Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cât de mulțumiți sunteți de telefonia mobilă de la Telekom România?
Last Updated: Apr 28 2019 08:15, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:56
·
0
#937
Posted 06 October 2017 - 15:55
Web'n'walk mi-a salvat multe zile in care ramaneam fara net la PC.
Eu vin de pe Cosmote, care a fost luat de Telekom. M-am mutat pe Cosmote prin 2010, tocmai pentru oferta de net nelimitat, WNW (Web'n'Walk). Daca vrei net de navigat pe siteuri si fara stres de trafic, WNW salveaza vieti, un fel de Wap Unlimited de la orange, care era inainte de 2010. Acoperire buna (nu si 4G) in oraselul meu, destul de departe de orasul principal. Oferte proaste la internet (daca nu e WNW). |
#938
Posted 06 October 2017 - 22:10
@xtremealex
Eu am avut de la ei voce zero+netL+TvS și rece era HD la 43 de Ron. |
#939
Posted 09 October 2017 - 20:25
imi pica instant cand incarc ceva (net prin hotspot la pc), uneori merge sa incarc si nu pica (rar).
Aveti idee cum fac sa incarc un fisier (200 MB) prin hotspot, exista vreo metoda? merge direct de pe tel, daca-l transfer? |
#941
Posted 09 October 2017 - 20:48
#943
Posted 10 October 2017 - 20:15
Telekom România se desparte de directorul de tehnologie care a gestionat o migrare a sistemelor de IT care a provocat luni de zile probleme la emiterea facturilor. Noul șef, de la o altă subsidiară a Deutsche Telekom
http://m.zf.ro/busin...elekom-16761429 |
#944
Posted 21 October 2017 - 18:36
Tocmai se implinira astăzi 30 de zile de la sesizarea cu facturile si nu am primit nici un răspuns .
Intru in faza a doua ,cu plângere la protectia consumatorului. |
#945
Posted 21 October 2017 - 21:27
Vezi că e o mică hibă unde spune că se poate prelungi cu încă 15 zile pentru investigații suplimentare.
|
#947
Posted 25 October 2017 - 09:55
Traversand multitudinea de opinii prin topicurile de Telekom de aici, constat ca majoritatea este nemultumita de serviciile si de suportul oferit de Telekom. Tocmai ma gandeam sa portez doua abonamente catre ei, dar cum deduc este de evitat, chiar daca au ofertele cele mai bune pentru portare dintre toti operatorii de pe piata.
|
#948
Posted 04 November 2017 - 03:30
Ai așa ceva pe Digi mobil?daca nu ai ..te rog sa nu îmi răspunzi!�
wp_ss_20171029_0001.png 58.25K
107 downloads
|
#949
Posted 06 November 2017 - 14:31
Astăzi ,(desi credeam ca le-am văzut si auzit pe toate ) mi-a fost dat sa cunosc in toata splendoarea sa departamentul R.C Telekom.
Voiam sa vad ce au facut cu sesizarea făcută de mine in data de 21 septembrie . Sun , urmez pasii ...tasta 1 ..etc astept la muzica câteva minute si îmi raspunde un domn si îl întreb care este stadiul sesizari . Îmi cere sa astept iar dupa aproximativ un minut ma intreaba pentru ce am facut sesizarea . Ii explic ca pentru facturile marite ce au venit in 3 luni cu 6 lei . Astepta putin si ii explic ca nu am avut cost in acele luni si ca in termeni legali acesta se numeste furt. In acel moment acest nene îmi spune ca nu stie despre ce vorbesc si ma intreaba din nou ce doresc . Dau sa ii explic ca ceva cu facturile marite si daca nu stie despre ce e vorba cer sa îmi spună altcineva care se pricepe. Atins la corason acest nene ma intreaba din nou ce doresc si ii explic din nou ca vreau sa îmi spună stadiul sesizari iar el îmi spune ca daca i-am spus ca nu se pricepe ce rost are ....si cer din nou sa mi se spună stadiul sesizari spunandui ca daca următoarea data îl voi înregistra si in acel moment mi-a închis. Am sunat din nou ...etc .taste si îl nimeresc tot pe nenea acela . Ii explic ca vreau sa mi se spună stadiul sesizari cu nr ..... din 21 septembrie. Îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel , ca l-am amenintat ca îl inregistrez .Cer sa mi se spună cu cine vorbesc sa stiu si eu dar nu doreste sa îmi spună ca cică îl inregistrez. Cer din nou informatii despre sesizare si din nou îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel .????? Ii explic ca am dreptul sa fiu informat si îmi spune ca nu doreste sa îmi spună in ce fel sa rezolvat sesizarea , si sec printre dinti îmi spune ca ma trimite la alt departament. De aici răspunde tot un nene care printre mestecaturi îmi spune ca voi fi pasat la alt departament. Am mai asteptat cam 5 minute si sa închis aventura mea la RC Telekom fără sa aflu nimic ca sa închis telefonul. Trageti voi concluzii . Edited by mariusr1976, 06 November 2017 - 14:35. |
#951
Posted 06 November 2017 - 15:07
mariusr1976, on 06 noiembrie 2017 - 14:31, said:
Astăzi ,(desi credeam ca le-am văzut si auzit pe toate ) mi-a fost dat sa cunosc in toata splendoarea sa departamentul R.C Telekom. Voiam sa vad ce au facut cu sesizarea făcută de mine in data de 21 septembrie . Sun , urmez pasii ...tasta 1 ..etc astept la muzica câteva minute si îmi raspunde un domn si îl întreb care este stadiul sesizari . Îmi cere sa astept iar dupa aproximativ un minut ma intreaba pentru ce am facut sesizarea . Ii explic ca pentru facturile marite ce au venit in 3 luni cu 6 lei . Astepta putin si ii explic ca nu am avut cost in acele luni si ca in termeni legali acesta se numeste furt. In acel moment acest nene îmi spune ca nu stie despre ce vorbesc si ma intreaba din nou ce doresc . Dau sa ii explic ca ceva cu facturile marite si daca nu stie despre ce e vorba cer sa îmi spună altcineva care se pricepe. Atins la corason acest nene ma intreaba din nou ce doresc si ii explic din nou ca vreau sa îmi spună stadiul sesizari iar el îmi spune ca daca i-am spus ca nu se pricepe ce rost are ....si cer din nou sa mi se spună stadiul sesizari spunandui ca daca următoarea data îl voi înregistra si in acel moment mi-a închis. Am sunat din nou ...etc .taste si îl nimeresc tot pe nenea acela . Ii explic ca vreau sa mi se spună stadiul sesizari cu nr ..... din 21 septembrie. Îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel , ca l-am amenintat ca îl inregistrez .Cer sa mi se spună cu cine vorbesc sa stiu si eu dar nu doreste sa îmi spună ca cică îl inregistrez. Cer din nou informatii despre sesizare si din nou îmi spune ca sa rezolvat dar nu vrea sa îmi spună in ce fel .????? Ii explic ca am dreptul sa fiu informat si îmi spune ca nu doreste sa îmi spună in ce fel sa rezolvat sesizarea , si sec printre dinti îmi spune ca ma trimite la alt departament. De aici răspunde tot un nene care printre mestecaturi îmi spune ca voi fi pasat la alt departament. Am mai asteptat cam 5 minute si sa închis aventura mea la RC Telekom fără sa aflu nimic ca sa închis telefonul. Trageti voi concluzii . La cum pui tu problemele (din ce am vazut ca postezi pe aici) tare am senzatia ori ca omul ala era motivat sa nu te ajute, ori ca lucrurile s-au intamplat complet altfel. |
|
#953
Posted 06 November 2017 - 15:11
Yeah, right. Sorry, dar asa cum am spus, din felul in care te exprimi pe forum imi permit sa nu te cred.
|
#954
Posted 06 November 2017 - 15:11
Motivat ? Sigur ca era motivat dat fiind ca mi-au băgat mana in buzunar .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users