Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?
Last Updated: Apr 28 2019 08:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:56
·
0
#956
Posted 06 November 2017 - 15:14
#957
Posted 06 November 2017 - 15:15
Nu m-am luat de gramatica. M-am luat de faptul ca ataci aiurea in situatii in care nu ai dreptate.
|
#958
Posted 06 November 2017 - 15:18
#959
Posted 06 November 2017 - 15:20
Om de buna credinta inseamna sa astepti 45-60 de zile. A astepta 6 luni...
Edited by micutu82, 06 November 2017 - 15:21. |
#960
Posted 06 November 2017 - 15:34
Pai lunile cu pricina sunt iunie, iulie si august si sesizare am reusit sa fac doar in septembrie , dat fiind ca din iunie nimeni nu a mai raspuns la relatii clienti.
|
#961
Posted 06 November 2017 - 18:01
mariusr1976, on 06 noiembrie 2017 - 14:31, said:
Astăzi ,(desi credeam ca le-am văzut si auzit pe toate ) mi-a fost dat sa cunosc in toata splendoarea sa departamentul R.C Telekom. Voiam sa vad ce au facut cu sesizarea făcută de mine in data de 21 septembrie . Sun , urmez pasii ...tasta 1 ..etc astept la muzica câteva minute si îmi raspunde un domn si îl întreb care este stadiul sesizari . Îmi cere sa astept iar dupa aproximativ un minut ma intreaba pentru ce am facut sesizarea . Ii explic ca pentru facturile marite ce au venit in 3 luni cu 6 lei . Astepta putin si ii explic ca nu am avut cost in acele luni si ca in termeni legali acesta se numeste furt. In acel moment acest nene îmi spune ca nu stie despre ce vorbesc si ma intreaba din nou ce doresc . Dau sa ii explic ca ceva cu facturile marite si daca nu stie despre ce e vorba cer sa îmi spună altcineva care se pricepe. Atins la corason acest nene ma intreaba din nou ce doresc si ii explic din nou ca vreau sa îmi spună stadiul sesizari iar el îmi spune ca daca i-am spus ca nu se pricepe ce rost are ....si cer din nou sa mi se spună stadiul sesizari spunandui ca daca următoarea data îl voi înregistra si in acel moment mi-a închis. Am sunat din nou ...etc .taste si îl nimeresc tot pe nenea acela . Ii explic ca vreau sa mi se spună stadiul sesizari cu nr ..... din 21 septembrie. Îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel , ca l-am amenintat ca îl inregistrez .Cer sa mi se spună cu cine vorbesc sa stiu si eu dar nu doreste sa îmi spună ca cică îl inregistrez. Cer din nou informatii despre sesizare si din nou îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel .????? Ii explic ca am dreptul sa fiu informat si îmi spune ca nu doreste sa îmi spună in ce fel sa rezolvat sesizarea , si sec printre dinti îmi spune ca ma trimite la alt departament. De aici răspunde tot un nene care printre mestecaturi îmi spune ca voi fi pasat la alt departament. Am mai asteptat cam 5 minute si sa închis aventura mea la RC Telekom fără sa aflu nimic ca sa închis telefonul. Trageti voi concluzii . mariusr1976, on 06 noiembrie 2017 - 15:34, said:
Pai lunile cu pricina sunt iunie, iulie si august si sesizare am reusit sa fac doar in septembrie , dat fiind ca din iunie nimeni nu a mai raspuns la relatii clienti. Ai spus ca s-a marit factura cu 6 lei. Ai acces la factura? daca iti cunosti exact valoarea abonamentului, acei 6 lei in plus la factura clar sunt justificati/evidentiati pe factura. |
#962
Posted 06 November 2017 - 19:26
Desigur ,dintr-o data abonamentul a ajuns 39 de lei in loc de 32 si 8 lei rata la telefon.
Desigur ,dintr-o data abonamentul a ajuns 39 de lei in loc de 32 si 8 lei rata la telefon. Pana acum aveam 32 de lei abonamentul si 8 lei rata telefon. |
#963
Posted 06 November 2017 - 19:55
Contractul l-ai citit? Posibil ai prins o oferta cu primul an sau 6 luni discountat. Cum adica "a ajuns" la 39? Verifica inca o data ultimele facturi, optiunile incluse, etc. Insista la 1234, cu nervi nu rezolvi nimic.
|
#964
Posted 06 November 2017 - 20:02
Bine ,bine dar de ce din septembrie au revenit pe normal facturile ?
Am mai avut problema cu optiunea Telekom tv parca care am avut-o 6 luni gratuit ,desi nu am cerut-o dar am închis aceasta optiune in mai ca si asa am platit-o o luna ,ca vedeti sistemul nu a functionat normal si atunci o tanti mi-a promis ca mi se va storna suma de 6 lei dar nu i-am mai văzut nici pe aia. |
|
#965
Posted 06 November 2017 - 21:56
mariusr1976 said:
Ii explic ca pentru facturile marite ce au venit in 3 luni cu 6 lei . (...) Desigur ,dintr-o data abonamentul a ajuns 39 de lei in loc de 32 si 8 lei rata la telefon. Pana acum aveam 32 de lei abonamentul si 8 lei rata telefon. Sunt 7 lei, nu 6!!! Deci nu mai pot, lesin, nu am mai ras atat de nu stiu cand Edited by Alexis, 06 November 2017 - 21:58. |
#966
Posted 07 November 2017 - 06:33
Te-am rugat sa mă ignori si te mai rog odata.
Acum sa iti raspund: putea sa fie si 50 de bani , bani munciti de mine ,bani mei nu ai Telekom. In lumea normala asta se numeste furt sau inselatorie asa ca mai usor te rog si urmează sfatul adica sa mă ignori . |
#967
Posted 13 December 2017 - 18:23
Buna seara, si eu sunt abonat la Telekom printr-o portare de la Vodafone. Insa nu sunt atat de multumit de serviciile lor mai ales cand suni la relatii cu clientii creezi un mare deranj. In fine, am 1 an jumate la ei si zilele trecute am vrut sa reziliez contractul cu ei deoarece vroiam sa ma portezi din nou la Vodafone, am completat cererea si dupa 3 zile ma suna de la RC ca sa ma intrebe de ce vreau sa reziliez contractul. Le-am spus cauza, le-am spus ca am primit o oferta de la concurenta etc. M-a intrebat ce oferta, le-am zis Iphone la 830 Ron cu Ab de 49 euro. Am fost sunat din nou de domnisoara ca sa-mi spuna oferta: Iphone la 1170 plus Ab 42 Euro. In fine dupa lungi discutii i-am spus ca nu vreau ca nu mi-a oferit nimic ci doar o oferta egala cu cea de la concurenta. In concluzie nu sunt multumit de semnal e foarte slab si multe altele. Telefoane mai scumpe, accesorii etc.
Intrebarea mea e ati reusit vreodata sa primiti o oferta in adevratul sens al cuvantului de la Telekom? |
#968
Posted 13 December 2017 - 19:01
#969
Posted 13 December 2017 - 20:24
Revin cu o recenzie importanta pentru cei ce sunt nemulțumiți de operatorul lor de telefonie mobila! Nu sunt plătit pentru asta sau nu sunt avocatul nimănui! Sunt un simplu utilizator de mobil satul de ofertele grandioase ale roșiilor sau portocaliilor cu tarife enorme și servicii de doua parale "" convorbiri întrerupte, lipsa semnal, sunet execrabil" Experimentez de câteva zile o rețea pe care o consideram demult pierduta, dar care în urma investițiilor mari din ultimii ani reușește fizic sa le dea cu tifla granzilor ! Va rog sa nu o luați ca pe o reclama gratuita ci ca pe o opinie personala experimentata zilele astea! Sunet perfect, acoperire Full 4g fără pierderi, viteza de descărcare similar fibrei fixe, la tarife extrem de competitive! În Târgu Mureș și nu numai funcționează excelent! Bravo Telekom!
|
|
#970
Posted 14 December 2017 - 10:53
biogood, on 13 decembrie 2017 - 19:01, said:
Sigur, sunt doar 7 lei. Daca pentru tine nu valoreaza nimic, da-mi mie acesti bani luna de luna, exact pe perioada cat omul plateste rata. Ca tot iti place tie sa raspunzi la mesaje de acum o luna jumate: nu mi se parea amuzant faptul ca e o suma mica ci faptul ca desi si-a analizat factura de zeci de ori tot nu a calculat corect suma care ii lipseste. evident este anormal sa ti se fure banii, indiferent de suma, chiar si 10 bani. inteleg ca esti intr-o situatie grea si ca 7 lei lunar te-ar ajuta. da-mi te rog mesaj privat sa stabilim exact cum putem face sa iti dau acesti bani lunar. |
#971
Posted 14 December 2017 - 19:17
Sigur, stai ca iti dau IBANu' acum pe privat. Imediat.
|
#972
Posted 17 December 2017 - 11:39
Telekom cum este posibil sa încarc cu 10 euro si sa raman si fara bani si fara optiune si raspunsul vostru:
"A fost o eroare in aplicatie si nu va putem da banii înapoi decat daca faceti o sesizare, iar raspunsul durează de la 24h până la 30 zile" De vineri tot astept banii înapoi si colegii de la RC ma tot paseaza ca este weekend si alte povesti. Ati ajuns rau de tot daca ati inceput sa furați si banii de la prepay. Edited by nicu1979, 17 December 2017 - 11:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users