Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?

- - - - -
  • Please log in to reply
1125 replies to this topic

#937
StudLiquid

StudLiquid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 06.03.2015
Web'n'walk mi-a salvat multe zile in care ramaneam fara net la PC.
Eu vin de pe Cosmote, care a fost luat de Telekom. M-am mutat pe Cosmote prin 2010, tocmai pentru oferta de net nelimitat, WNW (Web'n'Walk).
Daca vrei net de navigat pe siteuri si fara stres de trafic, WNW salveaza vieti, un fel de Wap Unlimited de la orange, care era inainte de 2010.
Acoperire buna (nu si 4G) in oraselul meu, destul de departe de orasul principal.
Oferte proaste la internet (daca nu e WNW).

#938
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,810
  • Înscris: 26.02.2010
@xtremealex
Eu am avut de la ei voce zero+netL+TvS și rece era HD la 43 de Ron.

#939
StudLiquid

StudLiquid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 06.03.2015
imi pica instant cand incarc ceva (net prin hotspot la pc), uneori merge sa incarc si nu pica (rar).
Aveti idee cum fac sa incarc un fisier (200 MB) prin hotspot, exista vreo metoda? merge direct de pe tel, daca-l transfer?

#940
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008
Depinde unde vrei să-l încarci.

#941
StudLiquid

StudLiquid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 06.03.2015

View PostKyKyKyKy, on 09 octombrie 2017 - 20:29, said:

Depinde unde vrei să-l ĂŽncarci.
Oriunde, doar sa mearga incarcat. In principal, pe youtube o sa ajunga, dar daca-l incarc si in alta parte, il poate incarca dupa cineva pt mine pe yt.

#942
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008
Dacă e pe YouTube îl poți încărca de pe mobil.

#943
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Telekom România se desparte de directorul de tehnologie care a gestionat o migrare a sistemelor de IT care a provocat luni de zile probleme la emiterea facturilor. Noul șef, de la o altă subsidiară a Deutsche Telekom

http://m.zf.ro/busin...elekom-16761429


#944
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Tocmai se implinira astăzi 30 de zile de la sesizarea cu facturile si nu am primit nici un răspuns .
Intru in faza a doua ,cu plângere la protectia consumatorului.

#945
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008
Vezi că e o mică hibă unde spune că se poate prelungi cu încă 15 zile pentru investigații suplimentare. ;)

#946
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Foarte bine . Dar sa rezolve.

#947
tomde

tomde

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 10.08.2006
Traversand multitudinea de opinii prin topicurile de Telekom de aici, constat ca majoritatea este nemultumita de serviciile si de suportul oferit de Telekom. Tocmai ma gandeam sa portez doua abonamente catre ei, dar cum deduc este de evitat, chiar daca au ofertele cele mai bune pentru portare dintre toti operatorii de pe piata.

#948
ovi_popa

ovi_popa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 21.03.2014
Ai așa ceva pe Digi mobil?daca nu ai ..te rog sa nu îmi răspunzi!�Attached File  wp_ss_20171029_0001.png   58.25K   107 downloads

#949
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Astăzi ,(desi credeam ca le-am văzut si auzit pe toate ) mi-a fost dat sa cunosc in toata splendoarea sa departamentul R.C Telekom.
Voiam sa vad ce au facut cu sesizarea făcută de mine in data de 21 septembrie .
Sun , urmez pasii ...tasta 1 ..etc astept la muzica câteva minute si îmi raspunde un domn si îl întreb care este stadiul sesizari .
Îmi cere sa astept iar dupa aproximativ un minut ma intreaba pentru ce am facut sesizarea .
Ii explic ca pentru facturile marite ce au venit in 3 luni cu 6 lei .
Astepta putin si ii explic ca nu am avut cost in acele luni si ca in termeni legali acesta se numeste furt.
In acel moment acest nene îmi spune ca nu stie despre ce vorbesc si ma intreaba din nou ce doresc .
Dau sa ii explic ca ceva cu facturile marite si daca nu stie despre ce e vorba cer sa îmi spună altcineva care se pricepe.
Atins la corason acest nene ma intreaba din nou ce doresc si ii explic din nou ca vreau sa îmi spună stadiul sesizari iar el îmi spune ca daca i-am spus ca nu se pricepe ce rost are ....si cer din nou sa mi se spună stadiul sesizari spunandui ca daca următoarea data îl voi înregistra si in acel moment mi-a închis.
Am sunat din nou ...etc .taste si îl nimeresc tot pe nenea acela .
Ii explic ca vreau sa mi se spună stadiul sesizari cu nr ..... din 21 septembrie.
Îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel , ca l-am amenintat ca îl inregistrez .Cer sa mi se spună cu cine vorbesc sa stiu si eu dar nu doreste sa îmi spună ca cică îl inregistrez.
Cer din nou informatii despre sesizare si din nou îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel .?????
Ii explic ca am dreptul sa fiu informat si îmi spune ca nu doreste sa îmi spună in ce fel sa rezolvat sesizarea , si sec printre dinti îmi spune ca ma trimite la alt departament.
De aici răspunde tot un nene care printre mestecaturi îmi spune ca voi fi pasat la alt departament.
Am mai asteptat cam 5 minute si sa închis aventura mea la RC Telekom  fără sa aflu nimic ca sa închis telefonul.
Trageti voi concluzii .

Edited by mariusr1976, 06 November 2017 - 14:35.


#950
pepsi80

pepsi80

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 22.02.2015
Si totusi, de ce nu l-ai inregistrat?

#951
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,213
  • Înscris: 22.01.2004

View Postmariusr1976, on 06 noiembrie 2017 - 14:31, said:

Astăzi ,(desi credeam ca le-am văzut si auzit pe toate ) mi-a fost dat sa cunosc in toata splendoarea sa departamentul R.C Telekom.
Voiam sa vad ce au facut cu sesizarea făcută de mine in data de 21 septembrie .
Sun , urmez pasii ...tasta 1 ..etc astept la muzica câteva minute si îmi raspunde un domn si îl întreb care este stadiul sesizari .
Îmi cere sa astept iar dupa aproximativ un minut ma intreaba pentru ce am facut sesizarea .
Ii explic ca pentru facturile marite ce au venit in 3 luni cu 6 lei .
Astepta putin si ii explic ca nu am avut cost in acele luni si ca in termeni legali acesta se numeste furt.
In acel moment acest nene îmi spune ca nu stie despre ce vorbesc si ma intreaba din nou ce doresc .
Dau sa ii explic ca ceva cu facturile marite si daca nu stie despre ce e vorba cer sa îmi spună altcineva care se pricepe.
Atins la corason acest nene ma intreaba din nou ce doresc si ii explic din nou ca vreau sa îmi spună stadiul sesizari iar el îmi spune ca daca i-am spus ca nu se pricepe ce rost are ....si cer din nou sa mi se spună stadiul sesizari spunandui ca daca următoarea data îl voi înregistra si in acel moment mi-a închis.
Am sunat din nou ...etc .taste si îl nimeresc tot pe nenea acela .
Ii explic ca vreau sa mi se spună stadiul sesizari cu nr ..... din 21 septembrie.
Îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel , ca l-am amenintat ca îl inregistrez .Cer sa mi se spună cu cine vorbesc sa stiu si eu dar nu doreste sa îmi spună ca cică îl inregistrez.
Cer din nou informatii despre sesizare si din nou îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel .?????
Ii explic ca am dreptul sa fiu informat si îmi spune ca nu doreste sa îmi spună in ce fel sa rezolvat sesizarea , si sec printre dinti îmi spune ca ma trimite la alt departament.
De aici răspunde tot un nene care printre mestecaturi îmi spune ca voi fi pasat la alt departament.
Am mai asteptat cam 5 minute si sa închis aventura mea la RC Telekom  fără sa aflu nimic ca sa închis telefonul.
Trageti voi concluzii .

La cum pui tu problemele (din ce am vazut ca postezi pe aici) tare am senzatia ori ca omul ala era motivat sa nu te ajute, ori ca lucrurile s-au intamplat complet altfel.

#952
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Lucrurile sunt asa cum le-am scris.


#953
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,213
  • Înscris: 22.01.2004
Yeah, right. Sorry, dar asa cum am spus, din felul in care te exprimi pe forum imi permit sa nu te cred.

#954
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Motivat ? Sigur ca era motivat dat fiind ca mi-au băgat mana in buzunar .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate