Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1531
Posted 20 February 2019 - 20:41
Perioada minima contractuala imi expira pe 16 martie 2019, deja am depus cererea de reziliere. Sa ma astept la penalitatii?
|
#1532
Posted 20 February 2019 - 20:42
catalinman, on 20 februarie 2019 - 20:36, said:
https://www.telekom....m_Romania_T.pdf O gasesti la ei pe site, in link-ul postat de mine. Sfatul meu este sa depui cererea in ziua in care stii ca iti expira perioada contractuala. De exemplu, iti expira pe 15 martie 2019. Tot atunci depui si tu cerere. O sa te mai tina 30 de zile, dar, asa stii sigur ca pe 15 aprilie ai scapat de ei. Poti sa le trimiti direct pe e-mail pe adresa [email protected] E suficienta o hartie scrisa de mana pe care sa iti treci datele de identificare si sa anunti rezilierea contractului incepand cu data dorita. E foarte important sa aveti dovada primirii ei, dovada care se face printr-un numar de inregistrare. tokomer, on 20 februarie 2019 - 20:41, said:
Perioada minima contractuala imi expira pe 16 martie 2019, deja am depus cererea de reziliere. Sa ma astept la penalitatii? Edited by danutz34, 20 February 2019 - 20:46. |
#1533
Posted 20 February 2019 - 20:46
tokomer, on 20 februarie 2019 - 20:41, said:
Perioada minima contractuala imi expira pe 16 martie 2019, deja am depus cererea de reziliere. Sa ma astept la penalitatii? P.S. Ignora-l te rog pe danutz34, nu stie ce vorbeste. |
#1535
Posted 06 March 2019 - 19:50
Telekom a anuntat modificarea tarifelor la servicii fixe. E liber la rezilieri.
|
#1536
Posted 06 March 2019 - 22:44
s-a cam umplut paharul cu Telekom.
Dupa 3 ani fara probleme (servicii fixe), de anul trecut m-am trezit migrat de la TV S la TV M automat, majorare ~1euro. fara notificare. Am intrebat dupa cateva luni cand m-am prins si mi-au spus ca toti clientii au fost notificati in posta sau mediabox. Nasol, eu am factura online si card CI. Apoi au scos National Geographic. Acum cateva luni au scos Telekom sport 1 si 2 si au cerut inca 1euro pe ele. In ianuarie au scos si BBC-urile. Astazi a iesit o veste ca mai vine si 2 lei/ serviciu in plus, am 3 servicii fixe si 3 mobile facute in toamna, asa ca decid ca incerc si la altii. daca ajuta pe cineva, aceasta este cererea pentru reziliere. Attached Files |
#1537
Posted 06 March 2019 - 23:26
Quote
În cazul Clienţilor care sunt în cadrul Perioadei minime prevazută in Contract: Întrucat Contractul încetează, pentru unul sau mai multe Servicii, înainte de expirarea Perioadei minime, mă oblig la plata unei juste despăgubiri pentru încetare prematură, în cuantumul menţionat în Contract. Excluzand cazul cresterii tarifelor. |
#1538
Posted 07 March 2019 - 01:19
Ce pot sa fac ca as dori sa reziliez contractul cu ei și acum ca au majorat iar prețul sa aștept pana primesc acasă înștiințare ca a fost majorat contractul și dacă doresc sa reziliez în timp de 30 de zile sau sa completez cerere de reziliere de acum țin sa precizez ca mai ma cam un an de contract ce ma sfatuiti
|
#1539
Posted 07 March 2019 - 02:38
Si daca ai luat terminal la reducere pe acel abonament?
|
#1540
Posted 07 March 2019 - 02:53
Da am un telefon mobil care e băgat în factura telekom adică o rata pe luna dar este la pachet cu TV și internet eu vreau sa renunț doar la internet dacă s-ar putea
|
|
#1541
Posted 07 March 2019 - 11:16
Telefonul nu este luat in rate, este achitat cash la activare dar cu un discount de abonament, in acest caz ce se intampla?
|
#1542
Posted 07 March 2019 - 17:38
Măgarii ăștia de la Telekom accepta cereri de reziliere doar scrise și trimise la sediul lor. Păi bă nenorociților, în era tehnologiei voi cersiti cererile prin posta că doar doar or fi mai puține?
Bă băieți, sint și alte firme, prost e ala care sa stea la voi. Când toți micșorează preturile sau dau ceva programe,minute, sau alte avantaje în plus, voi măriți tarifele??? Huoooo, tu-vă rasa voastră de excroci! |
#1543
Posted 07 March 2019 - 17:41
am primit si mailul cu majorarile.
Interesanta este si inventia cu curs euro la curs ING. Adica dupa ce ca avem pret ce oscileaza in euro, se mai pune si valoarea unei banci comerciale (nu BNR), adica inca ~0.6 lei/ euro in plus. Astazi euro este cotat la 4.7448 lei iar ing vinde la 4.8079. Deci la un abonament de 10 euro se mai adauga 6.3 lei doar din aceasta "inovatie". din mesaj rezulta ca daca erau rate se cer banii pe rate. Eu am beneficiat de un telefon la 1 leu, in realitate aparea pe factura ca rata cu + si apoi cu -, sunt curios daca au curajul sa ceara acum ratele doar cu + la reziliere. NOTIFICARE PRIVIND MODIFICAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI AVÂND CA OBIECT SERVICIILE FURNIZATE DE TELEKOM Romania COMMUNICATIONS S.A. (“TKR”) Stimate Client, Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a telecomunicațiilor, Telekom Romania depune eforturi constante pentru a vă oferi servicii și produse de calitate, la prețuri competitive, adaptate nevoilor și preferințelor dumneavoastră. De asemenea, investim permanent în dezvoltarea rețelelor, oferindu-vă astfel tehnologii moderne, de ultimă generație. Însă, ca urmare a creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, suntem nevoiți să ajustăm tarifele serviciilor din portofoliul companiei și să modificăm cursul de schimb valutar utilizat. Chiar și în acest context, dumneavoastră veți beneficia în continuare de servicii de calitate, la prețuri atractive. Astfel, începând cu data de 15 aprilie 2019, vor interveni următoarele modificări ale condițiilor contractuale: 1. Modificări privind prețul serviciilor În cazul serviciilor fixe achiziționate (Voce, Internet sau TV), prețul pentru fiecare serviciu fix va fi majorat cu 0,42 euro TVA inclus (0,35 euro fără TVA). Dacă beneficiați de un pachet de servicii alcătuit din două sau mai multe servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare serviciu fix inclus în pachet. Această majorare se adaugă la prețul serviciului fix/prețul pachetului de servicii calculat în urma aplicării tuturor reducerilor și promoțiilor de care beneficiați conform contractului, prețul final fiind determinat prin însumarea acestora. În cazul serviciilor mobile achiziționate, prețul pentru fiecare abonament de servicii mobile va fi majorat cu 0,42 euro TVA inclus (0,35 euro fără TVA). Această majorare se adaugă la prețul abonamentului calculat în urma aplicării tuturor reducerilor și promoțiilor de care beneficiați conform contractului, prețul final fiind determinat prin însumarea acestora. 2. Modificări privind facturarea și plata Facturile se emit în Lei, la ultimul curs de vânzare EUR/RON pentru persoane juridice al ING Bank N.V. Amsterdam – Sucursala București (ING Bank România) din ziua lucrătoare anterioară începutului perioadei de facturare. Informații actualizate privind cursul de schimb valutar vor fi disponibile pe www.telekom.ro. TKR își rezervă dreptul să modifice cursul de schimb valutar utilizat, cu informare prealabilă, în cazul în care se află în imposibilitate, din orice motiv, de a continua utilizarea acestuia. În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform punctelor 1 și 2 din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică. Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunțare a contractului ca urmare a prezentei notificări, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702, conform prevederilor contractului. Aici puteți vedea cum va arăta factura dumneavoastră după data de 15 Aprilie 2019: https://www.telekom....stenta/factura/ Descarca imaginea Cu stimă, Andreas Elsner |
#1544
Posted 07 March 2019 - 17:54
marxsovignon, on 07 martie 2019 - 17:38, said:
Măgarii ăștia de la Telekom accepta cereri de reziliere doar scrise și trimise la sediul lor. Păi bă nenorociților, în era tehnologiei voi cersiti cererile prin posta că doar doar or fi mai puține? Bă băieți, sint și alte firme, prost e ala care sa stea la voi. Când toți micșorează preturile sau dau ceva programe,minute, sau alte avantaje în plus, voi măriți tarifele??? Huoooo, tu-vă rasa voastră de excroci! Exact acum am vb. si eu cu duduia de la Telekom si am aflat ca se accepta NUMAI cerere scrisa si trimisa prin posta. Au modificat si pasii de intrare in legatura cu un consultant si daca alegi ramura dedicata schimbarii de tarife este punct mort fara sa poti alege sa vb. cu cineva. Ei doar te informeaza ca s-au marit tarifele. |
#1545
Posted 07 March 2019 - 17:57
Pai ce, numai politicienii sa ne prosteasca pe față? S-au trezit și pulifricii ăștia de la Telekom sa își bata joc de noi, că na, românii este prosti.
|
|
#1546
Posted 07 March 2019 - 17:59
Oameni buni, aceasta este calitatea germana ? Am 3 locatii cu Telekom si le voi rezilia pe pe toate. Maine le tirmit cum trebuie, confirmare primire tot.
La 2 din locatii am avut 6 luni gratuite si acum sunt in luna 8. Sa tot fie Telekom .... |
#1547
Posted 07 March 2019 - 18:46
Am primit azi aceeasi notificare si am spume si clabuci la gura.
Abonamentul a fost prelungit acum cateva luni, avand pret preferential, avand in vedere ca-s clientul lor de cand au aparut in RO. Se poate rezilia contractul fara penalitati?? |
#1548
Posted 07 March 2019 - 18:49
Da, se poate rezilia fara penalitati. Au modificat pretul si contractul este liber de orice limitare, exact cum spun ei in reclama.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users