Veti ramane in reteaua Telekom?
Last Updated: Sep 06 2018 21:28, Started by
alexis27
, Sep 14 2014 01:44
·
0
#92
Posted 21 March 2017 - 17:01
Iulya_Roman, on 20 martie 2017 - 01:21, said: Am la extra s 100 min sau sms internationale pe care le pierd mereu. Ar fi o chestie daca as putea avea optiunea de a schimba minutele astea cu mai multe sms sau apeluri pe nationale sau si net. Ps. Singura retea pe care nu am avut pana acum vreo cartela e digi mobil. Oare are semnal bun la cartela si net in afara oraselor? As vrea o cartela prepay. Acoperirea digi o poți vizualiza aici http://www.rcs-rds.r...perire-servicii |
#95
Posted 10 May 2017 - 17:52
depinde de termenul de rezolvare a lucrarilor curente din cauza carora nu-mi pot activa 4G la o cartela amarata !!!
|
#96
Posted 29 June 2017 - 17:31
Am renunțat la Telekom cu totul și am mutat numerele în Digi.Mobil la oferta dată de @catalinman.
Toate bune, dar erorile Telekom afectează „experiența” Digi.Mobil. Numerele prepaid sunt „semi-portate”, adică părinții mei au același număr în două rețele diferite. Terminarea apelurilor din Telekom se face tot în Telekom, în timp ce restul au terminare în Digi.Mobil. Tatălui meu i-am făcut linie de terminare pentru a nu ține două telefoane. Numărul care a rămas în Telekom i l-am redirecționat către un număr Digi.Mobil folosit pentru inyernet, apoi acesta redirecționează către același număr, profitând de faptul că celelate rețele termină în Digi.Mobil. Schema: 076x -redirect- 073 - redirect 076x La mama am reușit cu un Allview M9 cu două cartele, dar acest telefon nu știe dual-standby, deci o cartelă e închisă în timpul utilizării celeilalte. Mamei poate îi fac o schemă cu telefonul fix, dar rămâne de văzut. SMS-urile de la servicii și aplicații sunt de discutat. Unele ajung în Telekom, altele în Digi.Mobil. Sesizarea de la Telekom încă nu e terminată. |
#98
Posted 29 June 2017 - 20:55
#99
Posted 29 June 2017 - 21:35
GingisHan2015, on 29 iunie 2017 - 20:47, said:
De ce ai plecat @kyky ? Ce bai ai avut cu Telekom ? RDS a instalat un sit în sat cu 3 NodeB-uri pe pilon, iar acum e semnal indoor. Tudor75, on 29 iunie 2017 - 20:55, said:
Banuiesc ca stii faptul ca portarea totala dureaza cateva zile. Daca ai facut-o de curand trebuie sa mai astepti. Portarea s-a finalizat pe 20. |
#101
Posted 29 June 2017 - 22:00
KyKyKyKy, on 29 iunie 2017 - 17:31, said:
Am renunțat la Telekom cu totul și am mutat numerele în Digi.Mobil la oferta dată de @catalinman. Toate bune, dar erorile Telekom afectează „experiența” Digi.Mobil. Numerele prepaid sunt „semi-portate”, adică părinții mei au același număr în două rețele diferite. Terminarea apelurilor din Telekom se face tot în Telekom, în timp ce restul au terminare în Digi.Mobil. Tatălui meu i-am făcut linie de terminare pentru a nu ține două telefoane. Numărul care a rămas în Telekom i l-am redirecționat către un număr Digi.Mobil folosit pentru inyernet, apoi acesta redirecționează către același număr, profitând de faptul că celelate rețele termină în Digi.Mobil. Schema: 076x -redirect- 073 - redirect 076x La mama am reușit cu un Allview M9 cu două cartele, dar acest telefon nu știe dual-standby, deci o cartelă e închisă în timpul utilizării celeilalte. Mamei poate îi fac o schemă cu telefonul fix, dar rămâne de văzut. SMS-urile de la servicii și aplicații sunt de discutat. Unele ajung în Telekom, altele în Digi.Mobil. Sesizarea de la Telekom încă nu e terminată. Sesizarea trebuia facuta la ANPC si ANCOM daca vrei sa se miste, altfel n-au niciun interes sa te ajute, dimpotriva. Tudor75, on 29 iunie 2017 - 20:55, said:
Banuiesc ca stii faptul ca portarea totala dureaza cateva zile. Daca ai facut-o de curand trebuie sa mai astepti. Portarea nu se face pe bucati, odata portat numarul trebuie sa mearga fara probleme totul. Problema e la telekom, nu e primul care se plange aici pe forum ca nu poate pleca cu numerele din reteaua asta. Edited by MembruAnonim, 29 June 2017 - 22:02. |
#102
Posted 29 June 2017 - 22:06
Plecarea practic e făcută, dar numai că există în două părți.
E ca și cum jumătate din tine e la nevastă, dar jumătate a rămas la amantă |
#103
Posted 29 June 2017 - 22:37
#105
Posted 03 July 2017 - 23:53
Sigur raman, doar ieri ce am facut portare spre vodafone pre paid abonament Surf L )
|
|
#106
Posted 06 July 2017 - 18:06
Eu am o cartela prepay pe telekom
In locurile unde ma duc sã pescuiesc nu stiu cum se face ca numai telekom are semnal... Ptr comparatie detin si vodafone abonament și orange prepay Orange facut hotspot Telekom intr un nokia vechi cu butoane Edited by maiorukaki, 06 July 2017 - 18:07. |
#107
Posted 28 July 2018 - 21:48
Încă sunt pe telekom prepay.
Însă mai am o cartelă de cosmote la care întâmpin o problemă: nu a fost reîncărcată din toamna anului trecut (atunci având undeva la 8 euro și ceva) și creditul nu a "dispărut" în nici un fel fiind și cartela în perioada de grație. Bun...acu apare dilema. Deci mut cartela dintr-un Samsung (model vechi nu smartph) într-un Samsung Galaxy Fame în luna mai a acestui an. Observ că, de 2 luni se tot reactualizează extraopțiunea (1 cent/minut). E o opțiune veche dar dacă s-a tot reîncărcat, cartela și s-a dorit păstrarea acesteia, așa a rămas. Întrebarea mea e cum se poate ca sã se reactiveze extraopțiunea dacă, cartela este în perioada de grație, nefiind reîncărcată de luni bune. Până sun la relații clienți (și...nu o să primesc cine știe ce explicații) mai bine postez aici. Poate au mai pățit și alții ca mine. Ps. N-am știut exact unde să postez problema asta legată de cartelă dar oricum are legătură cu telekom. |
#108
Posted 29 July 2018 - 17:30
Iulya_Roman, on 28 iulie 2018 - 21:48, said:
Încă sunt pe telekom prepay. Iulya_Roman, on 28 iulie 2018 - 21:48, said:
Întrebarea mea e cum se poate ca sã se reactiveze extraopțiunea dacă, cartela este în perioada de grație, nefiind reîncărcată de luni bune. Vor sa se asigure ca dupa de dispare creditul se dezactiveaza si numarul ca sa nu contabilizeze clienti fictivi cum face Orange si Vodafone. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users