de controlorii de trafic din Arad. Acest lucru este posibil, datorită turnului virtual de control dotat cu 16 camere video cu termoviziune, care asigură supravegherea unui câmp vizual de 360 de grade, pe o rază de 7 km, chiar și pe ceață sau întuneric.
Florin Manta, director regional al centrului de dirijare a zborurilor Arad: „Este conceput să replice în proportie de 99 la sută situația dintr-un turn real de control. Poți să ai imaginea de 360 de grade stând pe scaun. Vom avea imagini meteo, vânt, vizibilitate, vor fi detectate orice elemente în mișcare”. Turnul virtual de control de la Brașov a costat aproape 16 de milioane de euro. Poate fi operat cu șase angajați, în loc de 30, câți sunt într-unul clasic. Suedia este prima țară care a construit un aeroport cu turn de control virtual, în 2019. Iar anul trecut, London City Airport a optat pentru dirijarea zborurilor de la distanță, după ce a testat tehnologia în pandemie. Aeroportul Brașov este proiectat pentru a primi trei milioane de oameni pe an. https://stirileprotv...omericiale.html S-o vedem si pe asta... CNAIR face planurile pentru un drum de legătură între DN 1, Autostrada A 3 și Aeroportul Brașov-Ghimbav |
#192
Posted 14 March 2023 - 08:57
Începând din 15 iunie Dan Air va opera de pe Aeroportul Internaţional Braşov următoarele curse:
Brașov – Barcelona – Brașov (în fiecare marți); Brașov – Bruxelles BRU – Brașov (în fiecare miercuri); Brașov – Budapesta – Brașov (în fiecare marți, duminică); Brașov – Londra LGW – Brașov (în fiecare vineri); Brașov – Milano LIN – Brașov (în fiecare luni); Brașov – Munchen – Brașov (în fiecare sâmbătă); Brașov – Nuremberg – Brașov (în fiecare joi); Brașov – Stuttgart – Brașov (în fiecare joi). |
#193
Posted 16 March 2023 - 12:49
Super, e un inceput. La Targul de Turism de luna trecuta, cei de la Dertour spuneau ca au vandut deja vacante cu zbor din Brasov. 🥳
|
#194
Posted 16 March 2023 - 19:19
#195
Posted 19 March 2023 - 01:43
Yoda, on 14 martie 2023 - 08:57, said:
Începând din 15 iunie Dan Air va opera de pe Aeroportul Internaţional Braşov următoarele curse Sa le mearga numai cu zborurile regulate. Pana acuma s-au Dan Air / Just Us s-au axat doar pe partea de inchiariat aeronave cu echipaje la alte companii (Air Bucharest, BlueAir, Wizz, Transavia, AirSerbia). La chartere, agentiile se ocupa de partea de vanzare. Edited by ghitapg2, 19 March 2023 - 01:50. |
|
#196
Posted 25 March 2023 - 12:30
Aparent ar fi o agentie de turism din Brasov care ar vinde (ori cel putin se lauda pe social media).
Bilete pentru zborurile din Brașov – la vânzare Președintele CJ Braşov nu confirmă zborurile Dan Air de pe Aeroportul de la Ghimbav Edited by ghitapg2, 25 March 2023 - 12:33. |
#197
Posted 26 March 2023 - 08:29
Daca in Just Us isi pun baza...
Oricum, va merge in cele din urma. Probabil mai timid in orarul de iarna urmator si un pic mai constant incepand cu vara de dupa si va deservi niste destinatii care sunt succes garantat oriunde poate sa aterizeze un 320, gen Luton, Bergamo, ceva prin Germania, si e suficient pentru inceput. Dar configuratia locului si procedurile de operare la care obliga il vor impiedica sa devina prea usor un aeroport de milioane de pasageri. Adica eu nu le-as recomanda sa programeze mai mult de cca doua pe ora sau sa amestece aterizari cu decolari din mai multe motive. fabian23, on 04 martie 2022 - 17:13, said:
Nu inteleg de ce aeroporturile (in afara de Henry Coanda) din Romania nu au PBBs (Passenger Boarding Bridges). Nici macar doua, trei. Si este aeroport nou... Pentru ca obiectul costa si apoi costul trebuie recuperat de la utilizatori. Si pentru ca te obliga la o cladire mai mare si construita langa avion. Si pentru ca e mai lent sa imbarci/debarci doar pe burduf fata de doua scari si autobuze. Si pentru ca te obliga la pushback cu tractoras, care e mult mai lent fata de o pozitie de parcare remote cu taxi out. Si nici nu vrei sa stii ce deranj suplimentar e cu APU inop. |
#198
Posted 26 March 2023 - 16:55
sebulbus, on 26 martie 2023 - 08:29, said:
Daca in Just Us isi pun baza... Oricum, va merge in cele din urma. Probabil mai timid in orarul de iarna urmator si un pic mai constant incepand cu vara de dupa si va deservi niste destinatii care sunt succes garantat oriunde poate sa aterizeze un 320, gen Luton, Bergamo, ceva prin Germania, si e suficient pentru inceput. Dar configuratia locului si procedurile de operare la care obliga il vor impiedica sa devina prea usor un aeroport de milioane de pasageri. Adica eu nu le-as recomanda sa programeze mai mult de cca doua pe ora sau sa amestece aterizari cu decolari din mai multe motive. Pentru ca obiectul costa si apoi costul trebuie recuperat de la utilizatori. Si pentru ca te obliga la o cladire mai mare si construita langa avion. Si pentru ca e mai lent sa imbarci/debarci doar pe burduf fata de doua scari si autobuze. Si pentru ca te obliga la pushback cu tractoras, care e mult mai lent fata de o pozitie de parcare remote cu taxi out. Si nici nu vrei sa stii ce deranj suplimentar e cu APU inop. Se pare că va veni și Wizz Air. Cu curse spre Frankfurt, iar de acolo... the sky is the limit. Configurația locului? Să fim serioși. Balizaj pe ambele sensuri ale pistei, sistem ILS/DME și DVOR de ultimă generație... cred că e al doilea aeroport ca siguranță din țară după OTP. Greu de crezut că va atinge milionul de pasageri în primii 2-3 ani de funcționare. Dar imposibil de imaginat că nu va depăși această bornă în maxim 5 ani. Edited by Yoda, 26 March 2023 - 16:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users