Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Aeroportul Brasov
Last Updated: Apr 16 2024 11:09, Started by
bv01
, Sep 21 2014 22:45
·
11
#109
Posted 15 May 2018 - 14:02
Care zbor tarom este profitabil?
Conteaza cererea. Sincer, Brasovul e aproape atat de Sibiu cat si de Bucuresti... Nu prea vad un mare succes al acestui minunat aeroport. Dar sa zicem |
#110
Posted 15 May 2018 - 14:31
Hahaha... tare asta, cu profitabilitatea zborurilor Tarom!
Argumentul ăsta cu "prea aproape de aeroportul X sau Y" nu l-am înţeles niciodată. Aşa cum ai spus şi tu, contează cererea. Există sute de mii de călători, anual, care vor să ajungă la Braşov / să plece din Braşov dar trebuie să tranziteze prin OTP sau SIbiu? Răspuns afirmativ. Vor opta pentru traseul cel mai scurt, nu-i aşa? În plus, avem un potenţial care rămâne "în aer" în momentul de faţă, neputând fi preluat de OTP sau Sibiu. Cursele charter pentru turiştii dornici să vină la schi pentru un weekend şi cele cargo pentru multinaţionalele din industria braşoveană. Edited by Yoda, 15 May 2018 - 14:32. |
#111
Posted 15 May 2018 - 15:15
și uneori distanța se mai calculează și în ore, nu doar km.
|
#112
Posted 07 August 2018 - 10:10
Sunt veşti bune despre progresul aeroportului Braşov. Săptămâna trecută au început efectiv lucrările la etapa a treia (cale de rulare Alfa, platforma de îmbarcare -debarcare şi extindere a reţelelor de canalizare şi drenaj aferente pistei de decolare aterizare). Conform contractului, lucrările ar trebui finalizate până la începutul lunii decembrie.
Au fost "urcate" pe SEAP documentele licitaţiilor pentru construcţiile auxiliare (clădire energetică, remiza PSI, posturi de control acces, parcare auto, drum de acces terminal - DJ 103C, drumuri tehnologice interioare, reţele interioare în aeroport, platforma antisuflu). Din câte am înţeles, în septembrie se deschid ofertele şi începe procesul de evaluare, pe fiecare obiectiv în parte. În ceea ce priveşte terminalul de călători, acesta a fost redimensionat de la 3.600 mp la 10.060 mp. În prezent se discută cu SRI, poliţia de frontieră, pompierii, etc fluxurile de călători şi structura viitoarei construcţii. Sunt speranţe ca şi licitaţia pentru terminal să demareze în acest an. La ROMATSA se discută variantele pentru turnul de control: clasic sau remote tower, ca-n Suedia. O filmare făcută zilele trecute, pe şantierul aeroportului (copyright pagina FB Adrian Veştea): https://www.facebook...84174361815101/ Se preconizează ca primele curse comerciale să devină operaţionale pe AIBG în primăvara anului 2021. Ce bine ar fi... Edited by Yoda, 07 August 2018 - 10:11. |
#113
Posted 08 August 2018 - 10:35
Ceva discuții cu companii aeriene interesate de acest aeroport, sa nu devina un muzeu în aer liber?
|
#114
Posted 08 August 2018 - 11:15
"Muzeu în aer liber" e ultima grijă a AIBG. Vom vedea la momentul oportun ce companii aeriene vor veni aici. Şi vor veni chiar din prima zi, dar hai să facem un efort de imaginaţie şi să reducem la zero numărul pasagerilor transportaţi prin curse regulate în primul an de funcţionare.
Pe cât punem pariu că doar din curse charter şi cargo aeroportul va atinge o cifră de afaceri decentă? Peste cea a aeroporturilor gen Târgu Mureş, Arad, Baia Mare? |
#116
Posted 14 August 2018 - 20:22
#117
Posted 01 September 2018 - 22:52
Primele randari cu terminalul. Mie îmi place. Vouă?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bV-6aj6ZMHE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Yoda, 01 September 2018 - 22:52. |
#118
Posted 02 September 2018 - 12:06
Si mie imi place. Imi plac aeroporturile astea micute de sticla.
BV seamana cumva cu aeroportul din Kutaisi |
|
#119
Posted 24 September 2018 - 09:37
Fiind aeroport nou posibil sa aiba ceva rute interne / externe interesane (de vazut in timp cati vor mentine contractele). Oricum aeroportul are mai mari sanse sa devina relevant fata de aeroportul de la Arad (unde mai nou se organizeaza concerte in aer liber)
|
#120
Posted 24 September 2018 - 10:00
Cu siguranță va fi relevant. În Transilvania sunt doar trei aeroporturi internaționale (Cluj, Tg. Mureș, Sibiu) iar în vestul țârii (Banat, Crișana și Maramureș) fiecare reședință de județ are un aeroport (Timișoara, Arad, Oradea, Satu Mare și Baia Mare). Să nu uităm nici faptul că județele Covasna și Harghita nu au aeroport, deci pentru ei aeroportul din Brașov va fi cel mai apropiat aeroport. Cel din Târgu Mureș va deveni în scurt timp irelevant, în comparație cu Cluj, Sibiu și Brașov.
|
#121
Posted 24 September 2018 - 10:26
Aeroportul Braşov are şanse să-şi acopere o parte însemnată din costurile de întreţinere din curse charter şi cargo. În privinţa liniilor, sunt binevenite destinaţiile interesante, dar eu aş fi superîncântat să devină hub pentru o companie low cost serioasă, cu conexiuni la aeroporturile mari europene. Un Eurowings de exemplu, cu curse spre Frankfurt.
|
#122
Posted 29 September 2018 - 19:29
Kokoshmare, on 08 august 2018 - 10:35, said:
Ceva discuții cu companii aeriene interesate de acest aeroport, sa nu devina un muzeu în aer liber? In nici un caz. Insa e foarte probabil ca Targu Mures si Sibiu sa devina muzee dupa ce aeroportul BV va incepe sa functioneze. Si sa mai ia si vreo 2 milioane de la OTP, ca e cam multa aglomeratie pe acolo. Pozitia geografica este foarte bune. Poate atrage calatori din zonele Ploiesti, Pitesti,Buzau, Sibiu, Har-Cov, Mures, dar si din Moldova Onesti, Bacau sau chiar Focsani . Astept cu mare interes niste curse spre Germania, care de pe Bacau lipsesc cu desavarsire. Btw , Brasovul este cel mai mare nod rutier al Romaniei, aici se intersecteaza cele mai multe drumuri nationale. Edited by Dormi_Hete, 29 September 2018 - 19:33. |
#123
Posted 29 September 2018 - 19:51
În săptămâna pe care tocmai am încheiat-o au fost în vizită pe șantier reprezentanții Autorității Aeronautice Civile Române (AACR) și cei ai RA ROMATSA SA - Administratia Română a Serviciilor de Trafic Aerian. De asemenea, au fost încheiate lucrările la calea de rulare alfa, acum se lucrează la platforma de îmbarcare-debarcare. Execuția e în grafic, anul acesta va fi gata și platforma, și extinderea rețelelor de canalizare și drenaj aferente pistei de decolare-aterizare.
[ https://scontent.fotp3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/42546719_2222075798024957_5060468362367205376_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_eui2=AeFD44PaG9WsRVSihHfKcCHc3YmEmRoA9oJ9AWW-7eUsH8rYwEsxLmcrvMPidMkTL5HU4ZARaMl51jSF6wxrgsa9_oPB3zKGn_-qCf8OfPehpQ&oh=477b184cf186f4344583d966f6366ceb&oe=5C5E122E - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#124
Posted 29 October 2018 - 15:59
Salutari,
Urmaresc noutatile de pe airport...si se pare ca sunt vesti numai bune ! S-au terminat lucrarile la piste si urmeaza terminalul revizuit si ultramodern ! Soursa aici: http://www.bzb.ro/st...e-viata-a131067 O intrebare totusi ma framanta...daca proiectul este finantat numai de la bani / budget locali de ce nu se face un fel de societate pe actiuni si sa se vanda actiuni la cine este interesat !? Are cineva idee care va fi directia / path-ul la decolare si aterizat al aeronavelor !? Vor folosi peste muntii din Sud sau vor veni/pleca peste Covasna inspre Nord ? Normal,ar trebui sa ai un fel de cross X la piste, sa deal cu viteza si directia vantului … Attached FilesEdited by EmeraldCountryHouse, 29 October 2018 - 16:18. |
#125
Posted 29 October 2018 - 16:59
Pista - deocamdată una singură - e gata de câţiva ani. Ce e gata acum, chiar în aceste zile, e zona căilor de rulare şi staţionare pentru 3 aeronave.
Licitaţia pentru clădirile anexe va fi reluată, singura ofertă luată în discuţie nefiind nici aceea conformă cu cerinţele. Pe la mijlocul lui noiembrie se va încheia termenul de depunere, a doua strigare. Terminalul: există un proiect-cadru, se lucrează la documentaţie. Să sperăm că până în primăvară vom şti constructorul. Din câte ştiu (nu sunt implicat în proiect, e doar un hobby) direcţia va fi dinspre/spre S-SV. Cross X la pistele AIBG vor prinde probabil nepoţii noştri. Eu sper să prindem extensia de la 2700 la 3500, pentru LR-uri (da, ştiu: vise, taică, vise) . Sper să zburăm de pe aeroportul Braşov în 2021. Nu se poate face societate pe acţiuni pentru că ar fi parteneriat public-privat, legal s-ar intra într-o mlaştină birocratică fără fund. După finalizarea obiectivului se urmăreşte concesionarea lui către un operator privat, capabil să obţină rapid traficul necesar profitabilităţii. În plus, ca aeroport existent şi exploatat de către o firmă privată, devenim eligibili pentru finanţări UE necesare extinderii. Edited by Yoda, 29 October 2018 - 17:01. |
#126
Posted 15 November 2018 - 14:03
Vise maica...vise !!!
https://brasovmetrop...ra-prea-scumpa/ Nu am facebork account si nu pot vedea "noul" proiect,poate cineva sa il arate pe alt platforma !? Acel proiect de terminal a fost "momeala" ... nu inteleg de ce nu s-au imprumutat sau odata decis, sa se tina de el ! De aia urasc cateodata natia asta a noastra... Edited by EmeraldCountryHouse, 15 November 2018 - 14:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users