Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
"Motor Monofazic 2.2 kw 3000 rpm" - Se poate lega si un M 3 ~ la 220v in stea deschisa cu aceeasi eficienta ca acest motor
Last Updated: Jan 21 2019 02:37, Started by
Geo2012
, Sep 15 2014 16:10
·
0
#1
Posted 15 September 2014 - 16:10
Imi poate spune cineva care cunoaste ce temperatura ambianta este la IP 44 (GRAD PROTECTIE) Clasa B (CLASA IZOLATIEI) pentru ca dupa 1 ora de functionare la circular si cu panza - dinti vidia - de 300mm x 32mm se mai opreste in functie de esenta lemnului, (specific ca este monofazic cum am mai zis) dar este chinezesc la banii pe care i-am dat pe el puteam rebobina un motor monofazic romanesc (1.8 kw - 3000rpm) pe care l-am ars necunoscand bobina principala si cea secundara, pentru a schimba sensul de rotatie, insa si tata mi-a spus ca am pus faza direct pe bobina secundara.
Motorul il mai am si zic eu ca este mai buna parte de aliaj a motorului romanesc pentru ca este mai "albicioasa" cred ca este din aluminiu(siluminiu) / fonta? !!! pentru ca cel care il am in prezent este cred eu aliaje si nu aluminiu pentru ca a avut "ici - colea" pe carcasa mici puncte de rugina, ceea ce am remediat cu putin bronz in loc de vopsea. Am auzit aceleasi plangeri ca la cel de 1.8kw - 3000rpm ca se mai opreste (ingana) si ca se pierde prin transmisie (curea trapezoidala) si ca trebuie fulia la motor mai mare decat cea la circular, moara de uruiala etc. Mai am o intrebare daca si un motor trifazic se poate lega ca cele monofazice 1.5 / 2.2 / 3 kw in stea deschisa cu diferenta ca acele condensatoare ca in schemele ce le-am gasit eu este cu actionarea butonului la pornire cateva secunde pana intra in turatie apoi se deconecteaza Cp - condensator pornire si ramane decat Cf - condensator functionare / lucru....insa eu vreau sa imi spuneti daca se poate sa ramana permanenti Cp / Cf ca la placa de borne a motorului monofazic ex: 1.5Kw 3000rpm in poza de mai jos. Si desenul din paint pe care l-am facut de la motor. Attached Files |
#2
Posted 15 September 2014 - 17:38
Clasa B de izolatie spune ca izolatia bobinajului tine pana la 130 grd. Asta nu are legatura neaparata cu o ora de functionare iar cu IP 44 nici atat. Legatura e mai degraba cu materilele folosite si calitatea lor.
Chestia cu opritul e legata de lipsa de cuplu a motoarelor monofazice sau convertite la turatii mici. Daca vrei sa nu se opresca nu-l forta sa scada turatia. Ai multe intrebari in mesaj si cam amestecate . Incearca sa le pui in ordine si poate primesti raspuns. |
#3
Posted 15 September 2014 - 22:29
Acestea sunt clasele de izolatie a motoarelor monofazice & trifazice?! Acest tabel este luat din capitolul 2 (domeniu electric), nu stiu daca se potriveste cu clasele de izolatie al motoarelor electrice.
Attached Files |
#4
Posted 16 September 2014 - 06:26
Nu stiu din ce carte e capitolul 2 . Dar corespund .
|
#5
Posted 18 September 2014 - 15:46
Imi puteți spune dacă la un motor trifazic cu plăcuța: 380/220v (M~3) pot rămâne permanenți Cf & Cp in schemă ca la cel monofazic (made in china) ca in pozele de mai sus (Stea Deschisă).
|
#6
Posted 18 September 2014 - 18:29
Condensatorul ala de pornire are si el rolul lui - sa mareasca cuplul la pornire . Poti sa il lasi in circuit si in sarcina dar iti va strica defazajul si implicit cuplul util . Nu arzi nimic daca faci o proba.
|
#7
Posted 18 September 2014 - 21:23
Problema este ca nu am un M~3 cu toate infasurarile sanatoase, am unul la polizor care a fost in Stea si apoi incercat in triunghi cu acelasi condensator si a iesit fum din infasurari, mai demult a avut condensatori 20 sau 22uf in stea si doar dateai putin de curea si intra in turatie, acum are si de 66.6uF 450v/500v si nu mai are nici un efect pentru ca U1 si V1 dau infasurarile bobinelor pe aparat, si acolo este pus condensatorul de lucru si alimentat pe V1 si W1 .... ma gandeam sa pun condensatorul pe V1 si W1 si sa alimentez pe U1 si W1, dar nu cred ca rezolv nimic daca acele infasurari nu mai sunt bune, mereu trebuie sa trag cu un cablu sau sfoara cam de 1m;
ce am vazut eu pe net zic eu ca este de folos 20uf/kw pentru stea, 70uf/kw pentru triunghi, iar motorul de care ziceam are 1.1kw 920rpm 380/220 5.4 / 3 A, 1000W - 70; 1100 - x; 1100 x 70 / 1000 = 77uF ceea ce imi trebuie pentru al porni in Triunghi sau mai este 4800 * I / U; cu 5.4 --- 117,81 iar cu 3 A --- 65,45 ceea ce cred eu este ca a fost un defect in bobinaj ca altfel nu se explica daca a fost legat cum trebuie si puse strapurile din stea in triunghi cu acel condensator de 66,6uF, tata mi-a spus ca ia un curent mai mare in triunghi decat in stea. Dar pentru polizor merge sa ascut cate ceva, ceea ce ma dezavantajeaza consumul si sa nu il fortez pentru ca trebuie sa il deconectez de la retea si sa il pornesc iar la sfoara. |
#8
Posted 19 September 2014 - 06:26
Doar cu doua infasurari nu poti porni motorul indiferent de valoarea condensatoarelor. Trebuie sa il pornesti la sfoara iar in functionare .....dumnezeu cu mila.
|
#9
Posted 31 July 2015 - 21:53
Sunt excelent de bune acele tabele cu condensatorii in regim greu de funcționare și să nu uităm să specificăm curentul de trei ori consumat din retea in timpul pornirii, mai ales la acest motor cu turatia de 920 rpm 1.1 kW stea/triunghi 5.4 / 3 A 380/220 Electromotor Timișoara, era pentru un ventilator, pe un agregat pe timpurile acelea pentru aerisire hală, dar acum i-am aflat secretul de la doi bobinatori si au avut dreptate, ori puneți un condensator permanent mai mic, ori puneți 100uf / 400 - 450 Vca, eu am pus: 66,6uF, 20uF IPRS Baneasa, 12uF = 98,6 uF / 400Vca (paralel) cu un întrerupător ceva mai mare ca un fel de electrosuici nu știu cum se scrie, la pornire am observat că si fără acționare buton doar un svâc mai mare din curea si merge brici, iar cand deconectez si reconectez ștecherul la priză acel buton îi dă putere sa pornească, chiar și când mai are câteva rotații motorul pe agregat - polizor, am uitat să specific, la motor am fulie mai mare decât fulia polizorului, ceea ce îmi măreste rotațiile până la aproximativ 1500 rpm.
Cu un alt motor de 1,5 Kw / 2880rpm tot Electromotor Timișoara am avut probleme din cauza lipsei uF specificati din tabel, acel motor pornea mult mai rapid, cred că și cele de 1440 - 1450 - 1500 rpm, dacă respectati acele calcule cu acele constante, curent nominal la 220vca fie legare stea sau triunghi, în unele cazuri ca și în cazul de față este mai sigur in stea, sunt fel și fel de cazuri, randament putere, curent consumat, ex: cos fi 0.85 / cos fi 0.96 sau direct din acel tabel, totul vă va merge comform așteptărilor dumneavoastră, în caz contrar cum au mai spus ceilalți forumiști se ia normele de securitate si protecție a muncii, prin tatonare, pe fază puneți un ampermetru si scoateți din condesatori sau adaugați pana ajunge la acel curent consumat de pe placa de timbru ștanțată pe motor dacă mai există, dacă nu, astfel încât să nu se încălzească excesiv si nu uitați să respectați acele tabele care vă ajută enorm. Spor la treaba !!! |
#10
Posted 01 August 2015 - 10:41
Schema electrică legare motor 380/220 Vca la 220 Vca
Tabel uf + regim greu !!! Attached Files |
|
#11
Posted 13 April 2016 - 19:36
La numai doi ani după cumpărare mi s-a ars încercând să tai doi căpriori pe dindouă.
Am folosit la un circular cu pânza Joka 350mm cu orificiu de prindere de 32mm și grosime de 2.5mm cu patruzeci dinți vidia la lemne mergea foarte bine chiar și la cele groase, dar la numai 40 - 50 de ori de îngânare a motorului a ieșit fum din condensatorul de pornire și din cutia de borne, cred că și carcasa îl dezavantajează fiind din fontă și reținând căldura. Mi l-a desfăcut tata și cea de-a treia bornă nu este bobină, defapt pe axul din față are niște arcuri cu un magnet sau cam așa ceva cu un contact făcut pe un textolit care îi dă putere să plece, după ardere mi s-a ars siguranța la tablou, dar după a doua încercare avea un zgomot la pornire și numai avea turație. Eu unul zic că la banii aceștia de 220de lei RON pe care i-am dat pe el la târg merită bobinat cel de siluminiu de Electromotor Timișoara 1.8kw 3000rpm. Attached FilesEdited by Geo2012, 13 April 2016 - 19:39. |
#12
Posted 16 March 2017 - 22:08
Buna seara ,
Ma poate cineva cu datele de bobinare ale unui motor de 2,2 kw / 3000 made in china cu întrerupător centrifugal, sau daca se poate rebobina fără acesta, cu condensator permanent.Am impresia ca a mai fost bobinat si nu am certitudinea ca a fost corect făcut.Va Multumesc ... |
#13
Posted 21 January 2019 - 02:37
Geo2012, on 15 septembrie 2014 - 16:10, said:
Imi poate spune cineva care cunoaste ce temperatura ambianta este la IP 44 (GRAD PROTECTIE) Clasa B (CLASA IZOLATIEI) pentru ca dupa 1 ora de functionare la circular si cu panza - dinti vidia - de 300mm x 32mm se mai opreste in functie de esenta lemnului, (specific ca este monofazic cum am mai zis) dar este chinezesc la banii pe care i-am dat pe el puteam rebobina un motor monofazic romanesc (1.8 kw - 3000rpm) pe care l-am ars necunoscand bobina principala si cea secundara, pentru a schimba sensul de rotatie, insa si tata mi-a spus ca am pus faza direct pe bobina secundara. Motorul il mai am si zic eu ca este mai buna parte de aliaj a motorului romanesc pentru ca este mai "albicioasa" cred ca este din aluminiu(siluminiu) / fonta? !!! pentru ca cel care il am in prezent este cred eu aliaje si nu aluminiu pentru ca a avut "ici - colea" pe carcasa mici puncte de rugina, ceea ce am remediat cu putin bronz in loc de vopsea. Am auzit aceleasi plangeri ca la cel de 1.8kw - 3000rpm ca se mai opreste (ingana) si ca se pierde prin transmisie (curea trapezoidala) si ca trebuie fulia la motor mai mare decat cea la circular, moara de uruiala etc. Mai am o intrebare daca si un motor trifazic se poate lega ca cele monofazice 1.5 / 2.2 / 3 kw in stea deschisa cu diferenta ca acele condensatoare ca in schemele ce le-am gasit eu este cu actionarea butonului la pornire cateva secunde pana intra in turatie apoi se deconecteaza Cp - condensator pornire si ramane decat Cf - condensator functionare / lucru....insa eu vreau sa imi spuneti daca se poate sa ramana permanenti Cp / Cf ca la placa de borne a motorului monofazic ex: 1.5Kw 3000rpm in poza de mai jos. Si desenul din paint pe care l-am facut de la motor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users