Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1459
Posted 13 August 2018 - 22:05
#1460
Posted 13 August 2018 - 22:16
Citește acest topic: https://forum.softpe...om/page__st__18
Edited by Nimcid25, 13 August 2018 - 22:16. |
#1461
Posted 21 August 2018 - 20:09
Nimcid25, on 13 august 2018 - 22:16, said:
Citește acest topic: https://forum.softpe...om/page__st__18 |
#1463
Posted 22 August 2018 - 09:01
#1465
Posted 22 August 2018 - 15:49
danutz21, on 31 iulie 2018 - 11:21, said:
Il poti rezilia pentru ca asa vrei tu, nu trebuie sa ai un motiv anume. Vei plati reducerile de care ai beneficiat la servicii si echipamente, daca e cazul de asa ceva. Tehnicianul1970, on 23 iunie 2018 - 03:59, said: Poti renunta cu plata "justei despagubiri"... platesti lunile ramase pana la sfarsitul contractului. |
#1466
Posted 22 August 2018 - 19:01
Gif2D, on 22 august 2018 - 09:35, said:
Pe Veorica Neconflictuala? vasai123, on 22 august 2018 - 15:49, said:
conform contractului, in caz ca il ai, taxa de reziliere in perioada contractuala este jumatate din valoarea abonamentului - al abonmentului fara reduceri, ex. ai abon. de 16 euro dar platesti 9 euto deoarece ti-au dat reduceri, taxa de reziliere va fi 16/2 inmultit cu lunile ramase de contract - ori lunile ramase. Ex mai ai 10 luni la un abon de 16 euro vei plati 80 de euro si scapi. In plus platesti pretul telefonului sau a tabletei in caz ca ai luat. Sau daca ai incheiat contractul sau prelungit prin telefon ai dreptul la reziliere fara plata unor despagubiri. Asta e legal. Daca insisti si nu vor apeleaza cu incredere la ANPC. La Orange platesti lunile ramase inmultit cu valoarea abon. La Telekom conform contractului platesti lunile ramase ori jumatate din valoarea abon care poate fi defapt valoarea care o platesti acum in caz ca ai multe reduceri pe pachet. Nici echipamente,nici reduceri,nici taxe. |
#1467
Posted 22 August 2018 - 20:47
vasai123, on 22 august 2018 - 15:49, said:
conform contractului, in caz ca il ai, taxa de reziliere in perioada contractuala este jumatate din valoarea abonamentului - al abonmentului fara reduceri, ex. ai abon. de 16 euro dar platesti 9 euto deoarece ti-au dat reduceri, taxa de reziliere va fi 16/2 inmultit cu lunile ramase de contract - ori lunile ramase. Ex mai ai 10 luni la un abon de 16 euro vei plati 80 de euro si scapi. In plus platesti pretul telefonului sau a tabletei in caz ca ai luat. Sau daca ai incheiat contractul sau prelungit prin telefon ai dreptul la reziliere fara plata unor despagubiri. Asta e legal. Orice taxa solicitata in afara de cele care reprezinta reduceri la abonament si/sau echipamente este ilegala. Punct. Poti sa reziliezi orice, oricand, platesti doar taxele de mai sus numai daca ai beneficiat de reduceri la servicii/echipamente. Daca unii colegi au reusit sa rezilieze fara aceste taxe chiar daca au beneficiat de reduceri la servicii/echipamente, bravo lor. Edited by danutz21, 22 August 2018 - 20:48. |
#1468
Posted 30 August 2018 - 11:09
Postez si in acest topic cu speranta de a nu fi off-topic:
Am si eu o intrebare pentru voi. Ieri maica-mea a sunat la Telekom sa raporteze un deranjament la internet, deranjament care persista de zile bune. In urma apelului, contractul i-a fost prelungit automat pentru urmatorii 2 ani (urma sa expire in septembrie), asta am observat pe My account . Am sunat la RC, mi s-a confirmat ca intr-adevar s-a facut ieri prelungirea si am cerut anularea prelungirii. Mi s-a spus ca se va face revenirea la pachetul initial. Intrebarea este: Se va reveni la pachetul initial tot sub forma unui contract pe 2 ani, sau voi fi in continuare pe vechiul contract (care expira luna viitoare) ? Sugerati sa fac reclamatie la ANPC? Multumesc |
|
#1469
Posted 30 August 2018 - 15:28
Revii la vechiul contract neprelungit.
In primul rand nu au voie sa faca asta. E frauda! Hotie pe fata. In al doilea rand, in cazul in cate ea si-a dat acordul pentru prelungire prin telefon(din cate inteleg eu nu a facut-o) are drept termen de renuntare 14 zile. |
#1470
Posted 02 September 2018 - 08:24
Telecom te urmareste si in mormant. Pungasi... Dupa ce am reziliat parintilor abonamentul, ii drept ca era pe numele meu, ce sa vezi... Au aflat ca de 5 ani, mi-am luat zborul din cuibul copilariei si M-AM TREZIT CU O FACTURA PE 5 ANI, cu valoare 0. Habar nu am ce inseamna asta, mi se pare o pungasie ... cine e avocat cred ca.. ar putea scoate niste bani de pe ei.
Edited by avumit, 02 September 2018 - 08:25. |
#1472
Posted 03 September 2018 - 20:18
Sincer... in gunoi nu mai caut nici pt. un an gratis la orice companie... A ajuns din greseala ( trebuia aruncata factura de electricitate) . Dar daca mi se cere express luam manusi, ceva "de drojdit" si cautam ).
|
#1473
Posted 16 October 2018 - 12:59
La reziliere , pe langa router si receiver, trebuie predat si telefonul Deck primit ?
Multam |
|
#1474
Posted 18 October 2018 - 08:28
#1475
Posted 18 October 2018 - 18:45
Craig1393, on 30 august 2018 - 11:09, said:
Postez si in acest topic cu speranta de a nu fi off-topic: Am si eu o intrebare pentru voi. Ieri maica-mea a sunat la Telekom sa raporteze un deranjament la internet, deranjament care persista de zile bune. In urma apelului, contractul i-a fost prelungit automat pentru urmatorii 2 ani (urma sa expire in septembrie), asta am observat pe My account . Am sunat la RC, mi s-a confirmat ca intr-adevar s-a facut ieri prelungirea si am cerut anularea prelungirii. Mi s-a spus ca se va face revenirea la pachetul initial. Intrebarea este: Se va reveni la pachetul initial tot sub forma unui contract pe 2 ani, sau voi fi in continuare pe vechiul contract (care expira luna viitoare) ? Sugerati sa fac reclamatie la ANPC? Multumesc unde apare data la care expira contractul in my account? |
#1476
Posted 19 October 2018 - 11:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users